de Keeg 7
9076CJ St.-Annaparochie

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

7,5

ron kik beoordeelde op 2018-05-21

zo goed koop had ik de tepro bbq nog niet gevonden

Thijs Willemen beoordeelde op 2018-05-21

Ontbreekt aan snelle en goede communicatie.

Jolanda Suttorp beoordeelde op 2018-05-17

Ondanks dat er op de website vermeld stond dat het bestelde artikel op voorraad was, heb ik er 6 weken op moeten wachten. Dit vond ik erg jammer, had in de eerste paar weken ook het gevoel dat ik belazerd werd. Op een gegeven ogenblik werd ik via de mail op de hoogte gehouden en uiteindelijk is het bestelde, onaangekondigd, bezorgd. Een aangename verrassing. De website was dus misleidend. Artikel verder prima.

Sami Turki beoordeelde op 2018-04-04

Très très bon service