De Vergt 6

Google Plus/Places - 8,8

Jean-Michel Marie-Julie beoordeelde op 2019-07-17

Jochem Van Galen beoordeelde op 2019-07-17

Aaron Braun beoordeelde op 2019-07-14

Really great site. Site is clean and simple. Bought a lens. It was a great price, quality and very clean. Fast shipping!

thijs riphagen beoordeelde op 2019-07-14

Martin van den Berg beoordeelde op 2019-07-13

Goed verzorgde, snelle levering.
Duidelijke webside.
Kosten berekenen voor PayPal was een dompertje. Daarom niet Uitstekend maar goed.

Franky Schutz beoordeelde op 2019-07-13

Florian Cramer beoordeelde op 2019-07-12

Andy mannen Verheyden beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering, vriendelijke klantendienst. Alleen de prijs mocht nog iets zachter voor een 2de hands lens. Want nu geeft Fuji 150 euro terug en heb ik meer betaald voor een 2de hands dan voor een nieuwe.

Etienne Vanormelingen beoordeelde op 2019-07-12

Alleen jammer van de 2 vettige vingerafdrukken op het glas.
Voor de rest prima materiaal en vlotte en correcte levering.
Grt Etienne

Marcel van Helmond beoordeelde op 2019-07-10

Ik heb mijn bestelling gedaan en had de volgende dag het al in huis netjes ingepakt
Ook heb ik eerst netjes een app gekregen omdat ik zeker wilde zijn dat ik het dinsdag in huis had en werd er netjes terug gereageerd dat het dinsdag in huis was dus kon ik met een gerust hart bestellen.

vera Fabry beoordeelde op 2019-07-09

Snel en goed

M Janssen beoordeelde op 2019-07-08

ben heel tevreden. snelle levering, prima verpakt

Arianne beoordeelde op 2019-07-08

Zeer tevreden. Goed aanbod voor een eerlijke prijs.

Jan-Willem Vergeer beoordeelde op 2019-07-07

Nico Mombaerts beoordeelde op 2019-07-06

Rudi Kasprowski beoordeelde op 2019-07-06

De eerste keer dat ik hier een bestelling plaatste. Dit ging heel vlot en s'anderendaags heb ik deze ontvangen. Eerst was ik een beetje onzeker om een lens 2dehands te bestellen...omdat het bedrag toch niet min is...maar goedkoper dan een nieuwe...Ik heb deze lens al een paar dagen in gebruik en ze is fantastisch. Ze ziet er uit als nieuw...het glaswerk geen krasje, vuiltje of iets anders..perfect!!! En nog eens 12 maanden garantie...SUPER...

Vincent Franken beoordeelde op 2019-07-04

Top service, kom hier al een tijdje en de prijs/kwaliteit en garantie is gewoon goed. Producten worden snel geleverd en zorgvuldig ingepakt.

Vincent beoordeelde op 2019-07-03

Dhr. Golverdingen beoordeelde op 2019-07-03