Wethouder A.G. Dekkerlaan 1
8121 GB Olst

ANS SNOEK beoordeelde op 2019-05-18

Alles erg goed en lief verzorgt.
Dat doet je goed

MM beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering, via brievenbus post. Dus ik hoefde niet eens thuis te zijn. Met zorg verpakt en met een kleine attentie!

M .G. beoordeelde op 2019-05-04

Super tevreden. Duidelijke communicatie per watsapp over de levering indien niet voorradig.
Anders snelle levering. En altijd lief en leuk verpakt.

Stolker beoordeelde op 2019-04-16

Mijn bestelling bleek een verkeerde pasform voor mij. Daarna prettig telefonisch overleg en snel een alternatief ontvangen. Helemaal goed.

Anoniem , Elise beoordeelde op 2019-04-11

Tevreden, omdat niet alles op voorraad was 2 leveringen, heel fijn. Verder netjes verpakt duidelijke informatie en bereikbaarheid, al met al tevreden over service!

Julie Van der Wolf beoordeelde op 2019-04-04

Heel tevreden, snelle levering en heel tevreden over het product, voldeed aan mijn verwachtingen

Ludo Bijnens beoordeelde op 2019-03-24

Heel fijn om bij jullie te bestellen.
Vlug en correct.

Roos Van Pagee beoordeelde op 2019-03-21

Goede service , persoonlijke touch en goed product.

PJ Van Damme beoordeelde op 2019-03-17

Snelle versturing en prima Bh

Mieke Tielbeek beoordeelde op 2019-03-17

Warm en vriendelijk advies. Fijn meegedacht en een fantastisch resultaat

Marianne van der steen beoordeelde op 2019-03-14

Ik ben heel tevreden, ik had de bestelling zondag geplaatst en kreeg het pakje woensdagmiddag binnen. Het was heel lief verpakt in vloeipapier met een kettinkje met mijn naam in steentjes!

I. jennen beoordeelde op 2019-03-07

Persoonlijk en leuk verpakt. Snelle levering.

L van Daelen beoordeelde op 2019-02-27

prima geholpen, ook telefonisch !

Elly van Egmond beoordeelde op 2019-02-25

Ik ben heel tevreden over mijn badpak en shirt. Het werd de volgende dag al bezorgd en is overeenkomstig de foto's. Lief, dat er een persoonlijke wens bij zat en een hangertje met mijn naam.

Margaret Kemp beoordeelde op 2019-02-21

Zeer tevreden goede service en vlotte levering. Ook voor vragen alle tijd en oplossingen. Prima, zal vaker hier iets bestellen.

Coby Hovestad beoordeelde op 2019-02-15

Prima geholpen en pakketje goed ontvangen. Ook goed contact wanneer je vragen hebt. Ben er blij mee.

Geri de Waard beoordeelde op 2019-02-04

Zeer snelle levering en het artikel keurig verpakt ! Mijn complimenten!

H Bender beoordeelde op 2019-01-27

Besteld envolgende dag in huis.

lena van Os beoordeelde op 2019-01-13

gewoon alles oke

Marian Hoek beoordeelde op 2019-01-11

Ben een tevreden klant over het artikel,netjes en keurig afgeleverd.