Raadwijk 4

Mystery shopper

Lees
waarom

Paula beoordeelde op 2018-08-06

Super snelle levering. Fijn product. Zeker aan te bevelen.

Natasja beoordeelde op 2018-08-05

Al veel ervaring met zelfbruiners, maar voor de eerste keer besteld. Een foam en milt en een bronzer. Direct de volgende dag geleverd. De producten die ik besteld zijn boven verwachting mooi en in dd doos vond ik nog 2 leuke minis om uit te proberen..een masker en een andere tanner. Zooo leuk en klantvriendelijk..dat blijft me natuurlijk bij en de volgende fles wordt zeker weer hier besteld

Mika beoordeelde op 2018-08-03

Super blij. Om advies gevraagd en zo snel mogelijk antwoord gehad. Ook nog eens een perfect advies. Ben erg blij met deze site.

Hetty beoordeelde op 2018-07-30

Goede snelle service product wat niet geleverd werd de volgende dag al gelijk bezorgd. Prima product ook, zeer tevreden!

T. beoordeelde op 2018-07-27

Mijn bestelde zelfbruiner fles had (in de doos) wat gelekt. Mail over gestuurd en binnen 15 minuten een reactie met zeer nette oplossing, ik kreeg een nieuwe toegestuurd. De bevestiging van deze nieuwe 'bestelling' binnen 15 minuten ontvangen. Zeer goede service en fijn dat mijn mail zo in behandeling wordt genomen.

Kitty beoordeelde op 2018-07-24

Super goede service en direct contact op eventuele vragen!! Zo zou iedere webwinkel moeten zijn.. dankjewel Milan en kirsten

Hadassa beoordeelde op 2018-07-21

Omdat ik door de zon een rode teint heb, is de captain tan een perfecte oplossing voor mij zodat ik er ook NATUURLIJK zonnengebruind uitzie! Een mooie service die ik iedereen zou aanbevelen!!!

Daantje van Veen beoordeelde op 2018-07-12

WAUW... Als groentje bij een drogisterij st.moriz dark mouse voor het eerst gekocht ik word wel bruin maar het duurt wel lang en eerst verbrand ik altijd.
Ik wil niet meer bakken in de zon, verbranden, daarna elke keer een beetje bruiner worden, ik wil op een verantwoorde manier bruin worden dus mijn avontuur begon...
Op internet info gezocht en kwam ik captain Tan tegen en ben meteen gaan rond snuffelen, was brutaal en heb wat vragen gesteld omdat ik eigenlijk zeer weinig wist over deze manier van tannen. en wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb, wat een lieve, ervaren en behulpzame mensen zijn dit, die echt hun vak verstaan en je helpen waar ze maar kunnen. voor het eerst een bestelling geplaatst via de site st.moriz 5 in 1dark Mouse , st.moriz Primer en de st.moriz enhanger, onder het mom van als je het doet moet je het goed doen...bestelling kwam de volgende dag binnen maar de gratis mitt zat er niet bij, gebeld met captain tan en zeer vriendelijk te woord gestaan, info gekregen en... een hele goede mitt gekregen, ipv de gratis mitt van st.moriz ( die overigens ook zeer goed is) en een geweldig handig cadeau erbij.
Conclusie....CAPTAIN TAN IS EEN UITMUNTENDE TAN SHOP MET GEWELDIG GOEDE MEDEWERKERS ik ga niet meer in de zon bakken om een kleurtje te krijgen..IK ga naar CAPTAIN TAN

Michelle beoordeelde op 2018-07-06

Fantastische service en snelle levering! Ook ben ik zeer tevreden over het ontvangen product, de st tropez express bronzing mousse

Christine beoordeelde op 2018-06-03

Enorm vriendelijk en behulpzaam team. Betrouwbaar en bestel hier ondertussen vaak. Erg blij ik deze website heb gevonden! Ze weten waarover ze praten en je krijgt na een mail direct antwoord of advies! Een aanrader!

Duy beoordeelde op 2018-05-25

De selftan die ik heb gekocht is die van St. Moriz Ik ben zeer maar dan ook zeer tevreden met het resultaat! Mn lichaam en gezicht getant, heb instant resultaat gezien. Aangebracht met een mitt, geen vlekken, niet oranje en heel mooi egaal bronzed! Heerlijk, ziet er echt prachtig uit ben super blij! Bedankt captaintan, voor de snelle levering. The best!

Doreen beoordeelde op 2018-05-16

Er gingen wat dingen mis met mijn bestelling, maar Kirsten heeft dit zeer goed opgelost! Vervolgens het product binnen één werkdag binnen. Top!

Manouk van den Hurk beoordeelde op 2018-04-25

Ik had perongeluk iets dubbel besteld en het werd netjes opgelost! Top service! Mij zien jullie vaker terug op de site.

Melissa Karetsas beoordeelde op 2018-04-15

Snelle service en altijd even vriendelijk

Rebecca Dunn beoordeelde op 2018-04-13

Excellent service fast delivery. Great brands and good to receive a free tan mitt. I will be using this site again soon!

Kelly beoordeelde op 2018-04-12

Uitstekend goede service!! Heb al regelmatig besteld bij Captain Tan. Gisterenavond na 21 nog mijn bestelling geplaatst en werd vanmiddag al geleverd in België. Dit maakt me enorm blij. 1 keer heb ik een uitgelopen flesje ontvangen zonder dopje dat heb ik dan meteen gemeld en ik kreeg direct reactie terug en heb voor mijn volgende aankoop toen een kortingscode gekregen. Ik ga blijven bestellen bij Captain Tan!

Lotte L beoordeelde op 2018-04-10

Top service! Toen bij aankomst bleek dat mijn producten gelekt waren, kreeg ik direct een telefoontje dat er nieuwe producten onderweg waren. Uiteraard op de kosten van Captain Tan. Zeer tevreden.

Aline Hoet beoordeelde op 2018-02-13

Mijn pakket is snel toegekomen, ik ben zeer tevreden!

Sandra beoordeelde op 2018-01-19

Snel, vriendelijk en goed advies via de mail ontvangen.
Super snelle afhandeling bestelprocedure; volgende dag in huis.
Fijne producten.
Top!

Charlotte beoordeelde op 2017-11-29

Het product is echt de volgende dag in huis, mits je natuurlijk in het weekend besteld. Daarnaast heb ik een keer meegemaakt dat een product al wel was besteld maar toch niet voorradig was. Ik heb het aankoopbedrag terug gekregen + gratis het product wat ik voorheen had besteld. Goede service!