Jousterweg 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Simone Tijsen beoordeelde op 2018-07-10

Ontzettend goede service en communicatie! En erg leuke artikelen.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Enorm bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Simone, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met zowel onze service als je aankoop en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

a van wijk beoordeelde op 2018-07-09

gewoon goed
ze doen wat ze beloven

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze topreview, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Bart de Loecker beoordeelde op 2018-07-06

Mooie restauratie,goede naverkoopservice en levering.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze topreview, Bart, dat waarderen we enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent met zowel je aankoop als onze service en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-05

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve review, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk wel graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

Anoniem beoordeelde op 2018-07-04

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, we waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om een recensie achter te laten! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

a van wiik maassluis beoordeelde op 2018-07-03

snellen levering
goed contact

een aanrader

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met zowel je aankoop als onze service en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

R. Weeda beoordeelde op 2018-07-03

persoonlijke betrokkenheid en snelle service

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze topreview, dat waarderen we echt enorm! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en we hopen je in de toekomst dan ook zeker weer te mogen ontvangen! :)

Anoniem beoordeelde op 2018-07-03

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze toprecensie, daar zijn we echt ontzettend blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Jeroen beoordeelde op 2018-07-02

Erg tevreden met het blauwe brokante krukje, werd snel geleverd en goed verpakt.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze topreview, Jeroen, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met zowel het krukje als onze service en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

b van de biezen beoordeelde op 2018-07-02

de website is duidelijk, objecten zijn goed te bekijken, en altijd een prettig contact

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze topreview, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze recensie! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten, al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze topreview, dat waarderen we enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Samia el Haddadi beoordeelde op 2018-07-02

Perfecte service en mooie producten

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Samia, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met zowel onze service als onze producten en we hopen je binnenkort dan ook weer terug te zien! :)

Marco Ravelli beoordeelde op 2018-07-02

Snelle levering, goed verpakt .Prettig contact๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, Marco, dat waarderen we enorm! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met zowel onze service als je aankoop en we hopen je in de toekomst weer te mogen ontvangen! :)

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze toprecensie, dat waarderen we echt enorm! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve review, daar zijn we erg blij mee! We waarderen het enorm dat je een review hebt geplaatst, al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve review, dat waarderen we enorm! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

De Waele Caroline beoordeelde op 2018-07-01

Heel erg tevreden!! Alles is gegaan zoals het zou moeten gaan!
Bestelling online geplaatst en zeer goed verpakt thuisgebracht!
Belgische klant die zeker
ook eens naar de shop zal komen!
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Caroline, dat waarderen we echt enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo enthousiast bent, dat doet ons goed! We hopen je in de toekomst dan ook een keertje in onze winkel te mogen verwelkomen! :)