De Hilde 37
9531 MJ Borger
0599202181

karin lodeizen beoordeelde op 2019-08-15

Voor een heel huis moest ik radiatoren bestellen en kwam er niet helemaal uit. Frenk van Cv topper heeft mij uitstekend geholpen met het uitzoeken van de wattages en de formaten. Na de bestelling werden de radiatoren op het afgesproken tijdstip geleverd. Alles is perfect verlopen voor ook nog de laagste prijs,
dus helemaal tevreden!

H.W. van der Spek beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering van de order met goede tijdaanduiding en tegen de laagset prijs die ik kon vinden !!

E. van Broeckhuijsen beoordeelde op 2019-08-02

Prima prijzen, keurige (telefonische) benadering door het personeel.
Chauffeur kwam precies op het vooraf doorgegeven tijdstip (chauffeur belde ook nog netjes enkele minuten van te voren dat hij er aan kwam).
In één woord: UITSTEKEND!

Jaap Minderhoud beoordeelde op 2019-07-23

Betreft Henrad t33 radiator
Vlotte levering.
Aantrekkelijke prijs.
Maar bovenal een attente en uitstekende service.

Jo Wijnants beoordeelde op 2019-07-04

Gisteren besteld en zojuist afgeleverd.
CVTopper doet wat ze beloven, iets waar andere websites een voorbeeld aan kunnen nemen.
Vaak zeggen anderen dat ze iets in voorraad hebben en de volgende dag leveren, maar als je een maal betaald hebt ziet het er anders uit dan je verwacht had.
Maar CVToppers klopt alles, ze houden je heel goed op de hoogte via E-Mail en doen wat ze beweren.
Gewoon een aanrader.
Heb nog een en ander nodig en zien mij zeer zeker weer terug.

Goed werk mensen van CVTopper.

Groet uit Limburg

Jo Wijnants

Sjaak Schilder beoordeelde op 2019-07-03

Geleverd wat was besteld en op de dag welke was gepland.

Michiel beoordeelde op 2019-07-03

Snel, goed, en voor de beste prijs

Ger beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering. Uitstekend produkt.

Huib beoordeelde op 2019-06-14

Snelle en complete levering. Duidelijke website

André beoordeelde op 2019-04-24

Zeer tevreden. Vooraf telefonisch contact gehad over de bestelling. Vragen deskundig beantwoord. Punctuele levering.

Sander beoordeelde op 2019-04-23

Het product werd geleverd zonder knoppen, dit hadden we niet verwacht en was netjes geweest als dit bij het product duidelijk vermeld werd.
Het product werd zeer snel geleverd, maar over de wijze van levering werd niet duidelijk gecommuniceerd, we hebben geluk gehad dat iemand deze aan heeft kunnen nemen.
Ben zeker niet negatief over de winkel en wil hier best nog een keer iets bestellen.

Reactie van CVtopper.nl:
Beste Sander,

Bedankt voor uw beoordeling en de tip. Alle Thermrad Super-8 radiatoren worden vanuit Thermrad standaard met M30 insert geleverd maar zonder (thermostaat)knop. Dit zullen wij explicieter vermelden.

Wat betreft de wijze van levering, wij hebben u per e-mail laten weten dat u de radiator de volgende dag tegemoet zou zien en op de dag van levering hebben wij het aflevertijdstip 's ochtends per e-mail gecommuniceerd. Wij nemen telefonisch contact met u op om te vernemen of u tips heeft om dit proces te verbeteren.

Martijn ten Velde

Vogel beoordeelde op 2019-04-23

Snelle en correcte levering, helemaal goed.

vroomen beoordeelde op 2019-04-11

wij hebben thermrad radiators gekocht. we zaten krap met de tijd van levering
en hebben hier over gebeld kregen een goede uitleg ook over het product.
alles werd op tijd geleverd . en wij werden ook nog gebeld of alles op tijd werd geleverd. waar heb je dat nog . dank je wel frank. en wat een mooie radiators.

Willem Brinkman beoordeelde op 2019-03-25

Heel tevreden , werd de volgende dag geleverd. Alleen jammer dat niet direct bij de bestelling vermeld werd dat je de volgende dag een mail krijgt met de aflevertijd. W

Reactie van CVtopper.nl:
Beste Willem,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en de tip. De mail met de mededeling dat wij een bestelling hebben verzonden is vanaf nu standaard voorzien van de tekst dat wij het aflevertijdstip de volgende ochtend per e-mail communiceren.

Martijn ten Velde

Nynke beoordeelde op 2019-03-18

Ontzettend behulpzaam. Nemen de moeite je vragen goed te beantwoorden. Denken mee. Snelle levering. Echt heel klantvriendelijk.

Leen beoordeelde op 2019-03-12

Top service. Dank voor het ongevraagd meedenken!

Hans beoordeelde op 2019-03-11

Erg klantvriendelijk en een goede service, helaas was de speciale radiator niet direct leverbaar maar werden keurig op de hoogte gehouden van levertijden.

Hans beoordeelde op 2019-03-03

Snelle levering en persoonlijke service. Nieuw radiator zijplaatje nasturen n.a.v. beschadiging was geen probleem. Toppertjes!

patrick goethals beoordeelde op 2019-02-18

prima service