Vrijheer van Eslaan 295

The Feedback Company 334 9,4
Bol.com 855 9,0
Bol.com 42 8,9

i. verhoeven beoordeelde op 2018-08-22

Super goede service! Het tasje wat ik besteld heb had een beschadiging. Maar het was een cadeautje en ik zou het niet meer halen om het nog voor het feestje om te ruilen. Ik mocht het als cadeau geven en daarna retour sturen om direct om te ruilen.na aanmelding van terugsturen, stuurde ze meteen de nieuwe op. In 2 dagen dus een nieuwe binnen. Nog nooit mee gemaakt dat het zo snel geregeld wordt

Annemarie Ninaber van Eijben beoordeelde op 2018-07-07

Zeer tevreden! Snelle levering en geen verzendkosten

Anoniem beoordeelde op 2018-07-06

Mirella beoordeelde op 2018-07-05

Snelle levering, fijn contact!

Stassen beoordeelde op 2018-05-16

Mooie spullen voor betaalbare prijzen

M. de Haas beoordeelde op 2018-05-14

Snelle bezorging van heuptasje. Helaas zit kwastje los en leek rits kapot (deze werkt nu wel weer).

Reactie van ByJou.nl:
Beste Mw. de Haas,

Allereerst bedankt voor uw beoordeling, maar ik begrijp dat er iets niet helemaal goed is met het tasje, zou u anders even contact met mij op willen nemen. Het is wel de bedoeling dat u 100% tevreden bent over uw aankoop.

Graag hoor ik van u.
Jolanda
byjou.nl

Lotte en Mark van Hezik-Flippo beoordeelde op 2018-05-11

Prima levering, leuk tasje en duidelijke website.

Anne-Fieke Later beoordeelde op 2018-05-10

Heel tevreden met zowel het product als de snelheid van levering. Ik bestelde 's avonds en het was de volgende dag al in huis. Top!

Angela verwoert beoordeelde op 2018-05-10

Eline Brouwer beoordeelde op 2018-05-09

Mirjam Saarloos beoordeelde op 2018-05-09

Netjes verpakt, met cadeaupapier erbij! Snelle service!

Van Weenen beoordeelde op 2018-05-08

Keurig op tijd geleverd. Precies wat ik besteld had en extra service door er een cadeau verpakking bij te leveren.

Marieke Rosema beoordeelde op 2018-05-06

Ilona Cupedo coenen beoordeelde op 2018-05-06

Snelle levering, super mooie tas.

R N Saragih beoordeelde op 2018-05-06

Het was de eerste bestelling. Ik ben echt tevedren als een nieuwe klant en zeker ik ben blijf als een klant. Goede service, op tijd bezorgd en ook in goede verpakking.

Mirjam van der Voort beoordeelde op 2018-05-06

ans wagemans L beoordeelde op 2018-05-05

leuk

N. Swets beoordeelde op 2018-05-05

Denise Verheijke beoordeelde op 2018-05-05

Erg tevreden. Snelle levering.
En een super mooie portemenee.
Mooie kleur oud roze.

Judith beoordeelde op 2018-05-05