Industrieweg 5

Nog niet geleverd, dus beoordelen nog niet mogelijk, Gr. Paul

Helmut Bollgönn beoordeelde op 2019-06-10

Alles bestens

Ton Valkenburg beoordeelde op 2019-06-10

Eerst goed geholpen met mijn vraag en toen het product snel verstuurd.

Ireen Pas beoordeelde op 2019-06-07

Heldere site, snelle levering!

Wouter Kaandorp beoordeelde op 2019-06-07

Het product was niet op voorraad, maar ik werd hierover goed geïnformeerd. Inmiddels is het bezorgd.

Peter beoordeelde op 2019-06-03

Snelle service en geleverd wat is besteld, alleen zijn de verzendkosten aan de hoge kant voor iets wat door de brievenbus kan.

Michiel beoordeelde op 2019-06-02

Keurig en volgens afspraak geleverd !!

P. van Steijn beoordeelde op 2019-06-01

Derco Tabor beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering. Binnen drie dagen in huis.

ML van Dijk beoordeelde op 2019-05-30

Bestel een typeplaatje voor op de trekhaak. Kosten €28,- !!!!!
Wat krijg ik een sticker van €0,50

Maurice Valke beoordeelde op 2019-05-29

Super

Henk Beekman beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering, duidelijke omschrijving van product. zeer tevreden

Rob Riemersma beoordeelde op 2019-05-27

Ze rekenen 7,50 euro voor verzenden voor twee kleine sleuteltjes in envellope, die gewoon door de brievenbus kan.
Superlichte envellope voor 7,50 euro.

Grrrrrr

Arjen Dekker beoordeelde op 2019-05-25

Sleutels voor mijn trekhaak kwijt, eenvoudig besteld via de site en binnen 2 werkdagen de juiste set geleverd gekregen.

Alex Achter de molen beoordeelde op 2019-05-23

Dinsdag sleutels besteld voor een afneembare trekhaak. Dezelde midddag via IDEAL betaald. Vandaag nog steeds niet ontvangen. Hierom en omdat het pakket ook niet via track en tracé te volgen is vandaag gebeld met uw bedrijf om te vragen wanneer wij het pakket kunnen verwachten. Sleutels bleken ruim voorradig uw vrouwelijke medewerker heeft toegezegd dat de sleutels misschien zaterdag bezorgt worden. Hopelijk komt dit uit omdat wij nu al een aantal dagen onze auto niet kunnen gebruiken. Trekhaak die nu niet afneembaar is (sleutel is gebroken) zit voor het nummerbord.
Groet.
Alex Achter de molen

Kees Koning beoordeelde op 2019-05-16

Gewoon goed

Marcel Dubois beoordeelde op 2019-05-14

Alles naar wens verlopen.

Peter E beoordeelde op 2019-05-14

Alles bestens .... Das Porto könnte niedriger sein ... Die Ware wurde aber schnell und unversehrt zugestellt.

Arend De Ruiter beoordeelde op 2019-05-11

Snel geregelt

J.A. de Jong beoordeelde op 2019-05-09

Snelle en correcte bezorging.
Goed en slagvaardig geholpen bij telefonische vraag.