Verlengde Nijverheidsweg 10
9482WT Tynaarlo
050 - 30 70 070

6,0

De Raeve David beoordeelde op 2017-03-06

Bij levering van een bestelling van een NVR en 5 camera's zat 1 camera niet in de doos. Op de leverbon stond deze echter wel vermeld. Na 2 mails en 4 telefoons kreeg ik eindelijk een mail terug, dat de camera die niet geleverd omdat deze tijdelijk niet leverbaar was ze vermelden een datum waarop ze zouden weten wanneer hij terug leverbaar is, deze datum is nu al 9 dagen verstreken maar nog geen info ontvangen.
Na het plaatsen van een minder goede beoordeling en contact met webwinkelkeur hebben zij mij opgebeld. Er zouden mails verstuurd zijn maar die hebben we nooit gehad.
Uiteindelijk toch geholpen

Reentje beoordeelde op 2016-01-13

Na mailcontact over wat in onze situatie handig was kregen we vrij vlot, en netjes verpakt (in van die opblaaszakjes) onze spullen. Gelukkig met post.nl want andere bezorgdiensten zijn hier niet zo gelukkig.
Het contact was prettig en er werd goed geluisterd naar wat ik wilde.

danny de Vries beoordeelde op 2015-11-19

erg slecht bedrijf, product is niet goed, valt vaak uit, storingen, en als je het bedrijf wilt bereiken , zijn hun totaal niet te bereiken, mails worden niet beantwoord, telefoon wordt niet opgenomen, voicemails worden niet beantwoord, etc

garantie doen ze blijkbaar niet aan.

graag vial email contact. product is kapot, geeft paars beeld, neemt ineens niet meer op, logt zichzelf uit en noem nog meer shit op !!!!!!!!!!

2015