Draadbaan 31
2352BM Leiderdorp

W van Thiel beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering , deskundig geholpen.

Hanneke Wagemans beoordeelde op 2019-07-04

Duidelijke antwoorden gehad en goede oplossing gegeven
Daarna snelle levering

Herman Janssen beoordeelde op 2019-05-13

Keurig op tijd geleverd in stevige verpakking.

matthijs beoordeelde op 2019-05-05

Heel erg tevreden, in het bijzonder met de telefonische ondersteuning waardoor ik alle functies van de camera nu optimaal kan benutten. Ik kan iedereen aanbevelen hier hun camera te bestellen.

Danny Korstanje beoordeelde op 2019-05-02

Snelle levering, alles compleet en goede service verleend na mailcontact met de klantenservice.

romain van damme beoordeelde op 2019-04-11

Na een probleem met de camera die ik besteld had, is er na een vlot telefonisch gesprek, een ander type camera voorgesteld en bezorgd. Dit is zonder problemen en op een zeer corrrecte manier verlopen.

Jeroen Boesenkool beoordeelde op 2019-03-20

Tevreden en snel

Peter Benoey beoordeelde op 2019-03-08

Prima product!

Edwin Rigolle beoordeelde op 2019-03-07

Heel tevreden topproduct snelle levering

Ger Krottje beoordeelde op 2019-02-12

Prima geleverd!

Guus Hendrix beoordeelde op 2019-01-30

Zeer goede service, als je er niet uitkomt, krijg je een goed telefonisch en begrijpend advies , hij denkt met je mee, ik ben zeer tevreden. Dus voor iedereen een aanrader , snelle levering en zeer goede service .

Evert beoordeelde op 2018-12-03

Na twee mails bood Milo mij aan om de aangeschafte camera kosteloos om te ruilen voor een makkelijkere, duurdere camera. Ik kreeg dit mooie aanbod, zonder erom te vragen. Hij denkt dus echt mee met de klant ! Thanx

W Mostert beoordeelde op 2018-10-09

Prima overzichtelijke website. Snel bezorgd alleen in de doos maar 1 A4-tje als installatie-gids. Kreeg de camera niet goed werkend maar met telefonisch advies van medewerker toch nog goed gekomen. Product voldoet ook aan de verwachting.

PETER van GRINSVEN beoordeelde op 2018-10-02

Goed en snel geleverd ook snelle beantwoording van vragen minpuntje geen CD bij geleverd

Barry Van de Wauwer beoordeelde op 2018-09-19

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Patricia Born beoordeelde op 2018-09-17

Goede service. Ik kreeg de camera niet verbonden met mijn internet en werd gelijk goed te woord gestaan. Er is ook gelijk iemand lang gekomen die het probleem heeft opgelost. Bleek aan mijn telefoon te liggen. Geheel kosteloos en snel.

Tim Calluy beoordeelde op 2018-09-10

Super snelle levering en prima product .
Alvast bedankt.

P Hoksbergen beoordeelde op 2018-08-15

Eerlijk bedrijf. Top !

Monique Boehlee beoordeelde op 2018-07-04

Het lukte me niet om iets te downloaden, geduldig heeft een medewerker alles uitgelegd over de telefoon. Toen ik toch de camera wilde omruilen, is hij deze persoonlijk komen omruilen, omdat ik in de buurt woon. Binnen 1 dag geld teruggestort.
Perfecte service.

Tjerk Peijnenborg beoordeelde op 2018-05-05

Camera goed, werkt snel... Over de app ben ik niet tevreden...