Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

BuffetEnzo.nl

Einsteinstraat 12e
1821BZ Alkmaar
072-5813996
KvK 56042973

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
BuffetEnzo.nl

Gemiddelde beoordeling

8,9

188 beoordelingen

Beoordeling van klanten

92%

6%

2%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2018
BuffetEnzo.nl

Anoniem beoordeelde op 2018-04-17

Product prima. Matige communicatie over levering. Geen track&trace.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

Wij hebben u een bericht van verzending gestuurd, echter zonder track&trace code. Wij zijn leverancier van buffetartikelen voor de zakelijke markt en onze leveranciers die rechtstreeks versturen aan onze klanten voorzien hier helaas (nog) niet in.
BuffetEnzo.nl

Theo van Rossum beoordeelde op 2018-04-03

snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Corien Dielemans beoordeelde op 2018-04-03

Prima service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Anita Jonkhout beoordeelde op 2018-03-27

Prima bedrijf. Goede service en super snel geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Petra Strijbosch beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering.

BuffetEnzo.nl

hermina DEPEUTER JANSEN beoordeelde op 2018-03-15

gewoon alles prima behandeld

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Julia beoordeelde op 2018-03-01

Mooi leistenen plateaus besteld, goed verpakt en wij hadden deze snel in huis.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Mpm beoordeelde op 2018-02-28

Prima product, kwalitatief goed, niet duur, redelijk snel geleverd, goed verpakt, vrij hoge bezorgkosten.

BuffetEnzo.nl

Hanneke van Ruremonde beoordeelde op 2018-02-13

Alles naar wens verlopen, bestelling, betaling, bezorgen en het product is naar wens.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

francina van Wonderen beoordeelde op 2018-02-06

altijd snel en prima!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Bart Korff beoordeelde op 2018-01-28

prima service, goede prijs kwaliteit verhouding,

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Peter beoordeelde op 2018-01-24

Snel levering, goede service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Anoeska beoordeelde op 2018-01-24

Fijne ervaring met Buffetenzo en een schitterend servies ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Jo-Ann Garbutt beoordeelde op 2018-01-24

Ik had een melding dat het verstuurd was. Daarna ging it echt fout. Ik had geen verdere meldingen. Na een aantal emails met het bedrijf kwam it uit dat het inmiddels geleverd was bij een winkel in mijn dorp. Ik wis van niets. Geen melding per email of in mijn postbus. Hoe kan het nog zo in 2018? Geen goede klante service. Nu heb ik niets mee te nemen naar het winkel om mijn artikel op te halen. Echt vrezelijk. Hoe verder? Ik heb al betaald, ik heb mijn artikeln niet en ik heb geen uitzig van hoe ik het dan wel kan ophalen zonder bewijzen dat het van mij is!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

U heeft ons op 1 dag 6X in korte tijd gemaild op elke mail hebben wij snel gereageerd en u de informatie gegeven die nodig was om uw pakket op te halen. Tot 4 X toe hebben wij de gegevens van DHL gestuurd en de 5e keer het adres van het Pick-up Point bij u in de buurt.

Hoe fijn is het als een klant niet thuis is dat het pakketje kan worden opgehaald in een winkel in de eigen omgeving.

De 6e email konden wij niet meteen beantwoorden omdat deze in de avond is gestuurd. Binnen 10 minuten na deze mail heeft u daarom maar bovenstaande recensie geschreven. De volgende dag hebben wij voor u het Pick-up point gebeld en u een mail gestuurd, vervolgens horen wij niets meer van u.

Het kan niet zo zijn, dat u als klant van alles hierboven kan schrijven, terwijl wij bezig zijn om u aan alle kanten te helpen, omdat u het allemaal niet begrijpt.


BuffetEnzo.nl

Francois Nijenkamp beoordeelde op 2018-01-24

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.

BuffetEnzo.nl

Receptie beoordeelde op 2018-01-24

Goed geholpen, mooi product.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Carlos beoordeelde op 2018-01-23

snel geleverd prima gang van zaken goed product

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

R.A. van der Meer beoordeelde op 2018-01-16

Tevreden over de service en nog belangrijker de producten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Joost-Jan beoordeelde op 2018-01-13

Zeer tevreden over het product en de snelle bezorging.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Anja van der Wegen beoordeelde op 2018-01-11

correcte, vlotte afhandeling bestelling


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.