Pauwoog 52
3892 ER Zeewolde

Cindy Meinders zei op 2017-04-22

Zeer tevreden, snelle levering, snelle service!

mmghouben zei op 2017-04-19

goedverzord en snel geleverd

laura van kuijen zei op 2017-04-16

Binnen n dag bericht dat de bestelling klaar stond in de winkel

G. Epskamp zei op 2017-04-14

Op de Art Specially had ik een leuke embossingfolder gezien maar helaas was deze uitverkocht. Hij was alweer snel op voorraad en dus ook snel besteld met een super snelle levering. Coosa bedankt voor de snelle service!!!!!!!!!

S.V. Aniskina zei op 2017-04-08

Zeer snel geleverd

Reactie van COOSA Creatief:
Daar doen we erg ons best voor. Dank je wel!

A R Koks zei op 2017-04-07

1e bestelling mag opgehaald bij ART Specially - personal contact en vriendelijk service. Echt een aanrader voor herhalingen.

Reactie van COOSA Creatief:
Bedankt voor deze mooie woorden. Graag gedaan!

C. van Staveren zei op 2017-04-03

Goede service en snelle levering.

Dank je wel!

C. Bushoff zei op 2017-03-27

Goed verpakt en een persoonlijk bericht erbij. Zeer klantvriendelijk!

Elly Gerritsen zei op 2017-03-19

Lekker snel bezorgd.

Graag gedaan!

alida van grondel zei op 2017-03-11

Hele snelle levering,met zorg ingepakt en om de klant zich speciaal te laten voelen een heel mooi zelfgemaakte tag erbij. Klasse

Reactie van COOSA Creatief:
Bedankt voor je lovende woorden. Heel graag gedaan!

Lili zei op 2017-03-10

Snelle service en leuk kaartje met uitleg over het product.

Veerle Merlevede zei op 2017-03-10

Super snel mijn bestelling gekregen.... leuk presentje erbij. Wat ik vooral fijn vond was de persoonlijke tuch.. Dank je wel.

Reactie van COOSA Creatief:
Heel graag gedaan, Veerle. Jij ook bedankt!

S van der Velden zei op 2017-03-06

Super goede service!!

Supergraag gedaan!

Lutgart Van Raemdonck zei op 2017-03-05

Zeer duidelijk communicatie en erg snelle levering.

Reactie van COOSA Creatief:
Dank voor je positieve feedback, Lutgart. Heel graag gedaan!

Carin Waijer zei op 2017-03-05

ondanks dat ik nog niet had betaald hadden ze het pakketje wel verzonden. dus hebben ze veel vertrouwen in de klant. dat geeft een goed gevoel. en ze hebben het heel snel verzonden, ik had het binnen een paar dagen in huis vanaf de bestelling. top!

Reactie van COOSA Creatief:
Fijn dat we je een goed gevoel hebben gegeven, Carin, en bedankt dat je ons vertrouwen niet hebt beschaamd. Het is ook wel gebeurd dat betaling achteraf uitbleef, dus eigenlijk kunnen we niet anders dan wachten met versturen totdat de betaling binnen is, maar uitzonderingen bevestigen de regel. Dat jouw bestelling er een paar dagen over heeft gedaan, komt omdat je op vrijdag(avond) hebt besteld, dus dan zit het weekend ertussen. Normaal worden bestelling geplaatst vóór 15.00 uur dezelfde dag verzonden.

Marjo de Veth zei op 2017-03-03

Snelle levering. Ben er super blij mee. Zat ook een leuke tag bij. Ben zeer benieuwd of deze ook te koop is.

Reactie van COOSA Creatief:
Fijn dat je tevreden bent, Marjo. De tag is een aardigheidje van ons en niet te koop. Je kunt ze uiteraard wel zelf maken met onze gilding wax!

Marja Smits zei op 2017-03-03

Bestelling snel in huis alles netjes verzorgd

Reactie van COOSA Creatief:
Dank je wel voor je feedback en graag gedaan!

f.verduin zei op 2017-02-25

zeer klant vriendelijk, vlotte levering, niets op aan te merken. toppie!! prachtige artikelen. maar pas op.... gilding wax is erg verslavend om mee te werken.

Reactie van COOSA Creatief:
Dank je wel voor je feedback, goed te horen dat je zo tevreden bent! En bedankt voor de waarschuwing :)

Els Feddema-Wesselingh zei op 2017-02-20

EEn geweldige snelle afhandeling, prachtige producten, echt een aanrader deze webshop!!!!

Reactie van COOSA Creatief:
Bedankt voor je enthousiaste reactie!

Henriette van Vliet zei op 2017-02-12

Keurig verzorgd en snelle levering.

Reactie van COOSA Creatief:
We besteden zeer veel aandacht aan het inpakken en verzenden van de webshopbestellingen. Fijn als dat gewaardeerd wordt, dus bedankt voor je feedback!