Geldersestraat 29
4191 BA Geldermalsen
KvK 11020779

Antoine Sips beoordeelde op 2019-02-16

Heel leuk verpakt met kadootjes.

Eric Dekkers beoordeelde op 2019-02-14

snel geleverd, prima item

H. Wuisman beoordeelde op 2019-02-13

Prima uitleg, luisteren naar mensen, proberen goed te verkopen en adviseren maar zeker niet op een dwingende manier. ik ga zeker terugkomen voor service en aanverwante artikelen.

Jan Weiremans beoordeelde op 2019-02-12

Ben er persoonlijk geweest en werd netjes geholpen

Rob Smits beoordeelde op 2019-02-11

In het begin een beetje vreemd om zoveel geld over te maken en af te wachten wat je krijgt.... Toen de bestelling binnen was naar Geldermalsen gereden. Klantvriendelijkheid was top. Helemaal tevreden en ga er in de toekomst zeker weer kopen.

Peter The Link2 photography beoordeelde op 2019-02-11

Zowel telefonisch als in de showroom/winkel professioneel geholpen. Personeel heeft verstand van zaken en garanties zijn goed geregeld.

Ilse De Rijcke beoordeelde op 2019-02-10

Professioneel en superservice. Zeker aan te raden!

Rick Lablans beoordeelde op 2019-02-10

Niets dan lof! De website is simpel en eenvoudig te gebruiken, het gekochte wordt snel verstuurd en kwam al na een dag zeer degelijk verpakt bij mij aan: meerdere lagen bubbeltjesplastic, de doos goed opgevuld, super!!!

Guy Buyts beoordeelde op 2019-02-07

Service, aankoopbedrag en levering waren meer dan in orde.
Minpuntje: de hoge kosten voor betaling met Bancontact...

Reactie van CameraOccasion.com:
Goedemiddag meneer Buyts,

Bedankt voor uw review!
Fijn dat u zo tevreden bent over onze service.

Wat betreft de Bancontact-kosten... Deze worden aan ons berekend door de bank.

Wij hopen u als tevreden klant in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Nogmaals bedankt!

Jolanda
Team Camera Occasion

Ronny van Gerwen beoordeelde op 2019-02-07

Ik heb een 800mm spiegelobjectief besteld, en deze was zeer snel geleverd in Belgie. Prima objectief en tegen een zeer scherpe prijs.
Pakket was prima verzorgd, foto-magazine en pennen erbij. Alsmede een handgeschreven kaart "Groeten uit Geldermalsen".
Zeker een tip om deze site in de gaten te houden.

Groeten uit Hamont (B)

Ineke Steinbusch beoordeelde op 2019-02-06

Mijn camera fantastisch verzorgd afgeleverd. Alles apart verpakt. En als bonus nog een foto magazine erbij geleverd.

a van der heijden beoordeelde op 2019-02-05

Prima service. Snel en goed.

Wim beoordeelde op 2019-02-05

Zeer tevreden; heb het product in de winkel opgehaald (wat ik altijd doe bij 2e hands technische producten).
Product zag er beter uit dan ik had verwacht en service in de zaak was zeer tot tevredenheid; zou hier zeker nog eens terugkomen wanneer ik iets zoek en CameraOccasions heeft het.

lineke Blom beoordeelde op 2019-02-05

Super tevreden Dinsdag gebracht op Vrijdag klaar met het schoonmaken Top!!!

Gassant Design beoordeelde op 2019-02-04

Service came on time and well packed.

A. van Lavieren beoordeelde op 2019-02-01

Vandaag voor de eerste keer een bezoek gebracht aan deze winkel. Wij werden ontvangen met koffie en op een zeer goede wijze geholpen door de zeer zaken kundige verkopen Yasin. De verkoper gaf ons een zeer goed advies en zeer goede uitleg op een rustige ontspannen manier.
Wij willlen dan ook de verkoper voor de manier van verkoop en voor de inrichting van de winkel zeer grote complimenten maken.
Wij komen zeker terug in deze zaak

Arie en Trudy van Lavieren, Nieuw-Lekkerland

Peter Leijsten beoordeelde op 2019-01-29

CameraOccasion. com levert snel en goed.

Huub beoordeelde op 2019-01-29

Aantrekkelijk aanbod. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Relevante aanvullende informatie via de telefoon. Vriendelijke mensen.

Jos beoordeelde op 2019-01-29

Net mijn tweede bestelling de EF 300. 2.8 canon lens binnen. Weer snel en netjes bezorgd. Top cameraocc. team.

Jos Meulman beoordeelde op 2019-01-28

Keurig netjes te woord (mail) gestaan en snelle levering. Ik ben dik tevreden. En heel aardig een aanzichtkaart met groeten uit Geldermalsen. 👍