Blokstallen 2B
4611 WB Bergen op Zoom
KvK 20115004

K. Verbrugge beoordeelde op 2017-08-18

Supersnel! Donderdag besteld en vrijdag geleverd. Omdat ik geen alternatief bezorgadres kon vinden op de site, even gebeld en Jasper hielp naar volle tevredenheid en binnen notime een bevestiging met alternatief adres. Goede prijzen en dus een supersnelle levering met vriendelijke en klantvriendelijke service. Aanrader!

M.H. van der Hoek beoordeelde op 2016-09-15

Per kopje een toelichting:
Algemeen:
Website is duidelijk en overzichtelijk + gebruiksvriendelijk. Alles werkt zoals je verwacht dat het werkt (dat is zeldzaam tegenwoordig)
Levertijd:
Is prima, indien voorradig (staat goed aangegeven op de site) heb je de volgende dag je spullen in huis.
Prijs/kwaliteit:
De prijzen zijn goed, en cvkoopjes levert enkel A kwaliteits materialen dus de prijs/kwaliteitsverhouding is altijd goed.
Klantviendelijkheid:
Ik heb inmiddels de nodige vragen gesteld en altijd snel en acuraat antwoord gekregen. Er wordt ook goed meegedacht (out of the box)
Nazorg & Garantie:
Ik had een bestelling geplaatst met een product dat niet in de webshop verkrijgbaar was, hiervoor eerst in excel van alles utigerekend en een betaallink opgevraagd + betaald.
Een dag later bericht ontvangen dat ik een rekenfoutje heb gemaakt in mijn nadeel en dat het teveel betaalde bedrag terug word gestort op mijn rekening...Perfecte service als je het mij vraagt.

Hendrik beoordeelde op 2016-04-25

Had online radiatoren en kranen besteld. Volgende dag al in huis! Prima levering, prima en duidelijke site. Kortom, een prima webshop!

2016