Eposhof 11
4207 TX Gorinchem

9,1

Kitty beoordeelde op 2019-01-20

Vlotte afhandeling van de bestelling!

Hilde Seys beoordeelde op 2019-01-19

Ik kan nog geen beoordelingen geven want tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Heb het mobiele nummer gebeld iets ingesproken en sindsdien is er radiostilte šŸ¤

AJ Duwé beoordeelde op 2019-01-19

corekt vlug

Karine Hamaekers beoordeelde op 2019-01-18

Tevreden, doch op mijn mail over het juiste gebruik en advies kreeg ik geen uitleg. Jammer

Jackie Vercamer beoordeelde op 2019-01-16

Bestelling heel vlug toegekomen !

Erwin MELAERTS beoordeelde op 2019-01-16

Top!

Patries Kok beoordeelde op 2019-01-15

Snelle service!

Frederic Vandeputte beoordeelde op 2019-01-15

Bestelling prima verlopen,de verzending was wel lang onderweg maar daar kan de winkel niets aan doen (maandag verzonden en de week daarna had ik de cbd olie binnen)

wilhelm berends beoordeelde op 2019-01-15

of de werking goed is kan ik nog niet beantwoorden want ik ben er net mee begonnen maar de behandeling is zeer correct je krijgt snel antwoord op je vragen op dat punt uitstekend.
m.v.g. W.Berends

Jurjen Kolthof beoordeelde op 2019-01-14

Bestellingen worden vlot en snel afgehandeld, wordt alleen niet op bellen of mailen gereageerd. Erg jammer vooral als je om advies vraagt per mail, telefoon wordt niet opgenomen en op mail geen antwoord. Beetje jammer

Marc Willekens beoordeelde op 2019-01-14

tevreden

w Timmer beoordeelde op 2019-01-13

Snelle en goede bezorging

Gherdaoui Nora beoordeelde op 2019-01-12

I didn't receive the order... I sent you a mail about it, can you check that? Thank you

Arnaud Feys beoordeelde op 2019-01-12

Perfect

Hans Zantman beoordeelde op 2019-01-12

Heel tevreden!

Peter Moody beoordeelde op 2019-01-10

Geen bijzonderheden

Ian J. beoordeelde op 2019-01-09

Erg tevreden van prijs en kwaliteit producten.
Werd ook uitstekend geholpen bij vragen van levering. CBD drogist heeft er een vaste klant bij!

daisy wittockx beoordeelde op 2019-01-09

Na de feestdagen duurde de levering iets langer! Toch alles keurig bezorgd.

Nathalie Turchi beoordeelde op 2019-01-09