Einsteinstraat 12e

Mystery shopper

Lees
waarom

Ilona Kloosterman beoordeelde op 2018-07-17

Mooi product, makkelijke webwinkel, levering duurde wel wat lang bijna een week

Beste klant,

Fijn dat u voor ons een beoordeling heeft geschreven.
Wat betreft de levertijd, deze is 2-4 werkdagen, mocht daar een weekend tussen zitten, zoals in uw geval, dan lijkt het langer te duren.

Wout beoordeelde op 2018-07-15

Afgelopen week een aantal schaaltjes besteld. Met 3 dagen in huis. Helemaal top. Bestelling ook conform wat ik besteld heb. Ga zeker vaker bestellen

I de Jager beoordeelde op 2018-07-11

Product is uitstekend (kunstoffen bekers)!! Prachtige mooie bekers.

Moest wel iets langer wachten omdat het vanuit een groothandel kwam. Helaas geen track en trace maar desondanks keurig thuisbezorgd.

Beste klant,

U heeft als consument besteld bij een horecagroothandel en wij hanteren 2-4 werkdagen als levertijd, dus weekenden niet meegerekend. Deze informatie kunt u vinden bij Verzenden/retourneren op onze website.
Uw pakket is na 4 1/2 werkdag bij u geleverd. idd iets te laat, hiervoor onze excuses.

Uw bestelling wordt rechtstreeks verzonden vanaf onze leverancier en deze verpakt dat netjes en verstuurd het naar u. Dit zijn de handeling / verzendkosten, die wij ook moeten betalen.

Wat betreft de track & trace code, dit zouden wij ook graag anders zien, maar in de groothandel nog niet algemeen gebruikelijk.

Wat betreft u bestelde produkt, dit kost bij BOL.COM omgerekend met verzendkosten mee € 10,25 per stuk met levertijd van 1-2 weken en bij ons € 5,41 per stuk met in u geval, een levertijd van 4,5 dag!

annemarie Balje beoordeelde op 2018-07-07

Heel tevreden, goede prijs en snelle levering.

Christine Boogaerts beoordeelde op 2018-07-03

Op uw eerste blad staat als advertie dat levering gratis is vanaf 75 Euro zonder één enkele

toevoeging.
Blijkt nadien bij het bestellen dat dit enkel geldig is voor leveringen in Nederland.
Niet leuk en niet correct

Beste klant,

Zoals al eerder door ons aan u gemeld voordat u ging bestellen, staat dit vermeld bij Verzenden&retourneren, niet alle informatie past op de homepage:

Orders bezorgd in Nederland boven € 75,00 excl. btw verzenden wij geheel gratis.
Naar Belgie, Duitsland, Frankrijk en luxemburg wordt boven € 150,00 excl. btw geen verzendkosten berekend.

Anuska Muyres beoordeelde op 2018-06-24

11-6 een bestelling geplaatst, 14-6 bericht dat de bestelling verzonden is. Op 21-6 nog steeds niets ontvangen, dus gebeld. Toen gehoord dat er iets verkeerd is gegaan, dat de bestelling helemaal niet verzonden was. Heden 24-6 nog steeds niets ontvangen....

Marco Ende van der beoordeelde op 2018-06-18

Oke!

M.I. Wessels-van der Veen beoordeelde op 2018-06-14

Bestelling is te laat bezorgd!

Beste klant,
Helaas 1 dag vertraging, dat gebeurt soms, vinden wij ook niet fijn.
Maar wij lezen hier helaas niets over onze korting die wij aan u hebben gegeven en of u blij bent met het product dat u van ons heeft ontvangen. Dat zou de beoordeling wat completer maken vinden wij.

Foekje beoordeelde op 2018-05-23

Er werd snel gereageerd op mijn vraag in de mail. Vervolgens besteld en meteen de volgende dag binnen. Top!

Peter beoordeelde op 2018-05-23

Mooi product, goed advies!

Gwen Heeren beoordeelde op 2018-05-22

Hier nu al voor de 3e keer besteld en nog steeds zeer tevreden! Deskundige service, snelle levering en goed verpakt. Producten zijn van prima kwaliteit.

Mary Arts beoordeelde op 2018-05-21

Bericht dat de bestelling onderweg is en na 7 dagen mail gedaan naar Buffet en zo en dan is het artikel nog niet verzonden heelaas, nu weer n week verder en nog geen bestelling binnen.

Beste klant,

Zojuist met u telefonisch contact gehad over uw bestelling.
Uw bestelling was idd niet verwerkt en daarom niet verstuurd. wij hebben u hierover ingelicht en excuses aangeboden.
Uw bestelling is nu onderweg en door de pinksterdagen iets vertraagd.

Jaap den Ouden beoordeelde op 2018-05-18

De levering heeft meer dan een week op zich laten wachten.

Sjuul beoordeelde op 2018-05-17

Tevreden met het product.
Ik vond het jammer dat ik het product alleen maar thuis kon laten bezorgen terwijl ik overdag nooit thuis ben. Toen ik niet thuis was (zoals verwacht) werd het product afgeleverd bij een winkel die al om 17.00 sluit door de weeks waardoor ik een halve middag vrij moest pakken om het product op te halen. In de toekomst zou ik het fijn vinden als ik kan aangeven dat ik het product kan ophalen bij een supermarkt bijvoorbeeld.

Beste klant,

U kunt u bestelling overal op elk adres laten bezorgen, dat vult u zelf in.
U heeft de mogelijkheid om te kiezen voor #Naar dit adres verzenden of
# Verzend naar een ander adres.

Wat betreft een Pick-up point, dit is een uitkomst voor mensen die de bezorger hebben gemist. Voor vele een uitkomst.

Jeroen Bakt Brood beoordeelde op 2018-05-12

Snelle levering, goede service, blij met producten (buffetmanden met roldeksels).

Anoniem beoordeelde op 2018-04-17

Product prima. Matige communicatie over levering. Geen track&trace.

Beste klant,

Wij hebben u een bericht van verzending gestuurd, echter zonder track&trace code. Wij zijn leverancier van buffetartikelen voor de zakelijke markt en onze leveranciers die rechtstreeks versturen aan onze klanten voorzien hier helaas (nog) niet in.

Theo van Rossum beoordeelde op 2018-04-03

snelle levering

Corien Dielemans beoordeelde op 2018-04-03

Prima service

Anita Jonkhout beoordeelde op 2018-03-27

Prima bedrijf. Goede service en super snel geleverd.

Petra Strijbosch beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering.