Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Druivenstraat 47
2671SE Naaldwijk
+31643072330

9,0

Willie Hermans beoordeelde op 2018-02-09

Supersnelle reactie op mijn vragen en uitstekend advies en service.

Kees vd Woude beoordeelde op 2018-01-26

Ik ben goed geholpen. Ze doen wat ze zeggen, ze gaan voor kwaliteit en service. Ik wilde eerst alleen een zonnepaneel. Bij montage bleek dit iets lastiger te zijn dan voorzien, vanwege de aanwezige installatie in mijn camper. Ik werd goed geadviseerd over de mogelijkheden. Kortom TOP.

Reactie van Campcomfort:
Dankjewel voor deze reactie