Lage Veld 75 A
7122ZE Aalten

Wil beoordeelde op 2018-12-08

Heel tevreden. Snel en vriendelijk geholpen. Er is een mooi product afgeleverd.

Annemieke Kiesel-Griffioen beoordeelde op 2018-12-07

De kwaliteit van het product én van de service is zeer goed. Ik ben heel tevreden.

Caroline van den Top beoordeelde op 2018-11-27

De service is erg goed, altijd een proef toegestuurd voor goedkeuring. Daarna heel vlug ontvangen.
Ze doen wat er beloofd word, de kwaliteit van het product is uitstekend.

Sandra Van Bever beoordeelde op 2018-11-22

Snelle service en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

A Nederland Krieger beoordeelde op 2018-11-22

Op zich was het product prima alleen de foto's vond ik een beetje donker hadden misschien iets witter gekunt op de leisteen.

Nicole beoordeelde op 2018-11-22

Leuk ontwerp en netjes uitgevoerd

Désirée beoordeelde op 2018-11-20

Super snelle reactie op mijn bericht . Men denkt met je mee, zeer snel gekregen via de post. Bedrukking op de theedoos ziet er heel mooi uit. Ik kon een plaatje inleveren ( tegen 9.95 bijbetaling) die ze erop hebben geplaatst omdat ik bij de bijgeleverde keuze niet iets naar mijn zin vond.
Fijn dat je eerst een proefontwerp krijg dan kan je gelijk zien of het uiteindelijke resultaat naar wens is. Kortom superblij. Bedankt voor uw zeer professionele aanpak.

Debby beoordeelde op 2018-11-14

Supersnelle levering, veel mogelijk na overleg, uitstekende kwaliteit. Hadden alle bedrijven maar zo’n uitstekende service!

Natasja Vorstenbosch-Zijderveld beoordeelde op 2018-11-09

Goede en snelle service. Je krijgt eerst een proefdruk en daarna een snelle levering. Super bedankt!

Sanne de Vlieger beoordeelde op 2018-11-08

Ontzettend tevreden met het resultaat van het prachtige cadeau voor mijn vriend. Erika heeft dit fantastisch gemaakt en precies naar mijn wensen geluisterd! Absoluut een aanrader om jouw eigen herinnering, gedicht, liefde voor altijd te laten graveren!!!

L. Imholz beoordeelde op 2018-11-08

Zeer goede service en een goede kwaliteit van graveren. Daarna snelle levering en netjes verpakt. Zeer tevreden!

Kristof van den Bosch beoordeelde op 2018-11-05

Zeer goede dienstverlening. Communicatie verliep snel en correct. Zeer aan te raden.

Melissa Snelleman beoordeelde op 2018-10-29

Cadeaugraveren heeft heel erg meegedacht met mijn wensen! Top! Ook bieden zij een geweldige service. Snel, betrouwbaar en bereikbaar.

Iris Drenth beoordeelde op 2018-10-26

Geweldige service. Snel en het resultaat is prachtig.

Auke van Lieshout beoordeelde op 2018-10-25

Ik had al eens tot volle tevredenheid een standaard product bij cadeaugraveren.nl gekocht maar bij een maatwerk wens van me de afgelopen maand was is zéér tevreden over de betrokkenheid en de service van cadeaugraveren.nl. Echt heel blij mee.

Hannie Hoster beoordeelde op 2018-10-25

Heel goede uitleg
Heel goede service
Heel snelle levering
Heel erg tevreden
Helemaal top!!!

Renate beoordeelde op 2018-10-23

Erg tevreden! Mijn klacht werd serieus genomen en ik kreeg super snel een nieuw product toegestuurd. Zeer aan te bevelen!!

Klant beoordeelde op 2018-10-18

Zeer meedenkend en uiterst vriendelijk! Geen moeite is te veel , het resultaat prachtig en de levering snel! Heb hier al meerdere keren besteld ...

Rob Maatman beoordeelde op 2018-10-18

Super geregeld, op maandag besteld en op woensdag had ik hem al in huis en het ziet er perfect uit

Suze beoordeelde op 2018-10-14

Heel tevreden, product is precies zoals verwacht :) En snel!