Nootdorpse Landingslaan 228
2496TA Den Haag

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Martine beoordeelde op 2017-04-20

Exact de bruidstaart gekregen die wij wilden. Hij zag er prachtig uit en smaakte heerlijk! We kregen veel positieve reacties van de gasten.

Kirsten beoordeelde op 2016-07-11

Super! Ben goed geholpen bij het kiezen van combinatie taart en cupcakes, de vulling en de versiering. Alles kwam keurig op tijd, is leuk neergezet en smaakte heerlijk. Heeft zeker bijgedragen aan een geweldige bruiloft. Dankjewel Mandy!

Jennnifer beoordeelde op 2015-07-24

De taart zag er erg mooi uit. Ik was alleen niet blij met de vulling. Het was erg dik en hard, het leek op boter en het smaakte ook erg naar boter. Dat vond ik erg jammer.

Gina beoordeelde op 2015-07-20

Een pracht van een taart voor de 50e verjaardag van mijn eega! Alles was van tevoren goed doorgesproken en naderhand zo uitgevoerd. De taart moest naar Haarlem en werd door vrienden opgehaald. Mandy had de taart goed verpakt. Deze kwam ongeschonden aan. Een plaatje om te zien en verrukkelijk van smaak. Iedereen was enthousiast! De Cake Company is echt een aanrader voor een ieder die iets anders wenst dan een standaard taart. Super!

Linsey beoordeelde op 2014-10-09

Cupcakes en taarten die gemaakt zijn met passie! En dat proef je! Bedankt en ik kom zeker terug.

Marvin Zalm beoordeelde op 2014-10-07

De taart die ik voor mijn verjaardag had besteld was top qua smaak en uiterlijk. Ook heel netjes dat er, omdat er een klein dingetje was fout gegaan met het maken van de taart, een compensatie kwam in de vorm van korting.

sabine beoordeelde op 2014-10-05

Goede prijs kwaliteit verhouding. Daarnaast wordt een globaal idee toch precies wat je wil, heel knap en bovendien lekker!

Jill beoordeelde op 2014-10-02

Supermooie taarten en cupcakes. En daarnaast ook heerlijk! Wees wel op tijd met bestellen, ze hebben het druk met het maken van al het moois.

Justine beoordeelde op 2014-10-02

super mooie en lekker taarten ;-)

Sterre beoordeelde op 2014-09-28

Ontzettend mooie taarten en lekkere cupcakes!

Virginia beoordeelde op 2014-09-27

zeer vriendelijk hele lekker taarten en onwijs mooi echt kunstwerken maakt ze

Wim beoordeelde op 2014-09-27

Top taart!

Danny beoordeelde op 2014-09-27

Voor mijn dochter haar 5e verjaardag wilde ze dolgraag een taart met haar 3 favorieten Disney prinsessen Ariel, Belle en Doornroosje. De vraag gesteld bij Cake Company en samen met Mandy een mooi plaatje uitgezocht. Deze besteld bij Cake Company en met een schitterend resultaat. Precies zoals afgesproken een heerlijke taart met haar drie favorieten prinsessen er op. Gelukkig hebben we de foto's nog ;-)

susan beoordeelde op 2014-09-27

Meerdere malen een taart besteld bij de cake company en iedere keer weer een plaatje om te zien en de smaak is heerlijk!

Wendy beoordeelde op 2014-09-26

Geweldig mooie taarten en onwijs leuke workshops!!

Mandy van der Wilk beoordeelde op 2014-09-26

De taarten en cupcakes smaken heerlijk en zien er echt waanzinnig uit.
Echt een aanrader!!

Nancy beoordeelde op 2014-09-26

Een te gekke taart met mooie details! Superblij mee!

Willemien beoordeelde op 2014-09-26

Voor de ALLERMOOISTE taarten en cupcakes, moet je echt bij de Cake Company zijn. Daarbij smaken ze ook nog heerlijk. Elk feestje sowieso een succes!

sandra smithuis beoordeelde op 2014-09-26

Mandy maakt super mooie taatren en cup cakes
een echte aanrader voor elke gelegenheid

jacqueline beoordeelde op 2014-09-26

Helemaal top, voor het eerst bij mandy een hele mooie taart besteld . En deze was zo goed en zeker ook heeeelelllllllllll lekkkerrrrrrrrr en zoooooo erg leuk