Van Nelleweg 1

Trustpilot 8 8,5

J V horssen beoordeelde op 2018-08-02

Top snelle levering.super

de Vries beoordeelde op 2018-01-23

Prima verpakt en snel geleverd tegen een goede prijs.

A Boone beoordeelde op 2018-01-20

SDHC card besteld op maandag 19/01. Donderdag 18/01 nog niet bezorgd. Gebeld en keurig te woord gestaan. Werd verzocht nog een dag te wachten omdat ook zij afhankelijk zijn van de snelheid van POST nl. Vrijdag 19/01 is de card in de bus bezorgd, dus geen probleem.
Een card voor een schappelijke prijs.

bij voorkeur anoniem beoordeelde op 2018-01-18

snel geleverd, kabel doet wat ie moet doen

Jan de Vos beoordeelde op 2018-01-12

Michaël de Groot beoordeelde op 2018-01-09

Het product is erg snel geleverd (zelfs ondanks dat de kleur waarin ik had besteld even niet op voorrad was). Prima service!

Cees Gribnau beoordeelde op 2018-01-08

als je iets besteld wat op voorraad is is het de volgende dag al in huis! kunnen ze iets niet leveren dan word de aanschafprijs in goed overleg gecrediteerd. kortom top service!

Mijndert Prins beoordeelde op 2018-01-08

Omar Aal beoordeelde op 2017-12-21

Erik Baarda beoordeelde op 2017-12-18

Sven Jansen beoordeelde op 2017-12-17

hennie doreleijers beoordeelde op 2017-12-16

levering correct en op tijd

Menno Prinz beoordeelde op 2017-12-14