van Eyckstaat 5
9731PA Groningen

8,8

Lisa B. beoordeelde op 2019-01-16

Mooie producten en niet te duur. Bedankt voor mijn bestelling.

Reactie van Buffetnet.nl:
Bedankt voor de mooie review en uw bestelling.
Graag tot ziens op onze website.

Arie van Veenendaal beoordeelde op 2019-01-04

De bestelling werd snel maar volkomen onaangekondigd afgeleverd. Onvoorspelbaar dus en dat is met de levering van meubilair niet prettig.

Versteeg beoordeelde op 2019-01-01

Mooi product en goede levertijd.

Miriam beoordeelde op 2018-12-31

Bedankt voor mijn bestelling, zelfs levering tussen kerst en oud en nieuw. Prima !

Erik Zwaag beoordeelde op 2018-12-29

Prima spul, al jaren.

Stijn van der Ark beoordeelde op 2018-12-29

Toen mijn bestelling binnenkwam kon het kerst diner echt beginnen! Na contact via de chat kon mijn bestelling zeer snel worden geleverd! Dit is nog eens service, bedankt.

Samantha beoordeelde op 2018-12-22

Ik had een aantal inklapbare tafels nodig die op uw site het voordeligst waren, Via de chat contact gehad met een verkoper, zeer snelle reactie, en producten besteld. 2 dagen later mijn bestelling mogen ontvangen, ook dit was prima. Ik raad Buffetnet aan aan vrienden en familie. Bedankt.

Reijntjes beoordeelde op 2018-12-22

Heel teveren, mooie producten en goede levertijd. Snel contact over de mail

Andrews beoordeelde op 2018-12-19

tevreden

Karin de Vries beoordeelde op 2018-12-18

Grote serie GN bakken gekocht, op buffetnet waren ze het voordeligst, een dag later ontvangen. Gewoon goed.

Tom van der Steeg beoordeelde op 2018-12-01

Mooi product ontvangen en een snelle levering

Stevan van Loon beoordeelde op 2018-11-17

KitchenAid keukenrobot besteld op Buffetnet, 2 dagen laten hebben wij deze keukenmixer mogen ontvangen. Een zeer mooie machine voor een mooie prijs. Top.

Floor van Saltane beoordeelde op 2018-11-11

Een elektrische bakplaat gekocht op Buffetnet.nl, deze 2 dagen later mogen ontvangen.Het product was goed verpakt en was precies wat we er van verwacht hadden. Bedankt

Jan Vertoen beoordeelde op 2018-11-10

Snelle en goede verzending, product was ook prima.

K. Ottens beoordeelde op 2018-11-05

Goede en snelle levering, product was ook goed.

Nadia Belhaj beoordeelde op 2018-11-05

Niet alles is geleverd

Beste Nadia,

Hartelijk dank voor uw review.

Ik heb inderdaad afgelopen vrijdag 2 november van u een e-mail ontvangen waar u op aangaf dat er iets ontbreekt bij de etagere.
Ik heb hier gelijk op terug geantwoord dat ik er achter aan ga en bij u op terug kom.
Helaas leveren wij niet in het weekend, vandaar dat u nog niks ontvangen heeft.

Wij hopen dat de review alsnog een positieve draai kan krijgen.

J. Roems beoordeelde op 2018-11-04

Heel tevreden, Buffetnet had de goedkoopste regaalwagen die ik kon vinden, een zeer snelle levering en de regaalwagen was goed verpakt. Bedankt voor de service.

Peter beoordeelde op 2018-11-02

Goede servise en snelle levering, Stapelrek maandag besteld en betaald en woensdag geleverd gekregen. Stapelrek was makkelijk in elkaar te zetten. Buffetnet is voor herhaling vatbaar.

Nasje Madhar beoordeelde op 2018-10-24

Mijn bestelling is vlot en optijd geleverd, MAAR nadat de bestelling was geplaatst en de betaling was gedaan zou ik een bevestigingsmail ontvangen, stond ook vermeld en is gebruikelijk maar deze heb ik nooit ontvangen hetgeen voor behoorlijke onzekerheid heeft gezorgd. Telefonisch en per mail geprobeerd contact te krijgen maar tevergeefs.

Beste Nasje Madhar,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Onze bevestigingen worden automatisch vanuit het systeem verstuurd, hier hebben wij geen invloed op. Wellicht is de bevestiging binnen gekomen in uw spambox.
Wij zijn door drukte niet altijd telefonisch te bereiken, daarom is het voor ons fijn om een e-mail te ontvangen. Hier kunnen wij dan op reageren wanneer het rustiger is. Helaas hebben wij geen e-mail van u ontvangen over uw bestelling.

Desondanks wil ik u toch bedanken voor uw bestelling.

Aalt van den Ham beoordeelde op 2018-10-17

Prima en solide kwaliteit.