Industrieweg 5
7951CX Staphorst

9,1

Annie Schneider beoordeelde op 2019-02-16

Zo rap hebben wij nog nooit een pak gekregen fantastik

W Peters beoordeelde op 2019-02-11

De hulp die mij per e-mail geboden werd was duidelijk en snel. De levering was ook uitermate snel.

J. Dubbeld beoordeelde op 2019-02-06

Op zondag besteld, op woensdag geleverd. Jammer dat er geen track en trace of nuttige verzendbevestiging verzonden wordt. Nu zit je gewoon te wachten en maar te gissen naar de afleverdag/tijd. Ons pakket werd bezorgd door DHL, maar ook dat is geen excuus voor het ontbreken van de track en trace informatie.

Anko Wolf beoordeelde op 2019-02-04

Op zich prima, hoor. Juiste product en op tijd geleverd. Maar geen track & trace. Enkel 'verzend bevestiging. En dus ben je min of meer 'verplicht' om de volgende dag thuis te blijven zonder bevestiging dat je pakketje ook daadwerkelijk op die dag geleverd gaat worden.

Marc Betti beoordeelde op 2019-02-02

Alles ok

Dirk Höfer beoordeelde op 2019-02-01

gut und schnelle Lösung,wenn man für eine Kupplung einen neuen Schlüssel benötigt.Schlecht allerdings die hohen Portokosten.Musste allerdings die Schlüssel zurück senden,da meine Kupplung defekt war,somit blieb dann nur eine neuanschaffung

V H beoordeelde op 2019-02-01

Perfecte levertijd en prima product!

`Piet Verheijen beoordeelde op 2019-01-31

gewoon prima niks op aan te merken gr piet

Albert Offerein beoordeelde op 2019-01-31

Snelle service , snel verstuurd, Helemaal top.

Geert Renckens beoordeelde op 2019-01-29

Zie e-mail naar Johan Rodermond.

kees eggerding beoordeelde op 2019-01-29

Snelle juiste levering

Rien Wammes beoordeelde op 2019-01-29

artikel bleek niet op voorraad moest zelf reageren om dit te weten te komen
wordt nu over 14dgn afgeleverd zegt men

D. Woltinge beoordeelde op 2019-01-24

snelle levering, goed voor elkaar

frans Van wijngaarden beoordeelde op 2019-01-22

Uitstekende ervaring

Ruben Dijkema beoordeelde op 2019-01-13

Zeer snelle levering!

Herman Klerk beoordeelde op 2019-01-12

Snel geleverd en precies wat ik nodig had

H.J. Wilmsen beoordeelde op 2019-01-12

Het was een zeer snelle levering , en in een keer goed. geen klachten ga zo door.
grt een tevreden klant.

Frank Gabel beoordeelde op 2019-01-11

Ich bin sehr zufrieden mit Brinkmatic Mechanismus BM ll Ktl, ich habe ihn eingebaut und er funktioniert.
Mit freundlichen Grüßen Frank Gabel.

Michael Jaeger beoordeelde op 2019-01-11

Alles gut,Versand ist ein wenig teuer.

Henk Westeneng beoordeelde op 2019-01-10

Via de website snel en eenvoudig te bestellen. Daarna het artikel zonder problemen bezorgd. Zeer tevreden.