De Vergt 6
4181RA Waardenburg

Ron van Holten beoordeelde op 2019-01-22

Armand beoordeelde op 2019-01-21

Patrick Bodart beoordeelde op 2019-01-20

Super service ! vrijdag besteld en zaterdag thuis. Was mijn eerste ervaring bij die mensen. Het was mijn eerste ankoop en ze hebben mijn reservatie geacepteerd. Meilleur service et accueil que d'autres enseignes à Liège.

B Raaphorst beoordeelde op 2019-01-19

Zeer tevreden, een zeer snelle response op mijn email over een aangeboden artikel, dat na aankoop ook nog snel werd bezorgd. Ook ben ik zeer tevreden met mijn aankoop.

Henk Jansen beoordeelde op 2019-01-19

Zeer tevreden, besteld en binnen 3 dagen thuis bezorgd

MGH beoordeelde op 2019-01-19

Anne Slagman beoordeelde op 2019-01-18

Topservice prima prijs/kwaliteit!

Gerard beoordeelde op 2019-01-18

Goede producten tegen een scherpe prijs.
Goede service.

Arno beoordeelde op 2019-01-18

Zeer goede indruk aan dit bedrijf overgehouden. Niet alleeen verlipe de transactie en communicatie correct en soepel,ook toen zich probleempjes voordeden bleef het bedrijf correct en vriendelijk en loste alles tot volle tevredenheid op. Eeen echte aanrader is.

Erik Schuurmans beoordeelde op 2019-01-18

Snel besteld, snel geleverd. Het is 2e hands, maar ziet er als nieuw uit.

Thomas Franz beoordeelde op 2019-01-18

Prima deal!

Elias den Otter beoordeelde op 2019-01-17

Dhr. Smulders beoordeelde op 2019-01-17

John beoordeelde op 2019-01-17

Duidelijke webwinkel snelle nette levering. Productomschrijving kan mogelijk wat duidelijker zoals wat voor accessoires (merk). Retourneren binnen gestelde tijd werd prima afgehandeld, geretourneerd vanwege persoonlijke aard. Zou zeker nog eens de website bekijken als ik opzoek ben naar een objectief.

Frank Bahnmuller beoordeelde op 2019-01-15

Suzan beoordeelde op 2019-01-15

Heel goed geholpen! Mocht zelfs twee objectieven meenemen om uit te proberen voor het aanschaffen!

Hedwig beoordeelde op 2019-01-15

Goede beschrijving, correcte afhandeling. Grootste nazorg ivm opvolging met dien verstande dat je bij een zaak koopt met de juiste instelling, dat klant "koning" is. Super!!
Een aanrader!

Marc beoordeelde op 2019-01-14