Anskarstraat 13
0343712085

8,8

The Feedback Company 44 8,7

Willem Flanderhijn beoordeelde op 2019-04-19

Goede en snelle levering. Kwalitiet produkt moet ik nog beoordelen.

Rob Vries beoordeelde op 2019-04-16

Ik kreeg de bestelling snel geleverd, binnen 1 week.
Dank daarvoor.
Met vr.gr.

Anton Van de Laar beoordeelde op 2019-04-16

een duidelijke webshop, gemakkelijk te bestellen en een vlotte levering.

Jan Nuijen beoordeelde op 2019-04-13

I Kok beoordeelde op 2019-04-04

Perfecte en goede service. Snelle levering, top.

G Lacet beoordeelde op 2019-04-02

betaalt moet de cartrids nog ontvangen

Ad Burgers beoordeelde op 2019-03-19

Snelheid van levering prima kwaliteit uitstekend .

Ger Litjens beoordeelde op 2019-03-18

snelle en correcte levering

Frans Kooij beoordeelde op 2019-03-17

Snel goed en prijstechnisch een topper. Meerdere keren al zo ervaren.

Luc Cleemput beoordeelde op 2019-03-17

Goed contact. Problemen om te betalen met Mastercard. Verzendkosten terugbetaald. Maar heb toch verschillende keren moeten mailen om alles in orde te brengen. Promotie korting correct uitgevoerd

P. Verhoog beoordeelde op 2019-03-16

snelle levering

Jan Ringnalda beoordeelde op 2019-03-16

Lage prijs snelle levering. Bij sets, alle vier kleuren als pakket, kan men een kleur wisselen waardoor je geen ophoping hebt van een bepaalde kleur die weinig gebruikt of een kleur die juist veel gebruikt wordt.. SUPER.

Gerrit Katuin beoordeelde op 2019-03-10

vlotte levering,goed verpakt

Ellie Haarhuis beoordeelde op 2019-03-09

Prima

Emilia Lopes Correia beoordeelde op 2019-03-07

Besteld en ontvangen, geen poespas

Fred Mink beoordeelde op 2019-03-02

Heb de cartridges nog niet gebruikt, maar zoals tot op heden de service is, is die uitstekend. Hoop, dat de cartridges ook uitstekend zullen zijn.

J Knol beoordeelde op 2019-02-27

goed is goed

Boerenbond Ulestraten beoordeelde op 2019-02-26

Is erg onduidelijk dat het geen originele cartridge is

J Cleutjens beoordeelde op 2019-02-19

goed

Paul Bokern beoordeelde op 2019-02-14

Bij bestelling geen enkele indicatie omtrent bezorgmoment. (Track en tracé). Word ook niet bij buren aangeboden. Bestelling is naar een verzamelpunt gebracht in het centrum van de stad, waar het afgehaald kon worden tegen de geldende parkeertarieven.
Echt heel slecht.