Floralaan 49
2343VP Oegstgeest
0642062724

Ramon Hooijer beoordeelde op 2019-04-17

Contact is goed en je krijgt snel reactie op je vragen.
Product is zoals beschreven.

Floris Molenaar beoordeelde op 2019-04-02

Zoals ik kan merken is het een succes. Geen gebonk, maar toch stevig en een centimeter omhoog. Prima.
Alleen jammer - en dat kost het bedrijf punten van mij - dat de leugen van 3 januari Jl., dat de buddies per 5 januari twee maal zo duur zouden worden en of ik ze maar gelijk even wilde bestellen, terwijl ze d.d. 31 maart jl. nog even duur bleken te zijn. Nooit meer doen mensen‼️‼️ Kost je dus punten anders was het een uitstekend geweest, want verder ging allen perfect.

Reactie van BumpBuddies:
Beste Floris,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een reactie te schrijven, en wat fijn dat het product naar wens is. Echter wil ik graag het een en ander toelichten. Wij hebben inderdaad mensen die via ons contactformulier interesse hebben getoond een e-mail gestuurd met daarin de informatie over de prijsverhoging. De prijs is ook verhoogt maar weer teruggegaan naar de oude prijs door de volgende reden. Wij zijn niet het enige bedrijf die dit product verkoopt en wij kregen niet alle webshops en winkels tegelijk op dezelfde prijs. Sinds half maart is dit wel gelukt en hanteren wij een nieuwe prijs in verband met hogere tarieven op onze productie. Een volwaardig BumpBuddies veerstabiliteitsysteem kost nu € 98,00 ipv € 78,00. Onze excuses als dit is overgekomen als lokmiddel, dit is absoluut nooit de insteek geweest! Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel en wij zullen in de toekomst zorgen dat dit soort verwarring niet meer voorkomt. Zoals u verder zegt ging alles perfect en is het product naar wens, hier zijn wij erg blij mee. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan staan wij u graag te woord.

Team BumpBuddies

n van heiningen beoordeelde op 2019-02-18

Binnen 3 dagen geleverd

Harry De groot beoordeelde op 2019-02-16

Zeer tevreden achterveren zijn 3'cm omhoog gekomen...ligt nu stabieler op de weg...

Paul Kunkels beoordeelde op 2019-02-12

Supersnelle levering.

Jeroen beoordeelde op 2019-02-12

Netjes geleverd

Fam Van der Schulp beoordeelde op 2019-01-18

Snele levering.
Nog geen ervaring met het product.

P.M. Hickendorff beoordeelde op 2019-01-14

Passen niet op mijn vering van de auto.
Setje terug gestuurd

Alfred de Vries beoordeelde op 2018-12-17

Mooi product en snelle levering!

Marlon Sampije beoordeelde op 2018-11-28

Ik was opzoek naar een oplossing voor mijn doorgezakte achterkant van mijn Citroen C3.
Ik heb een gasinstallatie en trekhaak waardoor de achterkant iedere keer sleepte als ik mensen achterin had in de auto.
Door de hulpveren is het al een verbetering. ik raad het aan en het is heel makkelijk te plaatsen.

Kristof meirlaen beoordeelde op 2018-11-19

Heel tevreden . Perfecte afhandeling en zeer snelle reacties. Top verkopers

Hans Rietveld beoordeelde op 2018-10-10

Keurig op tijd gelEvers.

Danny beoordeelde op 2018-09-27

Ik had een vraag over mijn auto.die is duidelijk en snel beantwoordt.bestelling was snel binnen en heel fijn dat niet een doos in een doos was wat gewoon zonden is.ik heb de bumpbuddies onder de auto geplaatst je merkt direct verschil.maar kan er nog geen echte ervaring over schrijven dat zal zeker nog gebeuren.

Earl l beoordeelde op 2018-09-10

Heb ze nu twee weken geleden geplaatst, maar werkt echt super. Onder een Fiat idea. Dubbele set links en rechts achter. Auto bonkt niet meer en neemt de hobbels soepel. Kan nu gewoon met normale en zware belasting rijden. De auto ligt ook nog eens strakker op de weg.

Jan Van Sweevelt beoordeelde op 2018-09-04

Het doet echt wat het beloofd goed product en snelle levering!

Armand beoordeelde op 2018-08-20

Gemonteerd op mijn Volvo 240 omdat deze de neiging heeft door te zakken. Na montage staat de auto 1 cm hoger en zakt hij veel minder door als er 4 personen in zitten. Daarnaast is ook de wegligging verbeterd. De montage is eenvoudig. Ik ben er zeer tevreden mee.

Erik Schapendonk beoordeelde op 2018-08-17

Snelle reacties bij vragen en snelle levering, top!

Adam beoordeelde op 2018-08-14

Zeer snelle levering.

JW Blokzijl beoordeelde op 2018-08-13

Super

Hein v Boxel beoordeelde op 2018-08-07

Prima geïnformeerd over welke set in nodig had voor mijn auto.