Skoalplein 19
06-10040138 of 0513-853444

Tessa Kersemakers beoordeelde op 2019-04-13

Heel tevreden

N beoordeelde op 2019-04-11

Super. Zeer snel geleverd. Had erbij vermeld dat het voor een verjaardag was, en kreeg het netjes ingepakt opgestuurd.

Geertje Molenaar beoordeelde op 2019-04-08

Hele snelle levering super blije kinderen

Timo Wassink beoordeelde op 2019-04-07

Evelyne van Campen beoordeelde op 2019-04-05

Snelle nette levering.

Evert van Duren beoordeelde op 2019-04-05

martijn rebel beoordeelde op 2019-03-30

was snel geleverd goede site ga zo door

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria.

Boudewijn Rossy beoordeelde op 2019-03-30

Had nog een vraag over betaling en verzending. Werd vriendelijk te woord gestaan. Onze kleinzoon was erg blij met zijn kaart. Raad deze webwinkel aan!!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Bedankt voor uw aanbeveling.

Nico Matthijssen beoordeelde op 2019-03-29

Precies zoals verwacht.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Goed te mogen lezen dat het aan uw verwachtingen heeft voldaan.

M. M. Brummer beoordeelde op 2019-03-18

Heel snel mijn pakje gekregen. Goede kwaliteit. Heel tevreden.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat u heel tevreden bent.

Leo van der Wiel beoordeelde op 2019-03-17

Klok besteld. Keurig afgeleverd en op de afgesproken tijdstip. Top.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Top.

Ineke Mansom beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering, goed verpakt en kwalitatief goede en leuke pop. Mijn kleinzoon was er erg blij mee!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria. Goed om te lezen dat ook uw kleinzoon er erg blij mee was.

Remko Jansen beoordeelde op 2019-03-07

Snel geleverd en goed kwaliteit !!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling.

T Vredenberg beoordeelde op 2019-03-07

Snel geleverd. Netjes verpakt.

AS beoordeelde op 2019-03-02

Leuke producten, goede kwaliteit en snelle levering. Kortom top!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op individuele beoordelingscriteria. Top.

Valery Klijn beoordeelde op 2019-03-02

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling. Alles in goede staat en goeie kwaliteit! Super leuke site, mijn kleine is gek op buurman en buurman. Ik heb nu alles voor zijn verjaardag van bekers tot borden en versiering! En de poppem zijn ook super leuk!! Aanrader dus

M Hoffmans beoordeelde op 2019-02-28

Correcte en snelle afhandeling, kregen nog eens korting en dat geld zat netjes in een envelop bij de bestelling!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat de afhandeling snel en correct was.

Thea van Alphen beoordeelde op 2019-02-28

Snelle en keurige bezorging.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling. Keurig.

Carola Hummeling beoordeelde op 2019-02-24

Vlotte levering en uiterst vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vijf-sterren beoordeling en de gegeven maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Erg blij mee.

Cor Koller beoordeelde op 2019-02-23

Prima product, netjes volgens afspraak geleverd, track and trace en goed verpakt.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze vier-sterren beoordeling en de gegeven scores op de individuele beoordelingscriteria.