Lindegracht 43

Mystery shopper

Lees
waarom

Mystery shopper beoordeelde op 2016-02-11

Onlangs hebben we Brocantiek de Linde verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als klant welke interesse zou hebben in een kooldraadlamp. We stelden de vraag hoe het retourneren gaat na bestelling en hoe snel we dit product thuis konden verwachten. We kregen dezelfde dag nog een uitstekende mail terug met daarin antwoord op onze vragen. Daarbij werd na enkele dagen nog een tweede mail naar ons toe gestuurd met daarin de vraag of wij nog vragen hadden. Erg klantvriendelijk. Vanwege de spoedige, duidelijke en uitgebreide reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren!

Cindy beoordeelde op 2015-12-19

Snelle reactie en snelle levering! Top!
Gezien de artikelen die jullie verkopen zal ik zeker nog eens een bestelling plaatsen. Als ik in de buurt ben kom ik graag langs!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de verniswas én natuurlijk met onze service, Cindy. En uiteraard bedankt voor dat mooie compliment! U bent van harte welkom, de koffie/thee staan altijd klaar! :)

Manja Adriaens beoordeelde op 2015-12-05

Snelle levering, zelfs in de drukke sinterklaas periode!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve recensie, Manja! :) Een fijne Sinterklaasavond, heel erg veel plezier gewenst met de landkaart & de meelschep en hopelijk tot een volgende keer!

dorien severyns beoordeelde op 2015-12-04

Goede en vriendelijke service! Vlotte levering en het kastje dat ik besteld had staat hier prachtig!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Fijn om te horen dat het kastje in goede orde is aangekomen en dat u tevreden bent, Dorien! Heel erg veel plezier gewenst met het kastje en hopelijk tot een volgende keer! :)

Netty beoordeelde op 2015-11-30

Zeer tevreden over de levering van een lichtbak. Mogelijk hadden wij een verkeerde besteld. Dit aangegeven en de juiste lamp werd alsnog geleverd. Helaas ging dit niet zonder schade tijdens verzending. Jullie hebben een goede service geleverd. Wij zijn uiteindelijk heel erg blij met het resultaat.
Dankjulliewel!!!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van een positieve recensie, Netty en Barbara! Dat waarderen wij enorm :) Wij zijn blij dat het uiteindelijk toch nog helemaal goed is gekomen en hopen jullie in de toekomst dan ook weer van dienst te mogen zijn. Veel plezier met de lichtbak en nog een fijne dag gewenst! :)

Lars beoordeelde op 2015-11-21

Uitstekende service!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, Lars! En natuurlijk hartelijk dank voor de recensie :D Heel erg veel plezier met het raam gewenst en hopelijk tot de volgende keer!

sabina scheers beoordeelde op 2015-11-21

Eerder al informatie en toch nog snelle levering

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor het plaatsen van een positieve recensie, Sabina! Veel plezier gewenst met de verniswas en hopelijk weer tot een volgende keer! :)

Daisy beoordeelde op 2015-11-20

De bestelling werd snel geleverd en tussentijds werd ik steeds per e-mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Top!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een positieve recensie, Daisy! Dat waarderen wij enorm :) Heel erg veel plezier met de stoere fabriekslampen en hopelijk tot de volgende keer!

tjalling droogsma beoordeelde op 2015-11-18

supergoede verpakking van het glas in lood raam.
snelle reactie op e-mails
vr gr tjalling.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Fijn om te horen dat u tevreden bent met het glas in lood raam, Tjalling! Hartelijk dank voor uw recensie en hopelijk tot de volgende keer!

f. keimpema beoordeelde op 2015-11-18

leuke winkel

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van een recensie, Froukje!

J.Hollestelle beoordeelde op 2015-11-14

Prima verpakt en aangekomen.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve recensie! Fijn om te horen dat u tevreden bent :) Veel plezier gewenst met uw aankoop en hopelijk tot de volgende keer!

Lambertus beoordeelde op 2015-11-03

Snelle afhandeling. Praktische site met goede uitleg over de producten

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve recensie, dit waarderen wij enorm! Veel plezier met de verniswas gewenst en hopelijk tot de volgende keer!

Ben van Riele. beoordeelde op 2015-11-02

geweldige mooie en leuke winkel op een schitterende locatie in Heerenveen. kwam er toevallig een ouwe trapauto integen. waar ik veel leuke reacties op heb gekregen. Maar ze hebben zoveel leuke hebberige dingen. vriendelijke en spontane mensen , Sander en Romy. ik zeg dan ook tot een volgende keer, heel veel succes jullie nog.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze geweldige recensie en die prachtige complimenten, Ben! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen en zijn dan ook blij om te horen dat u nog steeds tevreden bent met de trapauto. Veel plezier met de trapauto, een fijne dag gewenst en tot de volgende keer! :)

Alexandra beoordeelde op 2015-11-02

Goede en snelle service. Top!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor het plaatsen van een positieve recensie, Alexandra! Dat waarderen wij enorm :) Veel plezier met uw aankoop en nog een fijne dag gewenst!!

maartje beoordeelde op 2015-10-30

Brocantiek de Linde leverde m'n bestelling snel en goed af.
Communicatie was netjes, accuraat en persoonlijk.
Betrouwbare en goede webwinkel dus!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Bedankt voor deze positieve recensie, Maartje! Veel plezier gewenst met de schoolstoelen en hopelijk tot de volgende keer! :)

Thomas beoordeelde op 2015-10-30

Erg netjes geholpen! Het contact verliep heel makkelijk, men was zeer vriendelijk. We kregen na de bestelling van onze kast zelfs nog meerdere mogelijkheden doorgestuurd, voor de keuze van een specifiek exemplaar!
Levering ook helemaal volgens afspraak...kortom zeer tevreden!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het invullen van deze positieve recensie! Dat waarderen wij enorm :) Heel erg veel plezier gewenst met de apothekerskast en hopelijk tot de volgende keer!!

Mary Ketting beoordeelde op 2015-10-29

Wat een service geven deze mensen.
Geweldig geholpen, snelle, keurige antwoorden
op vragen.
Een aanrader voor iedereen, als ik weer iets moois
voor mijn huis wil weet ik waar ik moet zijn!!
Topper! Bedankt voor alles
Gr Mary

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze geweldige recensie, Mary! En nogmaals hartelijk bedankt voor die heerlijke chocolade ;) Een fijne avond gewenst en hopelijk tot de volgende keer!

Miranda van der Zwan beoordeelde op 2015-10-27

Wat een super snelle levering!

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor deze positieve recensie, Miranda! We hopen dat u tevreden bent met de verniswas en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen! :)

Colette Horvath beoordeelde op 2015-10-25

De lamp die ik wilde bestellen was uitverkocht. De website werd aangepast en zo kon ik de lamp toch alvast bestellen. Niet veel later was de lamp weer leverbaar en drie dagen daarna had ik de lamp in huis. Tussendoor prettig contact gehad. Ik ben erg blij met de lamp, hij is precies zoals mij had voorgesteld en een stuk goedkoper dan elders op internet. Hartelijk dank.

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling, Colette! Wij zijn blij om te horen dat de lamp naar wens is en hopen u in de toekomst terug te zien in onze webshop of winkel! Veel plezier met deze stoere industriële vloerlamp en een fijne dag gewenst! :)

Bas van Dijk beoordeelde op 2015-10-25

Super service. We wilden drie apothekers kasten uit Tsjechië. Kreeg netjes foto's opgestuurd over hoe ze eruit zagen. Ik had ervoor gekozen om ze door hun zelf te laten bezorgen. Service helemaal geweldig. Heb drie x de datum aangepast maar ze bleven vrolijk en met me mee denken.
Op een vrijdagavond om 19.00 waren ze er. En ze zagen er echt top uit. Alles werkte en sloot keurig. Helemaal compleet. Echt super service en geweldige kasten. Zou iedereen aanraden hier je meubels aan te schaffen.

Gr bas

Reactie van Brocantiek de Linde:
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van deze superrecensie, Bas! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de apothekerskasten, ze staan ook erg gaaf!! We hopen je in de toekomst dan ook vaker te mogen voorzien van leuke meubels en accessoires ;) Nogmaals hartelijk dank voor de recensie, veel plezier met de kasten en een fijne dag gewenst!

Myriam beoordeelde op 2015-10-23

Ik kocht vanuit België oude bioscoopstoelen. ze zagen er prachtig op foto en in het echt waren ze nog mooier.
ongelooflijk snel geleverd. ik ben echt een SUPER te vrede klant, Bedankt

Geachte Myriam,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze geweldige beoordeling, dit waarderen wij enorm! Wij zijn erg blij om te horen dat de stoelen in goede orde zijn aangekomen en dat ze naar wens zijn. Wij hopen u in de toekomst dan ook weer van dienst te mogen zijn :) Veel plezier met de bioscoopstoelen, nog een fijne dag gewenst en hopelijk tot een volgende keer!