Proosdijweg 23
6714AK Ede Gld

vakantie ganger uit Bovenkarspel beoordeelde op 2017-12-31

afgelopen zomer kwamen wij "per toeval"terecht bij Henny,wat een warme persoonlijkheid !
wij werden zeer vriendelijk ontvangen en ik ging met een paar mooie stenen naar huis.
ik heb een ontzettend mooie Amethist geode gezien, wow wat een pracht ......
maar helaas buiten mijn budget,wie weet volgende zomer !

Juressa beoordeelde op 2017-09-07

Vorige week voor het eerst geweest,wat een liefdevolle omarming!
De sfeer is relaxte,
Goede service.
En de stenen.. in 1 woord geweldig!

Dankuwel!

Mvg,

J. Ipsen

Anke Portenge beoordeelde op 2017-03-28

Vandaag een bezoek gebracht aan centrum Delphi. Als je binnenkomt stap je een enorme positieve sfeer in en dit wordt versterkt door de sympathieke eigenaar Henny van Zoest. Tussen al die magisch mooie edelstenen is het fijn toeven. En daarnaast heeft het gesprek dat ik met Henny had me erg goed gedaan.
Ik keerde huiswaarts met enkele mooie stenen en een warm hart.
Tot een volgende keer, Henny!
Groetjes Anke

Petra beoordeelde op 2016-09-03

Goede ervaringen

danielle beoordeelde op 2016-04-16

Ik wil delphi bedanken voor het fijne, gastvrije gevoel waarmee ik vanmiddag werd ontvangen. Ik kreeg rustig de tijd alle stenen te mogen bekijken en voelen. De keuze is gevallen op een stromatoliet en tijgeroog hanger. Ik ben er heel blij mee! Delphi is zeker een aanrader.

Charlie beoordeelde op 2016-01-27

Uitstekende service, kon zelfs de stenen komen bekijken in Huissen (dichterbij). En de stenen zijn prachtig. Een tijdje terug een grote labradoriet gekocht en nu een fluoriet, superkwaliteit. Echt waar voor je geld.

Gijs Voerknecht beoordeelde op 2015-09-03

Mijn bestelling werd per e-mail keurig bevestigd, evenals de verzending ervan. Mijn edelstenen armband was keurig verpakt en nog van informatie over de steensoort voorzien. Kortom: een aanrader.

Strikker beoordeelde op 2015-06-30

Ik heb 5 rozenkwarts hartjes gekocht. Snelle levering en prachtige hartjes. Ook werd duidelijk aangegeven waar de stenen vandaan kwamen. Dankuwel centrum Delphi voor de mooie hartjes!

2015