Valkenierstraat 221

8,0

Lees
waarom

Amber beoordeelde op 2019-07-08

Heel klant vriendelijk. Goede communicatie. En heel betrouwbaar. Zeker een aanrader.

Stefan beoordeelde op 2019-07-02

Prima en fijne service.
Handelt alles netjes af en denkt zo nodig met je mee.

Danny beoordeelde op 2019-06-18

Goede communicatie, en klantvriendelijk.๐Ÿ‘๐Ÿผ

Ria beoordeelde op 2019-06-17

Een woord perfect, zowel via mail (meteen antwoord) , pakje op tijd aan gekomen .
We gaan zeker binnenkort weer iets leuks bestellen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘.

Arnold beoordeelde op 2019-06-04

Top service en je kon bellen en appen niet veel doen dit..

Mohamed beoordeelde op 2019-06-04

Snelle, vriendelijke klanten service en top producten.

Devin beoordeelde op 2019-06-04

Heel tevreden, ik heb besteld dat ik heb ontvangen en het contact met de verkoper is uitstekend.

Zeker een aanrader!

Loucette beoordeelde op 2019-05-18

Pakketje kwam door omstandigheden later aan. Maar dit werd netjes geïnformeerd en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Raymon beoordeelde op 2019-05-02

Goed mail contact gehad tussen leveringen

Eva beoordeelde op 2019-04-05

Ik ben heel tevreden! Mijn bestelling werd netjes op tijd bezorgd en de kwaliteit was top. Ik had na afloop een vraag over het product, en de klantenservice heeft uitgebreid de moeite genomen om mij verder te helpen, en reageerde snel. Zulke service kom je niet vaak meer tegen bij webshops! Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen.

Anne beoordeelde op 2019-02-07

Uitstekende en persoonlijke service, fijn contact gehad met Stephan!

Carmen beoordeelde op 2019-02-07

Alles goed. Dank je.

Melanie beoordeelde op 2019-02-03

Heel tevreden, best laat op de dag besteld en 1 uur later was mijn bestelling al verzonden. Uitstekend ingepakt! Voor een verzamelaar is niet alleen de inhoud belangerijk maar ook het doos zelf. Bij Captain Hook houden ze daar rekening mee.
Ook een leuke handgeschreven briefje.

Dit was mijn eerst aankoop maar ik ben zeker van plan om hier nog wat meer te gaan bestellen.

Amber beoordeelde op 2019-02-01

Je word hier snel en bijzonder vriendelijk te hulp gestaan. Een product wat ik besteld had kon achteraf nog niet direct geleverd worden. Wel besteld, maar dan kon ik potentieel heel lang gaan wachten zonder duidelijkheid. Ze hebben me meteen geïnformeerd, en zonder enige problemen is het geld wat ik betaald had een dag later weer terug gestort omdat ik dat liever had dan zonder duidelijkheid wachten. Daarnaast word ik verder netjes op de hoogte gehouden van de status van het product zodat ik hem alsnog kan kopen wanneer er wel meer duidelijkheid is. Verder word er met je mee gedacht en word je niet het gevoel gegeven dat je lastig of onredelijk bent. Al in al heel ben ik heel blij met de klantvriendelijkheid hier en raad ik deze webshops zeker aan.

Geert beoordeelde op 2019-01-30

Snelle levering, goed product!

Christian beoordeelde op 2019-01-28

The best customer service , and the best products ! I’m really happy to buy from this store! Love it of course buying again!

Bjorn beoordeelde op 2018-12-29

Heb hier voor de kerst een exclusieve funko pop besteld. Allereerst zoals aangegeven een week moeten wachten, toen de pop aankwam zag ik meteen dat de doos waar de pop in zat kapot was (er zat een grote scheur in het venster). Als verzamelaar was ik natuurlijk teleurgesteld. Ik heb meteen Captain Hook via Whatsapp benaderd, om te vragen voor vervanging. Ik heb vervolgens 2/ 3 weken moeten wachten op mijn vervanger, maar dit was het meer dan waard en de pop is ook keurig afgeleverd. Qua contact een zeer vriendelijke en uitstekend bedrijf, qua producten bij de eerste pop wat minder, maar dit kan uiteraard gebeuren. Zou hier zeker nog wel iets kopen ooit! :)

Ilona beoordeelde op 2018-12-28

Goede service!

Dora beoordeelde op 2018-12-27

Prachtig beeld mogen ontvangen van Cloak and Dagger. Mijn vriend was blij verrast met kerst! Super netjes verpakt zodat er niks mee kon gebeuren. Super ruime keuze op de webshop en snel geleverd dus ik ga zeker vaker bestellen! Aanrader!

Glenn beoordeelde op 2018-12-21

besteld product had een levertijd van 4 tot 8 dagen, toch nog kunnen ontvangen voor kerst (binnen 4 dagen), uitstekend verpakt zodat het product geen schade zou oplopen tijdens transport. Hier ga ik zeker nog bestellen