Anskarstraat 13
3962DL Wijk bij duurdstede
0343712085

9,0

B Weel beoordeelde op 2019-06-18

Snelle en goede service ,lever een goed product ,en zijn zeer tevreden
Ga zo door

Enid Tomkinson beoordeelde op 2019-06-08

Ik ontving de cartridges één dag na mijn bestelling.

Ivo Nuyens beoordeelde op 2019-05-25

Ik vind het fijn dat je zelf de kleuren van een inktpatronen set kan samenstellen.

Tommy Cats beoordeelde op 2019-05-24

Prima service en kwaliteit en prima levertijd.

Bert beoordeelde op 2019-05-20

De onlangs aangeschafte chipresetter van Canon 570/571 cartridges werkt goed voor 5 van de 6 cartridges. Voor PGBK 570 werkt de chipresetter echter niet.
Dus dan maar een originele Canon PGBK 570 cartridge aanschaffen.
Voor de rest ben ik tevreden over dit product.

Gré Sterren beoordeelde op 2019-05-14

vlotte levering

S Spijkerman beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering en toen bleek dat er 1 cartridge niet goed was, is er kosteloos een andere gestuurd.

Ann Peers beoordeelde op 2019-05-07

snel, efficiënt!!!...en de goedkoopste

Gerard Knoben beoordeelde op 2019-05-06

Samenstelling van cartridgepakket kan geheel naar de wens van de klant worden aangepast. Snelle levering

Robert Wintgens beoordeelde op 2019-05-04

Snelle en verzorgde levering aan zeer interessante prijzen

Nijhof beoordeelde op 2019-05-02

Problemen met weachtwoord, waardoor vertraging bij bestelling.

R. Ruiter beoordeelde op 2019-04-26

snelle levering, lage prijs prima kwaliteit

José Gevaert beoordeelde op 2019-04-19

Hij kwam leveren en vond het niet nodig te bellen - en onze bel werkt wel degelijk goed - maar we stonden langs de voorkant in de keuken en zagen hem afkomen.
En wat deed hij, bonken op de voordeur.
Ik heb hem er attent op gedaan maar hij verstond mij niet.
En al die berichten en teksten die ik kreeg om de verzending op te volgen waren in een zeer bedenkelijke vertaling

Willem Flanderhijn beoordeelde op 2019-04-19

Goede en snelle levering. Kwalitiet produkt moet ik nog beoordelen.

Rob Vries beoordeelde op 2019-04-16

Ik kreeg de bestelling snel geleverd, binnen 1 week.
Dank daarvoor.
Met vr.gr.

Anton Van de Laar beoordeelde op 2019-04-16

een duidelijke webshop, gemakkelijk te bestellen en een vlotte levering.

Jan Nuijen beoordeelde op 2019-04-13

I Kok beoordeelde op 2019-04-04

Perfecte en goede service. Snelle levering, top.

G Lacet beoordeelde op 2019-04-02

betaalt moet de cartrids nog ontvangen

Ad Burgers beoordeelde op 2019-03-19

Snelheid van levering prima kwaliteit uitstekend .