Geldersestraat 68
4191 BD Geldermalsen
KvK 11020779

Tjibbe van der Hoop beoordeelde op 2018-04-22

Heel tevreden. Goed advies (waarom ophalen als het ook via een koerier kan zonder extra kosten). Na reservering van het product, direct te volgen in track en tracing systeem.

Roelie Steinmann beoordeelde op 2018-04-20

snelle levering en lens in prima staat ontvangen

D beoordeelde op 2018-04-20

op de dag dat ik de bestelling maakte kon ik het product ophalen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Wahid F beoordeelde op 2018-04-19

Ik ben heel erg tevreden over deze winkel en het personeel! Goed product, vriendelijke service, en ik voelde mij zelfs verwend! Omdat ik een leuke tas kreeg met 2 foto magazines en zelfs een handgeschreven kaartje! Super ervaring, ik verkies iets als dit ver boven bijvoorbeeld de Media Markt.

Remco beoordeelde op 2018-04-19

Prima service, gastvrij ontvangst en goed advies bij het doen van de aankoop.

A. de Kruijf beoordeelde op 2018-04-15

Wederom buitengewone service en goed advies tijdens het uitvoeren van de lenscalibratie.

Bart Van den Broeck beoordeelde op 2018-04-12

Snel en correct geleverd met een kleine attentie. Top!!! 👍

Hans beoordeelde op 2018-04-12

Ik ben er geweest voor het reinigen van de sensor van mijn camera. De winkel is goed bereikbaar en ziet er prima uit. De ontvangst was hartelijk en het afgeleverde werk erg goed. De camera sindsdien al weer veel gebruikt en zelfs de kleinste "stipjes" zijn verdwenen.
Ben je op zoek naar een occasion, er staat in de vitrines voldoende occasion materiaal. Bij deze zaak zou ik dat zeker durven kopen.

Niels beoordeelde op 2018-04-11

Heerlijke winkel. De kasten vol met camera artikelen zijn een genot om te zien.
Er staat er ook echt super goed spul tussen. Ik ging kijken vanwege een camera die ik op cameraoccasion.com gezien had, en kwam thuis met deze camera plus een lens waar ik al lang over droomde! Helaas voor de portomone. Of niet eigenlijk, want voor de prijs van één nieuwe lens, had ik nu MIJN droomlens plus een 'nieuwe' body.

Beide tweedehands, beide 1 jaar garantie.

Tot de volgende keer!

Adri Rovers beoordeelde op 2018-04-09

Zeer vriendelijke te woord gestaan, zowel telefonisch als in de winkel.
Zo goed als nieuw betekent hier ook echt zo goed als nieuw.

Gavin Rosenberg beoordeelde op 2018-04-09

Goede deal, snelle levering en In super nette staat afgeleverd!! (Tokina 16-28 2.8)

Arno Mulder beoordeelde op 2018-04-08

Super snelle levering. Heel blij met mijn nieuwe lens.

Chris van der heijden beoordeelde op 2018-04-08

Betrouwbaar en deskundig bedrijf. Levert het bestelde keurig netjes en correct af. Verder een jaar garantie.

A. Rombouts beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering en lens is zoals aangegeven op de site zo goed als nieuw.

Conny Corremans beoordeelde op 2018-04-06

Snelle en vriendelijke service! Aanrader!

Van Hal beoordeelde op 2018-04-06

Heel tevreden, hulpzaam en vriendelijk personeel en een mooie winkel met groot assortiment!

S.C. Cor Vos beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering, uitstekend prijs, prima advies en pretige communicatie.

Karel De Backer beoordeelde op 2018-03-30

Product ok levering ok .Lens gekocht van bijna 1000€ en ik had wel wat uitleg van dit product verwacht

Jos van der Ark beoordeelde op 2018-03-30

Professionele verkoper ,een winkel die overzichtelijk is en je word als een koning behandeld, wat wil je nog meer?
Mijn gekochte occasion camera ziet er uit als nieuw en werkt als nieuw en daarbij nog 1 jaar garantie.
Volgende aankoop zal daar zeker weer plaatsvinden!.
Mvg

Gerard F.H. beoordeelde op 2018-03-29

Prettig ontvangen inclusief een aanbod voor een kop koffie. Diverse vragen gesteld. Uitstekend geholpen met, voor mij, een goed advies mee gekregen. Ik kom hier zeker terug.