Hoefsmidstraat 41
3194 AA Hoogvliet
KvK 71201971

Arie Valburg beoordeelde op 2018-11-08

Er is onvoldoende handleiding van Hik-connect en Hik-vision beschikbaar voor de klant aanwezig om het systeem te kunnen activeren. De klant is te veel afhankelijk van de verkoper.

Kees beoordeelde op 2018-11-08

Dit is nou typisch zo'n webwinkel die je behandelt als een klant, zoals je behandeld wilt worden en waarbij je het gevoel hebt dat je gewoon in hun winkel stapt; een vriendelijke en geduldige persoon die ik al snel als Tim kende. Tim heeft alles in het werk gezet om mij behulpzaam te zijn. Belde zelfs later op om te vragen of alles naar behoren was aangekomen en bood hulp aan als er ook maar iets onduidelijk was. In een woord: GEWELDIG! Dit is de winkel waar je je apparatuur moet kopen.

Rene Duijvelshoff beoordeelde op 2018-07-31

Zeer hulpvaardige medewerker met veel kennis. Zowel met de pre- als after-sales. Als hij het niet direct weet, wordt het uitgezocht en komt daar later op terug. Er zijn nl. zeer veel instelmogelijkheden met oa. de HikVision HD recorder en camera's. Camera's kan je overal kopen, maar hier wordt je echt geholpen. Echt een aanrader!

Personeel