De Heurne 16

9,0

Sjors Dekkers beoordeelde op 2019-07-21

Snel en goed

maaike westerhout beoordeelde op 2019-07-13

Tevreden, alleen telefonisch slecht bereikbaar.

Herriet De vries beoordeelde op 2019-07-10

Top,snel geleverd

Don Braad beoordeelde op 2019-07-03

Ging snel en goede levering

Don Braad beoordeelde op 2019-06-22

Snelle service en makkelijk te bestellen.

Cobi Jonker beoordeelde op 2019-06-22

Gerrit van't Ende beoordeelde op 2019-06-05

Snelle levering, perfect

Cornelia Golinski beoordeelde op 2019-06-05

Sehr nette Beratung vor Ort und am Telefon. Schnelle Lieferung. Ein tolles freundliches Team. Liebe Grüße Conny

Ingrid Bakkers beoordeelde op 2019-05-11

Even schrik gehad dat mijn bestelling de mist was ingegaan, maar het probleem even melden was voldoende om alles toch nog geregeld te krijgen.

Dag Ingrid,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met ons.
Ik heb het voor je nagekeken en zie dat jou bestelling pas maandag verzonden zal worden.

Ons systeem is afhankelijk van de communicatie vanuit de betaalprovider en bij buitenlandse bestellingen kan dit soms wat langer duren.
Ik zal er een extraatje voor je bijdoen voor het lange wachten.

Excuses voor het ongemak en ik wil je vragen om ons in de toekomst gewoon even op te bellen, dan kunnen we het meteen voor je oplossen!

Fijn weekend,

Remo Nijenhuis

Schröter Ralf beoordeelde op 2019-05-10

Everything went fine. Conversation about delivery status top.

Tine de Koker beoordeelde op 2019-05-09

Bestelling is keurig op tijd afgeleverd.

C.M. van Logtenstein beoordeelde op 2019-05-01

Was een foutje bij de levering. Na telefonisch contact was het prima opgelost. Goede service!

Albert Spin beoordeelde op 2019-04-27

Heel tevreden

Patricia beoordeelde op 2019-04-26

Goede service

T Kleiboer beoordeelde op 2019-04-22

De bestelling was snel in huis

Jacqueline Pluijm beoordeelde op 2019-04-20

Helaas een flesje verkeerd in de verpakking. Dit is door cannatheek naar zeer tevredenheid opgelost. Prima gedaan, mijn hartelijke dank hiervoor!!!

Beste Jaqueline,

Onze excuses voor de vertraging.
Uw flesje blijkt wél het juiste product te bevatten, er zit echter een verkeerde sticker op.

We vinden het wel vervelend dat u lang op antwoord heeft moeten wachten dus uit coulance zullen we u nogmaals uw bestelling doen toekomen.

Joke Aalbers beoordeelde op 2019-04-18

Niks op aan te merken. Alles keurig afgehandeld.

Anneke Temmink beoordeelde op 2019-04-06

Ik ben heel tevreden. Ik heb het product besteld en het werd de volgende dag al geleverd.

Carolina Nijenhuis beoordeelde op 2019-04-04

Het is nog niet binnen hoor...

Beste Carolina,

We vinden het erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen van PostNL. We hebben direct contact opgenomen met PostNL en er zorg voor gedragen dat u vandaag nog de zending mag ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Stefanie Kolcuoglu beoordeelde op 2019-04-01

Gut