Schepenveld 12-01
3891 ZK Zeewolde

johanna beoordeelde op 2019-05-19

zeer tevreden. Goed verpakt, snel verzonden en met nog voorbeeldjes van wat je nog meer kan maken erbij.

FEM Tempelaars beoordeelde op 2019-05-16

Helemaal perfect!

Jenny Bach-Hoving beoordeelde op 2019-05-16

Ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Tezamen met een leuk kadootje en beschrijving van het gekochte product

Daniëlle beoordeelde op 2019-05-15

Hele snelle levering. Keurig netjes en leuk verpakt. En een super leuk presentje. Een dikke 10!

G Hofman-Kamphuis beoordeelde op 2019-05-14

Hele snelle en correcte levering met altijd een leuk precentje

Kitty van der Linden beoordeelde op 2019-05-13

Snel geleverd en goed verpakt.

Anja Gaastra beoordeelde op 2019-05-13

Ik bestel hier heel graag de spulletjes voor mijn hobby. Netjes ingepakt, snelle levering; volgende daags al in huis, en vertrouwd.

Nelly Cramer beoordeelde op 2019-05-13

Altijd een supersnelle, keurig nette verzending.

thea dieperink beoordeelde op 2019-05-12

zeer verzorgd. Gedetailleerde verpakking. Verrassing. Munten. Persoonlijk.

G Pol beoordeelde op 2019-05-12

Marion Peeters beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering, netjes verzorgd en ook nog een leuke attentie.

anita van den bergh beoordeelde op 2019-05-11

Super tevreden. Snelle levering, lief met een eigen geschreven dankwoordje, leuk met een kleine attentie en grappig met de spaaractie. Kortom deze mensen geven om hun klanten.

ANA MARIA ANDERSON beoordeelde op 2019-05-11

Great service, quick and excellent products. I was happy to receive the little gifts included!

Monique Verhaar beoordeelde op 2019-05-11

Keurig verpakte bestelling werd op de afgesproken dag bezorgd, met een persoonlijke boodschap en cadeautje.

Judith Hulsker beoordeelde op 2019-05-09

Je krijgt een mail als je bestelling onderweg is.
Netjes verpakt, alles kwam onbeschadigd aan

Connie van der Wouw beoordeelde op 2019-05-09

Snelle en goed verzorgde verzending. Super blij mee. Tot de volgende keeršŸ¤—

Anniek Ducking beoordeelde op 2019-05-09

Snelle levering en een leuke verrassing bij de bestelling. Snel en helder antwoord na contact

Nancy van der Zee beoordeelde op 2019-05-08

gewoon prima voor elkaar

mar y-jose beoordeelde op 2019-05-06

goed verzorgt en supersnel ,geweldig

Inge van Beijnen beoordeelde op 2019-05-05

Altijd snel verstuurd , goed verpakt,
Altijd een leuk extraatje , fijne filmpjes over producten, leuke actie met die munten