Van Nelleweg 1
3044BC Rotterdam
010-7620708

de Vries beoordeelde op 2018-01-23

Prima verpakt en snel geleverd tegen een goede prijs.

A Boone beoordeelde op 2018-01-20

SDHC card besteld op maandag 19/01. Donderdag 18/01 nog niet bezorgd. Gebeld en keurig te woord gestaan. Werd verzocht nog een dag te wachten omdat ook zij afhankelijk zijn van de snelheid van POST nl. Vrijdag 19/01 is de card in de bus bezorgd, dus geen probleem.
Een card voor een schappelijke prijs.

bij voorkeur anoniem beoordeelde op 2018-01-18

snel geleverd, kabel doet wat ie moet doen

Michaël de Groot beoordeelde op 2018-01-09

Het product is erg snel geleverd (zelfs ondanks dat de kleur waarin ik had besteld even niet op voorrad was). Prima service!

Cees Gribnau beoordeelde op 2018-01-08

als je iets besteld wat op voorraad is is het de volgende dag al in huis! kunnen ze iets niet leveren dan word de aanschafprijs in goed overleg gecrediteerd. kortom top service!

Roland Vos beoordeelde op 2018-01-06

Heel tevreden.

Lucien Staarink beoordeelde op 2017-12-28

Snelle levering.

hennie doreleijers beoordeelde op 2017-12-16

levering correct en op tijd

Mitchell Bakker beoordeelde op 2017-12-04

Helaas een iets mindere ervaring met de aankoop van een artikel. Artikel werd snel geleverd maar het bleek een ander artikel te zijn dan die ik nodig had.
Artikel retour gestuurd en geld terug gekregen. Daarom een goede beoordeling door de afhandeling.
Hopen dat het de volgende keer wel goed gaat! Maar snap wel dat een foutje menselijk is...

Jan Copier beoordeelde op 2017-11-20

Nog geen T&T CODE beschikbaar, verder alles ok

Martijn Cox beoordeelde op 2017-11-19

Niet duur, en snelle levering

Pieter de Vries beoordeelde op 2017-11-19

Als ik een artikel terug stuur en er wordt mij beloofd dat ik dan een reactie van hun krijg, dan verwacht ik dat dit ook gebeurd en dat het niet op de lange baan geschoven wordt, ik wacht op teruggave van mijn betaling

Dit is alsnog goed afgehandeld, kwam doordat het op een verkeerde plek lag. na deze beoordeling is alles direct naar tevredenheid opgelost.

sjoerd dijkstra beoordeelde op 2017-11-17

heel tevreden

Dirk Eigenbrood beoordeelde op 2017-11-16

Snelle levering klasse

Hein van Steenis beoordeelde op 2017-11-13

vlot en goedkoop

Amanda Kuijf beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering en werkt perfect

Yuri Kasdorp beoordeelde op 2017-11-10

mooi verpakt op tijd gekregen.

Remiszewski Slawomir beoordeelde op 2017-11-10

Prima !

Michel Sluis beoordeelde op 2017-11-05

Gewoon prima. Product op tijd. Puntje van aandacht: geen bevestiging van de bestelling gehad op e-mail.

piet vedder beoordeelde op 2017-11-04

Smorgens besteld volgen de dag al thuis goed verpakt top.