Lage Veld 75 A
7122ZE Aalten

Dennis Reinten beoordeelde op 2019-08-16

Zeer overzichtelijk bij het bestellen en het afstemmen qua uiterlijk voordat het product gemaakt werd. Uiterst tevreden over mijn bestelling!

M Jongsma beoordeelde op 2019-08-15

Veel keuze, prijs is netjes en bestellen gaat snel en makkelijk. Levering vlot.

Luuk Gielens beoordeelde op 2019-08-14

Het product zag er goed uit en is snel geleverd.

Marcel Hoogers beoordeelde op 2019-08-14

Zeer goede en snelle service. Goede communicatie en snelle reactie en ze denken met de klant mee. Product is mooier dan gedacht en verwacht.

Danielle Ploemen beoordeelde op 2019-08-14

Prettig contact, goede hulp bij het ontwerp.

Elles Goossens beoordeelde op 2019-08-07

Superservice! Supersnel!
En het team denkt ook nog eens geweldig mee!
Zaterdag gaan we dit cadeau brengen naar mijn ouders!

Danielle Beckers beoordeelde op 2019-08-02

Heel tevreden. Snelle levering en heel mooi product, net zoals op de foto. Goede service !

Shantie Mahabier beoordeelde op 2019-07-24

Snelle levering. Mooie producten. Foutje van hun kan was met goede en snlle service snel hersteld

Christine Snoek beoordeelde op 2019-07-24

Supersnelle service en vriendelijk contact

gerhard minkjan beoordeelde op 2019-07-23

bestelling geplaatst contact verliep keurig uitermate tevreden ook over het product

Kecia Heremans beoordeelde op 2019-07-19

Perfecte service

Anisa Bukvic beoordeelde op 2019-07-12

Top service 👍🏽

Dick Oosterbeek beoordeelde op 2019-07-11

Ik was laat met bestellen en toch kon nog snel iets moois gemaakt en geleverd worden. Het presentje werd zeer gewaardeerd door de ontvanger. Daarnaast vriendelijk te woord gestaan.

Sandra van der Meer beoordeelde op 2019-07-10

Wij zijn erg te spreken over dit bedrijf. Er is snel gereageerd op onze email. En er is precies geleverd wat wij wensten. Het product is van prima kwaliteit. En de zorg waarmee het verzonden is is buitengewoon.

Karin Harmsen beoordeelde op 2019-07-07

Eerst gebeld voor informatie en een uur later werd ik al gebeld dat het klaar was. Ook dacht ze prima met me mee en zei eerlijk dat het lettertype niet zo'n goeie keus was. Gaf alternatief. Fijn.

Marian Oostendorp beoordeelde op 2019-07-06

Nadat de bestelling was geplaatst, al snel het proefmodel.
Snelle afhandeli g van de bestelling. Top!

Herma Geurtz beoordeelde op 2019-07-06

Snelle en correcte service

ingrid Venema beoordeelde op 2019-07-06

Tevreden over snelle service en er wordt met je mee gedacht.

Marianne Schoonhoven beoordeelde op 2019-07-05

Ben heel tevreden met het resultaat. Heel erg mooi. Ook de levertijd was super.

Margriet Paarlberg beoordeelde op 2019-07-03

Ontwerp online gemaakt en bestelling geplaatst. Erg attent dat ik twee ontwerpjes ter goedkeuring kreeg gemaild. Snel geleverd in mooie verpakking. Erg blij mee!