Prisma 55

Great products, fast delivery

Ijen Decuypere beoordeelde op 2019-07-19

Stefan Blokland beoordeelde op 2019-07-19

Hugo Claes beoordeelde op 2019-07-19

Ik ben verwittigd wanneer mijn bestelling ging toekomen(uur en dag)wat heel geruststellend en handig is,alles klopte als een bus.Mijn bestelling plaatsen was ook heel makkelijk .Het product zelf was ook exact als beschreven stond.Ik ben dus honderd procent tevreden, beter kan niet en Ik kijk er naar uit om mijn volgende bestelling te plaatsen.

John Stuiver beoordeelde op 2019-07-19

Goede foto's die goed laten zien wat het product is. Overzichtelijke webshop. Klantvriendelijk via de telefoon. De verzendtijd is niet helemaal anno 2019, maar misschien kan dat ook niet anders met reenactment spullen. Maar het is wel een puntje waarom ik de totaal beoordeling op "goed" hou.

Gaetan Denooz beoordeelde op 2019-07-19

Sami Lahdenranta beoordeelde op 2019-07-19

Very satisfied.

MICHELE BONNEFOY beoordeelde op 2019-07-19

Tout est parfait, produit répondant à exactement à attente. Réponses très rapides

Olivier Zegwaard beoordeelde op 2019-07-19

Duidelijk, direct reactie bij vragen en snel geleverd.

Federico Amico beoordeelde op 2019-07-19

Jesper Prehn beoordeelde op 2019-07-19

Selda Maria Dias Soares beoordeelde op 2019-07-19

Séverin Morel beoordeelde op 2019-07-19

Hans Peter Norloeff beoordeelde op 2019-07-18

Aurore Velex beoordeelde op 2019-07-18

Couteau de cou très bien travaillé , livraison rapide

Daniel van den Hazel beoordeelde op 2019-07-18

Heel tevreden,
Tenue besteld was te grood
Trug gestuurd.
En ze hebben de goede maat terug gestuurd.
Heel tevreden.
Kom zeker trug

Camilla Cosentino beoordeelde op 2019-07-18

Daniel Turner beoordeelde op 2019-07-18

Matthias Maier beoordeelde op 2019-07-18

chris voornhout beoordeelde op 2019-07-18

snelle levering en goede kwaliteit spullen