Hazenkoog 10 R
1822 BS Alkmaar
0722029346

Anneke Moorman beoordeelde op 2019-07-01

Snelle Le ering en bit is keurig verpakt, zelfs nog in een zakje. Die ga ik zeker gebruiken

Kim beoordeelde op 2019-04-15

Erg tevreden. Op mijn vraag via de mail heb ik heel uitgebreid advies gehad zodat ik het juiste bit voor mijn paard kon kiezen. Het past goed en werkt tot nu toe heel fijn! Top dus.

Ron beoordeelde op 2019-04-12

Originele verpakking en goede service

Marjon beoordeelde op 2019-04-12

Heel tevreden, goede service.
Echt een aanrader

Jeannette beoordeelde op 2019-04-12

Mjjn bestelling was keurig op tijd geleverd en heel mooi ingepakt !!!!

Wim beoordeelde op 2019-04-12

Snelle en deskundige service. Ruim assortiment en ook goed advies. Echt aanrader.

Michel beoordeelde op 2019-04-12

Bit voldoet aan de verwachting

R beoordeelde op 2019-04-12

Gewoon goed en duidelijk

De Heer beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering.

Martijn beoordeelde op 2019-02-21

Leuke webshop met heel veel keuzen uit bitten. Ik kreeg professioneel advies en hulp bij de keuze van mijn bit. Bedankt :)

Mevrouw B beoordeelde op 2019-02-21

Erg tevreden. Goed advies gehad en bestelling was op tijd geleverd.