Eposhof 11
4207 TX Gorinchem

Jean-Pierre Geleleens beoordeelde op 2018-07-22

Bedankt voor de vlugge service

Jack Beuker beoordeelde op 2018-07-21

Dit was mijn eerste ervaring met deze webwinkel, kan geen genuanceerde mening vormen enkel feitelijkheden; mijn product was het correcte product, geleverd binnen de aangegeven levertijd. Dat op zichzelf lijkt me overigens niet meer dan normaal en niet onderscheidend. Doe dit 20x op rij en met recht 5 sterren verdiend. "So.. let's make that streak!"

Dominique Van Rompaey beoordeelde op 2018-07-21

Correcte snelle en accurate levering.

Walter Vinck beoordeelde op 2018-07-21

snelle levering

Nicole beoordeelde op 2018-07-21

Tevreden, zeer snelle levering.

E Rozendaal beoordeelde op 2018-07-18

PRIMA, ALLES CORRECT GEREGELD EN GELEVERD.

Erna Wagemans beoordeelde op 2018-07-18

Ik had besteld op 12/07,is vandaag aangekomen .Nu uitproberen of het mij helpt(pijn)die chroniche is?

Sophie Geens beoordeelde op 2018-07-18

Eer was iets bij het leveren maar het werd gelukkig teug naar afzender verstuurd en zij hebben het opnieuw naar mij verzonden. De communicatie ging heel goed en heel vriendelijk.

Maria Hartgers beoordeelde op 2018-07-17

Snel geleverd!

Corrie Grootenboer beoordeelde op 2018-07-15

Prettig dat de CBD snel wordt geleverd, wel had ik de keer hiervoor 30 ml CBD olie Raw 5 ml. De 30 ml kon ik niet terug vinden in de aangeboden artikelen.

Rene Jasper beoordeelde op 2018-07-15

Goed en snel

Arno Bekkers beoordeelde op 2018-07-15

Uitstekend

JOZEF DE RIDDER beoordeelde op 2018-07-15

Vlugge bestelling.......ok

Stijn beoordeelde op 2018-07-14

Er zijn veel aanbieders van cbd olie op het web. Wat ik fijn vind bij cbd drogist is het Europese bio keurmerk, de uitgebreide info en de goede feedback hier bij webwinkel keur. De levering was snel. Tot nu toe bevalt dit bedrijf erg goed.

Carine Hengst beoordeelde op 2018-07-14

Snelle service!!

John De vries beoordeelde op 2018-07-14

Goed spul die cbd olie van medi hemp bestelling keurig op tijd geen poespas gewoon doen prijs kwaliteit 100% goed doet wat het moet doen

Stella Cornelis beoordeelde op 2018-07-12

Ben gewoon heeeeel tevreden

Miriam Mrvar beoordeelde op 2018-07-11

Heel tevreden . Woensdag besteld vrijdag gekregen .

Marc Willekens beoordeelde op 2018-07-11

Zeer vlug geleverd naar Belgie! Super.

Andre Schepens beoordeelde op 2018-07-10

Correcte levering enkel naar Belgie is de levertijd één week
Eventueel dit laten weten aan de klant