Westgaag 94A

Mystery shopper

Lees
waarom

s.maes beoordeelde op 2017-04-14

snel geleverd met een goed prijs

Mystery shopper beoordeelde op 2017-03-09

Een pakket koffie bestelt bij deze webwinkel voor het weekend, daarbij aangegeven dat het enkel op werkdagen bezorgd kon worden. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de status en de beloofde levertijd werd gehaald. Daarmee zijn de 5 sterren dus zeker verdiend.

Jac beoordeelde op 2017-02-21

Snelle levering in goede verpakking

Nathalie beoordeelde op 2016-12-12

Prima voor elkaar snelle levering en goedkoper dan de rest

Elly Bosscher beoordeelde op 2016-12-01

Vond het wel een lange levertijd

Hallo Elly,

U had vooruitbetalen per overboeking als betaaloptie gekozen. In dat geval verzenden we uw bestelling als deze betaald is. Ik zie dat het pakket de dag na uw betaling conform afspraak is afgeleverd. U kunt in de toekomst voor de optie 'achteraf betalen' kiezen. Dan versturen we de bestelling meteen, zelfs als we de betaling nog niet binnen hebben.
Geniet van de koffie!

Groet,

Lennart

Richard beoordeelde op 2016-11-15

Keurige, snelle levering!

Arnold beoordeelde op 2016-10-31

Bij de bestelling stond dat je een opmerking bij de bestelling kon plaatsen. Ik zag bij hun op de site staan dat ze via Post NL of DHL de pakketten vesturen. Dus had ik bij opmerkingen gevraagd of ze de bestelling via Post NL wilden versturen, tot mij verbazing kreeg ik de volgende dag een track en trace code van DHL, dit was het enige minpuntje, verder snelle levering en goede prijzen.

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt voor de beoordeling Arnold. We hebben uw opmerking bij de bestelling inderdaad over het hoofd gezien, foutje, sorry! Normaal gezien proberen we inderdaad zo veel mogelijk aan de wensen in het opmerkingen veld te voldoen. We gebruiken meestal DHL omdat we daar 24-uurs leverafspraken mee hebben. PostNL gebruiken we voor enkele losse bestellingen, maar worden niet dagelijks bij ons opgehaald. Mocht dat voor u geen bezwaar zijn, zullen we in de toekomst beter op het opmerkingen veld letten ;-)

corinne beoordeelde op 2016-10-20

snelle service, prima!

GCD beoordeelde op 2016-10-19

Uitstekende afhandeling van de order. Keurig op tijd afgeleverd met een handje chocolaatje. Heel attent. Gaan de volgende keer zeker weer hier de koffie bestellen.

J.H. van Vorstenbos beoordeelde op 2016-10-10

Ik ben erg tevreden over de snellle levering, de prijs en de verassing bijgevoegd in de doos. .. 3 noga'tjes.

Sacha beoordeelde op 2016-10-07

Snelle levering en goede feedback. Prijs goed.

Trudy beoordeelde op 2016-10-07

Snelle levering. Klant vriendelijk.

Ronald Glaer beoordeelde op 2016-09-27

Snel geleverd, goedkoop en nog een paar nogo snoepjes in de doos. Geinig gebaar.
Nazorg/garantie weet ik niet.

Ad beoordeelde op 2016-09-24

Zeer goed

Ed van Vliet beoordeelde op 2016-09-03

Goede en snelle levering

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt voor de beoordeling!

C.voeten beoordeelde op 2016-08-31

gemakkelijk bestellen zeer snelle en correcte levering doet wat wordt belooft

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt voor uw beoordeling, tot de volgende keer!

Ria beoordeelde op 2016-08-18

geweldig , gisteren koffie besteld , direct een mail.zodat je de levering kan volgen. .Vanmrgen ontvangen en ,leuk er zaten ook nog 4 snoepjes bij,

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt voor de beoordeling Ria, geniet van de koffie!

Drenth beoordeelde op 2016-08-18

Goede en snelle levering, over de prijs zeer tevreden, voor herhaling vatbaar.

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt voor uw beoordeling! Uiteraard bent u altijd welkom!

Arjen beoordeelde op 2016-08-10

Snelle correcte levering, tegen zeer scherpe prijs. Kom zeker terug!!

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt Arjen! We zien u zeker graag weer terug :-)!

Co beoordeelde op 2016-06-30

Alles keurig afgehandeld, jammer dat er maar 1 doos in voorraad was.
Hierdoor moest ik wel bezorg kosten betalen.

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt voor uw beoordeling Co! Sommige soorten koffie slaan we niet te groot in om de versheid en houdbaarheid te kunnen garanderen, dan kom het af en toe voor dat het uitverkocht raakt. Excuses voor het ongemak! Mocht u het laatste pak van uw huidige bestelling aanbreken kunt u ons eventueel een mailtje sturen zodat we uw favoriete koffie vrijblijvend voor u kunnen reserveren en dan kunnen we eventueel alvast bijbestellen bij de leverancier.

Geniet van de koffie!

Groet,
Lennart

Roger beoordeelde op 2016-06-27

Snelle levering en als extra enkele koekjes erbij ontvangen

Reactie van Cafe du jour:
Bedankt voor uw beoordeling Roger :-)