Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Roselaar 20
4701BC Roosendaal

2016

Wietske beoordeelde op 2016-11-16

Super mooie tas! Na verloop van een aantal maanden ging hij rafelen en ging het stiksel stuk. Dit was niet de kwaliteit die Carelli wilde leveren. Ik heb een nieuwe ras gekregen. Super service.

Lilian Biber beoordeelde op 2016-08-05

Super service, zeer snelle levering. Duidelijke papieren voor als je wilt retourneren. Heel mooie tas.

Petra van de Ven beoordeelde op 2016-07-23

Prima, goede klantenservice en snelle levering!

G.W.M. Verheijen beoordeelde op 2016-07-22

Zeer tevreden. Snelle levering .

Marjan Haan beoordeelde op 2016-07-22

Had een kortingscode, maar die werkte niet...
Een koeienprint handtas besteld, was alleen heel donkerbruin zonder "koeievlekken"...jammer!

Jennifer Lapar beoordeelde op 2016-07-19

Geen bijzonderheden

Anouk beoordeelde op 2016-07-17

Erg tevreden! Bestelling kwam direct de volgende dag aan.

Mariska Nieuwenhuizen beoordeelde op 2016-07-17

Zoals op de afbeelding en als in het echt klopt het helemaal wat ik in gedachten had met qua leder en alles keurig afgewerkt.

D Wijnings beoordeelde op 2016-07-09

Het blijft lastig om online een produkt te kopen. Ik twijfelde met de kleur en de grootte van de tas.
Tip: voordat je retourneert, even bellen met Carelli Italia om vragen te stellen en/of twijfels te bespreken.
Ik heb goed advies gekregen, waardoor ik mijn keuze kon maken en de tas niet hoefde te retourneren.

Gineke Vogelzang beoordeelde op 2016-07-05

er zat geen ruilbon bij dus kon niet ruilen.slechte zaak.

Reactie van Carelli Italia:
Beste mevrouw Vogelzang,
U kunt bij ons altijd uw bestelling ruilen of retourneren als u dat wenst, sorry als wij dit niet helder aan u hebben doorgegeven. Kunt u aangeven tegen welke andere tas u zou willen ruilen? Dan zorgen wij dat dit zo snel mogelijk in orde komt

Johan Appeltants beoordeelde op 2016-07-02

Snel en correct

Smit beoordeelde op 2016-06-30

Na een keer aangeboden te worden hebben ze het pakket niet bij de buren afgeleverd maar in Diemen . Voor Ijburg is dit ver weg. Hier kom ik nooit. Niet heel praktisch dus.

Reactie van Carelli Italia:
Beste mevrouw Smit,
Als u dat wenst kunnen we het pakket nog een keer voor bezorging bij u aanbieden. Als u aangeeft wanneer u deze week thuis bent dan laten we het pakket in die tijdsperiode bij u thuis bezorgen.

Alindia beoordeelde op 2016-06-26

prima

A van Otten-Nengerman beoordeelde op 2016-06-25

Prachtige,soepele leren tas. Binnen twee dagen thuis en nu al veelvuldig in gebruik.

Amber Klappe beoordeelde op 2016-06-16

Zeer snelle levering en een super mooie tas!

Mirjam Verhoeven beoordeelde op 2016-06-12

lenie tilman beoordeelde op 2016-06-09

HEEL ERG MOOI

D. Velthuis beoordeelde op 2016-06-05

mooie tas, snelle levering!

Freda Crucq beoordeelde op 2016-06-02

Snelle levering, goede en prettige communicatie! Mooie tas

Wilma Melkert beoordeelde op 2016-06-02

Prachtige tas, snelle levering.