Staringwende 15
2182 PK Hillegom
KvK 61910392

Angela Oppermann beoordeelde op 2019-06-07

Binnen enkele dagen had ik het mandje in huis. Het is van prima kwaliteit en erg mooi! Bedankt.

E. Lisse beoordeelde op 2019-06-04

frank boeve beoordeelde op 2019-06-04

Paula Van de voorde beoordeelde op 2019-06-04

Op tijd bezorgd, mooi materiaal alleen de letters op de krabpaal zijn niet mooi

Sandra Van Doninck beoordeelde op 2019-06-03

Dorien Leensen beoordeelde op 2019-05-14

Wendy Klop beoordeelde op 2019-05-13

Leander Demets beoordeelde op 2019-05-01

Nelleke Postma beoordeelde op 2019-05-01

Helemaal tevreden met mijn aankoop. En snelle levering!

. . beoordeelde op 2019-04-16

Gijs Van mechelen beoordeelde op 2019-04-09

Besteld en binnen twee werkdagen geleverd. Door me meisje en dochter in elkaar gezet. Al met al top

Roos Wolda beoordeelde op 2019-04-09

J.H. Van der Kleij beoordeelde op 2019-03-14

Prima correcte leveribg

Frank Smit beoordeelde op 2019-03-11

Shanna Naborgh beoordeelde op 2019-03-04

Snelle verzending en snel reactie bij een vraag! Ik ben zeer tevreden en de katten blij!

Ellen van Bijsterveld beoordeelde op 2019-02-27

Snelle en correcte levering! Alles was keurig en stevig verpakt. Ik ga zeker terugkomen bij Catsclusive en beveel dit bedrijf aan.

Emiel Tuijtel beoordeelde op 2019-02-26