Lage Veld 75 A
7122ZE Aalten

Henk van Leeuwen beoordeelde op 2019-06-22

Uiterst nette en snelle service een aanrader voor iedereen die hier iets wilt bestellen! De lasertechniek op glas os weergaloos!!!!

Zuzanna Lukaszun beoordeelde op 2019-06-21

Alles was zeer professioneel en snel gegaan. Ontwerp zelf is ook zeer mooi en geleverd met zeer mooi doos
Ik raad dit bedrijf aan.
Groeten

Domenique van den Hoogen beoordeelde op 2019-06-20

Zeer tevreden over het product en de service. Kwaliteit is uitstekend en heb het razendsnel binnen gekregen via de post. Goed beschermd ingepakt.
Volgende aankoop zou ik zeker weer hier doen.

Inge van de Belt beoordeelde op 2019-06-20

Prima

Liane Wessels beoordeelde op 2019-06-15

Goede, snelle service! Mooi product.

Michelle Broeken beoordeelde op 2019-06-14

Ik ben echt super tevreden top bedrijf! Afgelopen week een glazen hart met tekst besteld. Ik kreeg direct de voorbeeldjes via de mail. 1 hiervan gekozen en 1 dag later mijn bestelling al ontvangen.

Dankjewel!

emelia oppong beoordeelde op 2019-06-14

Ze reageren snel op het ontwerp. Ik heb het pakket binnen drie dagen ontvangrn. En het ziet er prachtig uit! Ben er heel blij mee

RM beoordeelde op 2019-06-13

Snel, vriendelijk & kwaliteit

Rein beoordeelde op 2019-06-04

Goede en snelle service. Helemaal naar eigen wens gemaakt. Super

Bianca beoordeelde op 2019-06-01

Zeer tevreden, donderdag besteld vrijdag in huis. Kado zelf samen gesteld/ontworpen en geheel naar wens binnen gekregen. Aanrader!

Anita beoordeelde op 2019-05-29

Snelle service, prachtig exemplaar geleverd,

Hans van Noort beoordeelde op 2019-05-28

Ik ben zeer tevreden. Prima en vlotte communicatie over het ontwerp, en vervolgens snelle levering van het gewenste product dat fraai verpakt werd afgeleverd.

Teo Pater beoordeelde op 2019-05-22

Snelle services, goed product denken mee in het ontwerp

Bianca beoordeelde op 2019-05-22

Heel tevreden. Mooi doosje en super mooi glas met tekst er in. Snelle levering kortom blij.

Elly Bakker beoordeelde op 2019-05-17

Wij zijn heel tevreden het is super mooi geworden 😘

Joyce Koterba beoordeelde op 2019-05-17

De service die jullie bieder is uitstekend! Goede en vlotte communicatie. Alsook een snelle levering! Eindproduct mag er zeker zijn! Bedankt voor het goede werk!

Greet Willems beoordeelde op 2019-05-16

Correcte communicatie, snelle levering, prachtig product

Eline beoordeelde op 2019-05-16

Ontzettend mooi cadeau. Snelle service en levering. Bij ontvangst stonden we alleen even voor de verrassing dat we hem nog in elkaar moesten zetten. Niks ten nadele verder. Iedereen was er erg blij mee!

Reactie van Cadeaugraveren.nl:
Dag Eline, Dank voor de mooie review. Bij de sommige artikelen hebben we er inderdaad voor gekozen om de onderdelen los van elkaar te leveren. Reden hiervoor is dat de delen los kunnen raken tijdens het transport en hierdoor kunnen beschadigen. Dit staat op het briefje dat wij bij de levering gedaan hebben, samen met de instructie voor montage. Fijn dat iedereen er blij mee was:). Groet Erika