Jousterweg 9

Mystery shopper

Lees
waarom

nicky schobbe beoordeelde op 2018-12-27

Zo gaaf zijn onze touw lampen, een goede investering! Dank je wel voor de snelle levering

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze leuke toprecensie, Nicky, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over de touwlampen en we hopen dan ook dat ze een mooi plekje hebben gekregen zodat je er nog lang van kunt genieten! Heel veel plezier met de touwlampen en hopelijk tot de volgende keer!

Josje Wesdorp beoordeelde op 2018-12-27

Best spannend om een kast online te bestellen. Maar door jullie hulp en uitstekende service en mooie producten werd de aankoop van mijn kast een success. Voordat de verkoop rond was waren er diverse emails gestuurd met uitleg en foto's van de kast in bijlage, super!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze leuke en uitgebreide toprecensie, Josje, dat waarderen we echt enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo enthousiast bent en uiteraard dat de apothekerskast helemaal naar wens is :) Hopelijk heeft de kast een mooi plekje gekregen zodat je er nog lang van kunt genieten. Heel erg veel plezier met de stoere apothekerskast en hopelijk tot de volgende keer!

Andre Mulder beoordeelde op 2018-12-27

Zeer tevreden,
Goede informatie gekregen telefonisch en daarna via de website besteld. Zeer snelle levering ook

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Andre, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Candela Rodríguez de Paz beoordeelde op 2018-12-26

Andre beoordeelde op 2018-12-23

superblij met onze stoere lamp. snelle levering, leuk contact !

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, Andre, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je een volgende keer weer te mogen ontvangen! :)

Diana beoordeelde op 2018-12-22

Bestelling is snel gedaan en bij die van ons voor een scheepsvolk ging super vlot voor het definitief maken van de bestelling kreeg ik op voorhand foto's door gemaild met welke klok voorkeur had. Echt heel fijn met als gevolg dat er nu een klok in onze slaapkamer hangt die geheel naar wens is.
Brocantiek de linde is een echte aanrader met mooie,leuke spullen die met je mee denken en snel leveren.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze leuke en uitgebreide toprecensie, Diana, dat waarderen we echt enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo enthousiast bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen :) Heel erg veel plezier met de scheepsklok en hopelijk tot de volgende keer!

Aleida Van Grol beoordeelde op 2018-12-22

Keurig de bestelling ontvangen. Snel en verzorgd

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Aleida, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk wel graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen!

Yvonne Afman beoordeelde op 2018-12-21

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, Yvonne, dat waarderen we enorm! We vinden het erg fijn dat je tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook nogmaals te mogen ontvangen! :)

L.Bosma beoordeelde op 2018-12-21

Zeer vriendelijk personeel. Ik was opzoek naar een specifiek thema voor een schoolplaat en zodra ze deze binnen kregen kreeg ik bericht. Ik beveel dit zeker aan

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, Luuk, dat waarderen we echt enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen :) Heel erg veel plezier met de schoolplaat en hopelijk tot de volgende keer!

Hetty Konijnenburg beoordeelde op 2018-12-21

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Hetty! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk wel graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

Hans Bartelink beoordeelde op 2018-12-20

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Hans! We vinden het erg fijn om te horen dat je tevreden bent, al zijn we natuurlijk wel benieuwd naar hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

jef jespers beoordeelde op 2018-12-20

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, Jef, dat waarderen we enorm! We vinden het erg fijn dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Willem De Vries beoordeelde op 2018-12-17

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, Willem, dat waarderen we enorm! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

Mark Kobus beoordeelde op 2018-12-17

Super gedaan, prima communicatie, erg klantvriendelijk.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve toprecensie, Mark, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen!

J Wijnveen beoordeelde op 2018-12-14

Toevallig bij brocantiek De Linde terecht gekomen. Een zeer snelle en persoonlijke service. Zeer aan te bevelen!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie en uiteraard voor dat mooie compliment, fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Heel erg veel plezier met het anatomische model en hopelijk tot de volgende keer!

D van der Voort beoordeelde op 2018-12-11

snel vlotte levering, netjes verzorgd verstuurd

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve toprecensie, D, dat waarderen we enorm! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

Jan Smeekes beoordeelde op 2018-12-11

De via de website bestelde fabriekslampen bleken helaas niet meer voorradig. Het behulpzaam aangeboden alternatief blijkt nu heel geslaagd. Een erg positieve ervaring dus.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Jan! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met zowel onze service als de lampen, al horen we natuurlijk wel graag hoe we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen! :)

Peter Meijers beoordeelde op 2018-12-11

Uitermate vriendelijk geholpen, snelle levering en uitstekende service.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve topreview, Peter, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en we hopen je in de toekomst dan ook weer te mogen ontvangen! :)

b verschoor beoordeelde op 2018-12-10

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, daar zijn we erg blij mee! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent, al horen we natuurlijk wel graag wat we kunnen verbeteren om de volgende keer de volle vijf sterren te behalen!

wanda Vrijland beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden, goede service en de opvolging perfect

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze leuke toprecensie, Wanda, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met zowel onze service als je aankoop, en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)