De Heurne 16
7511 GX Enschede
0644181994

9,1

Ingrid Bakkers beoordeelde op 2019-05-11

Even schrik gehad dat mijn bestelling de mist was ingegaan, maar het probleem even melden was voldoende om alles toch nog geregeld te krijgen.

Dag Ingrid,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met ons.
Ik heb het voor je nagekeken en zie dat jou bestelling pas maandag verzonden zal worden.

Ons systeem is afhankelijk van de communicatie vanuit de betaalprovider en bij buitenlandse bestellingen kan dit soms wat langer duren.
Ik zal er een extraatje voor je bijdoen voor het lange wachten.

Excuses voor het ongemak en ik wil je vragen om ons in de toekomst gewoon even op te bellen, dan kunnen we het meteen voor je oplossen!

Fijn weekend,

Remo Nijenhuis

Schröter Ralf beoordeelde op 2019-05-10

Everything went fine. Conversation about delivery status top.

Tine de Koker beoordeelde op 2019-05-09

Bestelling is keurig op tijd afgeleverd.

C.M. van Logtenstein beoordeelde op 2019-05-01

Was een foutje bij de levering. Na telefonisch contact was het prima opgelost. Goede service!

Albert Spin beoordeelde op 2019-04-27

Heel tevreden

Patricia beoordeelde op 2019-04-26

Goede service

T Kleiboer beoordeelde op 2019-04-22

De bestelling was snel in huis

Jacqueline Pluijm beoordeelde op 2019-04-20

Helaas een flesje verkeerd in de verpakking. Dit is door cannatheek naar zeer tevredenheid opgelost. Prima gedaan, mijn hartelijke dank hiervoor!!!

Beste Jaqueline,

Onze excuses voor de vertraging.
Uw flesje blijkt wél het juiste product te bevatten, er zit echter een verkeerde sticker op.

We vinden het wel vervelend dat u lang op antwoord heeft moeten wachten dus uit coulance zullen we u nogmaals uw bestelling doen toekomen.

Joke Aalbers beoordeelde op 2019-04-18

Niks op aan te merken. Alles keurig afgehandeld.

Anneke Temmink beoordeelde op 2019-04-06

Ik ben heel tevreden. Ik heb het product besteld en het werd de volgende dag al geleverd.

Carolina Nijenhuis beoordeelde op 2019-04-04

Het is nog niet binnen hoor...

Beste Carolina,

We vinden het erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen van PostNL. We hebben direct contact opgenomen met PostNL en er zorg voor gedragen dat u vandaag nog de zending mag ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Stefanie Kolcuoglu beoordeelde op 2019-04-01

Gut

Cannatheek

Tineke Van der heide beoordeelde op 2019-03-31

Bezorging wel traag donderdag besteld en volgens track en trace wordt het dinsdag pas geleverd

Beste Tineke,

Bedankt voor je reactie.
We begrijpen dat dit vervelend is en hebben onze bezorgdienst erop aangesproken. Ze doen hun uiterste best, maar soms kan het door drukte een werkdag langer duren.
Onze excuses voor het ongemak.

Andrea beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering!

Dank je!

Schalkhaar beoordeelde op 2019-03-13

Perfecte snelle levering. Goede service!

Hallo!

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Dick van Vlaardingen beoordeelde op 2019-03-10

Helaas werd de bestelling niet op de door u aangegeven datum afgeleverd. Wij hopen de maandag alsnog te ontvangen.
mvg Dick van Vlaardingen,

Beste Dick,

We vinden het erg vervelend dat u deze ervaring met onze bezorgdienst heeft gehad.
Helaas kunnen we niet bepalen wat PostNL doet, maar we proberen wel altijd op tijd te verzenden. We hopen dat dit niet af doet aan de tevredenheid over onze producten.

A R beoordeelde op 2019-03-01

Snel en goed

Inge Matitaputty beoordeelde op 2019-02-27

Erg tevreden, zaterdag besteld en dinsdag binnen! Keurig verpakt in een dubbele verpakking.

Patricia Smidt beoordeelde op 2019-02-27

Heel tevreden over de service, snelle levering

Geert Demon beoordeelde op 2019-02-27

Gewoon goed .