Valkenierstraat 221

8,0

Lees
waarom

Mara beoordeelde op 2019-09-09

Ze hebben een groot assortiment. Artikelen die bij andere winkels een week op twee op zich laten wachten omdat ze niet op voorraad zijn, waren hier de volgende dag in huis. Prima prijzen ook.

Michael beoordeelde op 2019-09-04

Product is snel verzonden en goed verpakt. En dat voor een scherpe prijs.

D. beoordeelde op 2019-08-29

Product na 3 dagen geleverd. Product ziet er beter uit dan verwacht.

Philippe beoordeelde op 2019-08-27

heel goede opvolging en communicatie!

Kevin beoordeelde op 2019-08-26

Goede service!

Puck beoordeelde op 2019-08-24

Helemaal top, alles was duidelijk over de bestelling en kwam perfect binnen!

Louis beoordeelde op 2019-08-23

De levertijd was uitstekend en ik zocht iets specifieks en dat kon ik alleen in deze webwinkel in Nederland kopen.

Monique beoordeelde op 2019-08-21

Alles goed gegaan. Bedankt weer.

Indy beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering, na een berichtje te hebben verstuurd naar de eigenaar van de winkel. Snel antwoord

Margret beoordeelde op 2019-08-17

Heel tevreden. Ik kan deze winkel iedereen aanraden.

Kai beoordeelde op 2019-08-16

Heel tevreden, ziet er erg mooi uit! Zeker een goede website! ;)

Hafida beoordeelde op 2019-08-14

Goede service en verkoper is klantvriendelijk. een aanrader!

Henk beoordeelde op 2019-08-13

Keurig verzorgt netjes verzonden

Pim beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering,

Amber beoordeelde op 2019-07-08

Heel klant vriendelijk. Goede communicatie. En heel betrouwbaar. Zeker een aanrader.

Stefan beoordeelde op 2019-07-02

Prima en fijne service.
Handelt alles netjes af en denkt zo nodig met je mee.

Danny beoordeelde op 2019-06-18

Goede communicatie, en klantvriendelijk.๐Ÿ‘๐Ÿผ

Ria beoordeelde op 2019-06-17

Een woord perfect, zowel via mail (meteen antwoord) , pakje op tijd aan gekomen .
We gaan zeker binnenkort weer iets leuks bestellen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘.

Arnold beoordeelde op 2019-06-04

Top service en je kon bellen en appen niet veel doen dit..

Mohamed beoordeelde op 2019-06-04

Snelle, vriendelijke klanten service en top producten.