van Eyckstaat 5
9731PA Groningen

8,7

Sandra Treels beoordeelde op 2016-12-09

goed verpakt en vlot geleverd.

Natasja Bouwman beoordeelde op 2016-11-24

Ik wil mijn bestelling retour zenden en krijg geen reactie op mail en tel.

v teunissen beoordeelde op 2016-11-10

Ik wil retour sturen maar noch op telefoon, voicemail of email wordt geantwoord.

J. Noordzij beoordeelde op 2016-11-05

goed product

Kim Petit - de Vos beoordeelde op 2016-10-13

Ten eerste klopte er niets van de levertijd en werden onze telefoontjes en mailtjes een tijd lang genegeerd.. en toen we uiteindelijk de bestelling binnen hadden klopte deze niet.. er zaten andere onderdelen bij dan die erbij hoorden te zitten.... nu nog aan het wachten op de juiste onderdelen waardoor we al met al 10 werkdagen op ons bestelde artikel wachten ipv de op de site aangegeven 1 - 2 werkdagen!

Reactie van Buffetnet.nl:
Beste Kim Petit - De Vos,

Bedankt voor het plaatsen van een review.
Wij hebben per e-mail al contact over het naleveren van een onderdeel wat ontbreekt bij uw bestelling. Dit soort dingen kunnen een keer in de zoveel tijd voorkomen en helaas is dit bij uw bestelling voorgekomen.
Wij proberen dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen, hier hebben we ook contact per e-mail over gehad.

V. van Ewijck

Johan beoordeelde op 2016-10-12

Toen mijn bestelde producten binnen kwamen was het 1 groot feest! Bedankt voor de snelle levering team Buffetnet!

Njd Duister beoordeelde op 2016-09-26

Wat een Feest toen m'n pakketje binnen kwam, binnenkort plaats ik weer een bestelling.

Josephine de Laat-Davelaar beoordeelde op 2016-09-20

Keurig netjes afgeleverd.
Prima serves.

schuiling beoordeelde op 2016-08-30

Ik ben heel tevreden snelle Levering.Mvg monique

Martin Jacobs beoordeelde op 2016-08-23

Snelle en goede service.

Marloes Vissers beoordeelde op 2016-06-19

Prima, alleen artikel was niet voorradig, dus het duurde een aantal dagen voordat het in huis was.

Freek Joosten beoordeelde op 2016-05-08

Mijn beoordeling is uitstekend, simpel vanwege het feit dat Buffetnet precies doet wat ze boven.

Rik Borgerink beoordeelde op 2016-05-08

Product is goed. Levering duurde 5 dagen, op zich ook geen probleem, maar ik heb geen enkel bericht gehad na bestellen en betalen. Geen bestel- of betalingsbevestiging, geen track/trace bericht. Ook geen reactie op een vraag hierover via de website.

Jaap van der Woude beoordeelde op 2016-04-18

Ik was opzoek naar een droogoven om ons fruit te drogen, na enig onderzoek bleek Buffetnet de goedkoopste, even contact gehad via de chat of deze op voorraad was en gelijk besteld, 2 dagen later heb ik hem mogen ontvangen en bevalt ons goed! Bedankt voor de snelle service.

Wilie Jonker beoordeelde op 2016-04-18

Snelle levering en uitstekende service.
We bestellen hier zeker nog eens wat.

Karlie Bootsma beoordeelde op 2016-04-17

Vorige week een opklapbare tafel besteld voor het nieuwe campingseizoen.
Zeer snelle levertijd, zeer goede prijs kwaliteit verhouding!
Ben erg blij met de levering.

ellie beoordeelde op 2016-04-16

Vriendelijk aan de telefoon toen ik info nodig had. Toen besteld en 2 dagen later in huis. Prima!

Geert beoordeelde op 2016-04-15

Zeer tevreden met de chat die aangeboden wordt op de website! Bestelling snel mogen ontvangen.

Tom beoordeelde op 2016-04-14

Heel tevreden, een bestelling geplaatst op dinsdag en werdt netjes op de hoogte gehouden via een tracking nummer.

Denise beoordeelde op 2016-04-14

Heel tevreden met de service die aangeboden wordt.
Er wordt netjes op tijd geleverd, zoals ook wordt aangegeven op de website.
Alles afgezocht en aldoor de goedkoopste!