De Hilde 37
9531 MJ Borger
0599202181

André beoordeelde op 2019-04-24

Zeer tevreden. Vooraf telefonisch contact gehad over de bestelling. Vragen deskundig beantwoord. Punctuele levering.

Sander beoordeelde op 2019-04-23

Het product werd geleverd zonder knoppen, dit hadden we niet verwacht en was netjes geweest als dit bij het product duidelijk vermeld werd.
Het product werd zeer snel geleverd, maar over de wijze van levering werd niet duidelijk gecommuniceerd, we hebben geluk gehad dat iemand deze aan heeft kunnen nemen.
Ben zeker niet negatief over de winkel en wil hier best nog een keer iets bestellen.

Reactie van CVtopper.nl:
Beste Sander,

Bedankt voor uw beoordeling en de tip. Alle Thermrad Super-8 radiatoren worden inderdaad zonder (thermostaat)knop geleverd en dit zullen wij explicieter vermelden.

Wat betreft de wijze van levering, wij hebben u per e-mail laten weten dat de levering een dag later plaats zou vinden en op de dag van levering hebben wij het aflevertijdstip 's ochtends per e-mail gecommuniceerd. Wij nemen telefonisch contact met u op om te vernemen of u tips heeft om dit proces te verbeteren.

Martijn ten Velde

Vogel beoordeelde op 2019-04-23

Snelle en correcte levering, helemaal goed.

vroomen beoordeelde op 2019-04-11

wij hebben thermrad radiators gekocht. we zaten krap met de tijd van levering
en hebben hier over gebeld kregen een goede uitleg ook over het product.
alles werd op tijd geleverd . en wij werden ook nog gebeld of alles op tijd werd geleverd. waar heb je dat nog . dank je wel frank. en wat een mooie radiators.

Willem Brinkman beoordeelde op 2019-03-25

Heel tevreden , werd de volgende dag geleverd. Alleen jammer dat niet direct bij de bestelling vermeld werd dat je de volgende dag een mail krijgt met de aflevertijd. W

Reactie van CVtopper.nl:
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en de tip. De mail met de mededeling dat wij een bestelling hebben verzonden is vanaf nu standaard voorzien van de tekst dat wij het aflevertijdstip de volgende ochtend per e-mail laten weten.

Martijn ten Velde

Nynke beoordeelde op 2019-03-18

Ontzettend behulpzaam. Nemen de moeite je vragen goed te beantwoorden. Denken mee. Snelle levering. Echt heel klantvriendelijk.

Leen beoordeelde op 2019-03-12

Top service. Dank voor het ongevraagd meedenken!

Hans beoordeelde op 2019-03-11

Erg klantvriendelijk en een goede service, helaas was de speciale radiator niet direct leverbaar maar werden keurig op de hoogte gehouden van levertijden.

Hans beoordeelde op 2019-03-03

Snelle levering en persoonlijke service. Nieuw radiator zijplaatje nasturen n.a.v. beschadiging was geen probleem. Toppertjes!

patrick goethals beoordeelde op 2019-02-18

prima service

Lydia beoordeelde op 2019-02-11

Alles naar wens

Robin Hoogeveen beoordeelde op 2019-01-29

Ik kan niets anders zeggen dan dat alles perfect is verlopen. De communicatie is echt perfect en het personeel helpt je (telefonisch) zeer netjes en correct. Er was een artikel onverwacht niet op voorraad bij de leverancier, maar dit heeft CVtopper zeer correct en voor eigen kosten opgelost. Ik ben blij dat er nog dergelijke winkels zijn. Aanrader!

Eric beoordeelde op 2019-01-28

Heel vriendelijk en zeer accuraat. Mails werden zeer snel beantwoord en ze denken mee. Bestelling was binnen één dag geleverd.

Jan Oosting beoordeelde op 2019-01-23

Prima materiaal, hele leuke prijzen, perfect op tijd geleverd, kortom, een echte topper.

Bert beoordeelde op 2019-01-21

Grote sortering tegen prima prijzen en netjes afgeleverd

Gert-Jan Brouwer beoordeelde op 2019-01-07

Super goed geholpen. Uitstekende service.

R.v.S. beoordeelde op 2019-01-02

+punten: Vlotte bezorging, duidelijke mededelingen via Email.
- puntje: Veel te grote doos waarin het bestelde werd bezorgd

Wim beoordeelde op 2018-12-11

Snelle en prima levering, afhandeling daarna was erg goed. Gewoon super.

Jurry beoordeelde op 2018-12-10

Duidelijke informatie, snelle reactietijd op mail en denken goed mee.

P.J. Vooges beoordeelde op 2018-12-10

Duidelijke website, scherpe prijzen.
Weliswaar geen enorme hoeveelheid merken, maar wat mij betreft hoeft dat ook niet.
Ik had telefonisch nog een vraag gesteld, maar kwam terecht bij een voicemail.
Ik werd echter binnen 5 minuten teruggebeld. Dat vind ik top.
Goed advies gekregen.
Helemaal tevreden dus.