Prisma 55
3364DJ Sliedrecht

9,1

Larissa Jigarova beoordeelde op 2019-09-19

Very very quickly and god!

Maria Lucarello beoordeelde op 2019-09-19

Ottimo prodotto 👍

M. Westera beoordeelde op 2019-09-19

verzenden liet iets langer op zich wachten als gehoopt maar verder prima voor elkaar.

Jules DEFAUX beoordeelde op 2019-09-18

Elisa Grasselli beoordeelde op 2019-09-17

Yriana Eragon beoordeelde op 2019-09-17

giuseppe cassano beoordeelde op 2019-09-17

Prodotti conformi e di ottima manifattura completamente soddisfatto dei miei acquisti

Ellis Pike beoordeelde op 2019-09-16

Really good communication, I was pleased with the way you kept me informed of when the items I was looking for were back in stock. A great range of Viking and Saxon reproduction artefacts, and from my experience, so far, of excellent quality. Thanks.

Ander Ugarte beoordeelde op 2019-09-16

Christian Ließmann beoordeelde op 2019-09-16

Jeroen Toele beoordeelde op 2019-09-16

Veronique Mercier beoordeelde op 2019-09-16

Juste parfait

Emile Apol beoordeelde op 2019-09-16

m Wapstra beoordeelde op 2019-09-16

Snelle levering,goede kwaliteit.alles zoals beschreven.

Edoardo Santesso beoordeelde op 2019-09-16

Armando Caprio beoordeelde op 2019-09-16