Jousterweg 9

Lees
waarom

G Veefkind beoordeelde op 2018-10-04

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze topreview, Veefkind, daar zijn we erg blij mee! Hopelijk heeft de kast ondertussen een mooi plekje gekregen zodat je er nog jaren van kunt genieten! :)

Anke Timmermans beoordeelde op 2018-10-04

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Anke, daar zijn we erg blij mee! Hopelijk is alles nog steeds helemaal naar wens en mogen we je in de toekomst weer ontvangen! :)

Joop ter Beest beoordeelde op 2018-10-02

Prima communicatie en een perfect product geleverd geheel volgens afspraak. Het transport was goed verzorgd en de kamerensuite deuren zíjn onbeschadigd en op tijd thuis bezorgd.
Top.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, Joop, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het erg fijn om te horen dat zowel de deuren als onze service naar wens zijn, hopelijk krijgen ze een mooi plekje zodat je er nog jaren van kunt genieten :) Heel erg veel plezier met de glas in lood deuren en hopelijk tot de volgende keer!

Dorrith Bevers beoordeelde op 2018-10-02

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, Dorrith, dat waarderen we enorm! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Steven van Aalst beoordeelde op 2018-10-02

Super behulpzaam en vriendelijk geholpen

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze leuke topreview, daar doen we het voor! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Chris Fruitman beoordeelde op 2018-09-27

Klantvriendelijk /Aardig, behulpzaam en snel

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Chris, daar zijn we ontzettend blij mee! En natuurlijk bedankt voor de mooie complimenten, daar doen we het voor :) We hopen dat je nog steeds helemaal tevreden bent met je aankoop en dat we je de volgende keer weer mogen ontvangen!

Silvia Coppoolse beoordeelde op 2018-09-27

Alles was goed geregeld ook fijn dat ze de foto van het gekocht artikel nog eens laten zien
Voor ze het opsturen

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Silvia, daar zijn we erg blij mee! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent, daar doen we het voor :) Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer!

Regis CAEN beoordeelde op 2018-09-26

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, Regis, dat waarderen we enorm! Hopelijk zijn de glas in lood ramen nog steeds helemaal naar wens is zodat je nog jaren van de ramen zult genieten :) Heel erg veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer!

Ans beoordeelde op 2018-09-26

Fijne ondersteuning aan de telefoon, afspraken worden nagekomen, service is super, spullen worden heel goed verpakt en keurig verzonden. Kortom een aanrader om hier mooie spullen te kopen.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze leuke en uitgebreide toprecensie, Ans! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden en enthousiast bent en we hopen dan ook dat de apothekerskasten nog steeds helemaal naar wens zijn :) Heel erg veel plezier met deze stoere kasten en hopelijk tot de volgende keer!

Piet beoordeelde op 2018-09-22

Supersnel oude poster geleverd. Vooraf werd zelfs nog een foto van deze poster naar mij gemaild met de vraag of deze akkoord is. Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze leuke toprecensie, Piet, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je zo enthousiast bent en we hopen dat de schoolplaat nog steeds helemaal naar wens is! Heel erg veel plezier ermee en hopelijk tot de volgende keer!

René Pince van der Aa beoordeelde op 2018-09-21

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze recensie, René! We waarderen het dat je deze recensie hebt achtergelaten, al horen we wel graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen.

Hilbert Sellbach beoordeelde op 2018-09-20

Vriendelijk, gastvrij en zeer goede service.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze toprecensie, Hilbert, dat waarderen we echt enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

Todewijk beoordeelde op 2018-09-17

Nog niks gekocht bij deze winkel, maar het contact verliep tot nu toe al uitstekend en ze waren zeer behulpzaam

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze leuke toprecensie, Todewijk, dat waarderen we enorm! We hebben een notitie gemaakt van wat je zoekt en zullen het je laten weten zodra we iets hebben waarvan we denken dat het aan je wensen voldoet :)

Esther Punte beoordeelde op 2018-09-15

Wat een service en klantvriendelijkheid bij de Linde. Los daarvan is de kwaliteit van mijn oude apothekerskast heel goed. Mooi opgenknapt, frisse staat maar wel echt oude kwaliteit.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze leuke toprecensie, Esther, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met zowel de kast als onze service, dat doet ons goed :) We hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

elly Hoogeveen beoordeelde op 2018-09-11

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Elly! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent en we hopen je de volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Hayke Hegger beoordeelde op 2018-09-10

Ben zeer goed geholpen met het zoeken naar 2 identieke lampen (2 dezelfde waren er niet).
De persoonlijke hulp kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Ook zeer tevreden over de levering.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Hayke, en natuurlijk voor dat mooie compliment, dat waarderen we echt enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met zowel onze service als je aankoop en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

Stijn Ossevoort beoordeelde op 2018-09-05

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie, Stijn! We waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, al horen we natuurlijk graag wat we kunnen doen om de volgende keer de volle vijf sterren te behalen! :)

ron hogendoor beoordeelde op 2018-09-05

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve review, Ron, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen :)

Geert Rijpkema beoordeelde op 2018-09-05

Goede en heldere communicatie

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review, Geert, daar zijn we erg blij mee! We vind het fijn om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen :)

Agnes Ooms beoordeelde op 2018-09-04

Heel prettig contact, overleg over bezorgmogelijkheden en prima afhandeling van de vragen nadien. Zeer tevreden over alles. En heeeeel blij met de mooie kast!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, Agnes, daar zijn we ontzettend blij mee! We zijn erg blij om te horen dat zowel de apothekerskast als onze service helemaal naar wens zijn en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!