Einsteinstraat 12e

Mystery shopper

Lees
waarom

Inge Maliepaard beoordeelde op 2018-11-01

Snelle levering. Netjes Verpakt.

Maurice Baert beoordeelde op 2018-10-23

Tevreden, Snelle levering.

Anita Jonkhout beoordeelde op 2018-10-15

Snelle levering.

Rob Schoenmakers beoordeelde op 2018-10-13

Vervoersprobleempjes heel adequaat opgelost. Feit is, DPD post is niet zo betrouwbaar.

Lizitta Duchateau beoordeelde op 2018-09-24

Supersnelle levering..

Nathalie Verstraten-Kruijswijk beoordeelde op 2018-09-13

Snelle levering, goed ingepakt, product voldeed aan de verwachting

Marloes Jonker beoordeelde op 2018-09-10

Niks op aan te merken!

Anke Rinkes beoordeelde op 2018-09-05

Ik had eerder hetzelfde, fragiele, produkt bij een andere leverancier gekocht. Tot 2x toe was hier de verzending fout gelopen omdat het niet correct verpakt was. Hier is de levering perfact gebeurd, met zorg zodat er geen schade was aan het produkt.
Dus de volgende keer ga ik eerst terug op deze website kijken.

Johan Voorwink beoordeelde op 2018-08-30

Mooie producten en een snelle levering!

Angelique Phyl beoordeelde op 2018-08-21

Snel en goede levering

Coby beoordeelde op 2018-08-20

Heel behulpzaam en vriendelijk bij een kleine stagnatie in de levering.

Joep beoordeelde op 2018-08-14

Zeer tevreden! Perfecte producten!

Mickey van Gendt beoordeelde op 2018-08-11

Aardige mensen, behulpzaam en meedenkend!

Mary Veraart beoordeelde op 2018-08-07

Gemakkelijk te bestellen , snel binnen

Patrick Persyn beoordeelde op 2018-07-25

Er waren twee ijselementen niet aanwezig in de verpakking -> die worden nu opgestuurd door de producent -> dus alles is nu prima in orde.

Ilona Kloosterman beoordeelde op 2018-07-17

Mooi product, makkelijke webwinkel, levering duurde wel wat lang bijna een week

Beste klant,

Fijn dat u voor ons een beoordeling heeft geschreven.
Wat betreft de levertijd, deze is 2-4 werkdagen, mocht daar een weekend tussen zitten, zoals in uw geval, dan lijkt het langer te duren.

Wout beoordeelde op 2018-07-15

Afgelopen week een aantal schaaltjes besteld. Met 3 dagen in huis. Helemaal top. Bestelling ook conform wat ik besteld heb. Ga zeker vaker bestellen

I de Jager beoordeelde op 2018-07-11

Product is uitstekend (kunstoffen bekers)!! Prachtige mooie bekers.

Moest wel iets langer wachten omdat het vanuit een groothandel kwam. Helaas geen track en trace maar desondanks keurig thuisbezorgd.

Beste klant,

U heeft als consument besteld bij een horecagroothandel en wij hanteren 2-4 werkdagen als levertijd, dus weekenden niet meegerekend. Deze informatie kunt u vinden bij Verzenden/retourneren op onze website.
Uw pakket is na 4 1/2 werkdag bij u geleverd. idd iets te laat, hiervoor onze excuses.

Uw bestelling wordt rechtstreeks verzonden vanaf onze leverancier en deze verpakt dat netjes en verstuurd het naar u. Dit zijn de handeling / verzendkosten, die wij ook moeten betalen.

Wat betreft de track & trace code, dit zouden wij ook graag anders zien, maar in de groothandel nog niet algemeen gebruikelijk.

Wat betreft u bestelde produkt, dit kost bij BOL.COM omgerekend met verzendkosten mee € 10,25 per stuk met levertijd van 1-2 weken en bij ons € 5,41 per stuk met in u geval, een levertijd van 4,5 dag!

annemarie Balje beoordeelde op 2018-07-07

Heel tevreden, goede prijs en snelle levering.

Christine Boogaerts beoordeelde op 2018-07-03

Op uw eerste blad staat als advertie dat levering gratis is vanaf 75 Euro zonder één enkele

toevoeging.
Blijkt nadien bij het bestellen dat dit enkel geldig is voor leveringen in Nederland.
Niet leuk en niet correct

Beste klant,

Zoals al eerder door ons aan u gemeld voordat u ging bestellen, staat dit vermeld bij Verzenden&retourneren, niet alle informatie past op de homepage:

Orders bezorgd in Nederland boven € 75,00 excl. btw verzenden wij geheel gratis.
Naar Belgie, Duitsland, Frankrijk en luxemburg wordt boven € 150,00 excl. btw geen verzendkosten berekend.