Valkenierstraat 221

8,0

Lees
waarom

Anne beoordeelde op 2019-02-07

Uitstekende en persoonlijke service, fijn contact gehad met Stephan!

Carmen beoordeelde op 2019-02-07

Alles goed. Dank je.

Melanie beoordeelde op 2019-02-03

Heel tevreden, best laat op de dag besteld en 1 uur later was mijn bestelling al verzonden. Uitstekend ingepakt! Voor een verzamelaar is niet alleen de inhoud belangerijk maar ook het doos zelf. Bij Captain Hook houden ze daar rekening mee.
Ook een leuke handgeschreven briefje.

Dit was mijn eerst aankoop maar ik ben zeker van plan om hier nog wat meer te gaan bestellen.

Amber beoordeelde op 2019-02-01

Je word hier snel en bijzonder vriendelijk te hulp gestaan. Een product wat ik besteld had kon achteraf nog niet direct geleverd worden. Wel besteld, maar dan kon ik potentieel heel lang gaan wachten zonder duidelijkheid. Ze hebben me meteen geïnformeerd, en zonder enige problemen is het geld wat ik betaald had een dag later weer terug gestort omdat ik dat liever had dan zonder duidelijkheid wachten. Daarnaast word ik verder netjes op de hoogte gehouden van de status van het product zodat ik hem alsnog kan kopen wanneer er wel meer duidelijkheid is. Verder word er met je mee gedacht en word je niet het gevoel gegeven dat je lastig of onredelijk bent. Al in al heel ben ik heel blij met de klantvriendelijkheid hier en raad ik deze webshops zeker aan.

Geert beoordeelde op 2019-01-30

Snelle levering, goed product!

Christian beoordeelde op 2019-01-28

The best customer service , and the best products ! I’m really happy to buy from this store! Love it of course buying again!

Bjorn beoordeelde op 2018-12-29

Heb hier voor de kerst een exclusieve funko pop besteld. Allereerst zoals aangegeven een week moeten wachten, toen de pop aankwam zag ik meteen dat de doos waar de pop in zat kapot was (er zat een grote scheur in het venster). Als verzamelaar was ik natuurlijk teleurgesteld. Ik heb meteen Captain Hook via Whatsapp benaderd, om te vragen voor vervanging. Ik heb vervolgens 2/ 3 weken moeten wachten op mijn vervanger, maar dit was het meer dan waard en de pop is ook keurig afgeleverd. Qua contact een zeer vriendelijke en uitstekend bedrijf, qua producten bij de eerste pop wat minder, maar dit kan uiteraard gebeuren. Zou hier zeker nog wel iets kopen ooit! :)

Ilona beoordeelde op 2018-12-28

Goede service!

Dora beoordeelde op 2018-12-27

Prachtig beeld mogen ontvangen van Cloak and Dagger. Mijn vriend was blij verrast met kerst! Super netjes verpakt zodat er niks mee kon gebeuren. Super ruime keuze op de webshop en snel geleverd dus ik ga zeker vaker bestellen! Aanrader!

Glenn beoordeelde op 2018-12-21

besteld product had een levertijd van 4 tot 8 dagen, toch nog kunnen ontvangen voor kerst (binnen 4 dagen), uitstekend verpakt zodat het product geen schade zou oplopen tijdens transport. Hier ga ik zeker nog bestellen

Filip beoordeelde op 2018-12-15

+ Duidelijke communicatie. Degelijke verzending.

- Moeilijk zoeken op de site

Uri beoordeelde op 2018-12-10

Product in goede orde ontvangen.

Aafje beoordeelde op 2018-11-18

Prima

Syreetha beoordeelde op 2018-11-13

Voor de eerste keer besteld bij 'Captain Hook' voor Sailor Moon spullen. De producten beschrijving klopt helemaal. Ook de afmetingen van de producten waren duidelijk aangegeven in de product omschrijving met een foto erbij. Kon hierdoor meteen kijken waar ik mijn bestelling in welke display kast kon zetten.

Verder was de bestelling was keurig in gepakt in een stevige doos met bescherming. Het was ook binnen de tijd binnen gekomen. Met de track & trace kon in mooi in de gatten houden wanneer het pakket kon verwachten waardoor ik al klaar stond om het in ontvangst te nemen.

Hanny Dekker beoordeelde op 2018-11-05

Pokemon poppetjes besteld voor mijn kleindochter. Doordat we niet aan het minimum bestelbedrag zaten gummetjes bijbesteld. Bleek dat de gummetjes pas eind december kwamen en dat alles samen dan werd verzonden. Contact met Stepan: gummetjes mochten vervallen, de volgende dag heeft hij het pakje verzonden en een dag later was het er. Als dat geen service is. Geweldig!
Stephan, nogmaals dank.

Selina beoordeelde op 2018-10-11

pre order bestelling gedaan,release datum was 25 oktober maar op 9 oktober ontvangen,geweldig!

Sandra beoordeelde op 2018-10-10

Leuke items die ik nergens anders kon kopen. Hier wel.

Twan beoordeelde op 2018-10-07

Correct en keurig afgehandeld.

Mervin beoordeelde op 2018-10-05

Super shop. Producten snel geleverd. Heb iemand erg blij gemaakt met dit cadeau!

Paul beoordeelde op 2018-10-05

Snel contact en net zo snel verzonden. Complimenten voor de goede verpakking.