Van Nelleweg 1
3044BC Rotterdam
010-7620708

hennie doreleijers beoordeelde op 2017-12-16

levering correct en op tijd

Mitchell Bakker beoordeelde op 2017-12-04

Helaas een iets mindere ervaring met de aankoop van een artikel. Artikel werd snel geleverd maar het bleek een ander artikel te zijn dan die ik nodig had.
Artikel retour gestuurd en geld terug gekregen. Daarom een goede beoordeling door de afhandeling.
Hopen dat het de volgende keer wel goed gaat! Maar snap wel dat een foutje menselijk is...

Jan Copier beoordeelde op 2017-11-20

Nog geen T&T CODE beschikbaar, verder alles ok

Martijn Cox beoordeelde op 2017-11-19

Niet duur, en snelle levering

Pieter de Vries beoordeelde op 2017-11-19

Als ik een artikel terug stuur en er wordt mij beloofd dat ik dan een reactie van hun krijg, dan verwacht ik dat dit ook gebeurd en dat het niet op de lange baan geschoven wordt, ik wacht op teruggave van mijn betaling

Dit is alsnog goed afgehandeld, kwam doordat het op een verkeerde plek lag. na deze beoordeling is alles direct naar tevredenheid opgelost.

sjoerd dijkstra beoordeelde op 2017-11-17

heel tevreden

Dirk Eigenbrood beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering klasse

Hein van Steenis beoordeelde op 2017-11-13

vlot en goedkoop

Amanda Kuijf beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering en werkt perfect

Yuri Kasdorp beoordeelde op 2017-11-10

mooi verpakt op tijd gekregen.

Remiszewski Slawomir beoordeelde op 2017-11-10

Prima !

Michel Sluis beoordeelde op 2017-11-05

Gewoon prima. Product op tijd. Puntje van aandacht: geen bevestiging van de bestelling gehad op e-mail.

piet vedder beoordeelde op 2017-11-04

Smorgens besteld volgen de dag al thuis goed verpakt top.

Tim Van steen beoordeelde op 2017-11-03

Beschrijving op website klopte niet.

Reactie van CheapHardware.nl:
Wij nemen de tekst over van de groothandel en daarin stond inderdaad een fout (er zat geen audio uitgang op het adaptertje, terwijl de tekst aangaf dat er wel een audio uitgang op zat.)
Inmiddels een adapter met audio uitgang opgestuurd.

Beetje jammer om dit te "belonen" met 1 ster.

Wouter van Nispen beoordeelde op 2017-10-28

Snel geleverd, goedkoop.

Suzanne beoordeelde op 2017-10-24

Op donderdag een memory stick pro duo besteld. Werd via brievenbuspost opgestuurd, dus zaterdag in huis. Keurig op tijd. Enige puntje van aandacht is dat ik geen e-mail met bevestiging van bestelling heb gehad.

UPDATE; naar aanleiding van deze review kreeg ik een keurige mail met daarin uitgelegd dat de bevestigingsmail geautomatiseerd wordt verzonden en daardoor in de spamfolder terecht kan komen. Gechekt, dit was inderdaad het geval. Netjes dat ze nog even gemaild hebben!

Reactie van CheapHardware.nl:
De emails worden automatisch verzonden (ook de verzendbevestiging).
Vermoedelijk is deze verzendbevestiging door een spamfilter "gevangen".

Micha Nelissen beoordeelde op 2017-10-19

Prima, na 2 dagen in huis

C beoordeelde op 2017-10-19

Vorige week een product besteld dat op voorraad was. Er zou binnen 24h geleverd worden volgens de informatie van Tweakers.net (en zonder afwijkende informatie op de pagina van CheapHardware.nl). Na vier werkdagen via de mail contact geprobeerd te leggen, maar hier is tot op heden nog geen reactie op gekomen. Het product is na week toch binnengekomen. Het product is goed, maar door de gebrekkige communicatie zou ik hier in de toekomst niet weer bestellen.

Reactie van CheapHardware.nl:
Zowel op de dag van bestelling als op de dag van verzending hebben we u een mail gestuurd.
Het artikel was abusievelijk niet op voorraad en werd na besteld.
Deze mails zijn verstuurd als notitie vanuit onze webshop.
Vermoedelijk zijn deze mails door een spamfilter zijn afgevangen.

Het telefoonnummer wat klant heeft opgegeven is van Thermoking en daar kennen ze hem niet, waardoor we geen telefonisch contact kregen.
Ik weet niet wat we nog meer hadden moeten doen qua communicatie.

Randy beoordeelde op 2017-10-19

Super goedkoop en snel geleverd zonder problemen!

Henk beoordeelde op 2017-10-17

USB Wifi Dongle besteld. Goede prijs voor prima apparaat. Gewoon tevreden