De Vergt 6

Emile beoordeelde op 2018-11-14

T. beoordeelde op 2018-11-14

Werner van Beusekom beoordeelde op 2018-11-13

Peter van der Steege beoordeelde op 2018-11-10

Ik was er nog niet helemaal van overtuigd dat dit een echte webshop kon zijn. Er zijn zoveel foute webshops op deze planeet. Reviews kun je ook voor je laten schrijven,,,,,Dus ik heb gewoon gebeld en langdurig gesproken met de mensen van camera-tweedehands.nl en dat gesprek heeft me wel overtuigd. Ik heb daarna (uiteraard tweedehands) Canon EF 70-200/2.8 L IS II USM besteld. Werd de volgende dag keurig geleverd en zat compleet nog in originele verpakking. Zelfs het piepschuim en de CD Rom zaten nog in de doos. De lens is in perfecte staat en werkt top en werkt exact zoals beschreven en getoond op de website. Deze webshop is een aanrader die bij mij in ieder geval in de bookmarks komt te staan. Het aanbod is overigens gigantisch........

Tim Vervoort beoordeelde op 2018-11-07

Duidelijke communicatie, snelle levering! Heel tevreden.

Ron Philips beoordeelde op 2018-11-07

2e keer dat ik hier bestel en alles is weer snel en vlot geregeld. Goede producten tegen nette prijzen incl garantie

Eugène Janssens beoordeelde op 2018-11-06

Super snelle levering. Objectieven zagen er keurig uit, Niks op aan te merken.
Voor occasions prima adres.

Alexander D'Hiet beoordeelde op 2018-11-05

Peter - Hagelaar beoordeelde op 2018-11-04

jasper beekvelt beoordeelde op 2018-11-04

Mooie camera besteld.prima service.

Martin Nauta beoordeelde op 2018-11-04

De service is uitstekend. Vanwege twijfel over de kwaliteit van een product heb ik per e-mail nadere informatie gevraagd. Binnen een paar uur kreeg ik antwoord op al mijn vragen en heb het product besteld. De volgende dag had ik de bestelling binnen, keurig verpakt in een stevige doos met een bedankkaartje erbij. Helemaal top.

Mirella Gillesen beoordeelde op 2018-11-03

HIM Lammers beoordeelde op 2018-11-03

Prima advies van CameraTweedehands. Na advies een keuze gemaakt in Canon 5ds. Een bijzondere camera voor wat betreft de resolutie. Over de service heb ik nog geen ervaringen mee gehad. Daar heb ik de camera te kort voor in gebruik