Floralaan 49
0642062724

Peter Torenvlied beoordeelde op 2019-09-07

Uitstekende bezorging

R Deelen beoordeelde op 2019-08-21

Bij nader inzien kon ik de set niet gebruiken. Retour gezonden en binnen een week het geld terug ontvangen

Freek van der poll beoordeelde op 2019-08-19

IK kocht daar mijn set rubbers en die zijn echt supper.
Heb ze gemonteerd en het werk echt fantasies.

Agro vof. Jansen beoordeelde op 2019-08-14

Ondanks dat ik eerst de bumpbuddies heb ontvangen en geprobeerd, was dit niet geheel naar tevredenheid. De auto gegevens in de database waren niet geheel correct. Toen Bumpbuddies terug gestuurd, waarna ik een passende oplossing zonder meerkosten heb ontvangen. M.a.w. Super service dik tevreden.

Henk Nugteren beoordeelde op 2019-08-06

Goed contact en een goede uitleg als je vragen hebt prima

ARJEN Obbema beoordeelde op 2019-07-17

Heel simpel systeem dat werkt. Inmiddels 1000 km mee gereden met honda civic hybrid en auto is ietsje hoger met volle belading en deint minder op snelweg.

Leendert ter Haar beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering. Onderdelen redelijk eenvoudig te monteren. Snel antwoord op mijn vragen en het werkt . De auto staat steviger op de veren en zakt niet meer door. Het rij gedrag van de auto is daardoor ook beter geworden.

Arrakis It BV Tav. D.F. Faber beoordeelde op 2019-06-24

Snel, corrrecte klantvriendelijke informatie vooraf.

Frank Dillisse beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden, snelle levering. Goede kwaliteit

Rutger Westerbeton beoordeelde op 2019-06-17

Goede communicatie

Marius Langebeeke beoordeelde op 2019-06-11

Gemonteerd onder onze C8 LPG vakantieauto, trekhaak fietsdrager 2 fietsen. Makkelijke montage, zitten er na 3500 km. nog net zo onder. Staat net iets hoger en rijdt nog iets stabieler.

Angel Barroso Gutierrez beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering. Duidelijke handleiding bij het product.

Jan Van Meerveld beoordeelde op 2019-06-08

Goede voorlichting en een oplossing voor het veerprobleem.

J.P. Wortman beoordeelde op 2019-06-07

Levering mooi op tijd en product doet wat het belooft.
Montage voor- en achter is goed zelf te doen.
Zeer tevreden met dit product, heb nu het gevoel dat we sindsdien een andere auto hebben!

Rob Goossen beoordeelde op 2019-05-31

Snelle levering en goed advies
Onze nissan almera rij met caravan stukken beter en montage stel niks voor

Simon Vaartjes beoordeelde op 2019-05-28

Snel geleverd met een goede documentatie

J.A. Laning beoordeelde op 2019-05-28

super snelle levering

Ramon Hooijer beoordeelde op 2019-04-17

Contact is goed en je krijgt snel reactie op je vragen.
Product is zoals beschreven.

Floris Molenaar beoordeelde op 2019-04-02

Zoals ik kan merken is het een succes. Geen gebonk, maar toch stevig en een centimeter omhoog. Prima.
Alleen jammer - en dat kost het bedrijf punten van mij - dat de leugen van 3 januari Jl., dat de buddies per 5 januari twee maal zo duur zouden worden en of ik ze maar gelijk even wilde bestellen, terwijl ze d.d. 31 maart jl. nog even duur bleken te zijn. Nooit meer doen mensen‼️‼️ Kost je dus punten anders was het een uitstekend geweest, want verder ging allen perfect.

Reactie van BumpBuddies:
Beste Floris,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een reactie te schrijven, en wat fijn dat het product naar wens is. Echter wil ik graag het een en ander toelichten. Wij hebben inderdaad mensen die via ons contactformulier interesse hebben getoond een e-mail gestuurd met daarin de informatie over de prijsverhoging. De prijs is ook verhoogt maar weer teruggegaan naar de oude prijs door de volgende reden. Wij zijn niet het enige bedrijf die dit product verkoopt en wij kregen niet alle webshops en winkels tegelijk op dezelfde prijs. Sinds half maart is dit wel gelukt en hanteren wij een nieuwe prijs in verband met hogere tarieven op onze productie. Een volwaardig BumpBuddies veerstabiliteitsysteem kost nu € 98,00 ipv € 78,00. Onze excuses als dit is overgekomen als lokmiddel, dit is absoluut nooit de insteek geweest! Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel en wij zullen in de toekomst zorgen dat dit soort verwarring niet meer voorkomt. Zoals u verder zegt ging alles perfect en is het product naar wens, hier zijn wij erg blij mee. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan staan wij u graag te woord.

Team BumpBuddies

n van heiningen beoordeelde op 2019-02-18