Jousterweg 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Mindy beoordeelde op 2017-08-30

Dit is nou één van die zeldzaam leuke webwinkeltjes die gewoon alles goed voor elkaar heeft! Mooie spulletjes, communicatie prettig en direct, levering top! Ik hou jullie in de gaten ;)

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze topreview, Mindy, dat waarderen we echt enorm! We zijn blij om te horen dat zowel je bestelling als onze service volledig naar wens zijn en we hopen je een volgende keer dan ook zeker weer te mogen ontvangen! :)

Elizabeth van Driel beoordeelde op 2017-08-24

Hier in Rotterdam ook louter positieve ervaringen met de Linde.
We kochten online een apothekerskast. Best spannend om een kast met behulp van toegestuurde foto's van verschillende kasten te kiezen. Het voelde als een gok, een sprong in het diepe. De positieve reviews trokken ons over de streep er voor te gaan en hebben er allerminst spijt van. We zijn superblij met de geleverde kast, die netjes schoongemaakt en degelijk ingepakt voor een redelijke prijs vlot werd afgeleverd.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze toprecensie, Elizabeth, daar zijn we enorm blij mee! Fijn om te horen dat je - ondanks het feit dat het inderdaad een beetje voelt als een sprong in het diepe - helemaal tevreden bent met zowel de kast als onze service, dat doet ons goed :) Nogmaals bedankt voor deze toprecensie, heel erg veel plezier met deze stoere kast en hopelijk tot de volgende keer!

WILLY GROENEZ beoordeelde op 2017-08-18

Zeer tevreden, de koffer is nog mooier dan ik verwachtte. De levering ging verbazend snel, alles was stevig verpakt.
Brocantiek De Linde is zeker een aanrader en ik hou voortaan de nieuwe aanbiedingen in de gaten.
Aan het personeel, dank u voor de goede service.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, Willy, dat stellen we enorm op prijs! We zijn blij dat de koffer in goede orde is aangekomen én uiteraard dat zowel de koffer als onze service volledig naar wens zijn, dat is fijn om te horen. Heel erg veel plezier met de koffer en hopelijk tot de volgende keer!! :)

twee blije mensen uit Tilburg beoordeelde op 2017-08-12

Ons oog viel op een foto van een apothekerskast op de site van Brocantiek de Linde die jaren lang in een ziekenhuis in Tsjechië gestaan had.
Wij waren op slag verliefd op deze kast.
Na een telefoontje stuurde Romy ons heel snel foto's door van de kast die nog schoongemaakt moest worden. De communicatie verliep snel, duidelijk en vriendelijk.
Op de kast zaten roestplekken en krassen. De kast wilden wij graag in onze nieuwe badkamer zetten dus onze zorg lag bij die roestplekken. Wij vroegen Romy of ze na wilde vragen wat de kosten zouden zijn om deze krassen en roestplekken te verwijderen. Hierna was het een poosje stil...........wij kregen geen foto's van de schoongemaakte kast......
Na mijn mail en telefoontje naar Romy werd duidelijk dat ze zéker nog aan ons gedacht hadden maar onvoorziene problemen op de zaak hadden voor vertraging gezorgd. Vrij snel daarna kwamen de foto's en tot onze grote verrassing was onze kast helemaal opnieuw geschuurd en overgespoten ! Heeeeel fijn want hij moest de badkamer in. Het schuren en overspuiten was een service van Brocantiek de Linde en dat vonden wij heel bijzonder. Binnen twee dagen werd de apothekerskast geleverd.
We zijn blij met de kast, de service en de prettige persoonlijke communicatie met Romy.
Dank je wel !

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve recensie, dat waarderen we echt enorm! We zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn met zowel de apothekerskast als met onze service en we hopen jullie een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen zodat we de volle vijf sterren kunnen behalen! ;)

Heel erg veel plezier met deze stoere kast en hopelijk tot de volgende keer!! :)

Familie Fetz beoordeelde op 2017-08-08

Hele toffe winkel met mooie originele vintage spullen. Service staat voorop bij deze twee gepassioneerde eigenaren! Ze hebben een oude fabriek omgetoverd tot een industrieel pand met smoel. Wij wonen helaas wat ver weg, maar als we in de buurt zijn komen we zeker langs enne... tot die tijd shoppen we gewoon lekker online bij jullie!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve recensie, familie Fetz! Het is inderdaad jammer dat jullie zo ver weg wonen, maar wie weet zijn jullie een keertje in de buurt en tot die tijd kunnen jullie terecht in onze webshop. Heel erg veel plezier met jullie aankoop en hopelijk tot de volgende keer! :)

Gerda Tempelaar beoordeelde op 2017-07-28

Mooie vintage apothekerskast van Brocantiek de Linde gekocht, helemaal naar wens, Dankzij de super-service van Gaby/Brocantiek De Linde, want eigenlijk is de bestelling gedaan vanaf ons vakantieadres in Griekenland, in prima mailoverleg, compleet met foto's. En vervolgens zorgvuldig verpakt en thuisbezorgd. Wij zijn heel blij met onze aankoop en zullen zeker overal de loftrompet steken over Brocantiek de Linde!!!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Gerda, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn met de kast en onze service, en we hopen jullie een volgende keer dan ook zeker weer te mogen ontvangen :) Heel erg veel plezier met de stoere apothekerskast en tot de volgende keer!

Esther beoordeelde op 2017-07-28

Uitstekende service, optimale track en trace en (het belangrijkste) een hele mooie lamp ontvangen! De service en communicatie is heel persoonlijk en dat is wat mij betreft onderscheidend t.o.v. andere webshops.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Deze review is er tussendoor gepiept, maar desondanks uiteraard hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze toprecensie, Esther, daar zijn we erom blij mee! Fijn om te horen dat zowel de stoere fabriekslamp als onze service helemaal naar wens zijn :) We hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!!

Patrick beoordeelde op 2017-05-22

100% betrouwbare webwinkel! En helemaal niks mis met de service !
Ik zou zo nog meer spullen hier bestellen.
Ik ben erg tevreden en zeer fijn geholpen.
Ze vinden het leuk als je foto's stuurt van hoe het product bij je thuis staat.
Zeker doen dus.

Dank je Romy!

Groet,
Patrick (een erg tevreden klant)

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze toprecensie, Patrick, dat waarderen we enorm! We zijn blij dat de lamp helemaal naar wens is en we hopen je een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

S.d.v. beoordeelde op 2017-03-30

Wat een ontzettende teleurstellende 1e kennismaking....

Over een periode van 2 weken geprobeerd contact te krijgen, per
telefoon, e-mail en uiteindelijk Whats app.
Nul reactie!! De felbegeerde dokters kast inmiddels aangeschaft bij een firma die hun mogelijke klanten wel een reactie waard vind.

Onderstaande tekst van de website 7 dagen per week bereikbaar ....klinkt leuk maar realiteit is dus anders.

Hieronder vind je alle gegevens van Brocantiek de Linde. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per telefoon, e-mail, SMS, WhatsApp, Facebook én Twitter en staan dus (bijna) altijd voor je klaar!

Karlijn beoordeelde op 2017-02-01

Zeer tevreden. Makkelijk besteld en een snelle levering. Ondertussen goed op de hoogte gehouden van de status.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze toprecensie, Karlijn, dat waarderen we enorm! We vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent en we hopen u een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! :)

carla vletter beoordeelde op 2017-01-10

snelle service, zorgvuldig en netjes verpakt, vriendelijke persoonlijke noot erbij, uitstekend!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, Carla, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent en we hopen u een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!!

Natalie Admiraal beoordeelde op 2017-01-08

Heel tevreden, ik heb een uitstekende service ervaren. Zeer klantvriendelijk, hier kom ik zeker nog eens terug.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, Natalie, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met deze stoere fabriekslamp en we hopen je de volgende keer dan ook weer terug te zien! :)

M.M.A Grishaver beoordeelde op 2017-01-07

Snelle levering.....leuk kaartje erbij ....

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve recensie, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service, hopelijk is de krijtverf zelf ook volledig naar wens!

Robert Molenkamp beoordeelde op 2017-01-07

Snelle levering. Daarna kreeg ik een mail of alles in orde was. Zeer fijne webwinkel!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze toprecensie, Robert, daar zijn we ontzettend blij mee! We vinden het fijn om te horen dat onze service volledig naar wens is en we hopen u een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

Astrid beoordeelde op 2017-01-06

Snelle reactie en goede nazorg toen er nog vragen bleken

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, Astrid! Heel erg veel plezier met de apothekerskast en hopelijk tot de volgende keer!

helene smit beoordeelde op 2017-01-05

Persoonlijke benadering en alles prima volgens afspraak afgeleverd!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze toprecensie, Helene, daar zijn we enorm blij mee! Heel erg veel plezier met het raam en de schoolplaat, en hopelijk tot de volgende keer!

Familie Fetz beoordeelde op 2016-12-29

Ondanks dat het tweede kerstdag was hartelijk ontvangen met koffie door Sander. Topzaak, hele mooie producten, goeie sfeer. En ook nog twee waanzinnige lampen gevonden. Wat een feest. Heel veel succes op deze nieuwe locatie en als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker langs. Groet uit Roermond.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze recensie, familie Fetz, dat waarderen we enorm! We vonden het leuk jullie te ontmoeten en we zijn erg blij om te horen dat de lampen nog steeds volledig naar wens zijn, we hopen jullie de volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen! Alvast een fijne jaarwisseling gewenst! :)

Paul Weers beoordeelde op 2016-12-24

Bestelling was niet meer in voorraad werd laat gemeld, werd vervangend product aangeboden heb ik 3 x over gebeld. Uiteindelijk wel de gewenste spullen in goede staat ontvangen.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie, Paul!

We vinden het erg vervelend dat de juiste ramen niet meer op voorraad waren en dat het verzenden langer heeft geduurd dan gewoonlijk. We zijn momenteel druk bezig met een update van de website zodat de online voorraad klopt en dit niet weer zal voorkomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en desondanks alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Wim-Pieter Dijkers beoordeelde op 2016-12-21

Prima verlopen.blij met de lamp!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve recensie, Wim-Pieter! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten, al horen we uiteraard graag hoe we onze service kunnen verbeteren zodat we de volgende keer de volle vijf sterren kunnen behalen :)

Sijbren Sijtsma beoordeelde op 2016-12-18

in nette staat, snelle afhandeling.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze toprecensie, Sijbren, dat stellen we enorm op prijs! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en we hopen u een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!