Jozef Israƫlslaan 157
1318RK Almere

J.C. Brusse beoordeelde op 2018-11-14

+ Snelle bezorging, mooie website
- Geen email gehad, betreft de bestelling en de factuur

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
Bedankt voor de positieve beoordeling:
Er wordt altijd een bevestigingsmail verstuurd bij afronding bestelling en bij verzending.
Mocht u deze niet ontvangen hebben is het mogelijk dat deze zijn binnen gekomen in de spam folder.
Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groet bruidenbeautyshop.nl

Yvonne Maureau beoordeelde op 2018-10-10

Prima product, voldoet geheel aan mijn verwachtingen. En een razendsnelle levering!

ger sulmann beoordeelde op 2018-07-12

Snelle levering, goed verpakt, niet te duur.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
Bedankt voor deze mooie review, wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Petra Wilbrink beoordeelde op 2018-06-24

Heel tevreden, bestelling kwam keurig op tijd binnen, heel blij mee.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
We proberen altijd aan de specifieke opmerkingen te voldoen. Blij dat u tevreden bent.

Femke Coolen beoordeelde op 2018-05-25

Nette levering met korting voor een volgende aankoop.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
Altijd 10% korting op uw volgende aankoop als u een bestelling plaatst in onze webshop als blijk van waardering.

Judith Gerritse-Zeldenthuis beoordeelde op 2018-04-13

Het ziet er mooi uit! Kleur van de parels gelukkig hetzelfde als mijn oorbellen. Alleen had ik het liever op gouddraad gezien en de diadeem iets langer zodat je geen speldjes nodig hebt om het vast te zetten.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
We nemen de opmerkingen mee, al de producten zijn zoals ze op de foto worden weergegeven.

Myrthe Kamphuis beoordeelde op 2018-03-22

Heel tevreden, binnen twee dagen in huis en het sieraad is beeldschoon. Aanrader!

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
We zijn blij dat u zo tevreden bent.... en bedankt voor deze reactie

Geraldine Vrenssen beoordeelde op 2018-01-23

Snelle levering, goede kwaliteit van de bestelde items tegen een fatsoenlijke prijs!

Esmeralda Mol beoordeelde op 2017-07-27

Bestelling was snel geleverd. Vriendelijke personeel wat mij goed te woord stond

Gerrie Roelofse beoordeelde op 2017-07-15

Duidelijke emails, snelle levering en goede kwaliteit van het product! Ik ben super tevreden..!!

Debbie beoordeelde op 2017-06-12

Zorgvuldige levering, mooie accessoire en leuk ingepakt!!

Anoniem beoordeelde op 2017-06-03

Ik miste alleen een track en trace code na mijn bestelling zodat ik wist wanneer het kwam. Op de mail wers snel geantwoord en tevreden over de geleverde producten!

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
We zijn blij dat je tevreden bent met de producten. De bestellingen worden zoals vermeld op werkdagen voor 17:00 uur besteld dezelfde dag verstuurd of buiten deze tijden de eerst volgende werkdag. Als er vertraging aan onze kant optreed wordt u op dr hoogte gesteld. Is de vertraging door externe factoren opgetreden wordt de T&T code op verzoek verstuurd. Veel plezier met uw aankoop.

Anoniem beoordeelde op 2017-04-26

Bestellen ging top
Wijziging ging top
Mailen ging top
Verzending ging top

Super !!

Zijn we blij mee.

Gedine Winklaar beoordeelde op 2017-03-12

Snel geleverd, en mijn product ziet er precies uit zoals op de foto! Dat is fijn.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
We doen altijd ons best om een zo eerlijk mogelijke indruk te geven van onze producten.

Sonja Maas beoordeelde op 2017-03-08

Weer een bestelling gedaan bij de webshop van Bruid en Beauty Almere. Evenals de vorige keren de volgende dag in huis, keurig verzorgd en de producten zijn helemaal top, zo mooi.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
Terugkeerde klanten zijn we helemaal blij mee. Daar doen we het voor.

Marjolein beoordeelde op 2016-12-18

Een vriendin van mij had een hele leuke armband om. Een armband op maat met allemaal leuke, persoonlijke bedels eromheen. Nagevraagd waar die vandaan kwam. Zij had hem van Bruid en Beauty Almere. Even gezocht in de webshop maar daar stonden ze (nog) niet op. Een privébericht gestuurd en ontzettend vriendelijk geholpen. Zowel een keus in kleur band als ontzettend veel keus in bedels. En ook leuk... helemaal niet duur! Na het doorgeven van mijn keus, was hij snel in huis. Top! Nu vragen mensen aan mij hoe ik aan die leuke armband kom! Ik zal ze doorsturen hoor! Echt een aanrader!

Marijke Kennedy beoordeelde op 2016-12-11

Het pakketje zag er keurig verzorgd uit en werd de volgende dag geleverd.

Saskia de Groot beoordeelde op 2016-10-29

Snelle en zorgvuldige levering en de volgende dag al in huis, echt top!

2016