De Stroekeld 4b
+31 (0)548 547 914

8,9

Google Plus/Places - 9,6

Rob beoordeelde op 2019-07-18

Attente club, Jesse geeft duidelijk antwoord op m'n vragen, belt ook terug als hij dat belooft. Komt toezeggingen m.b.t. afgesproken leverdatum na. Toen bij de aflevering bleek dat een aanvullende levering bij de fabrikant niet op voorraad was en dus niet op tijd geleverd kon worden, wilde ik dat deel van de bestelling annuleren. Geen enkel probleem, Jesse regelt het met de fabrikant en zorgt dat ik het teveel betaalde al de volgende dag op m'n rekening had staan. En ook niet onbelangrijk: het bestelde tuinhuis voldoet helemaal aan de verwachtingen en is inmiddels een aanwinst voor onze tuin!

E. Celebi beoordeelde op 2019-07-12

Dankjewel meneer jassen
Alles goed net as ik heb besteld

Reactie van Buitenkampioen:
Graag gedaan, fijn dat alles goed is zoals verwacht.

Martien beoordeelde op 2019-07-10

Marco beoordeelde op 2019-07-10

Zeer tevreden over dit bedrijf. Was op zoek naar een partij die hoge kwaliteitsproducten voor mijn schutting kon leveren en kwam via internet bij Buitenkampioen uit. In eerste instantie gaf de verkoper Jesse aan dat ze normaliter geen schuttingen verkochten, maar dat hij wel een goede leverancier kende die dit kon leveren. Ik moest even mijn voorkeuren aangeven vanuit een online brochure en daarna regelde hij de rest. Materialen op tijd binnen en de schutting kon door een bekende van mij gemakkelijk worden gezet! Topmateriaal! Bedankt Jesse & Buitenkampioen

Reactie van Buitenkampioen:
Bedankt voor je uitgebreide reactie Marco, daar zijn we zeker blij mee!

Raymond beoordeelde op 2019-07-06

J. Diermen beoordeelde op 2019-07-06

Pascal beoordeelde op 2019-07-05

Harm beoordeelde op 2019-07-01

Ik ben goed geïnformeerd en alle afspraken worden nagekomen, prima service!

Reactie van Buitenkampioen:
Dat is fijn om te horen Harm, dankjewel :)

Jos beoordeelde op 2019-06-29

Positief. Snelle respons bij vragen. Bijgeleverde tekeningen waren niet altijd even duidelijk. Maar met een beetje technisch inzicht goed uit te komen. Heb nu een pracht van een Kapschuur staan.

Reactie van Buitenkampioen:
Bedankt voor je feedback, en geniet van je kapschuur!

Paul beoordeelde op 2019-06-26

Kirsten beoordeelde op 2019-06-20

Super tevreden met de adviezen van Jesse. En ook zeer tevreden met de reactie snelheid van beantwoorden van mijn emails en de levering van de blokhut.

Reactie van Buitenkampioen:
Dank voor je leuke review Kirsten! Veel plezier met de blokhut :)

Rogier beoordeelde op 2019-06-20

Goed advies en prettige communicatie. Levering exact volgens afspraakšŸ‘

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Rogier, bedankt voor je mooie compliment! Goed om te horen :)

Sabrina beoordeelde op 2019-06-19

Op de website staat dit schuurtje afgebeeld met een petrol kleur. Bij binnenkomst blijkt de schuur gewoon blank hout te zijn. Erg jammer en misstanden verstandig om de afbeelding aan te passen.

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Sabrina, misschien is dat inderdaad niet duidelijk genoeg aangegeven. Dank voor je eerlijke feedback!

Remy beoordeelde op 2019-06-19

De medewerkers zijn erg vriendelijk en kunnen alle vragen goed beantwoorden. Alles is duidelijk en transparant en er wordt de tijd genomen om alles in goede banen te leiden. Mocht iemand iets bestellen zou ik Buitenkampioen zeker adviseren. Jesse heeft ook vragen beantwoord tijdens de opbouw van het tuinhuis.

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Remy, thanks voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat je ons zou adviseren!

Mariette beoordeelde op 2019-06-19

Service van Jesse en bezorging door Ralph waren top! Blokhut zelf moet (door ons) nog in elkaar gezet worden, maar ook daar heb ik alle vertrouwen in

Reactie van Buitenkampioen:
Dank voor je feedback en mooie complimenten! Succes met opbouwen :)

Ron beoordeelde op 2019-06-13

Product conform afspraak geleverd.

Goed om te horen :)

Joyce beoordeelde op 2019-06-13

Wilhelm beoordeelde op 2019-06-13

Ed & Gerda beoordeelde op 2019-06-12

Contact met Jesse was heel goed, Minder was de transporteur kwam niet zoals afgesproken en aan een Dainville huisje was veel niet goed gezaagd en aan de andere alleen de nokbalk geen goede inkepingen. Jammer

Reactie van Buitenkampioen:
Goed om te horen dat het contact met ons naar tevredenheid is verlopen. We vinden het wel jammer dat de transporteur en inkepingen niet okƩ waren. Natuurlijk willen we problemen met (de afwerking van) het hout graag oplossen, hoewel je ons hiervoor dan wel de kans moet geven, bijvoorbeeld door nalevering. Dit was echter niet jullie keuze. Veel plezier met de tuinhuisjes.

Fred beoordeelde op 2019-06-12

Goede offerte met mooie prijs ontvangen. Tijdens het leverproces goed geïnformeerd, geen vraag was teveel. Levering was buiten de schuld van Buitenkampioen niet helemaal op tijd, maar ook daar hebben we een oplossing voor gevonden waardoor wij eea volgens planning konden laten verlopen.

Inmiddels staat de schuur en voldoet aan onze verwachtingen. Fijn dat we hem in de grondverf besteld hebben daarmee heeft hij geen last van de regen waar we nu op getrakteerd worden.

Reactie van Buitenkampioen:
Hallo Fred! Dank voor je uitgebreide en mooie review. Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen. We zijn blij dat de schuur aan je verwachtingen voldoet, mooi zo :)