De Vergt 6
4181RA Waardenburg

Google Plus/Places - 8,8

M van B. te Maastricht beoordeelde op 2019-09-18

Fijne Canon EF lens gekocht en deze voldoet volkomen aan mijn verwachtingen; de advertentie schetst een realistisch beeld van het product; snelle verzending én garantie; hier kom ik graag terug!

Gertrude de Vries beoordeelde op 2019-09-18

P Schoenmaker beoordeelde op 2019-09-15

Snelle levering, goed berijkbaar voor vragen. Product voldoet aan beschrijving. Prima dus

Maurice Van de Waarsenburg beoordeelde op 2019-09-15

Willem j. van Houten beoordeelde op 2019-09-13

Goed product, snel geleverd.

Rob van Houten beoordeelde op 2019-09-13

Betrouwbaar, goed verpakt, de volgende dag in huis en de inhoud was in uitstekende staat!
hoort zegt het voort!

Peter Jongman beoordeelde op 2019-09-12

Arno van Dulmen beoordeelde op 2019-09-11

Correcte informatie online. Goede prijs. Vlot geleverd. Product voldoet aan de verwachting.

Jan Moonen beoordeelde op 2019-09-11

Zeer snelle en correcte levering van een Nikon in prachtstaat.

Ira Yugay beoordeelde op 2019-09-09

Ester Dobrotvorski beoordeelde op 2019-09-08

David Makaruku beoordeelde op 2019-09-08

Arno Prijs beoordeelde op 2019-09-08

Goede service, kwaliteit voor occasion is top.

Jaap de Gruyter beoordeelde op 2019-09-06

Mijn eerste ervaring met uw Firma was zeer positief heb onlangs n bestelling gedaan is zeer goed afgewerkt werd snel afgeleverd verpakking was ook zeer goed .
u krijgt van mij de onderscheiding beste webwinkel van het jaar.

Christiaan Drenth beoordeelde op 2019-09-05

De prijzen zijn goed vergeleken met de concurrenten. De foto's van de camera zelf ipv een stock foto. Camera is geleverd met originele doos en alle toebehoren en een verbazingwekkend uitmuntende staat voor een 2e hands camera. Volgende dag ook keurig in huis via PostNL met in de doos nog een bedankt kaartje.

mike vermeulen beoordeelde op 2019-09-04

a Nijssen beoordeelde op 2019-09-01

wim kamerbeek beoordeelde op 2019-08-28

darius cendecki beoordeelde op 2019-08-28

NATHAN TURNER beoordeelde op 2019-08-27

I had a question about a camera grip, and one of your kind staff took pictures of it for me and sent them to my phone. They did this without any hesitation, after your store closing time. Really nice of them to take extra time, this is what great customer service is. I purchased the camera grip straight away, and it arrived a day later. Neatly packaged and in fantastic 'almost new' condition, with the original box - also in great condition. It was at least 50€ cheaper than any other place I could find (of similar condition) and the bonus for is it also comes with store warranty. Great customer service, great products, great value! = HAPPY CUSTOMER :-)