de Keeg 7
9076CJ St.-Annaparochie

6,0

onno beoordeelde op 2018-07-28

Artikelen die aangeduid staan als "op voorraad" zijn helemaal niet op voorraad. De dag dat de bestelling geleverd zou worden kreeg ik een mail dat de producten niet leverbaar waren. Aangegeven dat ik dan wilde annuleren en nu krijg ik geen enkele reactie meer! Website is uit de lucht en heb al 5 mails gestuurd! GEEN ZAKEN MEE DOEN!

tim beoordeelde op 2018-07-05

Heb al 3 mails gestuurd voor een retour aan te melden, krijg gewoon geen antwoord.

H.Goedhart beoordeelde op 2018-06-12

BBQ besteld, helaas werd de gewenste levertijd niet gehaald.... echter wel netjes bericht hierover gekregen met een nieuwe verwachte levertijd incl. de optie om de bestelling te annuleren en het overgemaakte bedrag terug te krijgen. Er voor gekozen om de bestelling toch door te laten lopen en uiteindelijk de BBQ incl. afdekzeil goed op tijd ontvangen. Per mail op de hoogte gehouden en ook door de bezorger goed geïnformeerd over de verwachte aankomsttijd. Eind goed al goed....

ron kik beoordeelde op 2018-05-21

zo goed koop had ik de tepro bbq nog niet gevonden

Thijs Willemen beoordeelde op 2018-05-21

Ontbreekt aan snelle en goede communicatie.

Jolanda Suttorp beoordeelde op 2018-05-17

Ondanks dat er op de website vermeld stond dat het bestelde artikel op voorraad was, heb ik er 6 weken op moeten wachten. Dit vond ik erg jammer, had in de eerste paar weken ook het gevoel dat ik belazerd werd. Op een gegeven ogenblik werd ik via de mail op de hoogte gehouden en uiteindelijk is het bestelde, onaangekondigd, bezorgd. Een aangename verrassing. De website was dus misleidend. Artikel verder prima.

Sami Turki beoordeelde op 2018-04-04

Très très bon service