Lindegracht 43

Mystery shopper

Lees
waarom

Sandra Pronk beoordeelde op 2016-05-05

Snelle levering en zorgvuldig verpakt!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, Sandra! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent en hopen u een volgende keer dan ook weer terug te zien!

Thomas Scholtens beoordeelde op 2016-05-02

Wederom een mooie industriële lamp erg blij mee :).

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze wederom positieve recensie, Thomas, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat ook deze lamp volledig naar wens is en hopen je een volgende keer dan ook weer terug te zien! :)

Toon Spanjers beoordeelde op 2016-04-24

Was even een misverstand maar perfect opgelost.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Toon! Nogmaals onze excuses voor de verwarring, we zijn blij dat we het toch nog naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Heel erg veel plezier met het emaille bord en hopelijk tot de volgende keer! :)

Stefan beoordeelde op 2016-04-22

Vraag per e-mail werd snel beantwoord. Ik heb de producten opgehaald in de winkel in Heerenveen. De mensen zijn vriendelijk.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze recensie, Stefan! Fijn om te horen dat de landkaart naar wens is, we hopen u een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

Monique en Elbert beoordeelde op 2016-04-19

Wat een verademing om in een winkel te komen waar de klant centraal staat.
We kochten twee grote lampen en zijn heel goed geholpen, met omruilgarantie en met goede afspraken.
We dachten bijna dat het niet meer bestond, maar na een telefoontje werd onze vraag door Romy prima behandeld.
De tweede lamp die nagestuurd werd was volgens afspraak binnen en heel goed verpakt.
Ook de aftersales is heel goed.
Kortom een aanrader om te winkelen, met veel, heel veel mooie en leuke spullen.
We komen zeker terug

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Monique en Elbert! We waarderen het echt enorm dat jullie de tijd hebben genomen om zo'n uitgebreide en positieve recensie achter te laten en we zijn erg blij om te horen dat jullie nog steeds tevreden zijn met de lampen :) We hopen jullie een volgende keer dan ook zeker weer te mogen ontvangen!

Silla Scheepens beoordeelde op 2016-04-17

Mooie staalbakken besteld en gekregen en veel service in aanloop naar de aankoop

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Silla, dat waarderen we ontzettend! Heel erg veel plezier gewest met de stapelbakken en hopelijk tot de volgende keer! :)

Ina Morrenhof beoordeelde op 2016-04-15

Snelle communicatie, snelle levering. Super goed verpakt, het was breekbaar

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze toprecensie, Ina, dat stellen we enorm op prijs :) Heel erg veel plezier gewenst met de stoere kooilampen en hopelijk tot de volgende keer!

Johan Mulders beoordeelde op 2016-04-10

Prima service, goede communicatie

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie, Johan! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden ben met de lamp én onze service en hopen u een volgende keer dan ook weer terug te zien!

Wim en Netty vd Zwan beoordeelde op 2016-04-09

Informatie gevraagd over een Dolni lamp / email en telefonisch/ beiden uitstekend en snel afgehandeld.
De Dolni op zicht naar Utrecht laten komen en daar uitstekend en zeer vriendelijk te woord gestaan. Niet alleen the sale maar ook het after sale gebeuren wordt perfect verzorgd.
Sander en Romy zijn een een prachtig stel ,die met veel passie hun beroep uitoefenen,zijn ontzettend bedreven en stralen zoveel enthousiasme uit!
Klasse!
Wij gaan hier zeker meer kopen en zeggen het voort!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Enorm bedankt voor het plaatsen van zo'n toprecensie én voor die prachtige complimenten, Netty en Wim! We waarderen het ontzettend dat jullie de tijd hebben genomen om zo'n uitgebreide review achter te laten en zijn erg blij om te horen dat jullie nog steeds tevreden zijn met zowel de lamp als onze service :) We hopen jullie dan ook zeker weer een keertje terug te zien!!

Mmajo Hendriksen beoordeelde op 2016-04-09

Keurig op tijd geleverd Erg tevreden over de lampen Dankjewel

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze geweldige recensie, Majo, dat waarderen we echt enorm! En uiteraard fijn om te horen dat de lampen helemaal naar wens zijn :) Heel erg veel plezier gewenst met de stoere fabriekslampen en hopelijk tot de volgende keer!!

Rob beoordeelde op 2016-04-09

Pas geleden een prachtig glas-in-loodraam gekocht bij Brocantiek de Linde. Het raam moest vanuit Heerenveen vervoerd worden naar mijn woonplaats Nijmegen. De prijs van het product, de communicatie over de bezorging, de snelheid van levering en de wijze waarop het raam verpakt was, helemaal uitstekend! Een echte aanrader.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Rob, dat wordt enorm gewaardeerd! We zijn erg blij om te horen dat zowel het raam als onze service naar wens zijn en hopen u een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

roger waegemans beoordeelde op 2016-04-06

Goede en snelle service

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het plaatsen van een recensie, Roger, dat waarderen we enorm! Fijn om te horen dat onze service naar wens is en hopelijk tot de volgende keer! :)

E Van der Waal beoordeelde op 2016-04-02

Snelle levering, goede service!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve recensie, Esther, dat stellen we echt enorm op prijs! :)

Monique beoordeelde op 2016-03-31

Leuke spullen, goed mail contact, snelle verzending, goed verpakt.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Monique, dat stellen we enorm op prijs! Heel erg veel plezier met de modellen en hopelijk tot de volgende keer! :)

Dien Tap beoordeelde op 2016-03-23

Alles perfect, netjes bevestiging per email, alles netjes en goed ingepakt en tijdige levering.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Enorm bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie, Dien, dat waarderen we enorm! Heel erg veel plezier gewenst met de items en hopelijk tot de volgende keer! :)

Robbert Vermue beoordeelde op 2016-03-21

Zeer vriendelijke, snelle afhandeling van de bestelling.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze geweldige recensie, dat stellen we echt enorm op prijs! Fijn om te horen dat de schaal in goede orde is aangekomen én dat zowel de schaal als onze service volledig naar wens zijn. Heel erg veel plezier gewenst met de schaal en hopelijk tot de volgende keer! :)

Veen beoordeelde op 2016-03-20

Goede en snelle service!!! Mooie producten...

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van zo'n toprecensie, we stellen het enorm op prijs dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen! We zijn blij om te horen dat zowel uw bestelling áls onze service volledig naar wens zijn. We hopen u een volgende keer dan ook zeker weer terug te mogen zien! :)

Gerard Boeff beoordeelde op 2016-03-19

Ben zeer tevreden mooie lamp keuring netjes ingepakt voor verzending ze hebben er een klant bij , bedankt fijn om zaken met jullie te doen.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Gerard! We zijn enorm blij om te horen dat u tevreden bent met met de lamp én uiteraard onze service :) We wensen u heel erg veel plezier met deze stoere lamp en hopen u een volgende keer dan ook weer terug te zien!

Andre Hess beoordeelde op 2016-03-16

Snelle levering, goed verpakt!!! Mooie en leuke aparte en unieke spulletjes en spullen!!!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van zo'n toprecensie, Andre, dat waarderen we enorm! ;) Fijn om te horen dat alles naar wens is, hopelijk tot de volgende keer! :)

Remco Ariaens beoordeelde op 2016-03-13

Prima, snelle service.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Remco! :)