Vissersdijk 63
3319GT Dordrecht
078-2032078

Joris Van dort beoordeelde op 2019-07-11

Mooie lounge gekocht levering was heel vlug spijtig was het hoekstuk beschadigd direct contact opgenomen en volgende dag nieuw hoekstuk geleverd gekregen. Ik kan alleen maar zeggen dat dit een top bedrijf is en zou iedereen aanraden om hier te winkelen.

Amber van Eijkelenborg beoordeelde op 2019-07-09

Stefanie Taillieu beoordeelde op 2019-06-28

C. Heuveling beoordeelde op 2019-06-28

Ronald Kros beoordeelde op 2019-06-20

Monique Bakker beoordeelde op 2019-06-19

Astrid Massuger beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering, alleen jammer dat het opgegeven dagdeel niet doorgegeven wordt aan de transporteur .

Hanah Weerkamp beoordeelde op 2019-06-15

Mooie lounge hoekbank gekocht bij Budget Tuinmeubelen. Duidelijke website, snelle levering, goede communicatie met klantenservice.

Ann Vandiest beoordeelde op 2019-06-15

Ineke Spruit beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering.
Laten weten dmv mail en telefoontje hoe laat je bestelling wordt bezorgd.

Stephane beoordeelde op 2019-06-12

Erg snelle levering en vriendelijke mensen.

Alhoewel de kwaliteit erg goed is blijkt de tuintafel niet helemaal datgene dat wij zochten.

Contact opgenomen en konden zonder problemen de tafel retour zenden.

Prima klantenservice dus !

Ina Streefland beoordeelde op 2019-06-11

Xxx beoordeelde op 2019-06-11

Bij het monteren van de tuinset kwam ik behoorlijk wat opdek dopjes te kort en een hoek van de tafel is beschadigd zodanig dat het vlechtwerk op een hoek helemaal kapot was Verder is de kwaliteit redelijk en ziet het er mooi uit

Edwin De Jonge beoordeelde op 2019-06-11

communicatie omtrent de levertijd was slecht, als men niet kan leveren op een bepaalde datum zet dan ook niet de mogelijkheid op de site. Er werd geen moeite gedaan om de tuinset in de achtertuin te zetten. De tuinset zelf is wel naar alle tevredenheid.

Albert Olthof beoordeelde op 2019-06-08

Rob Rozendaal beoordeelde op 2019-06-08

Super service

Gilbert Verhelst beoordeelde op 2019-06-06

Goede en correct levering .prijs kwaliteit top .ik zou zeker aanbeveel aan familie en vrienden

Roel Snip/watersnip beoordeelde op 2019-06-05

Alles goed

Hanna vanEijk-Smit beoordeelde op 2019-06-05

Na een foute levering toch netjes en goed opgelost!

Hans Kuling beoordeelde op 2019-06-04