Jousterweg 9

Lees
waarom

Robbie Munnik beoordeelde op 2018-11-29

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Robbie! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent, al zijn we natuurlijk wel benieuwd wat we de volgende keer kunnen verbeteren om wel de volle vijf sterren te behalen!

Fam van Schaijk beoordeelde op 2018-11-24

We hebben via de website een glas in lood raam gekocht.
Het contact is perfect en de verzending was uitstekend, snel en goed verpakt.
Het raam komt tegen een witte muur te hangen en achter de glasruitjes komen foto’s

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze leuke en uitgebreide topreview, Fam. van Schaijk, daar zijn we ontzettend blij mee! We zijn blij om te horen dat jullie zo tevreden en enthousiast zijn over zowel onze service als het glas in lood raam, dat doet ons goed :) Heel erg veel plezier met het glas in lood raam en hopelijk tot de volgende keer!

Mark Rosman beoordeelde op 2018-11-22

Fantastische service, mooi product.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Mark, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

D Jansen beoordeelde op 2018-11-22

Mooi kastje besteld!Alles netjes geregeld.Contact via de mail snel en netjes met altijd de vraag of alles naar wens is😋
Zou hier zeker weer bestellen👌

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Danielle! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten en we zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent :) We hopen je in de toekomst dan ook nogmaals te mogen ontvangen!

G. De Lange beoordeelde op 2018-11-22

Snel, duidelijk en zeer klantvriendelijk

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, dat waarderen we enorm! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

Aveline Biersteker beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering, nog foto's gestuurd van te voren om te laten zien wat er geleverd wordt. Na de levering nog gevraagd of alles naar wens was...Super goed!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, Aveline, dat waarderen we enorm! En we vinden het natuurlijk erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service, dat doet ons goed :) Heel erg veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer!

Chris Nijboer beoordeelde op 2018-11-20

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Chris, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Reinier van den Eerenbeemt beoordeelde op 2018-11-15

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze topreview, Reinier! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Annet Bergsma beoordeelde op 2018-11-14

Heel tevreden over behandeling tijdens mijn aankoop van glas -in-lood raampjes.
Vlotte en vriendelijke mailreactie.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Annet! We vinden het erg vervelend dat de glas in lood ramen een dag te vroeg zijn verstuurd, maar we zijn blij dat het toch nog is gelukt met het in ontvangst nemen van de ramen en we hopen dat de ramen zelf helemaal naar wens zijn en een mooi plekje zullen krijgen :) Heel erg veel plezier met de ramen en hopelijk tot de volgende keer!

Cor de Vos beoordeelde op 2018-11-14

Uitermate klantvriendelijk en leuke producten.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, Cor, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Lisa Streunding beoordeelde op 2018-11-14

Tevreden over de levering. De website vond ik wel onoverzichtelijk, het dashboard waar de bestelling stond, omdat ik het vanaf mijn telefoon heb gedaan. De website paste de grootte niet aan naar mobile device.

Ik ben tevreden met het product. Echter vond ik de prijs kwaliteit verhouding achteraf wel tegenvallen. Ondanks dat het vintage is, was de afbeelding op de site mooier dan het product in het echt. Er is echter maar 1 van. Daarom wil ik het wel houden, maar hier zou wel beter naar gekeken kunnen worden...

Bedankt!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie én de opbouwende kritiek, Lisa, daar kunnen we wat mee! We hebben even gekeken naar de mobiele versie van onze webshop en hier kan inderdaad het een en ander worden aangepast om het gebruiksvriendelijker te maken. Helaas kunnen wij dit niet zelf, maar we hebben direct een partij ingeschakeld die dit wel kan aanpassen dus er wordt aan gewerkt zodat je de volgende keer een betere online shopervaring zult hebben :)

Omdat we vaak meerdere exemplaren van een product op voorraad hebben en niet alle losse exemplaren online kunnen plaatsen, gebruiken we een 'gemiddelde' foto op de website. Het kan daardoor zijn dat het product afwijkt van de foto's in de webshop en minder mooi of juist mooier is dan te zien op de foto, maar om die reden sturen we altijd vooraf een aantal foto's toe zodat we zeker weten dat het product dat we gaan verzenden naar wens is en je ervoor kunt kiezen om de bestelling desgewenst te annuleren.

We hopen dat de schoolplaat desondanks toch een mooi plekje heeft gekregen zodat je er nog lang van kunt genieten en natuurlijk dat we je in de toekomst nogmaals mogen ontvangen zodat we je een betere shopervaring kunnen bieden!

Fam. Geerlings beoordeelde op 2018-11-13

Zeer goede dienstverlening. Vriendelijk, kundig, betrouwbaar!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, familie Geerlings! We waarderen het enorm dat jullie de tijd hebben genomen om een review te plaatsen en zijn erg blij om te horen dat alles volledig naar wens is :) We hopen jullie in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

Tom Vandebroek beoordeelde op 2018-11-13

Vlotte service, mooi product. Snelle levering, netjes verpakt.
Alles naar wens dus.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, Tom, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat zowel onze service als het product volledig naar wens zijn en we hopen jullie een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

albert bannink beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering, vriendelijke en betrokken mensen
zeer tevreden over.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze topreview, Albert! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service :) Heel erg veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer!

Clemens van Heertum beoordeelde op 2018-11-12

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Clemens! Dat waarderen we enorm, zeker aangezien de bestelling ditmaal helaas niet helemaal vlekkeloos is verlopen ;) We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen zodat we dan wel de volle vijf sterren kunnen behalen!

Natalie Hendrickx beoordeelde op 2018-11-08

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis! Zeer tevreden over de vriendelijke communicatie per mail én over de bestelde schoolplaat! Top!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, Natalie, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij dat je zo tevreden bent met zowel onze service als de schoolplaat zelf, hopelijk heeft 'ie ondertussen al een mooi plekje gekregen zodat je er nog lang van kunt genieten :) Heel erg veel plezier met de schoolplaat en hopelijk tot de volgende keer!

Roy Peeters beoordeelde op 2018-11-02

Zeer goede communicatie van moment van aankoop tot en met de levering. Top!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Roy, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat alles volledig naar wens is en we hopen je in de toekomst dan ook weer terug te zien!

Fieke Van Groningen beoordeelde op 2018-11-02

Prima service. Snelle
Afhandeling.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review, Fieke! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk wel graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! ;)

Mark Rijsdijk beoordeelde op 2018-10-30

Goedemorgen Mark,

Via deze weg wil ik je graag nog hartelijk bedanken voor het achterlaten van zo'n positieve recensie op het Webwinkelkeur op onze website, dat waarderen we enorm!

Wij hopen dat het item nog steeds naar wens is en mocht je in de toekomst nog ergens naar opzoek zijn dan ben je uiteraard altijd van harte welkom! ;)

Indien je nog vragen en/of opmerkingen hebt, hoor ik het natuurlijk graag. Zo niet, nog een fijne dag gewenst en hopelijk tot de volgende keer! :)

Martine beoordeelde op 2018-10-29

Zeer tevreden, zou hier zeker weer wat bestellen. Glas in lood raam was goed verpakt en was in het echt nog mooier dan op de foto.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve toprecensie, Martine, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! Heel erg veel plezier met je aankoop en hopelijk tot de volgende keer!