Ridderzwam 167
7324CG Apeldoorn
055 843 21 59

Bol.com 5 8,8

PHM John beoordeelde op 2018-12-09

Afzuigkap gekocht met mogelijkheid tot recirculatie. Tevens koolstoffilter er bij aangeschaft. Na vertraging bij vervoerder (ivm feestdagen problemen met leveringen waarmaken) afzuigkap ontvangen. Geen koolstoffilters bij de afzuigkap. Na bellen toehoren gekregen dat ze de filters al in de afzuigkap hadden geplaatst. Super service. De kap ik een plaatje in de keuken.

Margriet Schellekens beoordeelde op 2018-12-09

Een fantastische service we hadden door een wonder de kookplaat niet meer nodig en retourneerden hem. Binnen een week na aankomst hadden we ons geld al weer op de bank. Mocht onze kookplaat definitief stuk gaan in de toekomst weet ik waar mijn nieuw koop.

Richard Boekhoff beoordeelde op 2018-12-08

Simone Verweij beoordeelde op 2018-12-08

We hadden een mooie zwart glazen afzuigkap gekocht maar de voorste glasplaat zat scheef er was een scharnier verbogen. Gebeld en heel netjes geholpen. We hebben gewoon een nieuwe gekregen was geen probleemšŸ‘. Echt onwijs goeie service!

Groet Simone Verweij

Rob Ewald beoordeelde op 2018-12-06

Top prijzen en snelle levering

Martine Suerink beoordeelde op 2018-12-06

Mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord en ik kon de bestelling laten komen wanneer het mij uitkwam. Besteld in de aanbieding en vier weken later geleverd. Prima service en een hele mooie aanbieding!

A Slob beoordeelde op 2018-12-04

Heerlijk hoe snel t eten warm wordt

wil sturkenboom beoordeelde op 2018-12-02

door foute aansluiting kreeg ik ,ter vervanging ,eenzelfde inductiekookplaat van 50% , nog eens voor de helft, dus voor 25%!!

M. Cevik beoordeelde op 2018-11-29

Jelle Cremer beoordeelde op 2018-11-28

Rinus van de Goor beoordeelde op 2018-11-28

I. beoordeelde op 2018-11-27

Tot op dit moment zeer tevreden. Afzuigkap is snel geleverd, ziet er ook goed uit, maar is helaas toch net te groot. Goed geholpen in het proces van retourneren.

José van der Velden beoordeelde op 2018-11-25

Fred T. Vos beoordeelde op 2018-11-25

Marius Meier beoordeelde op 2018-11-25

Ton De Groot beoordeelde op 2018-11-24

Jan Jansen beoordeelde op 2018-11-23

R Vos beoordeelde op 2018-11-23

Cherrie beoordeelde op 2018-11-20

Een krachtige afzuigkap. Het regelt zelf als het te hard of te zacht staat. En het aller belangrijkste: geen vieze luchtjes meer in huis! Super blij mee!

Anton Spoelman beoordeelde op 2018-11-09

Snelle levering, s'middags besteld en de volgende dag al in huis!
Het is een supermooie afzuigkap, maakt weinig lawaai en zuigt goed af.
Ook de installatie instructie's zijn duidelijk.