Hovenierstraat 40
1825 AC Alkmaar
0725619753

Van wetering hoofddorp beoordeelde op 2017-04-26

Zeker aan te raden super vriendelijke mensen mijn kleindochter helemaal happy met haar froozen fiets en super bedankt voor haar fiets helm

Johan beoordeelde op 2015-12-15

Top winkel!! Hier kunnen er veel iets van leren. Ze hebben er alles aan gedaan om de fiets zo snel mogelijk binnen te hebben zodat hij nog optijd was voor Sinterklaas. Zal hier in de toekomst mijn fietsen blijven kopen!

J.Eerens beoordeelde op 2015-12-08

Prima website gemakkelijk bestellen en een goede afhandeling en service

maya deschaux beoordeelde op 2015-10-21

snelle levering, mooie frozen fiets en mijn dochter is heel erg blij mee

bedankt breep

Tineke Keereweer beoordeelde op 2015-09-23

Wij hadden een fietsje besteld bij breep maar deze voldeed niet helemaal aan onze wensen. Na een mailtje kregen we al direct een oplossing aangeboden. Onze dochter heeft nu een ander, heerlijk fietsend, fietsje! We zijn erg tevreden over de snelle en klantvriendelijke afhandeling.
Tineke Keereweer.

Ramona Dalm beoordeelde op 2015-08-28

Snelle levering en super service, je hoeft maar te mailen en je krijgt snel een reactie. Mijn dochtertje is super blij met haar mooie Elsa fiets!
Een aanrader voor iedereen!

C.J.M. Mulders beoordeelde op 2015-08-25

duidelijke website

tine beoordeelde op 2015-08-24

Top! We kregen heel snel reactie op onze mail. Dankzij de correcte en persoonlijke info die we verkregen konden we snel beslissen. De snelheid waarmee ook nadien verstuurd werd, maakte dat we heel snel onze bestelling konden ontvangen. Geen moeite was teveel!

L. Soldat beoordeelde op 2015-07-23

Ik heb een chillafish loopfietsje besteld voor mijn kleindochter. Eén dag na het plaatsen van de bestelling is het fietsje bezorgd. Mijn kleindochter is er erg blij mee en het fietsje is fantastisch!

2015