Vissersdijk 63
3319GT Dordrecht
078-2032078

hindrik jan van popering beoordeelde op 2019-09-06

Auke Russchen beoordeelde op 2019-08-18

Wij kregen een beschermhoes met scheur geleverd. Binnen 24 uur een tweede oneschadigde hoes gratis ontvangen. Goede service.

George Krebbers beoordeelde op 2019-08-13

Sieb Tamsma beoordeelde op 2019-08-07

Een goed product voor een scherpe prijs, en een vlotte bezorging. Al met al een prima service!

Ineke Beugelink beoordeelde op 2019-07-29

Erg tevreden over de snelle reactie vrijdag besteld en zaterdag binnen

Peter de Zwart beoordeelde op 2019-07-28

Goede service. De tafel bleek beschadigd, er werd gelijk een nieuwe toegestuurd en de oude konden we retour sturen via het gemailde etiket. Kwaliteit van de tuinset is goed.

Joan Van den Bosch beoordeelde op 2019-07-26

WAARDELOOS. AFGESPROKEN DAG WERD NIET GERESPECTEERD. WERD EEN DAG EERDER. HELE DAG THUIS WACHTEN. TOCH DE VOLGENDE DAG. WEER WACHTEN. GEBELD OMDAT ER NIKS KWAM. NA LANG WACHTEN BERICHT DAT T DE VOLGENDE DAG WERD. WEER VOOR NIKS GEWACHT. NOOOOOIT MEER!!!

Joris Van dort beoordeelde op 2019-07-11

Mooie lounge gekocht levering was heel vlug spijtig was het hoekstuk beschadigd direct contact opgenomen en volgende dag nieuw hoekstuk geleverd gekregen. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een top bedrijf is en zou iedereen aanraden om hier te winkelen.

Amber van Eijkelenborg beoordeelde op 2019-07-09

Stefanie Taillieu beoordeelde op 2019-06-28

C. Heuveling beoordeelde op 2019-06-28

Ronald Kros beoordeelde op 2019-06-20

Monique Bakker beoordeelde op 2019-06-19

Astrid Massuger beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering, alleen jammer dat het opgegeven dagdeel niet doorgegeven wordt aan de transporteur .

Hanah Weerkamp beoordeelde op 2019-06-15

Mooie lounge hoekbank gekocht bij Budget Tuinmeubelen. Duidelijke website, snelle levering, goede communicatie met klantenservice.

Ann Vandiest beoordeelde op 2019-06-15

Ineke Spruit beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering.
Laten weten dmv mail en telefoontje hoe laat je bestelling wordt bezorgd.

Stephane beoordeelde op 2019-06-12

Erg snelle levering en vriendelijke mensen.

Alhoewel de kwaliteit erg goed is blijkt de tuintafel niet helemaal datgene dat wij zochten.

Contact opgenomen en konden zonder problemen de tafel retour zenden.

Prima klantenservice dus !

Ina Streefland beoordeelde op 2019-06-11

Xxx beoordeelde op 2019-06-11

Bij het monteren van de tuinset kwam ik behoorlijk wat opdek dopjes te kort en een hoek van de tafel is beschadigd zodanig dat het vlechtwerk op een hoek helemaal kapot was Verder is de kwaliteit redelijk en ziet het er mooi uit