Jousterweg 9

Mystery shopper

Lees
waarom

Dineke Peeters beoordeelde op 2016-08-18

Vandaag de lamp ontvangen. Wat een aanwinst! Ik ben er super blij mee! Bestellen ging heel makkelijk, snelle levering en de benadering is erg persoonlijk. Hele vriendelijke reacties op mails/vragen. Kortom; hier kom ik vast en zeker nog eens terug. De collectie is zeer zeker niet alledaags. Je haalt echt mooie en unieke spullen in huis. Ik ben fan!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze toprecensie, Dineke, we waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven! We vinden het fijn om te horen dat zowel de lamp als onze service volledig naar wens zijn en we hopen u een volgende keer dan ook zeker weer te mogen ontvangen! :)

henk boers beoordeelde op 2016-08-03

prima produkt en correcte levering

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Henk, we waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten! We zijn erg blij om te horen dat zowel het product als onze service volledig naar wens zijn en we hopen u een volgende keer dan ook weer te mogen ontvangen!

peter sanders beoordeelde op 2016-08-02

goede ervaring snel geleverd en reactie op vragen fijn bedrijf

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review, Peter, dat waarderen we enorm! We zijn erg blij om te horen dat zowel de fabriekslampen als onze service naar wens zijn :) Veel plezier gewenst met de fabriekslampen en hopelijk tot de volgende keer!

Doreth beoordeelde op 2016-08-02

Precies gekregen wat we verwacht hadden.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve recensie, Doreth! Ik zie echter dat u bij verzendtijd en klantenservice niet de volle vijf sterren heeft ingevuld. Ik heb u dan ook zojuist een mail gestuurd om te achterhalen hoe we de volgende keer wél de volle vijf sterren kunnen behalen! Ik hoor het uiteraard graag :)

L beoordeelde op 2016-07-30

Snelle levering. Zeer kundig verpakt.. en hele mooie uil.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, we waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om er een achter te laten. Heel erg veel plezier gewenst met de opgezette uil en hopelijk tot de volgende keer! :)

Greet van Zanten beoordeelde op 2016-07-25

Op tijd geleverd, niets op aan te merken.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve recensie, Greet, dat wordt enorm gewaardeerd! We zijn blij om te horen dat zowel het product als onze service volledig naar wens zijn, we hopen u een volgende keer dan ook weer terug te zien! :)

Arthur Scholtmeijer beoordeelde op 2016-07-13

Perfecte service: vriendelijk, vlot en praktisch.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve recensie, Arthur, dat waarderen we enorm! :) We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop én uiteraard met onze service, en we hopen je een volgende keer dan ook weer terug te zien!

Peter Bazen beoordeelde op 2016-07-11

Heel tevreden, we kregen mooie foto's met voorraad lampen waar we uit konden kiezen.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie, Peter, dat stellen we enorm op prijs! We hopen dan ook dat de stoere fabriekslampen nog steeds volledig naar wens zijn en dat we u een volgende keer weer mogen ontvangen! :)

Valerie Peters beoordeelde op 2016-07-10

Ontzettend fijn te woord gestaan via de mail omdat de kleur bakken die ik wilde hebben niet meer leverbaar waren. Een dag later de bakken ontvangen. Helaas te groot dus mochten ook weer retour.
Prima winkel en goede service! Tot een volgende keer.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Valerie! We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten :) Het is jammer dat de stapelbakken niet de juiste afmeting hebben, maar we zijn erg blij om te horen dat we u desondanks een volgende keer weer mogen ontvangen!

Corina Doppert beoordeelde op 2016-07-10

Vlotte levering, helaas was de kleur niet die ik zocht, dus nogmaals een bestelling geplaatst. Hopelijk de kleur die ik zoek.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve recensie, Corina, dat waarderen we ontzettend! Vervelend om te horen dat de kleuren krijtverf niet de juiste waren, hopelijk zijn de kleuren bij deze bestelling wel goed. Zo niet, hoor ik het uiteraard graag. Nogmaals dank voor uw recensie en nog een fijne dag gewenst! :)

Hélen Van Leeuwen beoordeelde op 2016-07-06

Bedankt voor de snelle levering, en goede service.
Leuk het Landelijje Leefstijl Gids !!
Groetjes Hélen.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Uiteraard graag gedaan! En natuurlijk hartelijk dank voor het achterlaten van de leuke en positieve recensie, Hélen, dat stellen we erg op prijs! We zijn blij om te horen dat zowel onze service als de producten volledig naar wens zijn en we hopen u een volgende keer dan ook zeker weer te mogen ontvangen :)

Joyce de Haan beoordeelde op 2016-07-04

Het oorspronkelijk bestelde product was helaas al verkocht. Door de goede service toch een mooi vervangend artikel uitgezocht wat vervolgens heel snel geleverd werd. Ik ben tevreden!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve recensie, Joyce! We zijn erg blij dat we het op deze manier toch nog hebben kunnen oplossen en hopen u een volgende keer dan ook weer terug te mogen zien!

Chantal Maurer beoordeelde op 2016-07-03

Prima, netjes ontvangst, betaal en verzendbevestiging ontvangen.
Wel een verbeterpuntje, spullen waren ingepakt in hele (te) grote dozen die daarna kennelijk waren opgevuld met allerlei restantjes plastic (waaronder een vergeten vuilniszak met inhoud :-( en stukjes karton. Heeft even geduurd om alles weer netjes te scheiden.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve recensie, Chantal, dat waarderen we enorm! We zijn blij om te horen dat alles in goede orde is aangekomen, maar vinden het erg vervelend dat de verpakking te wensen overliet. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik heb het besproken met mijn collega en ik ben erachter gekomen wat dit heeft veroorzaakt.

De voorraad van de verpakkingsmaterialen is niet goed bijgehouden waardoor er niet voldoende materialen waren om de fabriekslampen te verpakken. Om de lampen toch direct te kunnen versturen, heeft mijn collega zelfstandig gekozen om materialen te gebruiken die op dat moment voorhanden waren, o.a. papier dat om tafeltjes uit de jaren '60 heen zat en wat nooit gebruikt is, dit zat inderdaad in een vuilniszak. Dit is vervolgens gebruikt om ruimte te vullen om zo geen vertraging op te lopen met de verzending. Onze oprechte excuses voor deze slordigheid, dit is uiteraard niet zoals het hoort en het zal dan ook zeker niet weer voorkomen.

In de toekomst zullen we ervoor zorgen dat we ten alle tijden genoeg materialen op voorraad hebben. We hopen dan ook dat we u, ondanks deze slordigheidsfout, een volgende keer toch weer mogen ontvangen! Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, hartelijk dank voor uw feedback en hopelijk tot een volgende keer!

Mark van Dijk beoordeelde op 2016-06-27

Heel blij met de antieke lampen die we hebben ontvangen! Bijzonder vriendelijke mensen en hele goede service.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze leuke en positieve recensie, Mark! We zijn erg blij om te horen dat alles naar wens is en waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Veel plezier met de fabriekslampen en hopelijk tot de volgende keer! :)

Alain Vandenbroucke beoordeelde op 2016-06-23

Goede en correcte afhandeling van de bestelling.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, Alain! We hopen dat het glas in lood raam nog steeds naar wens is en dat we u een volgende keer weer mogen ontvangen!

Gertie Verdellen beoordeelde op 2016-06-17

Het product is in goede staat aangekomen. Ook binnen de tijd die is aangegeven.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze positieve recensie, Gertie! We zijn blij om te horen dat het product in goede staat én binnen de aangegeven tijd is aangekomen. Hopelijk is het product verder ook volledig naar wens, schroom echter niet om het te laten weten indien dit niet het geval is. Een fijn weekend gewenst en hopelijk tot de volgende keer!

Yakov Sala beoordeelde op 2016-06-16

Goede communicatie en erg gericht op het tevreden stellen van mij als klant.
Prachtige stellingkast geleverd, goed samengesteld door de eigenaresse.
Zeer tevreden met de levering, echt een aanrader!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Enorm bedankt voor het plaatsen van deze absolute toprecensie, Yakov, dat waarderen we echt enorm! We zijn erg blij om te horen dat de stellingkast volledig naar wens is en we hopen u een volgende keer dan ook zeker weer terug te zien! :)

Jos Brauer beoordeelde op 2016-06-16

Super correcte en snelle afhandeling van de bestelling

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Jos, dat stellen we ontzettend op prijs! Veel plezier gewenst met de lampen en hopelijk tot de volgende keer!

Sharon beoordeelde op 2016-06-16

Super goede service!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het plaatsen van deze toprecensie, Sharon, dat waarderen we enorm! Hopelijk is de apothekerskast nog steeds volledig naar wens en mogen we je een volgende keer weer ontvangen! :)

Manuela Pieterse beoordeelde op 2016-06-16

Prima, heel tevreden. Zelfs gebeld omdat zending door drukte een dag later verstuurd zou worden.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze topreview Manuela, daar zijn we ontzettend blij mee! Fijn om te horen dat de twee fabriekslampen in goede orde zijn aangekomen én dat ze uiteraard volledig naar wens zijn. Hopelijk tot de volgende keer! :)