Geldersestraat 68
4191 BD Geldermalsen
KvK 11020779

J.W. Wolfkamp beoordeelde op 2018-06-19

Een paar weken terug nadat ik telefonisch contact had gehad met de winkel besloten om langs te komen voor een bezichtiging. Het is voor mij 1,5 uur rijden dus het was prettig om op voorhand al contact te hebben. In eerste instantie ging het om de Canon 16-35 2.8. Eenmaal aangekomen netjes ontvangen met een kop koffie. Daarna vriendelijk geholpen en gaven de medewerksters mij ruim te tijd het objectief rustig te testen. Hierbij heb ik de 16-35 en de 24-70 beide kunnen bekijken omdat er nog enige twijfel was in de keuze. Na een goed gesprek met 1 van de medewerkers uiteindelijk besloten toch voor de 24-70 te gaan. Tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad over deze keuze. Pracht objectief en een geweldige service. Nogmaals bedankt!

B Nijssen beoordeelde op 2018-06-19

Perfecte lens calibratie service

Marco Albersen beoordeelde op 2018-06-18

Super snel en netjes afgeleverd

Emiel beoordeelde op 2018-06-16

Prima service! Erg behulpzame medewerkers.

Ilse Lambert beoordeelde op 2018-06-15

Snelle levering, goed verpakt. Enig minpuntje; er zat een vingerafdruk op de lens...

Jack Bloemberg beoordeelde op 2018-06-15

Tevreden met bestelde product.
Binnen een dag in huis. Snelle adequate service.

Vincent Rietveld beoordeelde op 2018-06-14

Zeer keurige en snelle levering.

Ben beoordeelde op 2018-06-14

Goeie service, eerlijke prijzen en zeer behulpzaam

Jan Ravenhorst beoordeelde op 2018-06-12

Zeer correct geholpen door Yasin en zijn vrouwelijke collega.
Prachtige canon 5D occasion gekocht geen gehaast en lekkere kop koffie er bij.
Kom hier zeker terug; datis beloofd Yasin. TOP!!

Stijn Smits beoordeelde op 2018-06-09

nette correcte winkel

Olivier Groen beoordeelde op 2018-06-08

meerdere malen nu wat besteld en altijd erg netjes opgeleverd.

wim vermeeren fotografie varendonk 17 oosterhout nbr. beoordeelde op 2018-06-07

correct geholpen in de winkel en goede voorlichting gekregen.

christ van schijndel beoordeelde op 2018-06-07

goede ervaring met het personeel in een mooie uitgebreide winkel . ik werd goed geholpen met hetgene waarvoor ik daar kwam .

Kiki beoordeelde op 2018-06-07

Heel tevreden. Goede service!

Philipp Schulze beoordeelde op 2018-06-05

Erg tevreden. Zaterdag ochtend langsgekomen om het objectief op te halen en werd ook nog eens goed geholpen toen mijn camera het niet leek te doen. Nog enkele tips gehad om verdere problemen met mijn camera te voorkomen, zodat ik zonder zorgen kan fotograferen!

Mattijs Tjepkema beoordeelde op 2018-06-04

Mooi product en snelle levering. Zeer tevreden

P C de Vos beoordeelde op 2018-06-03

IK ben Eer tevreden over de Canon Eos 50 d die ik gekocht heb bij Cameraoccasion en de bestelling is correct en snel uitgevoerd.

Jelle beoordeelde op 2018-06-02

Ik kwam om een lens te kopen. Ik kreeg alle tijd om de lens te proberen, kreeg veel uitleg en kreeg korting op assecoires. Uitstekende bediening! Ik ben erg gelukkig met mijn nieuwe lens voor een occasion prijs!

Willem Nagels beoordeelde op 2018-06-02

Werd erg plezierig geholpen. Ze nemen de tijd voor je en je kunt alles op je gemak uitproberen.
De lens werd ook nog gratis gekalibreerd en de koffie was prima

Linsey beoordeelde op 2018-06-01

Mijn bestelling werd snel geleverd en ziet er prima uit.