Valkenierstraat 221

waarom

Aafje beoordeelde op 2018-11-18

Prima

Syreetha beoordeelde op 2018-11-13

Voor de eerste keer besteld bij 'Captain Hook' voor Sailor Moon spullen. De producten beschrijving klopt helemaal. Ook de afmetingen van de producten waren duidelijk aangegeven in de product omschrijving met een foto erbij. Kon hierdoor meteen kijken waar ik mijn bestelling in welke display kast kon zetten.

Verder was de bestelling was keurig in gepakt in een stevige doos met bescherming. Het was ook binnen de tijd binnen gekomen. Met de track & trace kon in mooi in de gatten houden wanneer het pakket kon verwachten waardoor ik al klaar stond om het in ontvangst te nemen.

Hanny Dekker beoordeelde op 2018-11-05

Pokemon poppetjes besteld voor mijn kleindochter. Doordat we niet aan het minimum bestelbedrag zaten gummetjes bijbesteld. Bleek dat de gummetjes pas eind december kwamen en dat alles samen dan werd verzonden. Contact met Stepan: gummetjes mochten vervallen, de volgende dag heeft hij het pakje verzonden en een dag later was het er. Als dat geen service is. Geweldig!
Stephan, nogmaals dank.

Selina beoordeelde op 2018-10-11

pre order bestelling gedaan,release datum was 25 oktober maar op 9 oktober ontvangen,geweldig!

Sandra beoordeelde op 2018-10-10

Leuke items die ik nergens anders kon kopen. Hier wel.

Twan beoordeelde op 2018-10-07

Correct en keurig afgehandeld.

Mervin beoordeelde op 2018-10-05

Super shop. Producten snel geleverd. Heb iemand erg blij gemaakt met dit cadeau!

Paul beoordeelde op 2018-10-05

Snel contact en net zo snel verzonden. Complimenten voor de goede verpakking.

Richard beoordeelde op 2018-10-04

Betrouwbare winkel, snelle en correcte levering

Rene Meijer beoordeelde op 2018-10-04

Top service, leuke en veelal unieke merchandise. Ik zal zeker weer bestellen.

Erwin beoordeelde op 2018-10-02

Top!

Carmen beoordeelde op 2018-09-26

Erg goed verpakt, snelle levering, goed te volgen met de track en trace code en vooral een mooi assortiment. Ik bestel zeker weer.

Harriette beoordeelde op 2018-09-26

Ik ben zeer tevreden. Snelle reactie en snelle levering.

Gijs beoordeelde op 2018-09-22

Duidelijk bestellen en heldere communicatie over de verzending. Alles kwam goed verpakt binnen. Bedankt!

Yvette beoordeelde op 2018-09-05

Snelle levering met een klein extraatje, hartstikke leuk

Joe beoordeelde op 2018-08-30

Hele goede service en vriendelijk

Jos beoordeelde op 2018-08-18

Goede communicatie over de levering. Leuk item van the Blues Brothers!

Marjolein beoordeelde op 2018-08-16

Zodra de pre order uitkwam, was hij snel in huis, dus uitstekende levering. En de prijs was goed in verhouding met de kwaliteit

Stephanie beoordeelde op 2018-08-16

Echt een goede service !

John de Beijer beoordeelde op 2018-08-11

Levering van de bestelde Wakure Romanze figuren was perfect verpakt en goed aangekomen. Ben zeker van plan om hier meer te gaan bestellen.
Er zat ook een handgeschreven briefje bij de bestelling van Stephan wat ik zeer attent vond, dat noem ik klantvriendelijkheid. TOP