Schoolstraat 29

Bol.com 6 8,8

M.M.J van den Oetelaar beoordeelde op 2019-02-16

Tevreden

Roelof Kliphuis beoordeelde op 2019-02-12

Redelijk gemakkelijk te installeren. Afwachten of het werkt. We vinden, dat het water anders smaakt, dus er is zekeral iets van te merken.

Jan Pooters beoordeelde op 2019-02-11

Levering op tijd nu afwachten of deze ook goed werkt !

D.J. van den Berg beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering. Duidelijke instructie bijgeleverd. Alles aanwezig wat besteld was.

Schampaert Schampaert beoordeelde op 2019-02-09

Top verkoper met top producten!!! Zeer tevreden klant, zeer snelle levering 👍🏼

K.J van der Gijp beoordeelde op 2019-02-09

Prima product, gemakkelijk te plaatsen en snel in huis(1dag).

Ad Strijbos beoordeelde op 2019-02-09

Volgende dag al in huis. Zie al verbetering in de doorloopsnelheid van het water en ook al iets minder kalk op de kranen. Verwacht over een maand van de kalkaanslag af te zijn.

Johan Marcelis beoordeelde op 2019-02-06

Prima geregeld bedankt

anja van de walle beoordeelde op 2019-02-04

Snel geleverd en gemakkelijk om te installeren .
Bij verlengsnoer misschien een extra buisje aan toevoegen om over de draad te plaatsen , voor en extra veiligheid .
Toestel bevind zich in de zone afvoerbuis watervoorziening ,dus een kleine extra veiligheid erbij mag wel tegen elektrocutie voor dit fijne kabeltje . Of direct een dikkere extra beveiligde kabel voorzien aan de adapter met bescherming tegen vochtige ruimtes .
Ik zou daar zeker gebruik van maken ; veiligheid boven alles .

Reactie van Calconditioner:
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling. Maar maakt u zich geen zorgen, het kabeltje is slechts 12 volt, er is dus geen gevaar voor elektrocutie.

Niekje Breurtjes beoordeelde op 2019-01-30

Goede ervaring mee. Thuis gebruik ik al jaren een calconditioner, nu ook gekocht voor de koffiemachine in de werkplaats.

345 345 beoordeelde op 2019-01-28

Snel geleverd. Op advies van de buren gekocht, die zijn erg tevreden over dit apparaat.

Odee beoordeelde op 2019-01-25

Goede service.

Eric Wiegers beoordeelde op 2019-01-24

Snelle levering.

COR SIMONS beoordeelde op 2019-01-23

snelle verzending ,de derde die ik besteld heb voor mezelf en de kinderen.
het apparaat doet wat men op de website beloofd.
dus gewoon heel tevreden zal het na deze drie aan meer familie en vrienden aanbevelen .

Willem Driesen beoordeelde op 2019-01-16

Eenvoudige montage, meteen effect

Mariska Nijmeijer-Simons beoordeelde op 2019-01-08

Snelle levering en netjes verpakt.

Cris Heuzels beoordeelde op 2018-12-28

Heel tevreden was de volgende dag al in huis super

AE End beoordeelde op 2018-12-22

netjes geregeld.

Sita Khusial beoordeelde op 2018-12-18

Snel geïnstalleerd en zacht water. Had het eerder moeten doen met calconditioner, om kalkaanslag tegen te gaan. Doen!!

Peter Bloemendal beoordeelde op 2018-12-11

Goede resultaten voor een schappelijke prijs.