Woud Wetering 1
1509KA Zaandam

+31641239610

Anja van Elk beoordeelde op 2017-03-18

De veiligheidsoogjes 23 februari besteld. Deze werden volgens webshop eind februari verwacht. Helaas pas 17 maart pas ontvangen. Heb zelf tussentijds moeten informeren waarom het zo lang duurde.

Jolanda. Hulzink beoordeelde op 2017-02-27

Vorige week besteld dacht op woensdag en de volgende dag al binnen had mijn email adres verkeerd ingetikt wel mijn telefoon nummer ze apte me gelijk voor het goede mail adres. Super service en zeer snelle levering goede kwaliteit en prima prijzen

Greta beoordeelde op 2017-01-19

Bestel altijd de veiligheidsoogjes bij Chellebel. Gewoon omdat de prijs, hoeveelheid en kwaliteit "tip-top" is.
De bestelling plaatsen is overzichtelijk en de levering word netjes verzorgd. Wat me vooral vertrouwen en voldoening geeft is dat je van elke stap een mailtje krijgt.
Goede samenwerking webwinkel, klant --> daar staan ze garant voor.
Doe zo verder !

Reactie van Chellebel:
Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij zijn blij dat u tevreden bent! Heel blij!

anita beoordeelde op 2017-01-12

Erg tevreden, binnen twee dagen in huis - verzorgde aflevering en goede staat.

Reactie van Chellebel:
Goed te horen dat u tevreden bent.
Wij zullen u in de toekomst graag nog eens op een positieve manier van dienst zijn.

C Jonker beoordeelde op 2017-01-12

Was heel snel binnen ,Top

Reactie van Chellebel:
Graag gedaan! En heel hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Jos beoordeelde op 2016-12-03

super snel geleverd, gisteren besteld, vandaag in huis, Top!

Reactie van Chellebel:
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We zijn hier erg blij mee en zullen ons best blijven doen uw mening over onze service hoog te houden.

Haakkadootjes beoordeelde op 2016-11-22

Goede en snelle service en erg klantvriendelijk, zowel via de telefoon en de mail. Ik ben zeer tevreden over Chellebel en zal hier zeer zeker vaker bestellen!

Reactie van Chellebel:
Goed te horen! Bedankt voor de beoordeling.

Ellen beoordeelde op 2016-11-14

Ik bestel altijd de veiligheidsoogjes bij Chellebel. Er is een grote keuze aan maten en vrijwel alles is op voorraad. Wil je een afwijkende hoeveelheid of een combinatie van verschillende oogjes, dan hoef je maar een berichtje te sturen en het wordt geregeld. Super service en snel in huis!

Reactie van Chellebel:
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Wij zullen ons uiterste best blijven doen om deze service te behouden.
2016