Valkenierstraat 221

8,0

Lees
waarom

Gijs beoordeelde op 2018-09-22

Duidelijk bestellen en heldere communicatie over de verzending. Alles kwam goed verpakt binnen. Bedankt!

Yvette beoordeelde op 2018-09-05

Snelle levering met een klein extraatje, hartstikke leuk

Joe beoordeelde op 2018-08-30

Hele goede service en vriendelijk

Jos beoordeelde op 2018-08-18

Goede communicatie over de levering. Leuk item van the Blues Brothers!

Marjolein beoordeelde op 2018-08-16

Zodra de pre order uitkwam, was hij snel in huis, dus uitstekende levering. En de prijs was goed in verhouding met de kwaliteit

Stephanie beoordeelde op 2018-08-16

Echt een goede service !

John de Beijer beoordeelde op 2018-08-11

Levering van de bestelde Wakure Romanze figuren was perfect verpakt en goed aangekomen. Ben zeker van plan om hier meer te gaan bestellen.
Er zat ook een handgeschreven briefje bij de bestelling van Stephan wat ik zeer attent vond, dat noem ik klantvriendelijkheid. TOP

Edward beoordeelde op 2018-08-06

Heel tevreden. Binnen 2 werkdagen verstuurd en goed verpakt gearriveerd.

Marieke beoordeelde op 2018-08-05

Top service

Benjamin beoordeelde op 2018-07-26

amazed by assortiment, and top service!well 5 deserved star!hard workers!customer is king :)

Joris beoordeelde op 2018-07-25

Ken beoordeelde op 2018-07-23

Vlotte opsturing , zeer goed verpakt , goede mailverkeer ivm verzending ... hier kom ik zeker nog eens langs ... TOP !

Krista beoordeelde op 2018-07-19

Beker besteld die pas in september beschikbaar was...oeps...Na een mailtje meteen in actie en de volgende dag al een nieuwe beker in huis!

Diandra beoordeelde op 2018-07-18

Top service !

Thomas beoordeelde op 2018-07-16

Had een pre order product besteld. Kreeg hier later een bevestigings mail over. Ik kon dit product annuleren omdat ik het niet op tijd binnen zou krijgen. Uitstekende hulp en snelle reactie

Jimmy beoordeelde op 2018-07-14

Heel tevreden, snel geholpen en ook heel snel het product ontvangen.

Arnold beoordeelde op 2018-06-19

Ik had besteld keurig wordt je op de hoogte gehouden pakket wordt goed ingepakt tegen schade..en je kan ze bellen dat is waar ik het meest tevreden mee ben veel andere webwinkels alleen mail.

Denzel beoordeelde op 2018-06-16

Ik had een bellatrix wand en slytherin sjaal gehaald voor me vriendin als verrassing, dus ingepakt en ze was en is er super blij mee, alleen jammer dat de capes er niet zijn

Aaron beoordeelde op 2018-06-01

Very nicely packaged in a huge padded box. It would have been good if you had sent an update about delivery time since there was a 1-week delay. Most online retailers let you know if it will take more than a couple of days. Its not a major complaint, just a suggestion for improving your customer service.

Dirk beoordeelde op 2018-05-18

Ik ben heel tevreden over de service, vragen werden netjes en zorgvuldig beantwoord en er werd zelfs proactief meegedacht door te waarschuwen toen mijn zoontje een pre-order artikel met lange levertijd had uitgezocht.