Veerdijk 105
1531MB Wormer

Elsa beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering en goede kwaliteit

Yvonne beoordeelde op 2018-01-09

Busybaby heeft hele leuke spulletjes. Snelle afhandeling plus volgende werkdag in huis. Echt een aanrader

Thomas beoordeelde op 2018-01-01

Goede en snelle service, mooi product!

Elma Lodder beoordeelde op 2017-12-19

Goed - levering op tijd, kon door de brievenbus en netjes verpakt. Geen op-/aanmerkingen, behalve dat de mail van Webwinkel Keur al binnen was voordat het product geleverd was. Het zou netter zijn wanneer deze pas wordt gestuurd wanneer het product al geleverd is.

Anouk Franken beoordeelde op 2017-12-10

Door post nl duurde de levering langer. Van de wanten was aan 1 kant het touwtje eraf maar zelf ff opgelost. Maar leuke wanten. En goede klantenservice.

Reactie van Busy Baby:
Beste Anouk,

Ik vind het vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. De bestelling is op donderdagavond geplaatst en op vrijdagmiddag verzonden per briefpost. Bij briefpost zendingen ontvang u inderdaad geen track en trace e-mail, er is echter wel een verzendbevestiging gestuurd naar het opgegeven e-mailadres.

De verwachting was dat de wanten op zaterdag werden bezorgd. Helaas komt het een enkele keer wel eens voor dat zendingen via PostNL wat zijn vertraagd. Op maandag wordt de briefpost jammer genoeg niet bezorgd en naar alle waarschijnlijkheid worden de wanten op dinsdag alsnog bij u bezorgd. Indien u op dinsdag uw bestelling nog niet heeft ontvangen verneem ik het graag. Excuses voor de vertraging.

Hartelijke groet,

Femmy

Marleen Mols beoordeelde op 2017-12-06

Goede en snelle service. Lossen problemen netjes op.

Jacq Schelvis beoordeelde op 2017-11-12

Middag besteld , volgende dag door postbode bezorgd . 1 paar speelhandschoenen voor buiten en 1 paar dure wanten voor netjes met suède en een fake fur rand maar super kwaliteit ontzettend blij mee TOP TOP TOP! Prijs kwaliteit perfect!

L Kock beoordeelde op 2017-11-01

Besteld en snel bezorgd!