Antoni van Leeuwenhoekweg 38-B8
2408AN Alphen aan den Rijn

Google Plus/Places - 8,6

Dhr Daaf Veer beoordeelde op 2019-01-12

Prima bedrijf, goede service.

Mevr Gerinda van der Weijden beoordeelde op 2019-01-11

Dhr Stephan Verboom beoordeelde op 2019-01-09

Dhr Arjan van Oostenbrugge beoordeelde op 2019-01-07

Dhr Aat van Wijngaarden beoordeelde op 2018-09-03

Dhr Ali Elyahyaui beoordeelde op 2018-09-03

Dhr Abdennour FAZAZI beoordeelde op 2018-08-31

Zeer tevreden

Mevr Tessa Westdijk-van der Linden beoordeelde op 2018-08-28

Snelle reactie, denkt mee en erg vriendelijk

Dhr Jan-Weert Lont beoordeelde op 2018-08-27

Dhr Arnold Doelare beoordeelde op 2018-08-25

Supervriendelijke kerel Sezen!

Dhr Erwin Rasterhoff beoordeelde op 2018-08-25

Dhr Richard Rensen beoordeelde op 2018-08-22

Goede service. Wanneer ik weer een dakkoffer nodig heb zal ik dit zeker weer bij Car Travel Shop doen.

Mevr Liana Hoornweg beoordeelde op 2018-08-22

Dhr Damian Fusiara beoordeelde op 2018-08-22

Dhr T Vonk beoordeelde op 2018-08-20

Goed materiaal, mooie nieuwe dakkoffer. Goede service.

Leurs beoordeelde op 2018-08-14

5 sterren ervaring - gemakkelijk online boeken van een leen dakkoffer en thule dakdragers - We kregen gedegen (deels nieuw) materiaal mee, montage assistentie was prettig, wij hebben goed advies gekregen. Wij zullen niet twijfelen weer van cartravelshop gebruik te maken in de toekomst.

Dhr Arjan Raatgever beoordeelde op 2018-08-13

Dhr werner vos beoordeelde op 2018-08-12

Prima geregeld. Dakrails en koffer worden keurig op je dak gemonteerd en bij terugkomst weer eraf gehaald. We kregen een gratis upgrade van maatje S naar L omdat S niet beschikbaar was. Ook de borg werd weer snel terug betaald.

Dhr Jorik Koppert beoordeelde op 2018-08-08

Dhr B Kamst beoordeelde op 2018-08-02

Buitengewoon goed,relax en vakkundig geholpen door Sezen van cartravel shop in Alphen a/d Rijn.