Brocantiek de Linde

Brocantiek de Linde

Stoere meubels, accessoires, industriële lampen en oude antieke bouwmaterialen met een verhaal, dat is waar Brocantiek de Linde voor staat! In onze winkel en webshop vind je dan ook een unieke collectie glas in lood, oude en antieke bouwmaterialen, vintage meubels, stoere tafels op maat, oude fabriekslampen en industriële accessoires, landelijk en Frans brocante en een breed scala aan curiosa hebbedingetjes afkomstig uit heel Europa. Wij leveren zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten.

Filter 442 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Gonny Gonny Wieringa
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Mijn bestelling werd pas opgestuurd nadat men mij er foto,s van mailde. Hierop kon ik mijn bestelling heel goed bekijken. Telefonisch contact was ook heel goed. Omdat er een kleine beschadiging op zat kon ik kiezen uit 10 procent korting of een ander prodict. Bestelling werd ook snel geleverd en de 10 procent korting stond heel snel op mijn rekening. Kortom: een top winkel!!!

Antwoord van Brocantiek de Linde

Dankjewel, Gonny, voor deze positieve recensie! Wat fijn om te horen dat onze service zo goed is verlopen en dat je tevreden bent met het glas in lood raam en natuurlijk super leuk dat je zo enthousiast bent, dat doet ons zeker goed :) Wij hopen dat je nog jaren zult genieten van dit gave glas in lood raam en je bent uiteraard altijd welkom in onze winkel en webshop, wie weet tot een volgende keer!

• Connie Hoksbergen
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Prima service, snelle levering en goede communicatie.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Super bedankt, Connie, voor deze top review! Wij vinden het fijn om te horen dat het raam en de service helemaal zijn wens zijn en hopen je ook zeker een volgende keer weer te mogen ontvangen, zowel online als in onze winkel! :)

• Hoe beoordeel je Brocantiek de Linde?

• C I Wijers
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Het is op tijd binnen en mooie spullen

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartstikke bedankt voor deze top recensie, Caroline! Wat fijn om te horen dat onze service en uiteraard het huisnummer zo naar wens zijn, wij hopen je zeker een volgende keer weer te mogen ontvangen :)

• Henriëtte
    Review voor Brocantiek de Linde

Geweldige service en persoonlijke benadering.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze top recensie, Henriëtte! Dit waarderen wij echt enorm en wij wensen je dan ook nog heel veel plezier met de glas in lood ramen :) Wie weet tot een volgende keer!

• Kimberley Baas
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Ik had een Russische munitiekist besteld en die zijn dus allemaal verschillend. Ik kreeg vrij vlot nadat ik de bestelling had geplaatst een aantal foto's van de kist die ze voor mij hadden uitgezocht met de vraag of ik het hiermee eens was. Hij was mooi, dus hij werd meteen verzonden. Super service, snel, vriendelijk, betaalbaar en goed product. Heel erg bedankt!

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartstikke bedankt, Kimberley, voor deze super leuke en enthousiaste recensie! Wij vinden het om te horen dat je zo tevreden bent met zowel de munitie kist als onze service en hopen je zeker een volgende keer weer te mogen ontvangen! :)

• Bart Ebbers
    Review voor Brocantiek de Linde

De spullen staan goed geordend in de winkel, je wordt op een prettige wijze geholpen, meedenken met de klant wordt hier in hoofdletters geschreven. De site is erg overzichtelijk.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, Bart, dat waarderen wij enorm! We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in zowel onze winkel als webshop! :)

• Joke Vreugdenhil
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Snelle reactie, snelle levering en een prachtige lamp ontvangen.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Joke! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om zo'n positieve beoordeling te schrijven :) Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Heidi Westerhof

Snelle levering, persoonlijke briefje

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze recensie, Heidi! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen :) Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen in zowel onze winkel als webshop!

• Linda van der Hulst
    Geverifieerde klant van Brocantiek de Linde

Het is lastig om op de foto de staat van het product te zien. Ik denk dat er meerdere gelijke producten zijn, waarvan er 1 op de foto staat voor de webshop? Eigenlijk moet je voor producten als deze ook gewoon lekker naar de winkel komen, daar ben ik me van bewust. Dan weet je wat je koopt. Ik was wat teleurgesteld over de slordige zwarte tape op het lijstje en de prijssticker die bijna niet te verwijderen was. (met ammoniak verwijderd, maar daarmee ook de tape geraakt, werd er niet mooier op...) Leuk dat er een persoonlijk kaartje bij zat!

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze positieve recensie Linda, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent, maar vinden het uiteraard vervelend dat je teleurgesteld bent in de kwaliteit van de vlinderlijst.

Het klopt inderdaad dat wij van veel producten meerdere exemplaren op voorraad hebben en één voorbeeldfoto online plaatsen, maar dit is echter niet het geval bij de vlinderlijsten omdat deze uniek zijn. Om die reden sturen we vooraf ook altijd foto's toe van het product zodat we zeker weten dat het naar wens is. We vinden het dan ook erg jammer dat het in dit geval niet is gelukt en zullen je nog even een mailtje sturen :)

• Johan van Unen

Voorbeeldige communicatie.

Antwoord van Brocantiek de Linde

Hartelijk dank voor deze toprecensie, Johan! Dat waarderen wij enorm, heel fijn om te horen dat je zo positief bent over o.a. onze communicatie :)