Lindegracht 43

Mystery shopper

Lees
waarom

Mystery shopper beoordeelde op 2016-02-11

Onlangs hebben we Brocantiek de Linde verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als klant welke interesse zou hebben in een kooldraadlamp. We stelden de vraag hoe het retourneren gaat na bestelling en hoe snel we dit product thuis konden verwachten. We kregen dezelfde dag nog een uitstekende mail terug met daarin antwoord op onze vragen. Daarbij werd na enkele dagen nog een tweede mail naar ons toe gestuurd met daarin de vraag of wij nog vragen hadden. Erg klantvriendelijk. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren!

Myriam beoordeelde op 2015-10-23

Ik kocht vanuit België oude bioscoopstoelen. ze zagen er prachtig op foto en in het echt waren ze nog mooier.
ongelooflijk snel geleverd. ik ben echt een SUPER te vrede klant, Bedankt

Geachte Myriam,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze geweldige beoordeling, dit waarderen wij enorm! Wij zijn erg blij om te horen dat de stoelen in goede orde zijn aangekomen en dat ze naar wens zijn. Wij hopen u in de toekomst dan ook weer van dienst te mogen zijn :) Veel plezier met de bioscoopstoelen, nog een fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer!

Robert Schmeinck beoordeelde op 2015-10-21

Mn bestelde lamp bleek achteraf toch uitverkocht. Ben daarvan netjes op de hoogte gebracht en men heeft toen moeite gedaan om mij alsnog de lamp te leveren. Daarna ook weer netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en de lamp is uiteindelijk netjes afgeleverd. Heb er nu plezier van.
Dank u wel.
Mvg. Robert

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van een positieve recensie, Robert! Onze excuses voor de vertraging. Wij zijn echter blij om te horen dat u blij bent met de lamp en hopen u in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

BINK36 beoordeelde op 2015-10-13

Leuke producten, goed contact, prima levering!
Wellicht tot een volgende keer.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, dat stellen wij enorm op prijs! En uiteraard fijn om te horen dat u tevreden bent met de stationsklok :) Wij hopen u dan ook weer te mogen ontvangen in onze winkel of webshop! Nog een fijne dag gewenst!

Y a beoordeelde op 2015-10-09

Uitstekende communicatie, super duidelijk
(Aanschaf oude lamp via brocantiek)
YA, Utrecht

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, dat waarderen wij enorm :) Veel plezier gewenst met deze stoere Bauhauslamp en hopelijk tot de volgende keer!

Syl van Haaren beoordeelde op 2015-10-06

snelle levering, vriendelijke benadering, ik ga zeker vaker bestellen!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Syl! Veel plezier gewenst met de krijtverf en hopelijk tot een volgende keer!

Sjoerd, Amsterdam beoordeelde op 2015-10-06

Zeer vriendelijk te woord gestaan door Romy en erg servicegerichte winkel. Afrekenen en verzenden ging erg gemakkelijk via de website en webshop van brocantiekdelinde. Ik kocht een kwetsbaar borstbeeld. Deze is zeer snel en erg goed verpakt via de aangetekende post verstuurd. Ik hoop in de toekomst vaker iets te kopen bij Bocantiek de Linde, dat zal gezien het mooie aanbod en de unieke spullen zeker gebeuren!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartstikke bedankt voor deze toprecensie en de geweldige complimenten, Sjoerd! Wij waarderen het dan ook enorm dat u de tijd heeft willen nemen om deze recensie te plaatsen. Heel erg veel plezier gewenst met het borstbeeld en tot een volgende keer! :)

Henk Dijkgraaf beoordeelde op 2015-10-05

Goede service en netjes op de hiogte gehouden

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Henk, fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij stellen het enorm op prijs dat u de tijd heeft willen nemen om een recensie te plaatsen :) Veel plezier gewenst met de Dolni fabriekslampen en hopelijk tot een volgende keer!

T. van der Meer beoordeelde op 2015-09-25

Wij hebben bij Brocantiek de Linde een bakelieten klok gekocht via marktplaats. De afhandeling van de transactie is prima verlopen. We zijn erg blij met de mooie klok. Heeft een mooie plek in ons huis gekregen.

Fam. van der Meer
Alphen aan den Rijn

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, fam. van der Meer! Wij stellen dit enorm op prijs :) Heel veel plezier gewenst met de klok en hopelijk tot een volgende keer!

N beoordeelde op 2015-09-22

Wat een goede service, we hebben een apothekerskast bij jullie gekocht. Op vragen via de mail kregen we snel en vriendelijk antwoord. De kast kon op elk gewenst moment worden opgehaald. We hadden deze vooraf net eens gezien, maar zoveel foto's zorgden ervoor dat we deze 'blind' durfden te bestellen. Dankjulliewel!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze super recensie, Nienke, dat stellen we natuurlijk enorm op prijs! Fijn dat je onze service als zo goed hebt ervaren, we hopen je dan ook weer te mogen ontvangen in onze webshop of winkel! Veel plezier gewenst met de apothekerskast en tot een volgende keer! :)

Lydia Ploum beoordeelde op 2015-09-17

Super service, snel geleverd. Ook als je vragen hebt krijg je snel reactie terug. Ik ben zeer tevreden en zal hun ook bij andere aanbevelen.
Mvg lydia Ploum

Reactie van Brocantiek de Linde:
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, Lydia! En natuurlijk enorm bedankt voor deze positieve recensie, dat waarderen we enorm :) We hopen dan ook dat we je in de toekomst weer van dienst mogen zijn. Veel plezier gewenst met de lampen en tot een volgende keer!

peter den breems beoordeelde op 2015-09-16

Helemaal top duidelijk,snel antwoord en keurig netjes ingepakt bezorgd een dag later....

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, Peter! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent en zien u graag terug in de toekomst! Veel plezier met de stoere werkplaatslamp en hopelijk tot een volgende keer! :)

Karin Huisen beoordeelde op 2015-09-16

Geweldige oude apothekerskast gekocht bij Brocantiek de Linde. Goede service en hele harde werkers, ze kwamen de kast zelfs op zondagavond brengen! Ik werd netjes op de hoogte gehouden per mail en telefoon.

Karin uit Hilversum

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor die fijne complimenten, Karin! En natuurlijk ook super dat je even de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven, dat stellen we enorm op prijs :) We hopen dan ook dat we je in de toekomst weer terug zullen zien! Veel plezier gewenst met de apothekerskast en tot een volgende keer!

Patricia Smekens beoordeelde op 2015-09-07

Mooie duidelijke website. Goede uitleg over gebruik van verven, kleurwassen en vernis.
UITERST klantvriendelijke houding (zelden zoiets meegemaakt) : mails 's avonds laat of in het weekend worden ongelooflijk snel beantwoord, bestellingen worden op zaterdagavond nog verstuurd. Uitgebreid advies over hoe te verven, waarmee, hoe te beschermen,... Met een vleugje humor erbovenop. Elke webwinkel kan hieraan een voorbeeld nemen.
Minpuntje : niet veel stock, dus leveringstermijn neemt iets langer in beslag. PostNL is vrij traag (maar dat is hetzelfde in Belgie)

A.Kootje beoordeelde op 2015-09-07

Goede communicatie. Snelle levering.

Laura Bastiaans-Slaats beoordeelde op 2015-09-05

Goede service, prettig contact en schappelijke prijzen. We hebben hier onze eettafel gekocht en zijn er heel blij mee! Aan te raden voor iedereen die geïnteresseerd is.

Ingrid uit Capelle aan den IJssel beoordeelde op 2015-09-04

Mijn botanische prent is binnen en staat geweldig boven onze bank. Ik bestel regelmatig online, maar weinig wordt je zo professioneel en toch zo persoonlijk te woord gestaan als bij brocantiek De Linde. Heel voorkomend, erg prettig. Goede prijs, ook niet onbelangrijk.
Brocantiek De Linde staat nu onder mijn favorieten.

Marije Duenk beoordeelde op 2015-09-02

De service van Brocantiek de Linde was echt super! Geweldig mooi, uniek aanbod - goede prijs/ kwaliteit - leuke, persoonlijke benadering - snelle service op maat - en een product die nog mooier staat in huis dan dat ik dacht! Zeker een winkel/ webshop die ik anderen aanraad! Ik ga snel weer een kijkje nemen :) Echt top!

Bakker beoordeelde op 2015-09-02

Goede service!

Koen van Herp beoordeelde op 2015-09-01

Fijne service en heel flexibel!
Kast was uitverkocht, daardoor hadden we eerste keus bij de nieuwe lading!

Marleen beoordeelde op 2015-09-01

Ontzettend goed en vriendelijk geholpen! En blinken uit in snel reageren per mail. We konden de lampen ophalen op een voor ons geschikte tijd en als het niet zou passen ook weer terugbrengen en geld terugkrijgen. Dat was gelukkig niet nodig, maar toch even een pluim!