Geldersestraat 68
4191 BD Geldermalsen
KvK 11020779

Jacques van Meer beoordeelde op 2018-08-19

Goed contact, aandacht voor de klant en bestelling. Snelle service.

Alain Senechal beoordeelde op 2018-08-18

Supervriendelijk en met kennis van zaken. Met veel uitleg en detail over de producten. Verdienen alle lof en vertrouwen. Een superteam. Betreft mijn derde (grote) aankoop in de winkel en steeds met dezelfde professionaliteit.

Theo Tuerlings beoordeelde op 2018-08-17

Zeer goede, prettige service, uitleg, nemen tijd voor de klant,

Mirthe van Drumpt beoordeelde op 2018-08-14

Goede service en vriendelijk personeel.sws

Christine Beijer beoordeelde op 2018-08-14

Prima shop! Heb mijn aangeschafte lens wel retour gestuurd wegens onverwachte priveomstandigheden en wacht nog op retour aankoopbedrag, maar dat komt wel goed!

vof fotostudio kok beoordeelde op 2018-08-09

Scherpe prijs voor Canon camera.
Alle communicatie verlopen zoals je het zou wensen.

henk meijer beoordeelde op 2018-08-09

Ben bij cameraoccasion geweest voor aanschaf van een verrekijker en ben zeer prettig geholpen de kennis van de produkten was duidelijk aanwezig en heeft mij ook goed geholpen bij het maken van de juiste keus.

Gerrit van der Steldt beoordeelde op 2018-08-07

Heeft tijd om een klant te informeren en te woord te staan.
Een verademing.

Carla beoordeelde op 2018-08-04

Uitstekende keuze gedaan. Super snel gekeverd en netjes verpakt.
Zeer zeker een aanrader.

Johan Bostoen beoordeelde op 2018-08-04

Zeer snelle levering en alles zoals ik het had gehoopt want eerlijk gezegd stond ik aanvankelijk sceptisch tegenover een tweedehands camera aankopen via het internet. Ik moest immers vertrouwen op de eerlijkheid van de firma i.v.m. de staat van de camera. Maar ik heb dus niets dan lof.

R.F.M. Visser beoordeelde op 2018-08-02

Er was een onderdeel besteld wat achteraf niet compatibel was met mijn camera.
De levering ging snel en correct en na telefonisch contact met een begrijpende werknemer kon het onderdeel retour gestuurd worden.
Na enkele dagen was het aankoopbedrag weer teruggestort.

Maarten Roest beoordeelde op 2018-07-31

ik heb hier een Nikon 200-500 mm gekocht. ik werd in de zaak heel vriendelijk ontvangen met koffie en deskundig advies. toen ik vroeg naar een voordelige tas kreeg er een gebruikte gratis tas erbij!

Michel beoordeelde op 2018-07-29

Vlotte levering en stevig verpakt

Peter Oosterbaan beoordeelde op 2018-07-28

Vanochtend bijna nieuwe Canon 24-105 L F4 II ingeruild voor de oude 24-105. Prettig en vakkundig geholpen, echte aanrader.

G.J. Moerbeek beoordeelde op 2018-07-27

Kocht een occasion canon 6d mark II body via de webshop maar bestelling ging niet helemaal goed, heel klantvriendelijk geholpen om het op te lossen.
En snel de camera in huis.
Daarna nog een klein probleempje wat ook weer super en snel is opgelost.

Ik kan niet anders zeggen heel klantvriendelijk en zeker een aanrader.

P C de Vos beoordeelde op 2018-07-26

Kwaliteit geleverde lensin orde, prijs ok. Dit was mijn tweede aankoop bij camera occasion en eede goede ervaring !
IK kom nog wel een keer denk ik.

Piet beoordeelde op 2018-07-26

Winkel lijkt op internetveel groter dan in het echt. Ben erg vriendelijk geholpen. Ga in de toekomst zeker nog eens kijken.

GBM de Haan beoordeelde op 2018-07-23

Goede adequate informatie, en snelle levering.

Fred van der Poel beoordeelde op 2018-07-23

Uitstekende service.
Onthaal met koffie.
Zeer vriendelijk en kundig personeel.
Een absolute aanrader.
De winkel heeft een nette en frisse uitstraling.

Hans ten Brink beoordeelde op 2018-07-20

Mijn veren zijn op!