Raadwijk 4

Mystery shopper

Lees
waarom

Christine beoordeelde op 2018-06-03

Enorm vriendelijk en behulpzaam team. Betrouwbaar en bestel hier ondertussen vaak. Erg blij ik deze website heb gevonden! Ze weten waarover ze praten en je krijgt na een mail direct antwoord of advies! Een aanrader!

Duy beoordeelde op 2018-05-25

De selftan die ik heb gekocht is die van St. Moriz Ik ben zeer maar dan ook zeer tevreden met het resultaat! Mn lichaam en gezicht getant, heb instant resultaat gezien. Aangebracht met een mitt, geen vlekken, niet oranje en heel mooi egaal bronzed! Heerlijk, ziet er echt prachtig uit ben super blij! Bedankt captaintan, voor de snelle levering. The best!

Doreen beoordeelde op 2018-05-16

Er gingen wat dingen mis met mijn bestelling, maar Kirsten heeft dit zeer goed opgelost! Vervolgens het product binnen één werkdag binnen. Top!

Manouk van den Hurk beoordeelde op 2018-04-25

Ik had perongeluk iets dubbel besteld en het werd netjes opgelost! Top service! Mij zien jullie vaker terug op de site.

Melissa Karetsas beoordeelde op 2018-04-15

Snelle service en altijd even vriendelijk

Rebecca Dunn beoordeelde op 2018-04-13

Excellent service fast delivery. Great brands and good to receive a free tan mitt. I will be using this site again soon!

Kelly beoordeelde op 2018-04-12

Uitstekend goede service!! Heb al regelmatig besteld bij Captain Tan. Gisterenavond na 21 nog mijn bestelling geplaatst en werd vanmiddag al geleverd in België. Dit maakt me enorm blij. 1 keer heb ik een uitgelopen flesje ontvangen zonder dopje dat heb ik dan meteen gemeld en ik kreeg direct reactie terug en heb voor mijn volgende aankoop toen een kortingscode gekregen. Ik ga blijven bestellen bij Captain Tan!

Lotte L beoordeelde op 2018-04-10

Top service! Toen bij aankomst bleek dat mijn producten gelekt waren, kreeg ik direct een telefoontje dat er nieuwe producten onderweg waren. Uiteraard op de kosten van Captain Tan. Zeer tevreden.

Aline Hoet beoordeelde op 2018-02-13

Mijn pakket is snel toegekomen, ik ben zeer tevreden!

Sandra beoordeelde op 2018-01-19

Snel, vriendelijk en goed advies via de mail ontvangen.
Super snelle afhandeling bestelprocedure; volgende dag in huis.
Fijne producten.
Top!

Charlotte beoordeelde op 2017-11-29

Het product is echt de volgende dag in huis, mits je natuurlijk in het weekend besteld. Daarnaast heb ik een keer meegemaakt dat een product al wel was besteld maar toch niet voorradig was. Ik heb het aankoopbedrag terug gekregen + gratis het product wat ik voorheen had besteld. Goede service!

Jessy Cataldi beoordeelde op 2017-11-12

❤️

Letizia Pisa beoordeelde op 2017-11-02

Good

Melissa Stevenson beoordeelde op 2017-10-31

Fast and great

Naomi beoordeelde op 2017-07-31

Super service. Ik had een product besteld en geprobeerd en voldeed niet aan de verwachtingen. Uiteindelijk contact gehad en toen een bedrag als tegoed gekregen ! Wauw super service dit krijg je niet bij veel webshops. Zeker een aanrader ik bestel hier vaker !!

Eva beoordeelde op 2017-07-31

Snel in huis!

Karolina beoordeelde op 2017-07-24

I had a great experience at CapitainTan. From choosing the products till having then delivered at home - simple and fast!
I really like the website and the idea. I had no previous understating of tanning products and it was really clear for me to choose the best one for me. Top!

Jolanda beoordeelde op 2017-07-07

Prima product heb namelijk vitilgio het dekt de vlelken niet helemaal maar..Ze vallen nu minder op de vitilgio vlekken .

Esmée Weeber beoordeelde op 2017-06-23

Erg fijne lotion die goed smeerbaar is en bijna geurloos!
Makkelijk aan te brengen met de tanninghandschoen.
De meeste lotions vindt ik niet donker genoeg maar de St Moriz Dark is super mooi bruin.
Echte aanrader en helemaal voor dit bedrag!

Maureen Malone beoordeelde op 2017-06-05

Bestelling 's avonds geplaatst, diezelfde avond bevestiging dat pakje verstuurd was. De volgende dag reeds geleverd!