Geldersestraat 29
4191 BA Geldermalsen
KvK 11020779

Hiddo Reinstra beoordeelde op 2019-06-25

Goede service. En goede reiniging van de sensor.

Pablo Pichel beoordeelde op 2019-06-24

Absoluut geweldige ervaring. Goede prijzen en het objectief kwam in uitstekende staat binnen! Nog erg bedankt ^

Jolande Van den Berg beoordeelde op 2019-06-22

Ik had een Canon objectief besteld met waardering zo goed als nieuw en dat klopt ook, niets mis mee. Snelle verzending, goed product.

Jordy S beoordeelde op 2019-06-22

Tweedehands body gekocht. Zeer snelle levering, product was goed verpakt en in zeer degelijke staat. Heel tevreden!

Johan de Ruiter beoordeelde op 2019-06-21

Goede voorlichting in winkel. Daarna besteld via internet > snelle levering en scherpe prijs! Top zaak!

Hans Van 't Zelfde beoordeelde op 2019-06-21

Ondanks het feit dat een reservering alleen maar op dezelfde dag kan, wilde men dat toch doen, gezien mijn situatie. Dik compliment. De rust die het personeel en de winkel uitstralen zijn voorbeeld voor menig fotozaak. Het uitproberen kon in alle rust gebeuren waar de hulp van de verkoper even bij benut werd. Het inruilen van apparatuur was geen probleem!! De manier waarop het gebeurde straalt vertrouwen uit, wat ook geldt voor de manier van afleveren. Daar is de winkel een soort (occasion) snoepwinkel voor fotografen.

Rien van de Westerlo beoordeelde op 2019-06-20

Heel tevreden, bijzonder prettig geholpen door de het personeel.

Anupama Kinders beoordeelde op 2019-06-19

Heel tevreden over de manier waarop ze de lens hadden verpakt

C.B Noorland beoordeelde op 2019-06-18

Zeer snelle levering en een goed product.

gerard loeve beoordeelde op 2019-06-14

hele goede lens sigma 70-300mm.
goede uitleg in de winkel ,had mijn canon bij mee, dus gelijk proberen.

Jos Meulman beoordeelde op 2019-06-11

Zoals altijd een goede deal.
Prima crew
Vandaag komt mijn bestelling binnen kan niet wachten.

Thea Jupijn beoordeelde op 2019-06-08

Super service en producten

Geert Homan beoordeelde op 2019-06-07

Zeer vlotte levering. De kwaliteit van de lens was overeenkomstig de aanbieding.

Daniel Hancq beoordeelde op 2019-06-07

Perfect product snel geleverd in prima conditie. Bedankt voor uitstekend service.

Joop Verhoef beoordeelde op 2019-06-06

Zeer goed te woord gestaan bij vragen.
Levering van de gekochte producten snel en goed verpakt.

Thijs Both beoordeelde op 2019-06-05

Goede (online) service, goede staat van bestelde lens en deze was goed en netjes verpakt

Chris van de Weerd beoordeelde op 2019-06-04

GOED GEHOLPEN

Sam van Gerwen beoordeelde op 2019-06-04

De bestelling verliep erg soepel en de afhandeling was sneller dan verwacht. De lens had ik na het weekend al binnen, terwijl ik deze pas halverwege de week verwachtte.

Geert beoordeelde op 2019-06-03

Nette winkel, heldere informatie, aardige behandeling, ruim de mogelijkheid om de camera te testen. Camera bevalt heel goed. Supergoede ervaring!

P vd Bij beoordeelde op 2019-06-02

Fijne winkel met deskundig personeel. Het is een genoegen er te mogen bestellen. Occasions zijn in uitstekende staat.