Winde 35
0625208961

ReviewSpot 11 9,8
Google Plus/Places - 10,0

Anoniem beoordeelde op 2018-03-15

Snelle en zorgvuldige levering. Duidelijke communicatie over mijn bestelling en snelle reactie op mijn mail toen ik een vraag had over een haarkam. Super tevreden!

Reactie van Bruidshaarmodeoutlet.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve review en een mooie dag toegewenst.

Esmée beoordeelde op 2018-02-26

Bestelling was verzorgd en leuk verpakt. Vrijdag besteld en zaterdag al bezorgd. De bestelde haarkam is echt schitterend.

Reactie van Bruidshaarmodeoutlet.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve review en een mooie dag toegewenst.

Hanna beoordeelde op 2018-01-26

Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Goede levering, heel leuk verpakt met leuke lolly's erbij. Erg tevreden.

Reactie van Bruidshaarmodeoutlet.nl:
Hartelijk dank voor uw positieve review. Veel plezier met uw bestelling en een mooie dag toegewenst.

Sandra beoordeelde op 2017-10-08

Goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. Nu moet er alleen 1 artikel terug en hopelijk gaat dat net zo soepeltjes als het bestellen en betalen.

Reactie van Bruidshaarmodeoutlet.nl:
Allereerst gefeliciteerd met uw huwelijk en tevens bedankt voor uw positieve review over bruidshaarmodeoutlet.nl. Wij zijn erg blij om te horen dat alles naar volle tevredenheid is geweest, uiteraard gaan wij voor dezelfde service omtrent uw retour en zien deze graag tegemoet.