Wierbalg 2308
1788VE Julianadorp

2013

Kathinka beoordeelde op 2013-08-05

Eigenlijk zeg ik altijd, alleen maar 10-en dat kan niet, er is altijd wel iets mis, maar ik kan niet anders dan alles met een 10 beoordelen. Het is gewoon erg prettig als je zo snel en duidelijk te woord wordt gestaan, via de e-mail een heel gesprek kunt volgen en blijkbaar zelfs producten kunt bestellen die niet op de site te zien zijn! Direct besteld bij de leverancier en daarna direct doorverzonden naar mij, super! Ga zo door:-) Evt. ook de andere producten van Aqua Coolkeeper op de site zetten, zoals de bandana, maar wat mij betreft verder echt geen verbeterpunten.

jeanette hondentrimster beoordeelde op 2013-05-18

Bettie beoordeelde op 2012-08-22

Ik ben over z`n geheel zeer tevreden.

kim beoordeelde op 2012-03-20

supersnelle service en erg goed contact!

Gerda beoordeelde op 2012-03-07

Hele goede service. Snelle reactie op mail en snelle afhandeling van klacht.

Ellen beoordeelde op 2011-12-17

* Zeer snelle levering!
* Snelle en vriendelijke reactie op vragen via de mail!

Helen beoordeelde op 2011-08-17

Prima communicatie, jammer dat het bestelde niet voldoende op voorraad was, maar een andere optie werd voorgesteld en door mij geaccepteerd. Beter vermelden van de voorraad online. Item staat nu ook nog als direct uit voorraad leverbaar, maar deze is dus niet meer te leveren.

John beoordeelde op 2011-07-29

Top bedrijf.
Keurig en super snel onze klacht afgehandeld.

Frans beoordeelde op 2011-07-28

Maarten beoordeelde op 2011-07-27

In gebruiksaanwijzing van Cat flap uitleggen hoe je het ding kan instellen dat alles gelockt zit... Er staat alleen dat standen 7-9 in Extended modes gereserveerd zijn, maar nergens staat wat je er mee kan.

Karin beoordeelde op 2011-07-27

Uitstekende service en niet te duur

Carlo beoordeelde op 2011-07-27

2011