Jousterweg 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Daan Fousert beoordeelde op 2019-08-22

Plezierige afhandeling en keurige aflevering.

Gijs Van Beijnen beoordeelde op 2019-08-21

Snel, goed verpakt en met leuke persoonlijke boodschap😀

Reactie van Brocantiek de Linde:
Dankjewel, Gijs, voor deze top recensie! Wij vinden het super om te horen dat alles zo naar wens is en wij hopen dat je nog heel veel plezier zult hebben met deze gave helm! :) Wie weet tot een volgende keer.

Wieneke Perk beoordeelde op 2019-08-21

Wij zijn heel blij met het prachtige glas in loodraam dat uitstekend verpakt door jullie was verzonden.
Goede en snelle service en vriendelijke mensen.
We houden jullie website in de gaten!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze positieve recensie, Wieneke! Wij waarderen dit zeker en wensen je ook nog heel veel plezier met het glas in lood raam :) Tevens bedankt voor de mooie complimenten, dat is altijd fijn om te horen! Hopelijk tot een volgende keer, altijd welkom!

Sjors Vesters beoordeelde op 2019-08-20

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor je geweldige review Sjors! We zijn blij om te horen dat je bestelling naar wens is verlopen. We wensen je erg veel plezier met het de nachtkastjes en hopelijk tot een volgende keer!

Hans Naert beoordeelde op 2019-08-20

Reactie van Brocantiek de Linde:
Dankjewel voor deze positieve recensie, Hans! Wat super om te horen dat je zo tevreden bent met de kast en wij zullen in het vervolg er om denken :) Nogmaals heel veel plezier met de kast en wie weet tot een volgende keer !

Koen van Geel beoordeelde op 2019-08-19

Fijn contact, snelle en nette verzending. Product in nette staat.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Wat een top recensie, Koen, dit waarderen wij echt enorm! Wat super om te horen dat je zo goed contact hebt gehad en dat de schoolplaat goed is aangekomen :) Wij hopen je natuurlijk een volgende keer weer te mogen ontvangen!

Frans van Heugten beoordeelde op 2019-08-16

Reactie van Brocantiek de Linde:
Super bedankt, Frans, voor deze goede recensie! Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent met de industriële hanglamp en wij hopen dan ook dat je er nog jaren van zult genieten :) Wie weet tot een volgende keer!

Anneke beoordeelde op 2019-08-14

Zeer tevreden , goede snelle en persoonlijke service.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor je compliment en mooie recensie Anneke! We zijn altijd erg blij om te horen dat onze service naar wens is, we doen namelijk altijd erg ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Ik wens je super veel plezier met de leuke klapstoeltjes en natuurlijk hopelijk tot een volgende keer :)

Tina Van den Dungen beoordeelde op 2019-08-13

Déze 2 kastjes zijn echt prachtig.
Een sieraad voor mijn huiskamer.
Ben er erg blij mee.
Echt een aanrader.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Heel erg bedankt voor je positieve recensie Tina! We zijn heel blij dat de kastjes een mooi plekje hebben gevonden in je woonkamer. Ze staan ongetwijfeld super leuk :) Heel veel plezier er mee gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Dorien Rombouts beoordeelde op 2019-08-13

Hele goede service!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor de geweldige recensie Dorien! Service staat bij ons op nummer één dus het doet ons goed dat we jou ook hebben kunnen helpen :) Heel veel plezier met je mooie schoolplaat en hopelijk tot een volgende keer!

Linda Withaar beoordeelde op 2019-08-10

Ik ben super tevreden. Na mijn bestelling kreeg ik nog extra foto’s thuis gestuurd over de mail. Tijdens het schoonmaken voor de verzending vonden ze een klein ‘mankementje’, hiervoor namen ze meteen contact op. Het inpakken voor verzending was ook top. Het glas in lood raam kwam in perfecte staat aan.

Ze hebben niet alleen oog om goede spullen te verkopen, maar ook zeer zeker om de klant goed te helpen!

Ik zou hier zeker vaker kopen!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Super bedankt voor je geweldige recensie Linda! We doen altijd erg ons best om het perfecte item te vinden voor onze klanten, dus het is hartstikke leuk om je recensie te lezen :) Ik vertrouw er op dat het raam een mooi plekje krijgt in je woning en hoop dat je er nog heel veel plezier van gaat hebben!

Elles De Ruiter beoordeelde op 2019-08-03

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor je positieve toprecensie, Elles! Wij zijn er super blij mee :) Heel erg veel plezier met je mooie lamp en misschien tot een volgende keer!

jasper van der zwan beoordeelde op 2019-08-03

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze positieve top recensie, Jasper! Wij waarderen dit echt enorm en hopen ook zeker dat je nog heel lang zult genieten van je nieuwe spulletjes :)

A Westerhof beoordeelde op 2019-08-02

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, A., dat waarderen we enorm! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Randi Krols beoordeelde op 2019-07-31

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Randi, dat waarderen we enorm! We vinden het fijn om te zien dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

Lotje Dirkse beoordeelde op 2019-07-29

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Lotje! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent, dat doet ons goed :) Heel erg veel plezier met je schoolplaat en hopelijk tot de volgende keer!

Julieke Blacker beoordeelde op 2019-07-28

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze toprecensie, Julieke! Dit waarderen wij echt enorm :) Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met de deuren en hopen je zeker een volgende keer weer te mogen ontvangen!

Ingrid Van der Meer beoordeelde op 2019-07-28

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor je recensie Ingrid! We zijn blij dat je tevreden bent, maar we horen natuurlijk graag hoe wij de volgende keer je nog beter van dienst kunnen zijn! Heel veel plezier met je schoolplaat en hopelijk tot de volgende keer! :)

Jan Jaap beoordeelde op 2019-07-25

Snelle bezorging en goed verpakt!
Weer een uniek item voor mijn collectie ! Top!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze top beoordeling Jan Jaap! Wij waarderen dit enorm en wij wensen je dan ook nog heel veel plezier met de oefenhandgranaten :) Wie weet tot een volgende keer, je bent altijd welkom.

Arian Vereijken beoordeelde op 2019-07-25

Mooie producten, snelle levering fijn contact! Prima bedrijf!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Wat een super goede en leuke recensie, Arian! Wij vinden het fijn om te horen dat alles zo naar wens is en je zaak ziet er prachtig uit :) Wij wensen je nog heel veel plezier in de winkel en met de lampen! Wie weet tot een volgende keer.