Staringwende 15
2182 PK Hillegom
KvK 61910392

. . beoordeelde op 2019-04-16

Gijs Van mechelen beoordeelde op 2019-04-09

Besteld en binnen twee werkdagen geleverd. Door me meisje en dochter in elkaar gezet. Al met al top

Roos Wolda beoordeelde op 2019-04-09

J.H. Van der Kleij beoordeelde op 2019-03-14

Prima correcte leveribg

Frank Smit beoordeelde op 2019-03-11

Shanna Naborgh beoordeelde op 2019-03-04

Snelle verzending en snel reactie bij een vraag! Ik ben zeer tevreden en de katten blij!

Ellen van Bijsterveld beoordeelde op 2019-02-27

Snelle en correcte levering! Alles was keurig en stevig verpakt. Ik ga zeker terugkomen bij Catsclusive en beveel dit bedrijf aan.

Emiel Tuijtel beoordeelde op 2019-02-26

Jocelyn Berdowski beoordeelde op 2019-02-25

frieda rogiers beoordeelde op 2019-02-21

alles zoals het zou moeten ik ben zeer tevreden

Lonneke Tas beoordeelde op 2019-02-20

Snel bezorgd!

Sylvia Brand beoordeelde op 2019-02-19

Jana Holtfreter beoordeelde op 2019-02-19

Paul Verhorst beoordeelde op 2019-02-07

Cis Barski beoordeelde op 2019-02-04

Marjan Buis beoordeelde op 2019-02-04

Prima geregeld. Zending heel vlot binnen. Helemaal tevreden!

ANOUK SEGERS beoordeelde op 2019-02-04

Supertof!!! Tito is in zijn nopjes... 🐱🐈🐱