Schepenveld 12-06
3891 ZK Zeewolde

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Ellen beoordeelde op 2017-08-18

Bij 'vragen betreffende een product' een duidelijke/vriendelijke uitleg.
Daarna een snelle levering. Prima!!

Assortiment

A. de Jong beoordeelde op 2017-08-11

Het pakje is keurig afgeleverd en snel! Leuke web site!

Bea Jongste beoordeelde op 2017-08-11

Mooie Tim Holtz Stamping platform, moet hem nog uit proberen. Snelle levering. Top!

Lianne van Niekerk beoordeelde op 2017-08-11

Goede en snelle levering van de bestelling

J.v.Nieuwkerk beoordeelde op 2017-07-31

Snel en op tijd.

Leonieke Broekman beoordeelde op 2017-07-28

Alles is prima gegaan. Levertijd heel snel. Het enige dat niet helemaal goed ging was dat ik geen melding kreeg van minimaal orderbedrag. Het duurde 5 keer voordat ik die melding kreeg. Het zou zonde zijn als Coosa hierdoor klanten verliest. Ik weet niet waar het aan lag maar ik kreeg wel heel snel antwoord op mijn email.

Assortiment

Jie Xu beoordeelde op 2017-07-21

very quick delivery, and always come with lovely gifts,very nice!

Judy beoordeelde op 2017-07-05

Supersnelle bezorging, mooi en met veel zorg verpakt!

Rachel Marilyn Kok beoordeelde op 2017-07-02

Erg tevreden, kon de volgende dag mijn bestelling al ophalen en ben er erg blij mee :)

Th. Wringer beoordeelde op 2017-06-30

Snelle levering en top service nadat een verkeerd artikel was meegezonden

Corrie Ames beoordeelde op 2017-06-30

Snelle service , en leuke webshop.

Efi Harbers beoordeelde op 2017-06-23

Prima! Volgende dag spullen in huis

Cruijsberg beoordeelde op 2017-06-16

Zeer vriendelijke benadering. Ook bleek een artikel niet leverbaar te zijn waarop ik benaderd werd om mijn gegevens door te geven zodat het geld teruggestort kon worden.

Anita beoordeelde op 2017-06-10

Goede service, snelle levering.

Hillary Doelkamid-van Maalsen beoordeelde op 2017-06-05

Zeer tevreden; de bestelling was heel snel in huis.

Reactie van COOSA Creatief:
Dank je wel en heel graag gedaan!

Marjolein Verleg beoordeelde op 2017-06-04

Snel binnen, leuke boekjes/folders gratis erbij ontvangen en een super mooi voorbeeld met de technieknaam op de achterkant. Gelijk inspiratie om die techniek ook te proberen!

Reactie van COOSA Creatief:
Leuk dat je er inspiratie door hebt gekregen! tevnieknasm, ik moest even nadenken, je bedoelt techniek, haha, je vingers hebben de verkeerde toetsen ingedrukt ;)

h. moonen beoordeelde op 2017-06-04

bestelling snel in huis
vriendelijke post en hulp

E v Dongen beoordeelde op 2017-05-30

Jeanne Groothuizen beoordeelde op 2017-05-29

Goed contact en snelle levering.

Mariet beoordeelde op 2017-05-19

snelle levering goed verpakt Super