Lage Veld 75 A
7122ZE Aalten

Isabelle Matthys beoordeelde op 2018-08-14

Heel tevreden. Snelle levering, vlotte communicatie en mooi afgewerkt product. Aanrader!

Frank Dirkse beoordeelde op 2018-08-07

Alles goed uitgevoerd. Zeer snelle afhandeling. Duidelijke antwoorden op vragen per telefoon. Mooie stevige verpakking.

Jose Kruijer beoordeelde op 2018-08-07

Snelle service, duidelijke communicatie, prachtig kado

Sandra Vlemmings beoordeelde op 2018-08-04

zeer tevreden, alles gedaan volgens afspraak en vraag.

Erna Vas beoordeelde op 2018-08-03

Super vriendelijke telefonische uitleg en hulp.
Mooie en snelle drukproef en daarna vlotte afhandeling.
Nu 3x iets besteld en alle keren perfect. Bedankt.

Jacolien Koele beoordeelde op 2018-08-01

Wat een geweldige producten en snelle en persoonlijke service! Er werd meegedacht en regelmatig even contact gelegd over hoe en wat. de producten kwamen goed ingepakt aan en de ontvangers waren er ontzettend blij mee!

YCD Pho beoordeelde op 2018-07-29

Kwaliteit prima. Service en snelheid uitstekend!

ilja beoordeelde op 2018-07-28

het was heel snel klaar en in huis (2dagen) het is prachtig geworden! ik heb een tekst op een glazen steen laten zetten en het is precies geworden zoals ik het wilde hebben

H.W.M. Hesselmans beoordeelde op 2018-07-24

Snel, geheel volgens afspraak en een prima product.

cindy - STEVENS beoordeelde op 2018-07-24

Ze hebben mij uitstekend geholpen om te kijken of de 33jaar oude foto nog geschikt was en verder goed geholpen met de bestelling te plaatsen!
Super service en super mooie uitvoering!!

Daniël Dumas beoordeelde op 2018-07-23

Heel tevreden, snelle verwerking, snelle levering. Ook fijn dat er voor het definitief produceren van het product eerst een afbeelding wordt gestuurd met hoe het eruit komt te zien zodat de klant kan beoordelen of het eruit ziet zoals hij/zij wil.

Robin Geurta beoordeelde op 2018-07-19

Ik kan niets anders zeggen dan uitstekend! Cadeau was heel mooi geworden. Goed contact gehad hele tijd goed mee gedacht en een top eindresultaat!

Joyce van den Oetelaar beoordeelde op 2018-07-17

Super fijn geholpen. Prettig telefonisch overleg en eerst paar proeven per mail gehad, zodat eind resultaat precies was wat ik wilde. Ook snelle levering en prijs passend bij product. Heel erg blij mee!

Floor Martens beoordeelde op 2018-07-16

Hele goede service, gebeld omdat ik met spoed een cadeau nodig had. Was geen probleem en het hele proces werd versnelt. Erg tevreden over cadeaugraveren.nl en het product is prachtig.

Bennie van Bussel beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden, erg snel in huis

Angelique van der Hoeven beoordeelde op 2018-07-04

Goed geregeld ! Netjes op tijd . Heel goed, niets op aan te merken

Maïté Dekeyzer beoordeelde op 2018-07-03

Goede kwaliteit en snelle levering

Jose Kruijer beoordeelde op 2018-06-30

De bestelling werd direct in behangdeling genomen, nadat er betaald was. De levering duurde wel enige tijd maar dat kwam omdat het handgemaakt is.

Carola van Loon beoordeelde op 2018-06-29

Snelle levering.Problemen werden goed en snel opgelost.
De producten waren goed en stevig ingepakt.
En kwamen heel aan.

Rian Ebbers beoordeelde op 2018-06-28

Mooi product, ontzettend snelle service