Skoalplein 19
8404GV Langezwaag

Koen de Ras beoordeelde op 2018-08-20

goede, snelle service en een leuk assortiment!

Renee beoordeelde op 2018-08-18

Ik had mij vergist in de maat van het t-shirtje. Na een telefoontje is dit meteen gewijzigd en toch nog goed gekomen. Prima service. Ook de poppen zien er mooi uit!

Liet Kombrink beoordeelde op 2018-08-16

keurig verzorgd, snelle reacties op vragen, prima!

Hanneke van den Driesche beoordeelde op 2018-08-12

Dank voor uw reactie, toen het bestellen mij niet direct lukte. En mijn kleinzoon was erg blij met zijn buurman en buurman klok!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling. Fijn ook te mogen vernemen dat uw kleinzoon erg blij is met de Buurman & Buurman klok

Gerlof vinke beoordeelde op 2018-08-12

snelle correcte levering

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling.

Michelle Zuijdweg beoordeelde op 2018-08-10

Positieve ervaring, snelle en correcte levering.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling

Margareth Van Weenen beoordeelde op 2018-08-05

Snelle levering van de bestelling! Netjes verpakt!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de vier individuele beoordelingscriteria. Erg blij mee.

Mirjan Winter beoordeelde op 2018-08-05

Keurig verpakt en snel geleverd!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling.

Marleen Pham beoordeelde op 2018-08-05

Heel tevreden, producten waren snel in huis

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de vier individuele beoordelingscriteria. Helemaal tevreden.

Anna Van Gestel beoordeelde op 2018-08-02

Vlotte bestelling en levering top!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de scores op de vier individuele beoordelingscriteria. Top!

David Dik beoordeelde op 2018-08-02

Erg blij met het product en de sneller levering er van! Ondanks dat het snel was werd ik goed op de hoogte gehouden via de mail.

Theo Lock beoordeelde op 2018-07-29

Besteld en daarna vlot geleverd netjes track code erbij gewoon geweldig

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Geweldig.

Barbara Jansen-Hazeleger beoordeelde op 2018-07-28

Mooie rubberen beeldjes voor een goede prijs!!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier sterren beoordeling en de scores op individuele beoordelingscriteria.

Anja Pels beoordeelde op 2018-07-28

Fantastische service, snel en hulpvaardig.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Fantastisch.

Wieneke Gerrits beoordeelde op 2018-07-27

Super makkelijk te bestellen en snel in huis. Te gekke vingerpoppetjes. De kids zijn blij!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de scores op drie individuele beoordelingscriteria.

Yvonne Jansen beoordeelde op 2018-07-26

Heel tevreden

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de scores op de individuele beoordelingscriteria.

Barry den Nijs beoordeelde op 2018-07-23

Makkelijk besteld. Snel in huis. Kind blij.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Fijn te mogen vernemen dat uw kind er blij mee is.

Sjaan Lem beoordeelde op 2018-07-22

snel geleverd mooi verpakt

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling.

Marcella Prins beoordeelde op 2018-07-22

Snelle levering, heel tevreden!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Heel tevreden hiermee.

DJ beoordeelde op 2018-07-14

Jammer dat er geen ijzerdraad inzit zodat je ze zelf in andere standjes kunt zetten.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Dat er geen ijzerdraad in de pluche poppen zit verwerkt is een keuze van de fabrikant en ook een keuze uit kindveiligheid: scherpe delen die kunnen uitsteken.