Jousterweg 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Erik Kriek beoordeelde op 2019-06-26

Heel vriendelijke, snelle en goede service. Perfecte levering. Erg mooie kast.

B. Doorewaard Doorewaard Boekhout beoordeelde op 2019-06-25

Nico beoordeelde op 2019-06-19

Gezellige winkel, prima geholpen en op al onze vragen goed en duidelijk antwoord gehad. Twee leuke ridderstoelen en glas in lood gekocht.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt, Nico, voor deze super goede recensie! Wij waarderen dit enorm en wensen jullie ook zeker nog heel veel plezier met deze gave ridderstoelen en natuurlijk het glas in lood raampje! ;) Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst weer ontvangen!

Christel Pijpker beoordeelde op 2019-06-19

Prima service! 👍🏻

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt, Christel, voor deze super goede recensie! Wat fijn om te horen dat onze service zo naar wens is en wij hopen dat je nog heel veel plezier zult hebben van deze gave landkaart! Wie weet tot een volgende keer :)

Joris van Vaalen beoordeelde op 2019-06-19

Vriendelijk en vakkundig telefonisch te woord gestaan.
Zeer snelle levering en goed te volgen.
Product geleverd zoals beschreven.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt, Joris en Christie, voor deze positieve top recensie! Wij waren dit echt enorm en wensen jullie zeker nog heel veel plezier met deze gave houten vaas. Wij hopen jullie en volgende uiteraard weer te mogen ontvangen!

Elise Kaak beoordeelde op 2019-06-12

Prima en snelle service! Ze sturen wel heel veel mailtjes. Heb er in totaal 9 gehad, voor één bestelling.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt, Elise, voor deze top recensie! Wij waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een recensie te plaatsen. Onze oprechte excuses voor de vele mails, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest! :) Dit zijn waarschijnlijk veel geautomatiseerde mails geweest, de volgende keer zullen wij er rekening mee houden!

Elly Baar beoordeelde op 2019-06-11

Reactie van Brocantiek de Linde:
Dankjewel, Elly, voor deze positieve review! Wij waarderen dit enorm en wensen je ook zeker nog heel erg veel plezier met deze gave hanglamp! :) Wie weet tot een volgende keer.

Marjan Beunder beoordeelde op 2019-06-04

Geweldig leuk kastje gekocht! Tof dat ik eerst foto's kreeg toegestuurd voordat het kastje werd opgestuurd. Fijne service en ik ben ontzettend blij met deze aankoop.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Dankjewel, Marjan, voor deze super leuke recensie en uiteraard voor de mooie complimenten! Wij waarderen dit enorm en wensen je ook zeker nog heel veel plezier met dit gave leger nachtkastje :) Wie weet tot een volgende keer.

Mark Boon beoordeelde op 2019-06-03

Goede service!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve top recensie, Mark! Wij waarderen dit enorm en wensen je dan ook nog heel veel plezier met de gave groene werkbank! Hopelijk mogen wij je een volgende weer ontvangen zowel online als in onze winkel :)

Wicher Nijenhuis beoordeelde op 2019-06-02

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank, Wicher, voor deze positieve review, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

werner Breuer beoordeelde op 2019-06-02

Duidelijke en snelle communicatie.
Snelle afhandeling. Prima.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve top recensie, Werner, dit waarderen wij enorm! Ook hartstikke bedankt voor de mooie complimenten en wij hopen je zeker een volgende keer weer te mogen ontvangen! Nog heel veel plezier met de Janek hanglampen :)

Martin Den Dulk beoordeelde op 2019-05-31

Reactie van Brocantiek de Linde:
Dankjewel, Martin, voor deze super goede recensie! Dit waarderen wij echt enorm en wij wensen je zeker nog heel veel plezier met de Janek hanglamp:) Wie weet tot een volgende keer.

Hennie Huiskamp beoordeelde op 2019-05-29

Heel tevreden, goed verpakt en komen afspraken na.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Super bedankt, Hennie, voor deze top recensie en voor de mooie complimenten! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met de schoolplaat en wie weet tot een volgende keer :)

Dave beoordeelde op 2019-05-28

Goede communicatie en originele spullen. Een lamp gekocht zoals je ze nergens ziet. Dit is mijn tweede bestelling bij hen. Er gaat zeker een derde komen

Reactie van Brocantiek de Linde:
Super bedankt, Dave, voor deze top recensie en uiteraard voor de mooie complimenten! Wij waarderen dit enorm en hopen je zeker een volgende keer weer te mogen ontvangen :) Nogmaals heel veel plezier met de vintage kooilamp en wie weet tot snel.

vanessa beoordeelde op 2019-05-28

Supersnel en prachtig raam! Veel dank! *****

Reactie van Brocantiek de Linde:
Super bedankt, Vanessa, voor deze top recensie! Wij zijn blij om te horen dat het raam zo naar wens is en hopen dat je er dan ook nog jaren van zult genieten :) Wie weet tot een volgende keer.

Robert Bouma beoordeelde op 2019-05-27

Goede communicatie, goed verpakt, toppie 👌

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt, Robert, voor deze positieve top recensie! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met de twee glas in lood ramen en hopen je zeker een volgende keer weer te mogen ontvangen! :)

Hennie Huiskamp beoordeelde op 2019-05-23

Overzichtelijke site. Snelle service en goed ingepakt en komen afspraken na. Heel tevreden en blij met mijn product.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Wat een super recensie, hier worden wij zeker blij van! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en uiteraard met de schoolplaat :) Wij hopen je zeker een volgende weer te mogen ontvangen.

G. Kotte beoordeelde op 2019-05-22

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt, Geka, voor deze top recensie! Wij waarderen dit enorm en wensen je zeker nog heel veel plezier met de vintage koffer :) Kom gerust nog een keertje langs in onze webshop of winkel, de koffie en thee staan voor je klaar.

Taana Peeters beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden over de communicatie, de vriendelijkheid en zeker over de geleverde stoelen!!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt, Taana, voor deze positieve beoordeling! Dit waarderen wij enorm en wij wensen je nog heel veel plezier met de vintage stoelen :)

Terra Kremers beoordeelde op 2019-05-21

Het product was zeer goed ingepakt en snel bezorgd. Wil je persoonlijk goed geholpen worden dan ben je op het juiste adres.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Wat een super leuke recensie, Terra, dit waarderen wij echt enorm! Wij hopen dat je nog heel veel plezier zult hebben van het glas in lood raam en wie weet tot een volgende keer!