Geldersestraat 68
4191 BD Geldermalsen
KvK 11020779

Desiree Brouwer-Oostinjen beoordeelde op 2018-02-24

Heel tevreden. Snelle service. Snel reactie op mijn vragen. Ook nadat het product gekocht is. Product was ook in prima staat.

Tosca Gonzalez Graf beoordeelde op 2018-02-23

Erg tevreden, super service en advies, goede prijs/kwaliteit verhouding, erg vriendelijk en vakkundig personeel.

Paul van der Munnik beoordeelde op 2018-02-22

Ik heb s avonds gechat en ben de volgende dag de naar de winkele gegaan. De winkel is zeer overzichtelijk en opgeruimd. We zijn naar tevredenheid geholpen en hebben tenslotte ook onze nieuwe lens gekocht.

Jan de Vries beoordeelde op 2018-02-22

Kundig, goed advies, klantvriendelijk en to the point

Richard Katuin beoordeelde op 2018-02-22

Snel en keurig verpakt en vezonden.

Jack Bloemberg beoordeelde op 2018-02-22

Weer top service

Bo beoordeelde op 2018-02-21

Goede prijs. Rappe levering. Behulpzame support. Lens zag er goed uit maar is nog niet getest.

Rianne beoordeelde op 2018-02-18

Geweldige service gekregen bij het inruilen van mijn eerder gekochte lens. In de winkel kreeg ik de mogelijkheid om de lens zelf uit te testen. Ook kon ik de lens meteen laten kalibreren, top service!

Patrick Scholten beoordeelde op 2018-02-17

Een prachtige canon spiegelreflex opgehaald! De werknemer was een zeer vriendelijke man met passie voor het werk. De winkel staat boordevol met prachtige apparatuur voor een eerlijke prijs! Lenzen zijn fantastisch gekalibreerd.

Jeffrey Jansen beoordeelde op 2018-02-16

Een prachtige canon 24mm opgehaald! De eigenaresse was een zeer vriendelijke vrouw met passie voor haar zaak. De winkel staat boordevol met prachtige apparatuur voor een eerlijke prijs!

AC Wiemer beoordeelde op 2018-02-15

Mooie winkel met deskundig, vriendelijk personeel

Hans van Leen beoordeelde op 2018-02-15

Nikon lens laten kalibreren, bij binnenkomst werd er een koffie of thee aangeboden, personeel klantvriendelijk en deskundig.
Winkel ziet er modern uit met een mooi assortiment 2e hands lenzen en camera's alles A kwaliteit.
Lens die ik heb laten kalibreren is 100% gekalibreerd voor een bedrag wat ik goedkoop vond!
Top winkel kan ik ieder aanbevelen!

Anja Arentzen beoordeelde op 2018-02-14

Ik heb in het verleden vaker bij deze winkel besteld. Altijd excellente producten leveren ze. Hier kun je met een gerust hart kopen. Deze mensen hebben hart voor hun zaak.

Krol beoordeelde op 2018-02-13

Top service en kundige vakmensen! Apparatuur in onberispelijke staat zelf opgehaald. Aanrader!

Bart van Nistelrooij beoordeelde op 2018-02-09

Vandaag in de winkel geweest en heel goed geïnformeerd en geholpen ben voor de sigma 150-500 mm gegaan na goed advies. Mocht ook uitgebreid testen dat was ook prettig. Hele nette winkel en personeel die je graag helpen en hebben er ook veel verstand van. Nu mijn nieuwe lens gaan gebruiken!!

piron paul beoordeelde op 2018-02-09

zelf af gehaald goed ontvangen

Paul Cools beoordeelde op 2018-02-08

Snelle levering, converter zag er prima uit, Goede service!

Alysha van Vuren beoordeelde op 2018-02-08

In januari langs geweest voor een lens: canon 24-70 f/2.8. Na testen in de winkel, thuis besloten het te kopen. Online besteld. Enkele dagen later in de winkel opgehaald. Prima service en uitleg. Heel fijn om te kunnen testen en daar de ruimte voor te krijgen. De lens is super en werkt heerlijk! Prachtig kwaliteit!

Sjoerd Radstaak beoordeelde op 2018-02-07

Uitstekende en snelle service, professioneel geholpen, met zorg verstuurd

Anja Arentzen beoordeelde op 2018-02-07

Het objectief dat ik kocht is als nieuw. Het bereikte mij prima verpakt. Deze mensen hebben hart voor hun zaak en verdienen een pluim.