Valkenierstraat 221

8,0

Lees
waarom

Thomas beoordeelde op 2018-07-16

Had een pre order product besteld. Kreeg hier later een bevestigings mail over. Ik kon dit product annuleren omdat ik het niet op tijd binnen zou krijgen. Uitstekende hulp en snelle reactie

Jimmy beoordeelde op 2018-07-14

Heel tevreden, snel geholpen en ook heel snel het product ontvangen.

Arnold beoordeelde op 2018-06-19

Ik had besteld keurig wordt je op de hoogte gehouden pakket wordt goed ingepakt tegen schade..en je kan ze bellen dat is waar ik het meest tevreden mee ben veel andere webwinkels alleen mail.

Denzel beoordeelde op 2018-06-16

Ik had een bellatrix wand en slytherin sjaal gehaald voor me vriendin als verrassing, dus ingepakt en ze was en is er super blij mee, alleen jammer dat de capes er niet zijn

Aaron beoordeelde op 2018-06-01

Very nicely packaged in a huge padded box. It would have been good if you had sent an update about delivery time since there was a 1-week delay. Most online retailers let you know if it will take more than a couple of days. Its not a major complaint, just a suggestion for improving your customer service.

Dirk beoordeelde op 2018-05-18

Ik ben heel tevreden over de service, vragen werden netjes en zorgvuldig beantwoord en er werd zelfs proactief meegedacht door te waarschuwen toen mijn zoontje een pre-order artikel met lange levertijd had uitgezocht.

Miranda beoordeelde op 2018-05-15

Geweldige webshop met veel keuze aan producten. De klantenservice is fantastisch; zijn er voor de klant en geven supersnel reactie! Product is netjes te volgen na verzenden, wordt snel geleverd en binnen termijn dat vermeld wordt. Ook is het product goed verpakt.
Normaal gesproken betaal ik altijd achteraf bij webshops die ik niet ken, nu de gok genomen vanwege de Lumos charm 3 die hier het voordeligst te krijgen is, maar ook door de vele positieve reviews. En het was het waard, deze shop is zeker te vertrouwen :-)
Dus alle Potter-fans, sla je slag!!

Fenna beoordeelde op 2018-05-15

Goede persoonlijke service!

Nynke beoordeelde op 2018-05-14

Super service!

Michael beoordeelde op 2018-04-11

Heel tevreden, goede opvolging!

Noémi Tomaszynski beoordeelde op 2018-04-02

Lianne beoordeelde op 2018-03-24

Snelle service en zeer klantvriendelijk

Ronald van der Veen beoordeelde op 2018-03-12

Heel tevreden. Meerdere producten besteld en netjes in een doos aangeleverd zonder beschadeging. Incl een gratis kleinigheidje erbij.

Myrthe beoordeelde op 2018-03-03

Ik ben zeer tevreden normaal duurt het langer en deze keer was mijn bestelling er al na 2 dagen.

Jos beoordeelde op 2018-02-23

Snelle bezorging, goede communicatie en uitstekend product!

Klaas beoordeelde op 2018-02-14

alles precies zoals geadverteerd op tijd geleverd.

Danny beoordeelde op 2018-02-09

Geweldige ervaring bij deze shop gehad: met een paar simpele klikken besteld en betaald en al heel snel werden de spullen thuis bij me afgeleverd. Deze winkel is echt een aanrader en ik heb hem bij mijn favorieten gezet, want ik ga hier vaker bestellen.

Sao beoordeelde op 2017-12-26

Bestelling was goed verpakt, fijne communicatie en bezorging op tijd voor de kerst!

Robert beoordeelde op 2017-12-24

Bestelling dreigde vertraging op te lopen, maar door inzet van de medewerker toch nog op tijd in huis. Blije dochter tijdens de feestdagen!

Patrick beoordeelde op 2017-12-20

goede communnicatie en snelle levering