Geldersestraat 68
4191 BD Geldermalsen
KvK 11020779

Wilma Verhoeven beoordeelde op 2018-12-15

Gastvrij, klantvriendelijk, goede vakkundigheid, scherpe prijzen het is dus een aanrader om deze winkel te bezoeken voor in en verkoop

Stefan beoordeelde op 2018-12-15

Heb daar me nikon d810 gekocht en zeker goed geholpen. Netjes alles uitgelegd. De prijzen zijn ook zeker lekker scherp. Zeker de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen.

Huibert van den Bos beoordeelde op 2018-12-15

Super attent, goede adviezen, erg leuk om doos te openen met handgeschreven kaart en gratis fotoblad. Alles klopte zoals beschreven, prijs ook prima. Dank!

Anthonie Maranus beoordeelde op 2018-12-13

Heel tevreden, goede en duidelijke informatie op de site, zo ook in de winkel. Mooi concept: occasion, gecontroleerd of alles correct werkt en een jaar garantie is heel fijn.

Annelies D'Hollander beoordeelde op 2018-12-13

heel tevreden over de vlotte service... snelle levering;
aandachtspunt; alle tweedehands toestellen worden omschreven als 'zo goed als nieuw', maar ze kunnen toch niet allemaal zo goed als nieuw zijn? er mag meer genuanceerde informatie bijstaan... zoals bij kamera express die gebruiken een schaal om de gebruikssporen aan te geven... handig.
maar verder helemaal toppie dus;

Robin Daalhuizen beoordeelde op 2018-12-13

prima geholpen

FrankC beoordeelde op 2018-12-13

Wordt snel op je bericht gereageerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding en een winkel met volop keuze!

W.Wouda beoordeelde op 2018-12-09

Zeer tevreden, Geld overmaken lukte niet direct, maar dmv van een korte chat werd een andere betaalmogelijkheid geboden, die goed functioneerde. Ook mail checks werden snel en correct beantwoord. Bestelling snel en uitstekend verpakt geleverd, voorzien van alle info etc.

Elly Gesthuizen beoordeelde op 2018-12-05

Uitstekend product en snelle en correcte levering

jan van Ommen beoordeelde op 2018-12-04

Snelle chat, goede levering

Torsten Visser beoordeelde op 2018-12-03

Alles zoals was afgesproken en snel geleverd.

Paul Dirksen beoordeelde op 2018-12-01

Vandaag mijn 'nieuwe' Canon 7D mark II opgehaald, hij is 2de hands, maar ruikt zelfs nog nieuw, jonge wat een snelle machine, te woord gestaan door Yasin, en onder het genot van 'n kopje koffie, heel professioneel uitgelegd wat de snelle instellingen zijn om direct aan de slag te gaan, klasse. ik ga het aanbevelen bij mijn vrienden,

Iwein Maassen beoordeelde op 2018-11-30

Ik heb dinsdag contact met jullie gehad over de kleur van de Canon 1.8 / 28mm EF in vergelijking met de Canon 2.8 / 60 mm macro.

Omdat ik veel kleurverschil zie tussen de 17-40mm L en de 60 mm macro (de 24-105 L is helemaal een verhaal apart, die kleuren zijn veel feller in vergelijking tot alle andere lenzen) twijfelde ik over de aanschaf van de 1.8 / 28mm.

Ik ben blij dat ik het op jullie aanraden (ik geloof dat ik met Yasin heb gesproken) wel heb gedaan.
Ik heb net de 28mm en de 60mm getest op de GretagMacbeth Colorchecker DC kaart, en kleurverschillen zijn er niet.
Blij mee!

Nogmaals dank voor het advies!

Iwein Maassen

Katja Esh beoordeelde op 2018-11-29

Uitstekende klantenservice, vriendelijk personeel

Jeroen beoordeelde op 2018-11-22

prima service! Goede ontvangst!

Ronald Bergkamp beoordeelde op 2018-11-22

Top service. Volgens afspraak goed geholpen. Bakkie koffie en snel weer verder.r

FGWM ter Linden beoordeelde op 2018-11-20

Reeds 2x een aankoop gedaan. Beide keren een “gebruikt” maar in nieuwstaat verkerend artikel.
Beide keren waren de artikelen inderdaad op het oog ongebruikt.
Correcte en betrouwbare omschrijving van het artikel dus.
Goede en persoonlijke communicatie en goede service met snelle verzending

C. Brunia beoordeelde op 2018-11-17

Prima service, goede prijs.

Rini Lamboo beoordeelde op 2018-11-16

Werden heel goed ontvangen en zeer goed geholpen. Ik raad CameraOccasion dan ook aan als een professionele fotozaak met kennis van zaken!!!

Conny beoordeelde op 2018-11-16

Mooie tweedehands lens kunnen kopen. Voldeed terug volledig aan de omschrijving. Was terug top !!!. Terug heel tevreden met de lens.