De Oude Werf 10
0725320006
KvK 37119371

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Martijn van Ham beoordeelde op 2017-09-25

Deze maand gratis verzending.
Ondanks dat ik maar enkele dozen wilde bestellen en de verzendkosten duidelijk de waarde van de dozen zou overschrijden wilde ze deze toch gratis verzenden, dit was nu eenmaal de actie. Dat is toch wel topservice te noemen.

Theo Horsten beoordeelde op 2017-09-20

Uitstekende service. Snelle beantwoording van vragen. Verzending naar Griekenland geen enkel probleem. Beter en sneller en zelfs goedkoper dan wanneer ik hetzelfde artikel in Athene of Thessaloniki tracht te bestellen.

C. van den Berg/De Schoolfabriek beoordeelde op 2017-09-20

Goede kwaliteit verzenddozen en snelle service. Een uitkomst voor webwinkels: het is mogelijk om kleine hoeveelheden te bestellen. Zo heb je voor iedere bestelling de juiste doos op voorraad. Dat bespaart opvulmateriaal en is dus ook minder belastend voor het milieu.

Joost den Hartigh beoordeelde op 2017-09-20

Zeer tevreden. Verschillende malen besteld, goed geholpen en alles stond klaar bij afhalen.