van Eyckstaat 5
9731PA Groningen

8,7

Dirk beoordeelde op 2019-08-16

Mooie producten en de prijs kwaliteit verhouding is ook prima in orde op Buffetnet

Laauwen-Bijtel beoordeelde op 2019-08-01

Zeer tevreden over de bestelling en aflevering van de party tafel.Met groet

Tarquini beoordeelde op 2019-06-25

Snelle bezorging

van dere Lecq beoordeelde op 2019-06-13

Snelle verzending. Helaas oponthoud bij vervoerder.

Hendriks Beekman beoordeelde op 2019-04-27

Ik zal er niet meer bestellen

Buskermolen beoordeelde op 2019-04-21

Kwaliteit is goed.

Reactie van Buffetnet.nl:
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen, dit wordt zeer gewaardeerd.

Team Buffetnet

Prins beoordeelde op 2019-04-12

3 weken verder en had het pas in huis zeer slecht ali express was bijna sneller

Beste Charissa,

Wij vinden het vervelend dat u uw bestelling niet eerder thuis kon ontvangen, omdat het artikel bij bestellen niet voorradig bleek te zijn en helaas konden wij uw bestelling niet gelijk verwerken, omdat wij niet het correcte bestelbedrag hadden ontvangen. Maar gelukkig heeft u het alsnog ontvangen afgelopen maandag en wij hopen dat het een fijne messenset is.

Team Buffetnet

Lisa B. beoordeelde op 2019-01-16

Mooie producten en niet te duur. Bedankt voor mijn bestelling.

Reactie van Buffetnet.nl:
Bedankt voor de mooie review en uw bestelling.
Graag tot ziens op onze website.

Denise

Arie van Veenendaal beoordeelde op 2019-01-04

De bestelling werd snel maar volkomen onaangekondigd afgeleverd. Onvoorspelbaar dus en dat is met de levering van meubilair niet prettig.

Versteeg beoordeelde op 2019-01-01

Mooi product en goede levertijd.

Miriam beoordeelde op 2018-12-31

Bedankt voor mijn bestelling, zelfs levering tussen kerst en oud en nieuw. Prima !

Erik Zwaag beoordeelde op 2018-12-29

Prima spul, al jaren.

Stijn van der Ark beoordeelde op 2018-12-29

Toen mijn bestelling binnenkwam kon het kerst diner echt beginnen! Na contact via de chat kon mijn bestelling zeer snel worden geleverd! Dit is nog eens service, bedankt.

Samantha beoordeelde op 2018-12-22

Ik had een aantal inklapbare tafels nodig die op uw site het voordeligst waren, Via de chat contact gehad met een verkoper, zeer snelle reactie, en producten besteld. 2 dagen later mijn bestelling mogen ontvangen, ook dit was prima. Ik raad Buffetnet aan aan vrienden en familie. Bedankt.

Reijntjes beoordeelde op 2018-12-22

Heel teveren, mooie producten en goede levertijd. Snel contact over de mail

Andrews beoordeelde op 2018-12-19

tevreden

Karin de Vries beoordeelde op 2018-12-18

Grote serie GN bakken gekocht, op buffetnet waren ze het voordeligst, een dag later ontvangen. Gewoon goed.

Tom van der Steeg beoordeelde op 2018-12-01

Mooi product ontvangen en een snelle levering

Stevan van Loon beoordeelde op 2018-11-17

KitchenAid keukenrobot besteld op Buffetnet, 2 dagen laten hebben wij deze keukenmixer mogen ontvangen. Een zeer mooie machine voor een mooie prijs. Top.

Floor van Saltane beoordeelde op 2018-11-11

Een elektrische bakplaat gekocht op Buffetnet.nl, deze 2 dagen later mogen ontvangen.Het product was goed verpakt en was precies wat we er van verwacht hadden. Bedankt