Einsteinstraat 12e

Mystery shopper

Lees
waarom

Anoniem beoordeelde op 2018-04-17

Product prima. Matige communicatie over levering. Geen track&trace.

Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

Wij hebben u een bericht van verzending gestuurd, echter zonder track&trace code. Wij zijn leverancier van buffetartikelen voor de zakelijke markt en onze leveranciers die rechtstreeks versturen aan onze klanten voorzien hier helaas (nog) niet in.

Theo van Rossum beoordeelde op 2018-04-03

snelle levering

Corien Dielemans beoordeelde op 2018-04-03

Prima service

Anita Jonkhout beoordeelde op 2018-03-27

Prima bedrijf. Goede service en super snel geleverd.

Petra Strijbosch beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering.

hermina DEPEUTER JANSEN beoordeelde op 2018-03-15

gewoon alles prima behandeld

Julia beoordeelde op 2018-03-01

Mooi leistenen plateaus besteld, goed verpakt en wij hadden deze snel in huis.

Mpm beoordeelde op 2018-02-28

Prima product, kwalitatief goed, niet duur, redelijk snel geleverd, goed verpakt, vrij hoge bezorgkosten.

Hanneke van Ruremonde beoordeelde op 2018-02-13

Alles naar wens verlopen, bestelling, betaling, bezorgen en het product is naar wens.

francina van Wonderen beoordeelde op 2018-02-06

altijd snel en prima!

Bart Korff beoordeelde op 2018-01-28

prima service, goede prijs kwaliteit verhouding,

Peter beoordeelde op 2018-01-24

Snel levering, goede service

Anoeska beoordeelde op 2018-01-24

Fijne ervaring met Buffetenzo en een schitterend servies ontvangen.

Jo-Ann Garbutt beoordeelde op 2018-01-24

Ik had een melding dat het verstuurd was. Daarna ging it echt fout. Ik had geen verdere meldingen. Na een aantal emails met het bedrijf kwam it uit dat het inmiddels geleverd was bij een winkel in mijn dorp. Ik wis van niets. Geen melding per email of in mijn postbus. Hoe kan het nog zo in 2018? Geen goede klante service. Nu heb ik niets mee te nemen naar het winkel om mijn artikel op te halen. Echt vrezelijk. Hoe verder? Ik heb al betaald, ik heb mijn artikeln niet en ik heb geen uitzig van hoe ik het dan wel kan ophalen zonder bewijzen dat het van mij is!

Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

U heeft ons op 1 dag 6X in korte tijd gemaild op elke mail hebben wij snel gereageerd en u de informatie gegeven die nodig was om uw pakket op te halen. Tot 4 X toe hebben wij de gegevens van DHL gestuurd en de 5e keer het adres van het Pick-up Point bij u in de buurt.

Hoe fijn is het als een klant niet thuis is dat het pakketje kan worden opgehaald in een winkel in de eigen omgeving.

De 6e email konden wij niet meteen beantwoorden omdat deze in de avond is gestuurd. Binnen 10 minuten na deze mail heeft u daarom maar bovenstaande recensie geschreven. De volgende dag hebben wij voor u het Pick-up point gebeld en u een mail gestuurd, vervolgens horen wij niets meer van u.

Het kan niet zo zijn, dat u als klant van alles hierboven kan schrijven, terwijl wij bezig zijn om u aan alle kanten te helpen, omdat u het allemaal niet begrijpt.

Francois Nijenkamp beoordeelde op 2018-01-24

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Receptie beoordeelde op 2018-01-24

Goed geholpen, mooi product.

Carlos beoordeelde op 2018-01-23

snel geleverd prima gang van zaken goed product

R.A. van der Meer beoordeelde op 2018-01-16

Tevreden over de service en nog belangrijker de producten.

Joost-Jan beoordeelde op 2018-01-13

Zeer tevreden over het product en de snelle bezorging.

Anja van der Wegen beoordeelde op 2018-01-11

correcte, vlotte afhandeling bestelling