Wethouder A.G. Dekkerlaan 1
8121 GB Olst

Nine Meynen beoordeelde op 2018-11-09

Leuk verpakt als boek, zorgvuldig ingepakt, met klein cadeautje en vriendelijk folder. Zeer tevreden hierover, de rest moet nog blijken

S. Verhagen beoordeelde op 2018-10-28

Fijne webshop. Snelle levering en snelle reacties op vragen.
Netjes verpakt en een leuke attentie erbij.

Gerry van der Meulen beoordeelde op 2018-10-28

Op mijn vraag of een bepaald badpak nog te verkrijgen was, werd snel en alert gereageerd en navraag gedaan. Prettige communicatie.

Hermien Noordkamp beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering geen geen verzendkosten voordeliger dan meeste vergelijkbare website

H Meeuwsen beoordeelde op 2018-10-11

Ik ben heel tevreden over de bestelling en de extra attentie die bij de verpakking zat.

I. van Sleeuwen-deHaas beoordeelde op 2018-10-11

Prima kwaliteit

Ria Russischenberg beoordeelde op 2018-10-05

Snelle, keurige afwikkeling van mijn bestelling en een leuk kleinigheidje bij mijn bestelling.

AJM Bos beoordeelde op 2018-09-27

Heel tevreden zit lekker en mooi ingepakt met kettingkje erg leuk en de volgende dag thuis bedankt

Christel van den Oever beoordeelde op 2018-09-14

Perfecte kwaliteit en goede prijs bij uitstekende service! Hier ga ik vaker bestellen!

Joke Maes beoordeelde op 2018-09-10

Een goede snelle service!! En een prachtig badpak. Ook leuk dat er bij de bestelling een presentje zat!

Gylenne Van Dijk beoordeelde op 2018-08-23

Snelle levering geen verzendkosten en mooi product heel erg blij mee!!!

José van Dalen beoordeelde op 2018-08-17

Helaas valt de tankini die ik besteld had te groot uit qua cup maten dus mijn advies, bestel een kleinere cupmaat dan je bh maat, maar de bestelling erg snel ontvangen en echt heel lief ingepakt met een super schattig kaartje erbij, heel persoonlijk dus en dat doet mensen goed, dus ik raad het zeker aan om hier te bestellen.

CM Kroese beoordeelde op 2018-08-17

Snel en netjes, goed product, prima pasvorm.

Engelien Cazander beoordeelde op 2018-08-16

Zeer tevreden.netjes afgeleverd.past perfect.leuke attentie erbij.

Fi beoordeelde op 2018-08-12

Snelle levering en mooi ingepakt, goed bedrijf!

Gonny beoordeelde op 2018-08-05

Prima badpak, de maat wist ik al. Snelle keurige levering. Kortom dik tevreden.

Annet Dil-van Kouwen beoordeelde op 2018-07-29

Snelle levering, goede kwaliteit produkt, leuk ingepakt.

Katja beoordeelde op 2018-07-27

Snelle bezorging en ook nog heel leuk en persoonlijk verpakt.

Caroline Docters van Leeuwen beoordeelde op 2018-07-22

Heel fijne snelle service... en heel mooi ingepakt met een hartverwarmende attentie bijgevoegd. Wordt ik blij van !

W Kamerbeek beoordeelde op 2018-07-22

Goede service!