De Vergt 6
4181RA Waardenburg

Google Plus/Places - 8,6

M. Rijnberk beoordeelde op 2019-05-21

Blij met mijn remote control. Zeer nette winkel met hele ruime keuze en super service!

leon Brouwer beoordeelde op 2019-05-21

Marcin Samelski beoordeelde op 2019-05-19

daniel dumoulin beoordeelde op 2019-05-19

Jan Busselen beoordeelde op 2019-05-19

ik heb er al 1 camerabody en 3 lenzen gekocht. persoonlijke service en snelle verzending (naar België).
super winkel!

Marijke Sinning beoordeelde op 2019-05-16

Fototas op site gezien, overleg gehad, gekocht en de volgende dag in huis! Super service

Marcel beoordeelde op 2019-05-16

Zeer goede service, nog nooit een negatieve ervaring meegemaakt met deze winkel!

Ricardo M beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering en persoonlijke service. Ook op afstand. Goed geholpen en komt afspraken duidelijk na.

Pieter van der Giessen beoordeelde op 2019-05-14

In eerste instantie wat trage reactie, maar dat is helemaal goed gemaakt. Nadien vlotte communicatie en snelle afhandeling. Volgende dag in huis.

J. Smits beoordeelde op 2019-05-14

Vincent beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden, goed advies en hulpvaardige mensen.

Chris beoordeelde op 2019-05-13

Goede prijzen, advies op maat en steeds een vriendelijke service!

stefan flos beoordeelde op 2019-05-12

snel en correct geleverd.

Tobias Weber beoordeelde op 2019-05-12

Zeer goede, snelle levering, goede prijs. Ik ben zeer tevreden. Bedankt.

Engelbert beoordeelde op 2019-05-11

Jaap beoordeelde op 2019-05-10

Leuke zaak, met interessant aanbod. Heb er een statief tegen heel scherpe prijs gekocht. Bij de facturering was iets fout gegaan, maar dat werd na 1 telefoontje direct rechtgezet. Bij de eerstvolgende aanschaf van een objectief ga ik hier zeker langs.

Paul Soesbergen beoordeelde op 2019-05-10

Was snel geleverd!

Charles beoordeelde op 2019-05-09

Objectief bleek niet helemaal volgens de omschrijving.
Snel en goed opgelost.

Mario beoordeelde op 2019-05-09

Van te voren een afspraak gemaakt voor een bezoek aan de winkel. Fijn geholpen, de tijd gekregen om een lens uitgebreid te testen. Daarnaast voor een tweedehands lens de volledige 24 maanden garantie gekregen. Redenen genoeg om terug te komen!

Harry Scholberg beoordeelde op 2019-05-09

snel bezorgd en inderdaad als nieuw : een prima lens !