Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

BuffetEnzo.nl

Einsteinstraat 12e
1821BZ Alkmaar
072-5813996
KvK 56042973

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
BuffetEnzo.nl

Gemiddelde beoordeling

8,8

241 beoordelingen

Beoordeling van klanten

90%

7%

3%

Mystery shopper

10,0

Lees
waarom

2019
BuffetEnzo.nl

Luz beoordeelde op 2019-04-15

Ik heb precies gekregen wat ik heb besteld en binnen de termijn die was beloofd. Prima dus.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Mieke Schellens beoordeelde op 2019-04-15

Snel en vlug in huis

BuffetEnzo.nl

T Verberck beoordeelde op 2019-04-11

Een bestelling gedaan (3dingen) alles was op voorraad en toch een ding een week later pas bezorgd! En iets om je aan te ergeren in deze tijd ; twee hele grote echt grote dozen waar weer kleine dozen inzitten en zelfs bij een nog een doosje. Plastiek ertussen voor vulling. Dit kan toch echt niet. Ik hoop dat jullie dit lezen en mij ook een reactie sturen. De spullen waren echt naar wens maar toch matige beoordeling voor het leveren.


Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

Fijn dat u tevreden bent met onze producten.

En uitgerekend het artikel dat voor een cadeau bestemd was kwam helaas wat later. Het was ons niet bekend dat het artikel later kwam, anders hadden wij u dit laten weten. Normaal wordt er geleverd binnen 2-4 werkdagen, helaas kwam dit ene artikel één werkdag te laat.

Wat betreft de verpakking (en):
Wat u heeft besteld was van glas en van polycarbonaat, dit dient goed te worden beschermd tijdens het transport.

Als iets stuk aankomt geeft dat nog meer milieubelasting, artikel moet of retour of beland in de vuilnisbak en een nieuw artikel moet weer worden opgestuurd..

De plastic kussentjes kunnen worden lek geprikt en in de daarvoor bestemde container voor hergebruik worden gedaan, net als het karton.

Wij proberen, als wij bestellingen zelf verzenden daar op te letten, wij hergebruiken karton en verpakkingsmiddelen zoveel mogelijk.

Echter de bestellingen die rechtstreeks vanaf het magazijn van een van onze leveranciers worden verstuurd, daarbij hebben wij dat niet in de hand.
BuffetEnzo.nl

emmy kuenen beoordeelde op 2019-04-10

Fijne service, ook de klantenservice. Allemaal snel in gang gezet.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Jonette Bekker-Kist beoordeelde op 2019-03-29

Snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Els Esseveld beoordeelde op 2019-03-28

Bestelde artikelen kwamen goed verpakt aan. Wel op het maximum aantal dagen na de bestelling dat het kon worden bezorgd.
Website werkte wat lastig.
Verder dus OK.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Dillen Lilly beoordeelde op 2019-03-25

Ik hadt houte houders besteld en kreeg metalen,plus ook totaal niet op de levertijd geleverd


Reactie van BuffetEnzo.nl:
Beste klant,

U heeft besteld op 6 maart: Menukaarthouder, 8 x 7 x 2, Gemaakt van geborsteld RVS, dus geen hout.
U heeft gekozen voor overboeking, deze betaling is bij ons binnengekomen op 12 maart en verwerkt op 13 maart.
Uw pakket is bij u aangeboden op 19 maart, er was niemand thuis en is naar een pick-up point gebracht, ter afhaling.
Wat betreft de levertijd, wij hanteren 2-4 werkdagen en u heeft gelijk, het pakketje is 1 werkdag later geleverd in België. Hiervoor excuus.
BuffetEnzo.nl

Anne Boshuizen beoordeelde op 2019-03-14

Product kwam overeen met afbeelding. Vlotte levering. Hoge verwerkingskosten.

BuffetEnzo.nl

Wim Quaden beoordeelde op 2019-03-06

Levering was beschadigd, maar direct een nieuwe levering ontvangen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Peter Manneke beoordeelde op 2019-03-04

Het geleverde is vandaag aangekomen en komt overeen met de verwachtingen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Brit Van Meerbergen beoordeelde op 2019-02-19

Tevreden over het product. De levering was iets moeilijker maar uiteindelijk toch nog redelijk.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Gerrit Zomer beoordeelde op 2019-02-13

Prima

BuffetEnzo.nl

Ilse Denys beoordeelde op 2019-02-07

Super service

BuffetEnzo.nl

Maris Veenhof beoordeelde op 2019-02-07

keurig geleverd, binnen de leveringstermijn.

BuffetEnzo.nl

nanja kloosterman beoordeelde op 2019-01-24

Goede communicatie en afhandeling

BuffetEnzo.nl

hennie de rooij beoordeelde op 2019-01-23

snelle en goede levering, geen commentaar op

BuffetEnzo.nl

Fer LUSTHUIS beoordeelde op 2019-01-15

...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

madeleine Brokken beoordeelde op 2019-01-13

Het bestelde is zonder foute of beschadiging geleverd.

BuffetEnzo.nl

E Sonneveld beoordeelde op 2018-12-17

Er was een probleem. Er is alles aangedaan om het op te lossen en dat is gelukt.en snel nogmaals bedankt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
BuffetEnzo.nl

Rob Venema beoordeelde op 2018-12-05

Geweldig geholpen na aantal malen niet online kunnen betalen aankoop zoals werd geadverteerd snelle service bij het verzenden TOP zaak mede door vriendelijk personeel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.