De Heurne 16
7511 GX Enschede
0644181994

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Ruud Scholten beoordeelde op 2019-01-09

Heel tevreden over de zeer snelle levering

E. Dijk beoordeelde op 2019-01-07

Perfecte service. Vragen worden vrijwel meteen e deskundig beantwoord. Snelle levering.

Ronny Sprenkeler beoordeelde op 2019-01-06

Super. Ging 1x iets fout. Werd snel en goed opgelost.

Inja F beoordeelde op 2018-12-30

Na per telefoon vriendelijk en goed geinformeerd te zijn, kon ik mijn makkelijk online een bestelling plaatsen.
Ondanks de feestdagen werd deze snel geleverd.

Marjon Eggink beoordeelde op 2018-12-21

Makkelijk snel duidelijk

Gerard Hollink beoordeelde op 2018-12-13

Prima

Patricia beoordeelde op 2018-12-13

Zeer goede service en spoedig antwoord bij mail

Patrick Liepold beoordeelde op 2018-12-08

Good Service