Vissersdijk 63
3319GT Dordrecht
078-2032078

Joke Pors beoordeelde op 2019-05-25

Levering is goed en in overleg gebeurt.

Gina van de Wouw beoordeelde op 2019-05-25

Rachael Maiden beoordeelde op 2019-05-18

Excellent customer service and delivery

Rik Caumon beoordeelde op 2019-05-17

Uitstekende klantvriendelijkheid en snelle service. Bij kleine gebreken na levering werd zonder probleem, snel en effectief tot actie overgegaan. Oprecht gevoel dat klant “koning” is. Absolute aanrader!!

Chris De Backer beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, lichte beschadiging maar supersnelle oplossing door de firma en levering van nieuwe stoelen zonder problemen.

Marinus de Mooij beoordeelde op 2019-05-15

Het was meer het bedrijf wat het kwam brengen. Hij gooide het nog net niet de tuin in. Budget tuinmeubelen heeft het netjes gedaan

Monique Van den Burg beoordeelde op 2019-05-15

Goede service, mooier als verwacht alleen de schroeven zaten er niet bij maar werd keurig nageleverd.

Janneke Van der weerd beoordeelde op 2019-05-15

Super geholpen! Maandag besteld en woensdag alles keurig in huis. Een aanrader dit bedrijf!

Paul Odekerken beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden over de afloop van de tuinset.

Anja Van Schoor beoordeelde op 2019-05-14

Goede directe Communicatie .. Uitstekende Service. En mooie tuinmeubelen
Zeer tevreden ! Thanks :)

Yvonne H.M.A.M. Mohamed beoordeelde op 2019-05-14

Dennis Hennequin beoordeelde op 2019-05-14

Uitstekend, snel geleverd!

Erik Jansen beoordeelde op 2019-05-14

Netjes optijd geleverd.

Yves Madec beoordeelde op 2019-05-12

Snelle en goede vriendelijke service

Monique Braat beoordeelde op 2019-05-11

Tevreden snel bezorgd en alles keurig netjes

Yalcin Ekici beoordeelde op 2019-05-11

REMCO MARISSEN beoordeelde op 2019-05-08

Heel goed geholpen! De boutjes en moertjes zaten niet bij de bestelling. In overleg de boutjes zelf gehaald en het geld terug gekregen.

Sander Waning beoordeelde op 2019-05-07

Prima winkel, online bestelling gedaan waarover ik netjes gebeld ben om e.e.a. te overleggen. Na levering bleek de montage-set niet volledig, deze is netjes na 1 telefoontje de volgende dag per post verstuurd.

CG beoordeelde op 2019-05-07

De chauffeurs zetten op enige aanvraag maar niet graag de tafel in de garage .En dat bij een alleenstaande dame .

Reactie van Budget Tuinmeubelen:
Goedemiddag,

Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft m.b.t. de levering van het bestelde product. Allereerst onze excuses hiervoor, helaas hebben wij weinig invloed op dit moment omdat wij ervoor kiezen om dit via een extern bedrijf te doen. Wij gaan hier uiteraard wel een melding van maken om ervoor te zorgen dat dit niet vaker zal gebeuren!

Wij wensen u, ondanks de vervelende ervaring, heel veel plezier van de tafel toe!

Jan Batenburg
Afdeling marketing - Budget Tuinmeubelen

Marcel Ravensbergen beoordeelde op 2019-05-05

Prijs/kwaliteit is prima. snel geleverd volgens duidelijke afspraak.
Helaas bevatte de levering de verkeerde schroeven, maar dat werd snel en prima opgelost.