Staringwende 15

Jana Holtfreter beoordeelde op 2019-02-19

Paul Verhorst beoordeelde op 2019-02-07

Cis Barski beoordeelde op 2019-02-04

Marjan Buis beoordeelde op 2019-02-04

Prima geregeld. Zending heel vlot binnen. Helemaal tevreden!

ANOUK SEGERS beoordeelde op 2019-02-04

Supertof!!! Tito is in zijn nopjes... ๐Ÿฑ๐Ÿˆ๐Ÿฑ

Anita Hellemons beoordeelde op 2019-01-28

Netjes verpakt, op tijd geleverd.

Kyra Hortulanus beoordeelde op 2019-01-25

Ik had een verkeerd item besteld, eigen schuld, maar de service was uitstekend. Het nieuwe item werd bijna direct toegestuurd nog bijna voordat het oude terug was gestuurd naar Catsclusive. Sylvia Slobbe heeft zelfs nog een poging gedaan om het verkeerd bestelde item tegen te houden. Helaas kwam ik er zelf te laat achter dat ik verkeerd besteld had ...maar desondanks zeer fijn contact gehad en een geweldig snelle service. Zeker aan te bevelen!!

Sonja Goed beoordeelde op 2019-01-23

Ik had snel (en leuk) contact, Er werd met me mee gedacht en gezocht over/naar wat ik nodig had voor mijn katten. Ik heb in goed vertrouwen de bestelling geplaatst en dat bleek terecht. Mooie kwaliteit, precies zoals ik me had voorgesteld. Ik zou zeker weer bij Catsclusive bestellen als ik weer iets nodig heb!

Margreet Van Marissing beoordeelde op 2019-01-22

C.J. Straaijer beoordeelde op 2019-01-19

Overzichtelijke website, eenvoudig te bestellen en snelle levering.

Mb De slegte beoordeelde op 2019-01-16

Veronique Verween beoordeelde op 2019-01-16

Snelle correcte levering.

josephine vanloffelt beoordeelde op 2019-01-16

Zeer snelle levering en onze Quty is zot van zijn veertjes ๐Ÿ˜ป

Julienne De Deken beoordeelde op 2019-01-15

Zeer snelle levering. Door mijn fout was er wel een probleempje, maar dat is zeer snel opgelost. De antwoorden op mijn mails waren heel vriendelijk opgesteld.

Nikki Vande Voorde beoordeelde op 2019-01-09

Levering top, goederen top buiten een klein beetje beschadiging binnen in onze bestelde krabton.
Maar zeker een aanrader kwestie van goede aanbiedingen en goede levering!

Edwin Duller beoordeelde op 2019-01-03

Mooi produkt,snelle levering TOP!

Harma Meulenbelt beoordeelde op 2018-12-21

Super klimpaal, ze maken er goed gebruik van!! Blij met deze aankoop ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป

Karine Lenaers beoordeelde op 2018-12-20

Heb er voor de eerste keer iets besteld was super snel geleverd en alles was in orde.