De Hilde 37
9531 MJ Borger
0599202181

Nynke beoordeelde op 2019-03-18

Ontzettend behulpzaam. Nemen de moeite je vragen goed te beantwoorden. Denken mee. Snelle levering. Echt heel klantvriendelijk.

Leen beoordeelde op 2019-03-12

Top service. Dank voor het ongevraagd meedenken!

Hans beoordeelde op 2019-03-11

Erg klantvriendelijk en een goede service, helaas was de speciale radiator niet direct leverbaar maar werden keurig op de hoogte gehouden van levertijden.

Hans beoordeelde op 2019-03-03

Snelle levering en persoonlijke service. Nieuw radiator zijplaatje nasturen n.a.v. beschadiging was geen probleem. Toppertjes!

patrick goethals beoordeelde op 2019-02-18

prima service

Lydia beoordeelde op 2019-02-11

Alles naar wens

Robin Hoogeveen beoordeelde op 2019-01-29

Ik kan niets anders zeggen dan dat alles perfect is verlopen. De communicatie is echt perfect en het personeel helpt je (telefonisch) zeer netjes en correct. Er was een artikel onverwacht niet op voorraad bij de leverancier, maar dit heeft CVtopper zeer correct en voor eigen kosten opgelost. Ik ben blij dat er nog dergelijke winkels zijn. Aanrader!

Eric beoordeelde op 2019-01-28

Heel vriendelijk en zeer accuraat. Mails werden zeer snel beantwoord en ze denken mee. Bestelling was binnen één dag geleverd.

Jan Oosting beoordeelde op 2019-01-23

Prima materiaal, hele leuke prijzen, perfect op tijd geleverd, kortom, een echte topper.

Bert beoordeelde op 2019-01-21

Grote sortering tegen prima prijzen en netjes afgeleverd

Gert-Jan Brouwer beoordeelde op 2019-01-07

Super goed geholpen. Uitstekende service.

R.v.S. beoordeelde op 2019-01-02

+punten: Vlotte bezorging, duidelijke mededelingen via Email.
- puntje: Veel te grote doos waarin het bestelde werd bezorgd

Wim beoordeelde op 2018-12-11

Snelle en prima levering, afhandeling daarna was erg goed. Gewoon super.

Jurry beoordeelde op 2018-12-10

Duidelijke informatie, snelle reactietijd op mail en denken goed mee.

P.J. Vooges beoordeelde op 2018-12-10

Duidelijke website, scherpe prijzen.
Weliswaar geen enorme hoeveelheid merken, maar wat mij betreft hoeft dat ook niet.
Ik had telefonisch nog een vraag gesteld, maar kwam terecht bij een voicemail.
Ik werd echter binnen 5 minuten teruggebeld. Dat vind ik top.
Goed advies gekregen.
Helemaal tevreden dus.

Wim Wellens beoordeelde op 2018-11-25

Snelle levering en super snel de verkeerd bestelde radiator omgeruild. Top service.

Frits beoordeelde op 2018-11-19

Bestelling is conform afspraken afgehandeld. Prima zo.

Frank Cox beoordeelde op 2018-11-19

Zeer snel en correct!! Ect een topper.

Klaas Runia beoordeelde op 2018-11-17

Kan niet anders zeggen: uitstekend!

Belt actief op om zaken te bespreken die ik als leek was vergeten. Denkt mee bij oplossing voor het herplaatsten van een radiator in de badkamer en adviseert bij de keuze van de artikelen. Belt vervolgens zelf op als niet vlot genoeg reageer en de leverdatum in gevaar komt. Uitermate vriendelijk en vakkundig. Petje af!

E.Hendriks beoordeelde op 2018-11-06

De bestelling is goed afgeleverd.
Jammer dat bepaalde dingen anders voorgesteld geleverd worden dan voorgesteld.
Bijvoorbeeld een radiatorkraan zonder knelset .

Reactie van CVtopper.nl:
Beste heer Hendriks,

Fijn om te horen dat u tevreden bent.

Wat betreft uw opmerking een korte toelichting voor toekomstige klanten. Alle radiatorkranen worden standaard zonder knelset geleverd tenzij dit expliciet vermeld staat. Wij hebben hierover telefonisch contact gehad waarbij u aangaf de knelset standaard bij een radiatorkraan te verwachten.

Voor ons een wijze les om bij een volgende bestelling van een radiator met radiatorkraan contact op te nemen met de klant om aan te geven dat een knelset tevens benodigd is.

Martijn ten Velde