Jozef Israëlslaan 157

Verzending ging top

Super !!

Zijn we blij mee.

Gedine Winklaar beoordeelde op 2017-03-12

Snel geleverd, en mijn product ziet er precies uit zoals op de foto! Dat is fijn.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
We doen altijd ons best om een zo eerlijk mogelijke indruk te geven van onze producten.

Sonja Maas beoordeelde op 2017-03-08

Weer een bestelling gedaan bij de webshop van Bruid en Beauty Almere. Evenals de vorige keren de volgende dag in huis, keurig verzorgd en de producten zijn helemaal top, zo mooi.

Reactie van Bruidenbeautyshop.nl:
Terugkeerde klanten zijn we helemaal blij mee. Daar doen we het voor.

Marjolein beoordeelde op 2016-12-18

Een vriendin van mij had een hele leuke armband om. Een armband op maat met allemaal leuke, persoonlijke bedels eromheen. Nagevraagd waar die vandaan kwam. Zij had hem van Bruid en Beauty Almere. Even gezocht in de webshop maar daar stonden ze (nog) niet op. Een privébericht gestuurd en ontzettend vriendelijk geholpen. Zowel een keus in kleur band als ontzettend veel keus in bedels. En ook leuk... helemaal niet duur! Na het doorgeven van mijn keus, was hij snel in huis. Top! Nu vragen mensen aan mij hoe ik aan die leuke armband kom! Ik zal ze doorsturen hoor! Echt een aanrader!

Marijke Kennedy beoordeelde op 2016-12-11

Het pakketje zag er keurig verzorgd uit en werd de volgende dag geleverd.

Saskia de Groot beoordeelde op 2016-10-29

Snelle en zorgvuldige levering en de volgende dag al in huis, echt top!

2016