Schepenveld 12-01
3891 ZK Zeewolde

Lilian Wunnink beoordeelde op 2018-05-18

Hele goede hulp per email en super snelle levering.

Loes Oorschot beoordeelde op 2018-05-14

Prima service, snelle levering, zeer professioneel!

marjolein berkhof beoordeelde op 2018-05-12

Doet meer dan t beloofd, zeer snelle levering met zelfs nog een cadeautje erbij.

Kim Jansen beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering en ik kreeg er ook nog een cadeautje bij.

Martine Werdmüller beoordeelde op 2018-05-09

Zeer servicegericht, en hele snelle levering. Goed verpakt ook.

W.J.van Gelder beoordeelde op 2018-05-09

Prima! Snelle afwikkeling!

Anja beoordeelde op 2018-05-09

Mooie webwinkel, veel keuze en snelle verzending. Heel betrouwbaar. Wat ik zo leuk vind is dat ze een kaartje bij de bestelling deden met een persoonlijk “zegje” . Zeer zeker aan te raden !,

petra beoordeelde op 2018-05-06

Geweldig snelle levering en zo leuk ingepakt! Je voelde je zowat jarig😊.

Danny De Wannemacker beoordeelde op 2018-05-05

snelle service en bedankt voor het geschenkje

magda vanhoegaerden beoordeelde op 2018-05-01

heel tevreden

Sonja Homburg beoordeelde op 2018-04-30

Zeer tevreden! Snelle bestelling en keurig verpakt met daarbij een zakje met kleine precentjes! Heel attent! Doe zeker weer zaken met jullie! Zondag 29/4 Coosa nog onmoet op de hobby beurs in Groningen! kreeg toen de mogelijkheid jullie nog persoonlijk te bedanken!

Greet de Bruijn-Frederiks beoordeelde op 2018-04-22

Heel tevreden snelle levering met een leuk kadootje erbij

M.de Klerk beoordeelde op 2018-04-21

Snelle, goed verzorgde levering.

Jeannet beoordeelde op 2018-04-17

Vandaag heb ik de bestelde producten ontvangen. Mijn dank daarvoor. Ook bedankt voor het extraatje.
Ik kan weer fijn aan de slag.
Goede en snelle verzending. Goede communicatie.

Saskia Schoon beoordeelde op 2018-04-16

Goosa is een super fijn bedrijf waar ik graag mijn spulletjes koop. De mensen zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam bij vragen of problemen. Ik heb ze ontmoet op de crea beurs in Rijswijk en daar heb ik kennis mogen maken met hun Gliding Wax en sindsdien verkocht aan dit product.

Jongeneel beoordeelde op 2018-04-13

Besteld en tweede werkdag al binnen 👍

manon nijenhuis beoordeelde op 2018-04-13

Een super snelle en goede levering, en was prima en goed verzorgt alles...
wat ik als nadeel zelf ervaar was dat ze een minium bedrag vroegen voor je kon bestellen van 17,50 euro persoonlijk vind ik dat jammer want nu moest ik er wat bij doen om daar aan te voldoen voor ik kon bestellen... moet ook wel zeggen dat ik daardoor eerst een andere webwinkel had gedaan maar zei konden uiteindelijk niet leveren en vandaar als nog hier heb besteld.

ik heb geen twitter of facebook

Creamuis beoordeelde op 2018-04-13

Goede service snelle verzending met extraatje.

Jacqueline van der Meer beoordeelde op 2018-04-06

Hele fijne winkel met te veel leuke spullen! Ik kreeg bij mijn bestelling hele leuke cadeau’s! Super

sandra otterloo beoordeelde op 2018-04-06

Zeer snel geleverd!!