Skoalplein 19
8404GV Langezwaag

philip ter borg beoordeelde op 2017-11-20

Snelle en correcte levering

marije bouma beoordeelde op 2017-11-18

Super tevreden , leuke spullen , snelle levering :)

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op drie van de vier individuele beoordelingscriteria. Super!

Froukje beoordeelde op 2017-11-17

Netjes verpakt, prachtige poppen,

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze prachtige vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria.

Joey Ebbelink beoordeelde op 2017-11-17

Super! Had de bestelling heel snel binnen, top!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Super!

Yvonne van der Meijs beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering. Goede communicatie.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling. Goed te mogen lezen dat ook de communicatie goed was.

Angela Dekker beoordeelde op 2017-11-16

Heel tevreden, werd snel bezorgd op de juiste tijd. Het was een kado. Iedereen blij!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Mooi ook te mogen vernemen dat alles op tijd is bezorgd.

Wim Plas beoordeelde op 2017-11-12

Mooi t-shirt en een snelle levering.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op individuele beoordelingscriteria.

ELFINA KNUFMAN beoordeelde op 2017-11-10

SNELLE LEVERING.
GOED PRODUCT.
NIET TE DUUR.

A.C.C. Beers beoordeelde op 2017-11-10

Snelle levering!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling.

Inne Hallet beoordeelde op 2017-11-06

Het contact via mail gaf veel vertrouwen.
pakket klaarmaken, verza
Het contact via mail gaf veel vertrouwen.
Dat pakket klaargemaakt werd, verzonden...
Zelfs als de cadeautjes apart ingepakt dienden te worden...alles kon.
Mijn betaling ging ook snel.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Goed te mogen vernemen dat we u het volle vertrouwen hebben kunnen geven.

Gert beoordeelde op 2017-11-06

Netjes en op tijd geleverd.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling.

Nienke beoordeelde op 2017-11-05

Zeer snelle levering. Ook netjes ingepakt zodat alles heel is aangekomen.👍

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling. Helemaal tevreden.

Frans de Does beoordeelde op 2017-11-02

Allies going goals met most gaan; prima dus

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne beoordeling met vier sterren.

mariken van dijk beoordeelde op 2017-11-02

Duidelijke site, snelle service.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vier sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria.

Ellen van S beoordeelde op 2017-11-02

Ik had het artikel snel nodig, als cadeau. Kon whatsappen, om te overleggen of de levertijd haalbaar was. Dat zou moeten lukken, en inderdaad precies op tijd binnen. Prima afhandeling en duidelijk bestelproces. Ik ben tevreden!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Fijn ook te mogen lezen dat ook het whatsapp contact zo goed wordt gewaardeerd.

Machteld Starreveld beoordeelde op 2017-10-28

prima snelle service!

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze prima vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria.

C Van Marle beoordeelde op 2017-10-26

Product binnen 2 dagen geleverd.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze beoordeling.

Fam.G beoordeelde op 2017-10-26

heb het zaterdag besteld en dinsdag pas gekregen.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze beoordeling. Op onze website staat duidelijk aangegeven dat een bestelling die op zaterdag geplaatst wordt op maandag wordt aangeboden bij PostNL en dat de eerste bezorgpoging op dinsdag is.

Anneke Horsten beoordeelde op 2017-10-26

Snelle aflevering en goed telefonisch contact.

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling en de maximale scores op de individuele beoordelingscriteria. Fijn ook te mogen lezen dat ook het telefonisch contact als goed werd ervaren.

Inge De Koning beoordeelde op 2017-10-26

Heel tevreden. Binnen een paar dagen in huis. Toppie...

Reactie van BuurmanenBuurman.eu:
Bedankt voor deze fijne vijf-sterren beoordeling. Helemaal TOP. Fijn ook te mogen lezen dat u heel tevreden bent.