Geldersestraat 68
4191 BD Geldermalsen
KvK 11020779

P. de Raad beoordeelde op 2018-10-22

Snelle levering, goed verpakt, prima prijs.
Wat kan beter? Tijdens het verzenden kon ik ook kiezen voor brievenbuspost. Ik heb gewoon gekozen voor pakketpost (relatief duur met 8,90) en toen ik het pakket thuiskreeg, had dit nooit in een enveloppe gepast. Daarnaast mag het assortiment verder uitgebreid worden.

Heathcliff Vanderheijden beoordeelde op 2018-10-20

After a quick reaction thru the "chat" and direct response to my questions, i proceed to order. Camera arrived very very well packed like a new one (12 years old).

Paul beoordeelde op 2018-10-18

Goede communicatie, snelle levereing, goede prijs

Frank van Dijk beoordeelde op 2018-10-17

Tijdens een zeer plezierig telefoongesprek met Dico uitgebreid geïnformeerd over de Canon 5D Mark IV en de mogelijkheid om mijn 'oude' Mark II bij hen in te kunnen ruilen. Ook was het geen enkel probleem om de camera tijdelijk de reserveren, zodat ik niet mis zou grijpen. Bij aankomst in de gloednieuwe winkel zeer vriendelijk te woord gestaan door Helena. Tijdens de inspectie van mijn camera mochten we een kopje koffie pakken en rondkijken in deze snoepwinkel voor fotografen... Na het noemen van een voor mij schappelijke inruilprijs besloten om de aangenaam geprijsde Mark IV maar mee naar huis te nemen. Thuisgekomen ook nog een handgeschreven bedankbriefje in de verpakking. Wát een plezierig adres. Aanrader!!

Helen Schouten beoordeelde op 2018-10-13

Ze doen wat ze beloven. Echt een toppertje

j.de jong beoordeelde op 2018-10-11

Lens naar volle tevredenheid laten kalibreren. Kundig en vriendelijk personeel!!

Jasmien beoordeelde op 2018-10-10

Heel tevreden. Ik had een lens op het oog en even gebeld welke accessoires erbij zouden zitten. De volgende dag had ik hem al in huis.

Rick beoordeelde op 2018-10-09

Perfect. Alles naar wens en snel geleverd.

Geert beoordeelde op 2018-10-08

Prachtige winkel en zeer kundig personeel. Zeker een aanrader.

Jos beoordeelde op 2018-10-08

Lens in perfecte staat binnen korte tijd opgestuurd. Zat zelfs een Canon lenszakje bij. Ideaal!

Willy van Vuuren beoordeelde op 2018-10-05

Via natuurfotograaf Gerrit van de Velde kreeg ik de link voor een 100 - 400 mm Canon lens. "Omdat jouw foto's meer waard zijn dan een Sigma lens", zei hij. Mijn man was snel overtuigd. En met een Safari naar Zuid-Afrika in het vooruitzicht ging hij meteen de aanbevolen website op. Zondagavond j.l. de lens besteld. Diezelfde avond een mail, dat de lens verzendklaar gemaakt was. In recordtijd had ik de lens in huis. Zo goed als nieuw = daadwerkelijk zo goed als nieuw. Geweldig verzorgd van A - Z. Met leuke attenties en een kort persoonlijk woord. Wat een geweldige service. En het tijdschrift, wat er OOK nog bijzat, heeft hele waardevolle tips om meteen mee aan de slag te gaan.
Ik ben om voor jullie bedrijf. Veel succes voor de toekomst en graag tot een volgende aankoop.
Willy van Vuuren

Eric Krukkert beoordeelde op 2018-10-05

Prima lens, stipte levering. Alles volgens afspraak.

Roelof Nijenhuis beoordeelde op 2018-10-05

camera gekocht Canon 70D, voldoet volledig aan de omschrijving en ik ben er erg blij mee.

Gert beoordeelde op 2018-10-04

Meerdere artikelen besteld, keurig een telefoontje gekregen over een niet voorradig artikel, die toch nog redelijk snel bezorgd werd.
Prima service.

oebele beoordeelde op 2018-10-04

duidelijk contact met de mensen van deze site.
snel antwoord op mails, pakket snel geleverd, zeer goed verpakt.
ook een retour ( product was niet naar mijn wens, maar wel in orde qua omschrijving ed ) gaat super.

sandra zegarra patow beoordeelde op 2018-10-01

snel thuis gelevered, in perfecte staat

Sanne Kreijmborg beoordeelde op 2018-10-01

Vorige week mijn nieuwe Canon 5d mark 4 gehaald in de shop in Gelermalsen, waar ik eerst telefonisch contact had met Helena en zij mij vriendelijk ter woord stond, en al mijn vragen beantwoordde. Toen was het eindelijk zover, in de winkel bood Helena een kop koffie aan en liet mij rustig de camera bekijken. Naast de camera kreeg ik nog 2 fotografie tijdschriften en een super leuk persoonlijk kaartje die ik pas thuis ontdekte, bedankt! Ik raad iedereen Camera Occasion in Geldermalsen aan! Een top zaak met vriendelijke bediening en met een persoonlijke en professionele benadering!

Laura beoordeelde op 2018-10-01

Zeer tevreden met de service in de winkel. We zijn vanuit Amsterdam gekomen en was echt de moeite waard. Meteen een drankje als je binnen komt, goed uitleg en hulp met de producten. Dankjewel Helena voor de hulp en je tijd. We komen zeker terug!

Hans van den Dool beoordeelde op 2018-09-30

Eindelijk was er een goede tweede hands Swarovski telescoop n de aanbieding in Nederland! Natuurlijk bij cameraOccasion. De scoop was van te voren gecheckt en schoongemaakt bij Swarovski zelf, met o.a. een nieuw eyepiece. Ik ben blij!

Henk Overdulve beoordeelde op 2018-09-29

een 170 - 500 mm Sigma lens besteld en een monopod keurig verpakt en op tijd binnen en zag er allemaal netjes uit voor verdere aankopen kom ik hier zeker terug