Camera-tweedehands

Camera-tweedehands

Camera-Tweedehands hét adres voor tweedehands camera’s en lenzen. Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop &inkoop van tweedehands fotoapparatuur. Bij ons kunt u terecht voor occasions van toonaangevende merken als Nikon, Canon, Sony, Olympus, Fuijfilm etc. Laat u verrassen door het ruime aanbod van gebruikte body’s, objectieven én meer. Het complete aanbod kunt u online bekijken.

Liever even langs komen? Centraal gelegen, in Waardenburg vindt u onze mooie Showroom. Wij zijn geopend op afspraak. U bent van harte welkom om alle occasions in het echt te bewonderen en te proberen.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015