Vissersdijk 63
3319GT Dordrecht
078-2032078

Dirk Pyck beoordeelde op 2019-03-21

Verpakking kon beter - verder vlotte service

van der Ploeg beoordeelde op 2019-03-15

Geweldig goede service en contact. Prachtige kwaliteit! Een aanrader om hier tuinmeubelen te bestellen. Ga zo door!!!

Simone Shehata beoordeelde op 2019-03-10

Vriendelijk en keurig. Nette bezorging

MvE beoordeelde op 2019-02-23

Ik had geen bevestigingsmail gehad met de bezorgdatum/tijd. Na een telefoontje het tijdstip doorgekregen. Wel op de door mij aangevraagde datun bezorgd. Prima service verder.

Martine Vanassche beoordeelde op 2019-02-21

Janet Hessels beoordeelde op 2019-02-20

Geweldig goed geholpen...goede service...vriendelijke mensen...voor mijn krijgt deze winkel een dikke 10...

Meeuwis Smit beoordeelde op 2019-02-20

Uitstekende service, zondags besteld en zoals besproken via de app geleverd op maandag. Alles netjes in de tuin gebracht.

Sharon van Dissel beoordeelde op 2019-02-14

Winnie Rijsdijk beoordeelde op 2018-09-08

Goede en snelle service.TOP!

C.R. Ridderhof beoordeelde op 2018-09-02

Hoewel van de twee bestelde artikelen een niet meer kon worden geleverd werd persoonlijk een alternatief persoonlijk aangeboden. Kortom prima service van de zaak.

erik verheul beoordeelde op 2018-08-28

snelle verwerking en levering.top bedrijf.

Caroline van Gemert beoordeelde op 2018-08-23

prima contact en snelle levering

Frank van Maanen beoordeelde op 2018-08-23

diederike van der sluijs beoordeelde op 2018-08-23

Geen klacht op aan te merken het tuinset type Verona zit heerlijk heel blij mee

KJ Blaauw beoordeelde op 2018-08-18

Heel tevreden, goede korting gekregen, en bij aflevering nog een prachtige bos bloemen voor mijn vrouw omdat die jarig was.

Dirk beoordeelde op 2018-08-17

Bestelling geplaatst en volgende dag in huis, telefonisch goed bereikbaar, ik had nog een par vragen per email gesteld en zeer snel antwoord. Kortom een bedrijf waar het zeer prettig winkelen is, een aanrader

Marian beoordeelde op 2018-08-14

snelle levering en alles keurig in goede staat ontvangen

Regina Muilenburg beoordeelde op 2018-08-12

Jonge enthousiaste verkoper die oprecht begaan is met zijn werk en klanten

Johan Markesteijn beoordeelde op 2018-08-11

Voor 11u besteld stond in de middag al in de tuin! Vriendelijke bezorger, alles keurig uitgelegd. Top service!

Linda De Jong beoordeelde op 2018-08-07

Super tevreden. Goed, vriendelijk advies via chat en ook aan de telefoon heel klantvriendelijk