Schoolstraat 29
6581BG malden
KvK 100.35.417

Bol.com 11 8,6

Greta Van Limmen beoordeelde op 2019-06-15

WIJ HEBBEN ER BAAT MEE MAAR WE HEBBEN HEM NOG NIET ZO LANG !

Arnold Stuijk beoordeelde op 2019-06-08

Alles top en zeer snel.

Hans v Oorschot beoordeelde op 2019-05-30

Apparaat doet wat het beloofd.

M Bouwman beoordeelde op 2019-05-13

Superservice, ook nadat bleek dat ik de verkeerde versie van de Calconditioner had besteld. Ik had snel het juiste apparaat in huis. Service zoals het hoort.

Hans Vermeer beoordeelde op 2019-05-13

Goed verpakt, volgende dag geleverd. Helemaal kompleet, eenvoudige montage. Kortom, helemaal tevreden.

Hein Haasjes beoordeelde op 2019-05-07

Zeer tevreden. ‘S middags besteld en de volgende dag in huis

FW Schulze beoordeelde op 2019-04-30

Snel in huis , waar voor je geld👍

Tanja Dekker beoordeelde op 2019-04-12

heel tevreden over het apparaat
makkelijk te monteren op de waterleiding
snelle levering en keurig verpakt.
goed advies en ben zeer behulpzaam te woord gestaan door get bedrijf

Ad Strijbos beoordeelde op 2019-03-13

Geweldig, vandaag besteld en morgen in huis. Lekkere merci's bij de bestelling.

Marc van Oostendorp beoordeelde op 2019-03-05

Gekocht op advies van mijn zus, zij is er erg tevreden over.

345 345 beoordeelde op 2019-02-24

Volgende dag geleverd en al snel een goed resultaat

M.M.J van den Oetelaar beoordeelde op 2019-02-16

Tevreden

Roelof Kliphuis beoordeelde op 2019-02-12

Redelijk gemakkelijk te installeren. Afwachten of het werkt. We vinden, dat het water anders smaakt, dus er is zekeral iets van te merken.

Jan Pooters beoordeelde op 2019-02-11

Levering op tijd nu afwachten of deze ook goed werkt !

D.J. van den Berg beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering. Duidelijke instructie bijgeleverd. Alles aanwezig wat besteld was.

Schampaert Schampaert beoordeelde op 2019-02-09

Top verkoper met top producten!!! Zeer tevreden klant, zeer snelle levering 👍🏼

K.J van der Gijp beoordeelde op 2019-02-09

Prima product, gemakkelijk te plaatsen en snel in huis(1dag).

Ad Strijbos beoordeelde op 2019-02-09

Volgende dag al in huis. Zie al verbetering in de doorloopsnelheid van het water en ook al iets minder kalk op de kranen. Verwacht over een maand van de kalkaanslag af te zijn.

Johan Marcelis beoordeelde op 2019-02-06

Prima geregeld bedankt

anja van de walle beoordeelde op 2019-02-04

Snel geleverd en gemakkelijk om te installeren .
Bij verlengsnoer misschien een extra buisje aan toevoegen om over de draad te plaatsen , voor en extra veiligheid .
Toestel bevind zich in de zone afvoerbuis watervoorziening ,dus een kleine extra veiligheid erbij mag wel tegen elektrocutie voor dit fijne kabeltje . Of direct een dikkere extra beveiligde kabel voorzien aan de adapter met bescherming tegen vochtige ruimtes .
Ik zou daar zeker gebruik van maken ; veiligheid boven alles .

Reactie van Calconditioner:
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling. Maar maakt u zich geen zorgen, het kabeltje is slechts 12 volt, er is dus geen gevaar voor elektrocutie.