Einsteinstraat 12e

Mystery shopper

Lees
waarom

Luz beoordeelde op 2019-04-15

Ik heb precies gekregen wat ik heb besteld en binnen de termijn die was beloofd. Prima dus.

Mieke Schellens beoordeelde op 2019-04-15

Snel en vlug in huis

T Verberck beoordeelde op 2019-04-11

Een bestelling gedaan (3dingen) alles was op voorraad en toch een ding een week later pas bezorgd! En iets om je aan te ergeren in deze tijd ; twee hele grote echt grote dozen waar weer kleine dozen inzitten en zelfs bij een nog een doosje. Plastiek ertussen voor vulling. Dit kan toch echt niet. Ik hoop dat jullie dit lezen en mij ook een reactie sturen. De spullen waren echt naar wens maar toch matige beoordeling voor het leveren.

Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

Fijn dat u tevreden bent met onze producten.

En uitgerekend het artikel dat voor een cadeau bestemd was kwam helaas wat later. Het was ons niet bekend dat het artikel later kwam, anders hadden wij u dit laten weten. Normaal wordt er geleverd binnen 2-4 werkdagen, helaas kwam dit ene artikel één werkdag te laat.

Wat betreft de verpakking (en):
Wat u heeft besteld was van glas en van polycarbonaat, dit dient goed te worden beschermd tijdens het transport.

Als iets stuk aankomt geeft dat nog meer milieubelasting, artikel moet of retour of beland in de vuilnisbak en een nieuw artikel moet weer worden opgestuurd..

De plastic kussentjes kunnen worden lek geprikt en in de daarvoor bestemde container voor hergebruik worden gedaan, net als het karton.

Wij proberen, als wij bestellingen zelf verzenden daar op te letten, wij hergebruiken karton en verpakkingsmiddelen zoveel mogelijk.

Echter de bestellingen die rechtstreeks vanaf het magazijn van een van onze leveranciers worden verstuurd, daarbij hebben wij dat niet in de hand.

emmy kuenen beoordeelde op 2019-04-10

Fijne service, ook de klantenservice. Allemaal snel in gang gezet.

Jonette Bekker-Kist beoordeelde op 2019-03-29

Els Esseveld beoordeelde op 2019-03-28

Bestelde artikelen kwamen goed verpakt aan. Wel op het maximum aantal dagen na de bestelling dat het kon worden bezorgd.
Website werkte wat lastig.
Verder dus OK.

Dillen Lilly beoordeelde op 2019-03-25

Ik hadt houte houders besteld en kreeg metalen,plus ook totaal niet op de levertijd geleverd

Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

U heeft besteld op 6 maart: Menukaarthouder, 8 x 7 x 2, Gemaakt van geborsteld RVS, dus geen hout.
U heeft gekozen voor overboeking, deze betaling is bij ons binnengekomen op 12 maart en verwerkt op 13 maart.
Uw pakket is bij u aangeboden op 19 maart, er was niemand thuis en is naar een pick-up point gebracht, ter afhaling.
Wat betreft de levertijd, wij hanteren 2-4 werkdagen en u heeft gelijk, het pakketje is 1 werkdag later geleverd in België. Hiervoor excuus.

Anne Boshuizen beoordeelde op 2019-03-14

Product kwam overeen met afbeelding. Vlotte levering. Hoge verwerkingskosten.

Wim Quaden beoordeelde op 2019-03-06

Levering was beschadigd, maar direct een nieuwe levering ontvangen.

Peter Manneke beoordeelde op 2019-03-04

Het geleverde is vandaag aangekomen en komt overeen met de verwachtingen.

Brit Van Meerbergen beoordeelde op 2019-02-19

Tevreden over het product. De levering was iets moeilijker maar uiteindelijk toch nog redelijk.

Gerrit Zomer beoordeelde op 2019-02-13

Prima

Ilse Denys beoordeelde op 2019-02-07

Super service

Maris Veenhof beoordeelde op 2019-02-07

keurig geleverd, binnen de leveringstermijn.

nanja kloosterman beoordeelde op 2019-01-24

Goede communicatie en afhandeling

hennie de rooij beoordeelde op 2019-01-23

snelle en goede levering, geen commentaar op

Fer LUSTHUIS beoordeelde op 2019-01-15

...

madeleine Brokken beoordeelde op 2019-01-13

Het bestelde is zonder foute of beschadiging geleverd.

E Sonneveld beoordeelde op 2018-12-17

Er was een probleem. Er is alles aangedaan om het op te lossen en dat is gelukt.en snel nogmaals bedankt.

Rob Venema beoordeelde op 2018-12-05

Geweldig geholpen na aantal malen niet online kunnen betalen aankoop zoals werd geadverteerd snelle service bij het verzenden TOP zaak mede door vriendelijk personeel.