lindenlaan 27
7461XL rijssen

Alex nienhuis beoordeelde op 2018-11-07

de psu voldoet niet aan zijn eisen.Voor een game pc is dit een
abominabele kwaliteits voeding . en bij lange na niet het vermogen kan leveren dat wat op de doos staat,om het over spanningsstabiliteit en efficientie nog maar niet te hebben.Er zit ook geen kortsluit-en overbelastingsbeveiliging op
dus kabelbrandgevaar.

Omar beoordeelde op 2018-10-01

SUPER SERVICE!

Ik was al een tijdje opzoek naar een game-pc maar ik kwam telkens op de commerciele websites terecht waarop de prijzen altijd zo hoog lagen, totdat een vriend van mij kwam met deze geweldige site!

De prijs/kwaiteit is geweldig en de survice is ongelovelijk. Ik heb de pc zaterdagavond besteld en ik kreeg te horen dat de pc binnen 1 uur al in elkaar zat en opgestuurd werd!
De website is ook erg duidelijk.

Heb de pc die dinsdag erop binnengehad en hij werkte meteen top. Opstarten duurde minder dan een minuut en ik kon meteen beginnen te gamen!

Dit is mijn eerste gamepc en ik moet zeggen dat dit voor mij na research te hebben gedaan de beste starter game pc is op de markt! Hier kan je zeker jaren mee door.
Zeker een aanrader!

Niels Klaasen beoordeelde op 2018-09-23

Wat een super bedrijf voor deze prijzen! Alles netjes nagekomen qua eisen etc!

Jimi dijkstra beoordeelde op 2018-09-10

GEWELDIGE service, daar wou ik even mee beginnen.

Na enige tijd onderzoek te hebben gedaan naar verschillende game Pc sites ben ik uiteindelijk op budgetgamingpc.nl uitgekomen.
Deze kwam veruit op de beste prijs / kwaliteit garantie.

Meteen de best mogelijke pc besteld die mogelijk was.
Deze had ik binnen enkele dagen binnen en werkte super!
Tijdens mijn vakantie contact gehad met de site, om eventueel een upgrade mogelijk te maken.
Met adviezen en heelveel hulp/informatie van de site een enorme upgrade gedaan die heel goed betaalbaar was en mijn pc nog vele malen beter maakte dan hij al was.

Eigenlijk alleen Maar positieve punten aan deze webwinkel, zijn bereid mee te denken, hebben mij enorm goed geïnformeerd en geholpen met mijn pc wensen.
Tevens ook goed te bereiken en altijd heel snel een antwoord terug.

Dus niet alleen voor een enorm goeie budget game pc, maar ook voor eventuele upgrades later veruit de beste site die er te vinden is.

Hoop dat mijn review jullie een keuze helpt te maken!
Deze site heeft mij enorm blij gemaakt, en hoop jullie eventueel ook!

Mvg, Jimi Dijkstra

Pieterjan beoordeelde op 2018-02-13

Heel erg tevreden met de carnaval bestelt en deze topper stuurde hem zondag al op had hem vandaag al binnen alles werkt super! Voor een goeie prijs heb je een zeer goeie pc en ze beantwoorden je vragen supersnel ! Echt een aanrader dit !

Marjan beoordeelde op 2018-01-17

Snelle levering en na een mankementje was de pc ook weer even zo snel en goed werkend terug., Wij zijn zeer tevreden. Ik zal Budgetgaming dan ook zeer zeker aan vrienden , familie en bekenden gaan aanbevelen!

John en Nancy de Wit beoordeelde op 2017-08-23

Voor onze zoon van 12 een Pro-Gamer pc besteld deze was snel geleverd en werkt super volgens zoonlief!

A. N beoordeelde op 2017-07-28

Goede service en persoonlijk advies heeft geresulteerd in een goede en perfect werkende pc! Een aanrader!

youri beoordeelde op 2017-03-25

de 1 tb was niet voorradig en kreeg uit klandizie 2tb gratis in mijn game pc. beste aankoop van mijn leven goedkoop en snel echt waar voor je geld ik geef ze een dikke 12 voor alles echt perfect

Chloë & John beoordeelde op 2017-02-15

Prima service, Ook voor maatwerk het juiste adres. Pro-actief in het meedenken voor een optimale game systeem met de juiste prijs prestatieverhouding. Heeft oog voor de portemonnee van de klant en verkoopt geen onnodig dure opties. Snel response op email. Uiterst tevreden met de game pc van mijn dochter welke in de toekomst eenvoudig kan worden ge-upgrade.

Marco van der Hoeven beoordeelde op 2016-06-06

Goede uitleg en meedenken in oplossingen die bij ons pasten. Service voor en na bestelling is goed. Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Wilco beoordeelde op 2016-05-30

Zeer tevreden snelle levering, goede prijs kwaliteit

sander beoordeelde op 2016-05-30

De enige game-PC die ik na een lange zoektocht heb kunnen vinden voor die prijs. Uitgebreide telefonische voorlichting gekregen en functioneert perfect!

René Thomas beoordeelde op 2016-05-25

Prima webshop! Ondanks een vertraagde levering door een ontbrekende videokaart werden we netjes op de hoogte gehouden. Na een paar dagen werd de pc keurig geleverd en hij voldoet prima!! aanrader!

job van deursen beoordeelde op 2016-05-25

goeie informatie en service/goede prijs-kwaliteit

Nick beoordeelde op 2016-05-25

Uitstekende winkel! PC was goedkoop, maar werkt uitstekend en is snel. Ook vragen werden snel beantwoord en ik werd voorzien van goed advies, kortom een top-service!

Marissa rentrop beoordeelde op 2016-05-25

Prima pc! Werkt super en is snel! Goede nette levering! Zou het zeker aanbevelen! Fijn dat er contact is gehouden tijdens de bestelling!

Evelien beoordeelde op 2016-05-11

Super service! Toen ik per ongeluk een dubbele betaling had gedaan is dit direct op een professionele manier opgelost. De levering is erg snel en de kwaliteit van de computer is helemaal goed.
wanneer iemand een computer zoekt zal ik BudgetGamingPC zeker aanraden!

Remco beoordeelde op 2016-05-01

Heel tevreden, Ik kon de pc direct meenemen. Tevens een goede service.

jannick beoordeelde op 2016-04-21

vandaag heb ik mijn pc binnen gekregen.
hij is super snel en was netjes op tijd binnen gekomen.
het is een goede pc en dat heel zeker voor de prijs.
echt een aanrader.

ik ga er zeker nog erg veel plezier van hebben