Lage Veld 75 A
7122ZE Aalten

Rowena Blom beoordeelde op 2019-04-12

Super snelle service, ondanks dat wij een speciaal ontwerp wenste. Ook telefonisch nog contact gehad en er werd echt meegedacht en klantvriendelijk geholpen. Zeker een bedrijf wat ik aan zou raden. Het eindproduct is ook prachtig geworden!

Ans Duijf-Peeters beoordeelde op 2019-04-03

Ik heb heel te vrede. Heb het vrijdag besteld kreeg een mail over het graveren en een afbeelding of het zo goed was. Kon dan nog eventuele wijzigingen aanbrengen en dinsdag had ik het al in huis. Prima gedaan.

Joris De Haas beoordeelde op 2019-04-02

Heel te vrede snelle levering en super personeel

Frits Weerts beoordeelde op 2019-03-28

Geweldig mooie uitvoering! Daarvoor dank. 'n Minpuntje was de verlichting die we aan moesten sluiten op een stopcontact. Bij een stamtafel is dat problematisch. Wij hebben het zelf opgelost door er batterijen in te plaatsen met enig kunst en vliegwerk.
Het staat nu prachtig op onze stamtafel.

Thea Stronks beoordeelde op 2019-03-27

De bestelling werd zeer snel geleverd en zag er goed uit.

Mieke Abbink beoordeelde op 2019-03-27

Mijn ervaringen met het bedrijf zijn uitstekend, goede hulp, top product en snelle levering!

Leonore van Beem beoordeelde op 2019-03-19

Snelle afhandeling en zeer prettige communicatie over de proefdruk.

Bram Mols beoordeelde op 2019-03-16

zeer vlotte communicatie

sandra Hoeksema-Doornbos beoordeelde op 2019-03-16

Super goeie service.
En goed geholpen, toen ik het niet meer wist.
Zou er zo weer wat kopen.
Top lekker zo door gaan.

Carine Neven beoordeelde op 2019-03-12

Ik ben heel blij met de bestelling, de snelle reactie en het voorbeeld dat jullie stuurden, de mooie afwerking, de mooie cadeauverpakking, en de levering mooi binnen de vooropgestelde dag en uren die me doorgestuurd waren van postnl.
Toch een puntje van kritiek.. De mooie tekst die gegraveerd was op het glazen hart is nog moeilijk te lezen wanneer ik het uit de cadeauverpakking haal.. maw.. zou er iets op gevonden kunnen worden om de tekst en /of afbeelding duidelijker te kunnen zien, goed leesbaar... als het hart uit de mooie blauwe verpakking een plaatsje krijgt op de kast?
Het was een geboorte-cadeau.. en de mensen die het gekregen hebben vonden het een super mooi en origineel cadeau.

Reactie van Cadeaugraveren.nl:
Dag Carine, Dank je voor je mooie review. Ik begrijp wat je bedoelt. Het glas is transparant, dus als je de gravure altijd goed wilt kunnen zien is een donkere achtergrond het mooist.

Christine Nauta beoordeelde op 2019-03-12

Goed en snel geleverd

Nathalie Ala beoordeelde op 2019-03-12

Super snel , en super vriendelijk.

Karen Ballast beoordeelde op 2019-03-09

Goed en snel contact en een prachtig resultaat.

Merlijn Kerklaan beoordeelde op 2019-03-04

Snel contact, alle vragen beantwoord, medewerker heeft zelfs ons logo nog wat strakker gemaakt zodat het er op de karaf goed uit zag! Top service en een fantastisch resultaat!

Roan de Boer beoordeelde op 2019-03-02

Vriendelijk, goede informatie.
Product keurig gemaakt en afgewerkt
Netjes en zorgvuldig afgeleverd

Gunther Pauwels beoordeelde op 2019-02-23

en aan rader super

P/a L.J. Brouwer beoordeelde op 2019-02-22

Mijn eigen ontwerp werd snel "bewerkt" en naar volle tevredenheid gemaakt.

Kirsten Stuyts beoordeelde op 2019-02-21

Goede en snelle communatie. Prachtig product. Snelle levering.

miranda beoordeelde op 2019-02-16

Onze eerste keer dat wij hier iets hadden besteld. Dit is ons uitstekend bevallen.
Snel antwoord op de vragen. Heel erg goed met ons meegedacht totdat het helemaal naar wens was!
Zeker aan te raden...

Gert beoordeelde op 2019-02-15

Uitermate tevreden. Opdracht geplaatst met de vraag of deze met spoed kon worden gemaakt. Zeer vriendelijk te woord gestaan en ruim op tijd geleverd.