Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

jekschotseweg 13
5491 RB sint oedenrode

6,0

J. de Vet beoordeelde op 2018-01-06

Snelle reactie via email op de vragen en snelle levering van alle materialen.
Ik beveel dit bedrijf aan.

M beoordeelde op 2018-01-05

Heel erg ontevreden over dit bedrijf. Ik had iets besteld wat in de verzending was zoek geraakt bij DHL. DHL gaf aan dat ik contact op moest nemen met de verzender want die konden het alleen oplossen met DHL. Na buistechniek te hebben gemaild kreeg ik geen reactie, toen ik vervolgens belde gaf hij aan wel mijn e-mail te hebben gelezen en er ook al achter aan te zijn gegaan bij DHL want ze hadden meer problemen met zendingen. Als ze het niet konden oplossen zou hij mijn bestelling opnieuw verzenden met PostNL en nog die week met een oplossing komen. Na meerder malen te hebben gemaild en meerdere keren geprobeerd te bellen kreeg ik geen gehoor en geen enkele reactie. Nu 2 maanden verder heb ik nooit iets ontvangen en mijn geld ben ik kwijt.

Reactie van Buistechniek van beekveld:
Beste goedendag de laatste keer dat ik u heb gesproken is er als nog een een zending verstuurd maar wederom heeft er weer iemand getekend en denken wij zonder tegen bericht dat het goed is aangekomen. ik begrijp uit deze reactie dat dit dus niet zo is. wij boeken direct het geld terug. en wederom onze excuses waarvoor wij zelf niets of weinig aan kunnen doen.

D beoordeelde op 2017-11-22

Het bestelde product na 2 weken nog niet ontvangen zonder dat ik via enig communicatie middel op de hoogte ben gebracht.
Via mail nooit reactie gehad en via Whatsapp een enkele keer. 1x dat ze er spoed achter zouden zetten, nooit gebeurd, 2x omdat ik zelf om mijn geld retour vroeg ivm de bestelling niet kunnen nakomen.
Daarop was paar dagen later de reactie 'word vandaag verwerkt door de bank'.
Geen enkel sorry voor het ongemak of iets in die richting. 2 dagen later nog geen cent ontvangen.

Dit is tot zo ver mijn ervaring. Word vervolgd!

Tony de Haas beoordeelde op 2017-09-03

Wij hebben een matrixpoot besteld kwaliteit is geweldig goed je krijgt het gewoon hoe je het hebben wilt.
Enthousiast Jong bedrijf waar er meer van zouden moeten zijn.