De Vergt 6
4181RA Waardenburg

Google Plus/Places - 9,0

Kees beoordeelde op 2019-03-23

Mijn ervaring met cameratweedehands is uitstekend. Je wordt goed geholpen en krijgt de tijd om je product goed te bekijken en te testen . Kees van Mourik

John van Iren beoordeelde op 2019-03-23

Nagenoeg een hagelnieuwe lens voor een prima prijs.gistrten besteld vandaag in huis kortom top!

WA van Weelderen beoordeelde op 2019-03-22

Goede service en fijn te woord gestaan!

Stefan beoordeelde op 2019-03-21

Super en snelle service 👍

Elena Liskova beoordeelde op 2019-03-21

Gerard beoordeelde op 2019-03-21

De verkoop werd vlot en professioneel afgehandeld en later werd de aardig vervuilde censor na reiniging (bij specialist) volledig vergoed.
Kortom een bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan.

Ton beoordeelde op 2019-03-21

Vedat Dilek beoordeelde op 2019-03-21

Elly beoordeelde op 2019-03-21

Vriendelijke benadering, goed advies, alle tijd om de camera uit te proberen.

Gerard Louwerens beoordeelde op 2019-03-20

Bertus Mekes beoordeelde op 2019-03-20

Nikon D700 aangeschaft, keurig verzorgd. Beter dan verwacht.

Kirsten Maessen beoordeelde op 2019-03-20

henk koster beoordeelde op 2019-03-20

Niets te klagen.

O. beoordeelde op 2019-03-19

Keurig en snel geleverd. Dank!

Israel Silva (MITOX) beoordeelde op 2019-03-18

JJ brinkman beoordeelde op 2019-03-18

Rob Heijne beoordeelde op 2019-03-17

Marinda Bijzitter beoordeelde op 2019-03-14

Zéér tevreden. 's Middags via een marktplaats advertentie deze winkel ontdekt. Meteen het item besteld wat ik nodig had, en ik kreeg binnen no-time al bericht dat het op de post was. De volgende dag had ik het al in huis, en kon ik weer naar hartenlust fotograferen!
Staat was zo goed als nieuw, en viel mij dan ook niks tegen met wat ik uiteindelijk thuis ontving. Het product zag er keurig uit.

F.M. van Eede beoordeelde op 2019-03-14

Berkay Çelik beoordeelde op 2019-03-14

Tot nu toe blij met mijn camera, alleen moet hem nog testen. Heb voor het bestellen telefonisch contact opgenomen met het winkel. Ze wisten precies waarover ik mijn vraag had.