Industrieweg 5

Konrad Ritzer beoordeelde op 2018-12-16

1. Helaas geen Paypal mogelijk
2. Dure verzending

Ad Mimpen beoordeelde op 2018-12-15

Makkelijk te bestellen,en daarna vlugge levering.

G van Oort beoordeelde op 2018-12-12

Conform opgave afgehandeld.

E Gielliet beoordeelde op 2018-12-12

Vlotte en correcte levering

Sebastiaan Renes beoordeelde op 2018-11-30

Ik had een bestelling geplaatst en gevraagd welke versie ik moest hebben van het artikel, een aantal dagen niks gehoord tot ik een antwoord kreeg nadat ik een klacht had ingediend.
Vandaag besteld morgen in huis, jammer niet dus.
Tevens er over gemaild, waarom ze dat niet konden waar maken.
Hierbij kreeg ik pas na drie keer vragen een antwoord :het is een regel en geen garantie, einde discussie:
Ronduit onbeleefd hoe ze klanten behandelen.
Ik had mijn werk adres op gegeven en de levering zou tussen 16:00 en 21:00 plaats vinden, ik had aangegeven dat er dan niemand meer is, dit zouden ze doorgeven aan dhl, dit is gedaan alleen bij dhl stond de vermelding, niemand thuis andere datum in behandeling, deze heb ik dan zelf maar veranderd.
Al met al onvriendelijk en ik bestel er nooit meer.
Voortaan naar Olifant

Ik had een reactie geplaatst over een verkeerd geleverd artikel en die woorden neem ik terug, er ontbrak ook een onderdeel (schetsplaatje) op de trekhaak, deze heb ik op de sloop gehaald, dus die opmerking over een verkeerd geleverd artikel en prutsers neem ik terug.

Pierre op het Veld beoordeelde op 2018-11-25

snelle levering en goede kwaliteit

henk smits beoordeelde op 2018-11-24

1 klein puntje dat ik moest vragen of het al verstuurt was.. maar kreeg gelijk het tracking nummer

martien van der tas beoordeelde op 2018-11-19

de artikelen in de webwinkel zijn goed en snel te vinden. levertijd is ook prima!

Marcel Korthof beoordeelde op 2018-11-06

Makkelijk om te bestellen, snelle levering. Zeer goede ervaring

JLE Fleuren beoordeelde op 2018-11-05

Vrijdag besteld zaterdag al in huis. Supersnel geleverd . Hartelijk dank . Groetjes Jos.

folkert van der laan beoordeelde op 2018-11-03

Goed

R. Mennega beoordeelde op 2018-11-03

Prima geholpen, vlotte levering!

Johannes Tomke beoordeelde op 2018-11-01

Sehr schnelle Lieferung. Super Abwicklung

René Hulsmans beoordeelde op 2018-10-23

Goede communicatie en snel geleverd!

Rolanas Balcaitis beoordeelde op 2018-10-19

Versand trotz hohe Kosten dauert zu lang

Marcel Kaaijk beoordeelde op 2018-10-16

Bestelling keurig op tijd geleverd

Herman Slager beoordeelde op 2018-10-15

Vrijdagmiddag besteld en de volgende dag zaterdag met de post thuisbezorgd. Perfect.

Chris Ames beoordeelde op 2018-10-10

Prima!!

ids walda beoordeelde op 2018-10-03

goed

fokko koers beoordeelde op 2018-09-30

Zeer tevreden , snel geleverd !