Anskarstraat 13

Frans Marijnissen beoordeelde op 2018-08-19

Snel geleverd.
Nog niet gebruikt.

Daniel Holleman beoordeelde op 2018-08-19

Makkelijk bestellen en niet duur.

Inge Mulders beoordeelde op 2018-08-01

Zeer tevreden over levering. Cartridges waren zeer netjes verpakt en op tijd geleverd. Precies conform hetgeen werd omschreven. Ik heb geen contact gehad met de klantenservice, dus kan daar geen oordeel over geven. De mails en website zijn helder en duidelijk.

K.m.e. Vendelmans beoordeelde op 2018-07-31

nvt

Willem Rottger beoordeelde op 2018-07-31

Snel in huis en met 3 extra cartr. omdat ik de kortings code was vergeten. Met de mededeling dat ik de code kon gebruiken bij mijn volhende bestelling.

A.H.T. Dias beoordeelde op 2018-07-25

positief

Henk Moet beoordeelde op 2018-07-24

Snelle levering, goed verpakt. Wist niet dat het een Second life product is. Maar geen problemen hiermee.

L.A. Korff beoordeelde op 2018-07-17

Snel geleverd.

Math Weerens beoordeelde op 2018-07-05

Top, snel, goed

Kristof Hermans beoordeelde op 2018-06-25

1 van de cartridges werd niet door de printer geaccepteerd (chipcode) maar na een mailtje ontving ik enkele dagen later een vervangexemplaar in de bus zonder bijkomende kosten. Top!

Wim Halters beoordeelde op 2018-06-05

prima

J.J.W. MEUWISSEN beoordeelde op 2018-06-02

Die is goed

Ronnie Oeyen beoordeelde op 2018-05-31

Zeer correct

Patricia Noordergraaf beoordeelde op 2018-05-26

snelle reactie, levering, service is goed

Nikita beoordeelde op 2018-05-22

Top, inkt besteld, vrij laat, maar toch de dag erna in huis! En werkt prima in de printer!