Geldersestraat 29
4191 BA Geldermalsen
KvK 11020779

Hans Steekers beoordeelde op 2019-04-18

Op afspraak 3 lenzen laten calibreren,werd vriendelijk ontvangen en terwijl er aan mijn lenzen gewerkt werd kreeg ik een kopje koffie.Na een half uur waren de lenzen klaar en kan nu nog scherpere foto's maken.Ben heel tevreden op de manier hoe ik geholpen werd.

VG beoordeelde op 2019-04-18

Zeer netjes ontvangen en medewerkers hadden een klantvriendelijke instelling. Camera lag volgens afspraak klaar en de tijd werd genomen om e.e.a. toe te lichten.
Na koop werd alles netjes geseald en ingepakt. Meteen nog wat andere kleine dingen aangeschaft en ook dat verliep naar tevredenheid. Enige verbeterpunt: Lever de camera af met de nieuwste firmware. Had ook de WiFi adapter aangeschaft, maar die vereiste de laatste firmware.
Kortom: tot nu toe tevreden!

NoviView fotografie beoordeelde op 2019-04-18

Super goed en vriendelijk geholpen echt een aanrader!

Elly Elzinga beoordeelde op 2019-04-17

Super snelle levering en de camera is zoals beschreven op de website. Het flitsschoenkapje ontbrak op de camera, en deze wordt zelfs nog toegestuurd!! Kortom: helemaal tevreden!

Esther van Wageningen beoordeelde op 2019-04-14

Snel en kundig geholpen. DIt was de eerste keer dat ik in deze winkel en webshop kwam en het zal zeker niet de laatste keer zijn. Kreeg bij het ophalen van mijn nieuwe lens leuke attenties erbij en nog wat goede tips en tricks. Aanrader!

Johan beoordeelde op 2019-04-13

Uitstekend geholpen in de winkel te Geldermalsen. Daarbij is de prijs/kwaliteit verhouding aantrekkelijk en de 1 jaar garantie gaf voor mij de doorslag!

Freddy rosink beoordeelde op 2019-04-10

Goede service! Ondanks mistverstand mijnerzijds ivm verzenden product! Goed opgelost en kreeg daarbij leuke attentie's.

J.J. Smit beoordeelde op 2019-04-09

Prima afhandeling, zowel in de winkel (afhalen) als op de website!

Helen beoordeelde op 2019-04-09

Inmiddels al enkele keren bij deze winkel geweest, eerst voor aanschaf camera, nu voor de lens.
In eerste instantie enige teleurstelling over de reiniging van de producten (bv de aansluitingen voor kabel/sd kaart etc.), maar bij terugkomst altijd goed geholpen en extra service. Ook voor al mijn vragen over de werking van mijn camera en overige producten word ik goed te woord gestaan!

Jolanda beoordeelde op 2019-04-09

Heel netjes geholpen, top service!

Brinkman beoordeelde op 2019-04-09

Klantvriendelijk, goede kennis over het product, denkt met de klant mee, dringt niet aan om iets te moeten kopen.
Top service!

Oranje beoordeelde op 2019-04-04

Op afspraak de sensor laten schoonmaken. Lekker snel klaar!

Ed van Mil beoordeelde op 2019-04-04

Heel tevreden. Na afspraak sensor van camera gereinigd en 3 lenzen laten kalibreren. Snel afgehandeld. Tijdens wachten genoten van een heerlijke kop koffie en de aanbiedingen in de vitrines bewonderd.

Tom de Bruin beoordeelde op 2019-03-31

Na meerdere malen in de winkel wezen kijken en advies gevraagd heb ik de knoop doorgehakt en een nieuwe lens gekocht.
de canon 100-400MM met extender nu een week in mijn bezit en ben er zeer tevreden over na het goede advies en uitleg van Yasin.
Team Camera-Ocassion hartelijk dank

Remco beoordeelde op 2019-03-31

Voor een occasion lens naar de winkel in Geldermalsen gegaan zodat ik hem eerst kon uitproberen. Werd prima en professioneel geholpen.

Johan Roman beoordeelde op 2019-03-30

Erg tevreden. Artikel gekocht in de winkel, verkoper gaf goed advies en goede service.
En, de koffie is er ook goed.

Boudewijn Kegels beoordeelde op 2019-03-30

Een adapter gekocht voor Canon XL-EF (video). Er netjes verpakt. Goed verzorgd en zeer snel bezorgd. Zonder zorgen dus.

R. van Gelder beoordeelde op 2019-03-28

Goed assortiment, scherp geprijsd, vriendelijke en zeer kundig personeel. Ook lekkere koffie!

Richard Mahulette beoordeelde op 2019-03-28

Goede service & kennis, ze nemen de tijd voor je.

Roos Becker beoordeelde op 2019-03-27

Zeer tevreden over klantvriendelijkheid en verzending. Ben aan de telefoon geholpen door medewerker Yasin. Was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kreeg duidelijke uitleg over de kwaliteit van de door mij gekozen objectief. Zeer snelle levering. Voor 15uur besteld en de volgende dag om 10.30 uur bij mij aan de deur. Top!!!