Wegtersweg 5-15
7556 BP Hengelo

2015

Roy beoordeelde op 2015-05-17

Na telefonische overleg over wat mijn wensen waren is er op vrijdag (15-05-2015) een actieve sub ingebouwd voor net dat beetje extra beleving wat je mist in de kia rio.
En het is echt boven verwachting goed geluid geworden en dat is dan nog maar het geluid wat aangestuurd word door de originele radio terwijl de actieve sub veel meer aan kan.
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat er zal gaan gebeuren als ik er een 2 din radio in laat zetten.
Oftewel word vervolgd.
Over de kennis/service en bereidheid om je altijd te woord te staan als je vragen hebt kan ik alleen maar positief over zijn.
Ga zo door!! Je hebt in mij er in ieder geval een nieuwe vaste klant bij!!

Eser Oztas beoordeelde op 2014-08-28

Geweldige service, goede kwaliteit producten, netjes ingebouwd

ina vos bulten beoordeelde op 2014-07-25

zeer betrouwbaar goede service en klantvriendelijk

Ron ten Dam beoordeelde op 2014-06-22

Bestelde artikelen worden snel geleverd, ook de service welke word geboden is zeer goed. met vragen kun je altijd terecht bij deze shop en zij helpen dan zo goed mogelijk.

2014