Jousterweg 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Jolande Van Dijk beoordeelde op 2019-02-07

De mailwisseleing na het plaatsen van de bestelling was meer en leuker dan verwacht. Erg persoonlijke benadering met in de mail zelfs alvast een foto van het gekochte. De plaat voldoet aan wat ik ervan had verwacht en hangt inmiddels in de keuken van ons vakantiehuis. We zijn er erg blij mee.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Wat hartstikke fijn om te horen en natuurlijk hartelijk dank voor deze positieve recensie en leuke complimenten! Goed om te horen dat de plaat helemaal naar wens is en een mooi plekje heeft gekregen, geniet ervan en wie weet tot een volgende keer! :)

Desiree Baetsen beoordeelde op 2019-02-06

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze positieve recensie, hier zijn wij zeker erg blij mee! :) Wij wensen je heel veel plezier met de industriële vloerlamp en wie weet tot een volgende keer!

Elisabeth Clevis beoordeelde op 2019-02-04

Wij zijn ontzettend blij met onze originele en suite deuren en we zijn blij verrast met de fantastische service die Brocantiek de Linde ons geboden hebben!
We mochten de en suite deuren tijdens onze verbouwing bij hen laten staan en ze werden netjes thuisbezorgd toen we aangaven dat we ruimte hadden, echt enorm fijn!!
Ook hebben ze voor ons glas en lood raampjes op maat gemaakt, met de kleuren die wij graag wilden! We komen zeker nog eens terug en we hopen nog meer mooie authentiek items bij hen te komen.
Nogmaals dank voor alles, bij jullie staat klantvriendelijkheid echt op 1!!!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze leuke en uitgebreide recensie, Elisabeth! We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie zo tevreden en enthousiast zijn, daar doen we het voor! :) Nogmaals hartelijk dank voor deze topreview, heel erg veel plezier met de unieke glas in lood deuren en ramen en hopelijk tot de volgende keer!

Jannie Kroeze penning beoordeelde op 2019-02-02

Heel tevreden

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Jannie, daar zijn we erg blij mee! We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen en we vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent, we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen :)

Marjan De Groot beoordeelde op 2019-02-02

Workshop glas in lood gedaan. Het was super goed verzorgd.
We hadden een uur langer nodig om het raampje af te krijgen, was geen probleem konden eventueel later terug komen om het af te maken. We hebben een topdag gehad .

Reactie van Brocantiek de Linde:
Wat ontzettend goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de glas in lood cursus, Marjan! En heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n toprecensie te plaatsen :) Dat waarderen we enorm! We hopen dat je nog lang kunt genieten van je unieke, one of a kind, DIY glas in lood raam ;)

Rianne beoordeelde op 2019-01-31

Heel erg tevreden, goed contact met “team Brocantiek” en de poster was snel binnen! Bovendien een leuk persoonlijk (handgeschreven) kaartje bij ontvangst. We kochten een poster als cadeau, maar kijken nu ook voor onszelf naar producten hier. Erg leuk!!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze leuke en enthousiaste toprecensie, Rianne, dat waarderen we enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo enthousiast bent dat je nu zelf ook op onze website kijkt, dat is natuurlijk een mooi compliment! :) We hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

Yvonne van Halteren beoordeelde op 2019-01-31

Leuke klok gezien, extra info opgevraagd. Direct uitgebreid gekregen incl foto's. Snelle keurige levering. Top ervaring met dit bedrijf!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze positieve toprecensie, Yvonne, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook nogmaals te mogen ontvangen! :)

Jan Verschoor beoordeelde op 2019-01-29

x

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Jan! We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, al horen we natuurlijk wel graag wat we kunnen verbeteren om de volgende keer de volle vijf sterren te behalen! :)

R Schriek beoordeelde op 2019-01-29

Snel en goed geleverd en een perfect mooi Seiko klokje voor aan de muur. Ben er als een kind zo blij mee.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Super bedankt voor deze top recensie, wij zijn hier enorm blij mee! Ook hartstikke fijn om te horen dat de Seiko klok zo naar wens is, geniet er van! :)

Marije Jansen beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering en extra service, de schoolplaat die ik bestelde was iets beschadigd en ik kreeg een mail met foto, of ik hem echt wilde bestellen. heel netjes en persoonlijk.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve top recensie, dit waarderen wij enorm! wat goed dat de service naar wens is! :) Hartstikke fijne om te horen en hopelijk tot een volgende keer.

Sandra van Dinther beoordeelde op 2019-01-25

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Sandra! Heel erg veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer! :)

Alon Knoll beoordeelde op 2019-01-24

Reactie van Brocantiek de Linde:
Ik zie dat ik schoolplaat hebt getypt is bedoel uiteraard veel plezier met de Russische poster/plaat! :)

Fam. Mense beoordeelde op 2019-01-23

Perfecte service en levering.
Aan te bevelen dus

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, dat waarderen we enorm! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

alexandra beoordeelde op 2019-01-23

snelle levering, ook beantwoorden zij de e-mail snel.
de kast is ook heel leuk en staat goed in de keuken.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve review, Alexandra! We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een recensie achter te laten, al horen we natuurlijk wel graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen!

Jean Smeets beoordeelde op 2019-01-22

De bestelling is zorgvuldig en snel afgehandeld.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze top recensie! Dit waarderen wij enorm en fijn om te horen dat de bestelling zo goed is gegaan :)

Eveline Sinnema beoordeelde op 2019-01-20

Prima service in goed overleg veel mogelijk

Reactie van Brocantiek de Linde:
Super bedankt voor deze top recensie! Dit waarderen wij enorm. Wat fijn om te horen dat de service zo goed was en dank voor het compliment :)

Margie beoordeelde op 2019-01-19

Snelle service, heel klantvriendelijk en betrouwbaar. De bestelde schoolplaat kwam snel en zag eruit als op de fotos. Top!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie én natuurlijk voor dat mooie compliment, dat is heel fijn om te horen! Heel erg veel plezier met de schoolplaat en hopelijk tot de volgende keer! :)

Afien Kruijer beoordeelde op 2019-01-18

...

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Afien! We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, al horen we natuurlijk wel graag wat we kunnen verbeteren om de volgende keer de volle vijf sterren te behalen! :)

Lissette beoordeelde op 2019-01-17

Uitstekende service (en een hele mooi kandelaar😊).

Reactie van Brocantiek de Linde:
Heel erg bedankt voor deze top recensie, dit waarderen wij enorm! Fijn om te horen dat de kandelaar zo naar wens is, heel veel plezier met deze kandelaar ;)

Wim beoordeelde op 2019-01-17

Een fijn kastje in goede staat, fijne communicatie, perfect in Zuid Limburg bezorgd

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze top recensie, wij zijn hier erg blij mee! Super om te horen dat het kastje goed is aangekomen en nogmaals heel veel plezier met dit kastje! :)