Lindegracht 43

Mystery shopper

Lees
waarom

Mystery shopper beoordeelde op 2016-02-11

Onlangs hebben we Brocantiek de Linde verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als klant welke interesse zou hebben in een kooldraadlamp. We stelden de vraag hoe het retourneren gaat na bestelling en hoe snel we dit product thuis konden verwachten. We kregen dezelfde dag nog een uitstekende mail terug met daarin antwoord op onze vragen. Daarbij werd na enkele dagen nog een tweede mail naar ons toe gestuurd met daarin de vraag of wij nog vragen hadden. Erg klantvriendelijk. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren!

Lambertus beoordeelde op 2015-11-03

Snelle afhandeling. Praktische site met goede uitleg over de producten

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve recensie, dit waarderen wij enorm! Veel plezier met de verniswas gewenst en hopelijk tot de volgende keer!

Ben van Riele. beoordeelde op 2015-11-02

geweldige mooie en leuke winkel op een schitterende locatie in Heerenveen. kwam er toevallig een ouwe trapauto integen. waar ik veel leuke reacties op heb gekregen. Maar ze hebben zoveel leuke hebberige dingen. vriendelijke en spontane mensen , Sander en Romy. ik zeg dan ook tot een volgende keer, heel veel succes jullie nog.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze geweldige recensie en die prachtige complimenten, Ben! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen en zijn dan ook blij om te horen dat u nog steeds tevreden bent met de trapauto. Veel plezier met de trapauto, een fijne dag gewenst en tot de volgende keer! :)

Alexandra beoordeelde op 2015-11-02

Goede en snelle service. Top!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van een positieve recensie, Alexandra! Dat waarderen wij enorm :) Veel plezier met uw aankoop en nog een fijne dag gewenst!!

maartje beoordeelde op 2015-10-30

Brocantiek de Linde leverde m'n bestelling snel en goed af.
Communicatie was netjes, accuraat en persoonlijk.
Betrouwbare en goede webwinkel dus!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, Maartje! Veel plezier gewenst met de schoolstoelen en hopelijk tot de volgende keer! :)

Thomas beoordeelde op 2015-10-30

Erg netjes geholpen! Het contact verliep heel makkelijk, men was zeer vriendelijk. We kregen na de bestelling van onze kast zelfs nog meerdere mogelijkheden doorgestuurd, voor de keuze van een specifiek exemplaar!
Levering ook helemaal volgens afspraak...kortom zeer tevreden!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het invullen van deze positieve recensie! Dat waarderen wij enorm :) Heel erg veel plezier gewenst met de apothekerskast en hopelijk tot de volgende keer!!

Mary Ketting beoordeelde op 2015-10-29

Wat een service geven deze mensen.
Geweldig geholpen, snelle, keurige antwoorden
op vragen.
Een aanrader voor iedereen, als ik weer iets moois
voor mijn huis wil weet ik waar ik moet zijn!!
Topper! Bedankt voor alles
Gr Mary

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze geweldige recensie, Mary! En nogmaals hartelijk bedankt voor die heerlijke chocolade ;) Een fijne avond gewenst en hopelijk tot de volgende keer!

Miranda van der Zwan beoordeelde op 2015-10-27

Wat een super snelle levering!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Miranda! We hopen dat u tevreden bent met de verniswas en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen! :)

Colette Horvath beoordeelde op 2015-10-25

De lamp die ik wilde bestellen was uitverkocht. De website werd aangepast en zo kon ik de lamp toch alvast bestellen. Niet veel later was de lamp weer leverbaar en drie dagen daarna had ik de lamp in huis. Tussendoor prettig contact gehad. Ik ben erg blij met de lamp, hij is precies zoals mij had voorgesteld en een stuk goedkoper dan elders op internet. Hartelijk dank.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, Colette! Wij zijn blij om te horen dat de lamp naar wens is en hopen u in de toekomst terug te zien in onze webshop of winkel! Veel plezier met deze stoere industriƫle vloerlamp en een fijne dag gewenst! :)

Bas van Dijk beoordeelde op 2015-10-25

Super service. We wilden drie apothekers kasten uit Tsjechië. Kreeg netjes foto's opgestuurd over hoe ze eruit zagen. Ik had ervoor gekozen om ze door hun zelf te laten bezorgen. Service helemaal geweldig. Heb drie x de datum aangepast maar ze bleven vrolijk en met me mee denken.
Op een vrijdagavond om 19.00 waren ze er. En ze zagen er echt top uit. Alles werkte en sloot keurig. Helemaal compleet. Echt super service en geweldige kasten. Zou iedereen aanraden hier je meubels aan te schaffen.

Gr bas

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze superrecensie, Bas! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de apothekerskasten, ze staan ook erg gaaf!! We hopen je in de toekomst dan ook vaker te mogen voorzien van leuke meubels en accessoires ;) Nogmaals hartelijk dank voor de recensie, veel plezier met de kasten en een fijne dag gewenst!

Myriam beoordeelde op 2015-10-23

Ik kocht vanuit België oude bioscoopstoelen. ze zagen er prachtig op foto en in het echt waren ze nog mooier.
ongelooflijk snel geleverd. ik ben echt een SUPER te vrede klant, Bedankt

Geachte Myriam,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze geweldige beoordeling, dit waarderen wij enorm! Wij zijn erg blij om te horen dat de stoelen in goede orde zijn aangekomen en dat ze naar wens zijn. Wij hopen u in de toekomst dan ook weer van dienst te mogen zijn :) Veel plezier met de bioscoopstoelen, nog een fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Robert Schmeinck beoordeelde op 2015-10-21

Mn bestelde lamp bleek achteraf toch uitverkocht. Ben daarvan netjes op de hoogte gebracht en men heeft toen moeite gedaan om mij alsnog de lamp te leveren. Daarna ook weer netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en de lamp is uiteindelijk netjes afgeleverd. Heb er nu plezier van.
Dank u wel.
Mvg. Robert

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van een positieve recensie, Robert! Onze excuses voor de vertraging. Wij zijn echter blij om te horen dat u blij bent met de lamp en hopen u in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

BINK36 beoordeelde op 2015-10-13

Leuke producten, goed contact, prima levering!
Wellicht tot een volgende keer.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, dat stellen wij enorm op prijs! En uiteraard fijn om te horen dat u tevreden bent met de stationsklok :) Wij hopen u dan ook weer te mogen ontvangen in onze winkel of webshop! Nog een fijne dag gewenst!

Y a beoordeelde op 2015-10-09

Uitstekende communicatie, super duidelijk
(Aanschaf oude lamp via brocantiek)
YA, Utrecht

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, dat waarderen wij enorm :) Veel plezier gewenst met deze stoere Bauhauslamp en hopelijk tot de volgende keer!

Syl van Haaren beoordeelde op 2015-10-06

snelle levering, vriendelijke benadering, ik ga zeker vaker bestellen!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Syl! Veel plezier gewenst met de krijtverf en hopelijk tot een volgende keer!

Sjoerd, Amsterdam beoordeelde op 2015-10-06

Zeer vriendelijk te woord gestaan door Romy en erg servicegerichte winkel. Afrekenen en verzenden ging erg gemakkelijk via de website en webshop van brocantiekdelinde. Ik kocht een kwetsbaar borstbeeld. Deze is zeer snel en erg goed verpakt via de aangetekende post verstuurd. Ik hoop in de toekomst vaker iets te kopen bij Bocantiek de Linde, dat zal gezien het mooie aanbod en de unieke spullen zeker gebeuren!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze toprecensie en de geweldige complimenten, Sjoerd! Wij waarderen het dan ook enorm dat u de tijd heeft willen nemen om deze recensie te plaatsen. Heel erg veel plezier gewenst met het borstbeeld en tot een volgende keer! :)

Henk Dijkgraaf beoordeelde op 2015-10-05

Goede service en netjes op de hiogte gehouden

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Henk, fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij stellen het enorm op prijs dat u de tijd heeft willen nemen om een recensie te plaatsen :) Veel plezier gewenst met de Dolni fabriekslampen en hopelijk tot een volgende keer!

T. van der Meer beoordeelde op 2015-09-25

Wij hebben bij Brocantiek de Linde een bakelieten klok gekocht via marktplaats. De afhandeling van de transactie is prima verlopen. We zijn erg blij met de mooie klok. Heeft een mooie plek in ons huis gekregen.

Fam. van der Meer
Alphen aan den Rijn

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, fam. van der Meer! Wij stellen dit enorm op prijs :) Heel veel plezier gewenst met de klok en hopelijk tot een volgende keer!

N beoordeelde op 2015-09-22

Wat een goede service, we hebben een apothekerskast bij jullie gekocht. Op vragen via de mail kregen we snel en vriendelijk antwoord. De kast kon op elk gewenst moment worden opgehaald. We hadden deze vooraf net eens gezien, maar zoveel foto's zorgden ervoor dat we deze 'blind' durfden te bestellen. Dankjulliewel!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze super recensie, Nienke, dat stellen we natuurlijk enorm op prijs! Fijn dat je onze service als zo goed hebt ervaren, we hopen je dan ook weer te mogen ontvangen in onze webshop of winkel! Veel plezier gewenst met de apothekerskast en tot een volgende keer! :)

Lydia Ploum beoordeelde op 2015-09-17

Super service, snel geleverd. Ook als je vragen hebt krijg je snel reactie terug. Ik ben zeer tevreden en zal hun ook bij andere aanbevelen.
Mvg lydia Ploum

Reactie van Brocantiek de Linde:
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, Lydia! En natuurlijk enorm bedankt voor deze positieve recensie, dat waarderen we enorm :) We hopen dan ook dat we je in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Veel plezier gewenst met de lampen en tot een volgende keer!

peter den breems beoordeelde op 2015-09-16

Helemaal top duidelijk,snel antwoord en keurig netjes ingepakt bezorgd een dag later....

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, Peter! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent en zien u graag terug in de toekomst! Veel plezier met de stoere werkplaatslamp en hopelijk tot een volgende keer! :)