Raadwijk 4

Mystery shopper

Lees
waarom

Naomi beoordeelde op 2017-07-31

Super service. Ik had een product besteld en geprobeerd en voldeed niet aan de verwachtingen. Uiteindelijk contact gehad en toen een bedrag als tegoed gekregen ! Wauw super service dit krijg je niet bij veel webshops. Zeker een aanrader ik bestel hier vaker !!

Eva beoordeelde op 2017-07-31

Snel in huis!

Karolina beoordeelde op 2017-07-24

I had a great experience at CapitainTan. From choosing the products till having then delivered at home - simple and fast!
I really like the website and the idea. I had no previous understating of tanning products and it was really clear for me to choose the best one for me. Top!

Jolanda beoordeelde op 2017-07-07

Prima product heb namelijk vitilgio het dekt de vlelken niet helemaal maar..Ze vallen nu minder op de vitilgio vlekken .

Esmée Weeber beoordeelde op 2017-06-23

Erg fijne lotion die goed smeerbaar is en bijna geurloos!
Makkelijk aan te brengen met de tanninghandschoen.
De meeste lotions vindt ik niet donker genoeg maar de St Moriz Dark is super mooi bruin.
Echte aanrader en helemaal voor dit bedrag!

Maureen Malone beoordeelde op 2017-06-05

Bestelling 's avonds geplaatst, diezelfde avond bevestiging dat pakje verstuurd was. De volgende dag reeds geleverd!

Marloes Swinkels beoordeelde op 2017-05-23

Snel geleverd, fijne tan

Lisa beoordeelde op 2017-05-03

Heel erg tevreden. Snelle verzending, nu 2x besteld en beide keren de volgende dag ontvangen. Buitenlandse producten die moeilijk in Nederland te krijgen zijn, zijn hier gemakkelijk te bestellen. En dat voor een normale prijs

Michèle Thissen beoordeelde op 2017-05-02

Topservice! Heel vriendelijke en voornamelijk snelle opvolging. Ik bestel zeker opnieuw.

Jasmine beoordeelde op 2017-05-01

Dit was voor mij een eerste bestelling bij Captain Tan. Ik woon zelf in Spanje en ook daar kwamen de producten snel en correct aan. Absoluut een aanrader.

Eefje beoordeelde op 2017-03-31

St Moriz Medium ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Maureen beoordeelde op 2017-03-20

Super ๐Ÿ‘๐Ÿป service en goede producten.

Talitha beoordeelde op 2017-03-06

Een van de beste webshops die ik ken of waar ik ooit wat gekocht heb!
Super service en snelle levering.
Daarnaast ook altijd alles netjes verpakt en producten van goede kwaliteit.

Suzanne beoordeelde op 2017-03-02

Heel tevreden, de producten waren goed ingepakt en kwam de volgende dag al binnen.

Marloes van Bergen beoordeelde op 2017-02-13

christel cooreman beoordeelde op 2017-02-09

geen opmerkingen. Alles vlot verlopen. Blij met het product.

Kimberley Janissen beoordeelde op 2017-02-07

Super snelle levering en het product zelf ook van super kwaliteit! Plakt niet en word mooi natuurlijk bruin.

Paula Woudstra beoordeelde op 2017-02-07

Fijne olie en je wordt er heel mooi bruin van met een natuurlijke uitstraling. Ik gebruik het wel samen met een dagcrème, Ik heb een hele droge huid, zonder crème voelt het wat trekkerig aan.

Lorena Tukker beoordeelde op 2017-02-03

Fantastisch. Zondag besteld en maandag al binnen!

Kelly beoordeelde op 2017-02-01

Geweldige webshop! Snelle levering en goede service!